Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! «Жылы сөздер шеңбері» ойыны: Оқушылар бір-біріне жақсы сөздер мен тілек айтады. |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді |
|
Көңілді әуен |
|
Сабақтың ортасы |
Кіріспе әңгіме: Мұғалім буллинг туралы түсіндіреді: Буллинг — біреуді қайталап қорлау, мазақ ету, қоқан-лоққы көрсету Түрлері: физикалық, сөздік, кибербуллинг (интернет арқылы) Нақты өмірден мысалдар келтіру (бейнеролик көрсетуге болады) Топтық жұмыс / Ситуациялық тапсырмалар: Жағдаяттарды талдау: Мысалы: «Маратты сыныптастары мазақ етеді. Ол не істеуі керек?» Әр топ өз шешімін ұсынады «Не істеу керек / Не істеуге болмайды» постер жасау Қорғану жолдары: Ата-анаға, мұғалімге, мектеп психологына айту 111 – Балаларға арналған сенім телефоны Досыңмен бірге жүру, кибербуллингтен сақ болу |
Оқушылардың пікірлерін тыңдауу Оқушылар тапсырмаларды орындайды Әр топ өз жұмысын қорғайды. Оқушылар сұраққа жауап береді |
Мадақтама сөздер айту Оқушылардың жұмысын мадақтау, белсенді қатысқан оқушыларды атап өту. |
Ақ қағаз, фломастерлер Тақырыптық слайдтар мен суреттер. Презентация немесе бейнеролик Постер жасауға арналған құралдар |
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия / Қорытынды: «Сен не үйрендің?» сұрақ-жауап «Буллингке жол жоқ!» ұранын жазу немесе сурет салу Психологиялық жаттығу: «Қауіпсіз жүрек» (қағаз жүрекке өз тілегін жазу) Үй тапсырмасы: Үйде ата-анамен буллинг туралы сөйлесу «Достық пен сыйластық» туралы сурет салу |
Өз ойларын жазады |
|
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақ тақырыбы мен мақсатын түсіндіру Жаңа білімді меңгеру 1. Жедел қызмет нөмірлерін қайталау: 101 – Өрт сөндіру 102 – Полиция 103 – Жедел жәрдем 104 – Газ қызметі 112 – Барлық төтенше жағдайлар орталығы 2. Қоңырау шалу ережелері: Сабыр сақтау Дыбысты анық жеткізу Орналасқан мекенжайды айту Не болғанын қысқа әрі нақты жеткізу Байланысты үзбеу Скрипттермен жұмыс (Мәтін үлгілері) Мысал 1 – Өрт шықты (101): > «Сәлеметсіз бе! Менің атым Айдана. Біздің үйде өрт шықты. Мекенжай: Алматы қаласы, Сейфуллин көшесі, 102-үй, 5-пәтер. Өрт ас бөлмеден басталды. Өтінем, тез келіңіздер!» Мысал 2 – Ауырған адамға көмек (103): > «Сәлеметсіз бе! Менің атым Мақсат. Әжем кенеттен есінен танып қалды. Ол дем ала алмай жатыр. Біз Қарағанды қаласы, Абай көшесі, 35-үйдеміз. Өтінем, жедел жәрдем жіберіңіздер!» Мысал 3 – Қылмыс көрдің (102): > «Сәлеметсіз бе! Менің атым Диана. Мен дүкеннің жанында бір жігіттің телефонды тартып алып қашқанын көрдім. Бұл оқиға Тараз қаласы, Жамбыл даңғылы, 12-үй маңында болды. Қара киімде еді. Қазір сол маңда жүр.» Жаттығу: Оқушылар жұппен немесе топпен өздері жағдаят ойлап, қоңырау шалу диалогын ойнайды Мұғалім түзетулер енгізеді, дұрыс жауап үлгісін береді Қорытынды Қоңырау шалу кезінде ең маңызды ақпарат: мекенжай, жағдай, аты-жөнің Сабырлық пен батылдық қажет Нөмірлерді есте сақтаудың маңызы Үй тапсырмасы: Отбасымен бірге үй мекенжайын жаттап, жедел қызметтерге қоңырау шалу машығын қайталау Үйде төтенше жағдай кезінде не істеу керек екенін талқылау |
Оқушылардың тыңдау. Сұрақтарға жауап береді Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не үшін қажет екенін түсіндіреді. Әр оқушы шешімдерін қорғап, түсіндіреді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді Әр топ өз жұмысын постер түрінде дайындап, қорғайды. |
Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту |
Презентация Тақырыптық слайдтар. Құпия сөз жасауға арналған нұсқаулық парақшалар Тақырыптық бейнероликтер. Төтенше қызмет нөмірлері жазылған плакаттар. Рөлдік ойындарға арналған сценарийлер. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Буллингтен қорған
Буллингтен қорған
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! «Жылы сөздер шеңбері» ойыны: Оқушылар бір-біріне жақсы сөздер мен тілек айтады. |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді |
|
Көңілді әуен |
|
Сабақтың ортасы |
Кіріспе әңгіме: Мұғалім буллинг туралы түсіндіреді: Буллинг — біреуді қайталап қорлау, мазақ ету, қоқан-лоққы көрсету Түрлері: физикалық, сөздік, кибербуллинг (интернет арқылы) Нақты өмірден мысалдар келтіру (бейнеролик көрсетуге болады) Топтық жұмыс / Ситуациялық тапсырмалар: Жағдаяттарды талдау: Мысалы: «Маратты сыныптастары мазақ етеді. Ол не істеуі керек?» Әр топ өз шешімін ұсынады «Не істеу керек / Не істеуге болмайды» постер жасау Қорғану жолдары: Ата-анаға, мұғалімге, мектеп психологына айту 111 – Балаларға арналған сенім телефоны Досыңмен бірге жүру, кибербуллингтен сақ болу |
Оқушылардың пікірлерін тыңдауу Оқушылар тапсырмаларды орындайды Әр топ өз жұмысын қорғайды. Оқушылар сұраққа жауап береді |
Мадақтама сөздер айту Оқушылардың жұмысын мадақтау, белсенді қатысқан оқушыларды атап өту. |
Ақ қағаз, фломастерлер Тақырыптық слайдтар мен суреттер. Презентация немесе бейнеролик Постер жасауға арналған құралдар |
|
Сабақтың соңы |
Рефлексия / Қорытынды: «Сен не үйрендің?» сұрақ-жауап «Буллингке жол жоқ!» ұранын жазу немесе сурет салу Психологиялық жаттығу: «Қауіпсіз жүрек» (қағаз жүрекке өз тілегін жазу) Үй тапсырмасы: Үйде ата-анамен буллинг туралы сөйлесу «Достық пен сыйластық» туралы сурет салу |
Өз ойларын жазады |
|
Ақ қағаз |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақ тақырыбы мен мақсатын түсіндіру Жаңа білімді меңгеру 1. Жедел қызмет нөмірлерін қайталау: 101 – Өрт сөндіру 102 – Полиция 103 – Жедел жәрдем 104 – Газ қызметі 112 – Барлық төтенше жағдайлар орталығы 2. Қоңырау шалу ережелері: Сабыр сақтау Дыбысты анық жеткізу Орналасқан мекенжайды айту Не болғанын қысқа әрі нақты жеткізу Байланысты үзбеу Скрипттермен жұмыс (Мәтін үлгілері) Мысал 1 – Өрт шықты (101): > «Сәлеметсіз бе! Менің атым Айдана. Біздің үйде өрт шықты. Мекенжай: Алматы қаласы, Сейфуллин көшесі, 102-үй, 5-пәтер. Өрт ас бөлмеден басталды. Өтінем, тез келіңіздер!» Мысал 2 – Ауырған адамға көмек (103): > «Сәлеметсіз бе! Менің атым Мақсат. Әжем кенеттен есінен танып қалды. Ол дем ала алмай жатыр. Біз Қарағанды қаласы, Абай көшесі, 35-үйдеміз. Өтінем, жедел жәрдем жіберіңіздер!» Мысал 3 – Қылмыс көрдің (102): > «Сәлеметсіз бе! Менің атым Диана. Мен дүкеннің жанында бір жігіттің телефонды тартып алып қашқанын көрдім. Бұл оқиға Тараз қаласы, Жамбыл даңғылы, 12-үй маңында болды. Қара киімде еді. Қазір сол маңда жүр.» Жаттығу: Оқушылар жұппен немесе топпен өздері жағдаят ойлап, қоңырау шалу диалогын ойнайды Мұғалім түзетулер енгізеді, дұрыс жауап үлгісін береді Қорытынды Қоңырау шалу кезінде ең маңызды ақпарат: мекенжай, жағдай, аты-жөнің Сабырлық пен батылдық қажет Нөмірлерді есте сақтаудың маңызы Үй тапсырмасы: Отбасымен бірге үй мекенжайын жаттап, жедел қызметтерге қоңырау шалу машығын қайталау Үйде төтенше жағдай кезінде не істеу керек екенін талқылау |
Оқушылардың тыңдау. Сұрақтарға жауап береді Оқушылар олардың мағынасын анықтап, не үшін қажет екенін түсіндіреді. Әр оқушы шешімдерін қорғап, түсіндіреді. Оқушылар сұрақтарға жауап береді Әр топ өз жұмысын постер түрінде дайындап, қорғайды. |
Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту Мадақтама сөздер айту |
Презентация Тақырыптық слайдтар. Құпия сөз жасауға арналған нұсқаулық парақшалар Тақырыптық бейнероликтер. Төтенше қызмет нөмірлері жазылған плакаттар. Рөлдік ойындарға арналған сценарийлер. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













