Сабақтың
ортасы
|
Қызығушылықты ояту
«Буллинг» сөзімен таныстыру (бейнеролик
немесе мысалдар арқылы)
Оқушыларға «Буллинг дегеніміз не?» деген
сұрақ қою
Негізгі бөлім
1. Буллинг түрлері:
Физикалық (ұрту, итеру, заттарды
бүлдіру)
Вербалды (қорлау, келемеждеу, жаман сөз
айту)
Кибербуллинг (әлеуметтік желідегі қорқыту,
мазақтау)
2. Буллингтің әсері:
Психологиялық (үрей, сенімсіздік,
жалғыздық)
Академиялық (оқу үлгерімінің
төмендеуі)
Әлеуметтік (достардан алыстау)
3. Буллингтен қорғану
жолдары:
Өзіңді сенімді ұстау
Көмек сұрау (ата-ана, мұғалім,
достар)
Агрессиясыз жауап беру
Достық атмосфераны қалыптастыру
Топтық жұмыс
Оқушылар топтарға бөлініп, жағдаяттар
беріледі
Әр топ буллингке тап болған жағдайда не
істеу керектігін талқылап, шешім ұсынады
Жұмыстарын сынып алдында
таныстырады
|
Оқушылар сұраққа жауап береді
Оқушылар сұраққа жауап береді
Оқушылар тапсырмаларды орындайд
Оқушылар сұраққа жауап береді
|
Мадақтама сөздер айту
|
Тақырыптық слайдтар
Қағаз, маркерлер, түсті
қаламдар;
Интерактивті тақта (қажет болса, болашаққа
арналған мотивациялық бейнеролик көрсету).
|
Сабақтың
соңы
|
Қорытынды
«Мен буллингтің алдын алу үшін...» атты
рефлексия жазу
Оқушылар сабақтан алған әсерлерімен
бөліседі
Үй тапсырмасы
«Достық туралы» эссе жазу
немесе буллингтің алдын алу туралы постер дайындау
|
Оқушылар
ақ қағазға өз ойларын қысқаша жазады
|
«Бас бармақ» әдісі арқылы
бағалау
|
Ақ қағаз
|
Қауіпсіздік сабағы
10 мин
|
Сабақтың тақырыбын және мақсатын
таныстыру
«Қауіпсіз интернет – бақытты өмір»
тақырыбында қысқа талқылау
Қызығушылықты ояту
Оқушыларға сұрақ: «Интернетте бәрі
қауіпсіз бе?»
Қысқа бейнеролик көрсету немесе нақты
өмірден алынған мысалды талқылау
Негізгі бөлім
1. Қауіпті интернет-ойындар дегеніміз
не?
Балаларды қорқыту, зиян келтіру немесе
манипуляция жасау мақсатында жасалған ойындар
"Челлендждер" және оларды бақылау қиын
болуы
2. Қауіпті ойындардың
белгілері:
Бейтаныс адамдардан күмәнді сілтемелер
немесе шақырулар алу
Құпия тапсырмалар беру және оны ата-анадан
жасыруды талап ету
Психологиялық қысым көрсету және қауіп
төндіру
3. Қауіпті ойындардан қорғану
жолдары:
Белгісіз адамдардан келген хабарламаларға
жауап бермеу
Қауіпті немесе күмәнді ақпаратты
ата-анаға, мұғалімге айту
Интернетте жеке ақпаратты (мекенжай,
телефон нөмірі, құпия сөздер) бөліспеу
Сенімді сайттар мен қосымшаларды ғана
қолдану
Топтық жұмыс
Әр топқа интернеттегі қауіп-қатерлерге
байланысты жағдаят беріледі
Оқушылар шешімдерін ұсынып, қауіпсіздік
шараларын талқылайды
Қорытынды
«Мен интернетте қауіпсіз болу үшін...»
атты рефлексия жазу
Сабақтың негізгі ойларын бекіту
Үй тапсырмасы
«Қауіпсіз интернет» тақырыбында постер
немесе шағын баяндама дайындау
Ата-аналарымен бірге
интернет қауіпсіздігі туралы әңгімелесу
|
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады
Топтық жұмыс орындайды
Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не
үшін қолданылатынын айтады.
Өз ойларын ақ қағазға жазады.
|
|
Презентация
Интерактивті тақта.
Қағаз, маркер (постер дайындау
үшін).
Әлеуметтік желідегі қауіпсіздік туралы
бейнематериал.
Тақырыптық слайдтар мен
бейнероликтер.
Қауіпсіздік қызметтерінің байланыс
нөмірлері жазылған ақпараттық қағаздар.
Шұғыл қызмет нөмірлері жазылған
плакаттар.
Рөлдік ойындарға арналған
сценарийлер.
Қауіпсіздік белгілері бар
суреттер.
|
Сабақтың
соңы
|
Оқушылар біз бүгін сіздермен
қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір
алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық
болады деп тілеймін .
|
Барлығы бүгінгі сабақта
алған әсерлерімен бөліседі.
|
Бүгінгі сабаққа белсенді
қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау.
|
|