|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сәлемдесу. «Миға
шабуыл».
Сабақтың тақырыбымен,
мақсатымен таныстыру.
Миға шабуыл (бейнеролик)
Мұғалім: (бейнероликтен кейінгі жетелеуші сұрақтар) Бұл бейнеролик
не туралы?
Видеодан кейінгі
сұрақтар:
Буллинг қандай жағдайларға
әкеліп тіреуі мүмкін? Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда
не істеу керек? Егер сен өзің біреуді қорлап жүрген болсаң ше?
Неліктен адамдар бір-бірін қорлап, қиянат
жасайды?
1.Тапсырма:
Оқушыларға сұрақтар
қою
1.Буллинг деген не,қалай
түсінесіздер?
2.Өз құқықтарыңды
білесіңбе?
2.Тапсырма:
Сілтеме:
https://youtu.be/RCA_wFW-mSo
Мұғалім:
Bullying сөзі ағылшын тілінен аударғанда
"қорқыту", "кемсіту", "мұқату" дегенді білдіреді. Буллинг -
агрессия немесе күш көрсету арқылы адамның өзгені қорлауы, үстем
екенін көрсетуі. Буллинг жасаушы мұны күшпен де, сөзбен кемсіту
арқылы да жасайды әрі бұл әрекетін жиі қайталауы
мүмкін. Психолог буллингтің кез келген түрі қауіпті
екенін айтады. Маманның сөзінше, қазіргі уақытта әлеуметтік желілер
мен технологиялардың жаңа деңгейге шығуы балалар арасындағы
буллингті де жаңа деңгейге көтерген. Буллинг көп жағдайда физикалық
қысымнан ғана тұрмайды. Көбінесе психологиялық шабуыл: қорлау,
жаман сөздер айту, келемеждеу, өсек пен өтірік сөз тарату және
шеттетуден
тұрады
3.тапсырма
Оқушылар сіздер
буллингтен қорғану үшін не
істейсіздер?
Мұғалім:. Шығармашылық
жұмыс
Эссе
жазу.
Қажетті білімді толық
меңгердім бе?
Қай дағдыларды
қалыптастырдым?
Үйге
тапсырма
Буллинг қандай жағдайларға
әкеліп тіреуі мүмкін?
Баяндама жазып
келу
|
Сұрақтарға жауап беріп,ат
салысады.
Оқушы өз ойларын ортаға
салады.
Оқушы жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Оқушы өз болжамдарын айтып,
талқылау жүргізеді
Оқушылар буллингтен қорғану
тәсілдерін постерге жазып
қорғайды.Өзі сенім артатын үлкендерге
болып жатқан қысым туралы айту;Қудалауға қатігездікпен жауап берем
деп үміттену дұрыс емес. Бұл тағы да басқа мәселелерді тудыруы
мүмкін;Егер буллингтің куәгері болған жағдайда оны назардан тыс
қалдырмау керекпіз.
Оқушылар буллинг туралы
эссе жазып,ортаға шығып
оқиды.
Сабақ аяқталған соң,
оқушылар стикерге өз ойларын жазып,пікір
алмасады.
|
Слайд.
Слайд
|