|
Тәрбие сағаты |
Буллингтен қорған |
|
|
Күні |
10-14.02.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
Аты жөніңіз |
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Мектепте буллинг және киббербуллингті болдырмау,болған жағдайда себептері және алдын алу жұмыстары туралы түсінік беру |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Сынып ұжымын сыйластыққа, бір-біріне қолдау көрсете білуге тәрбиелеу.Адамның басты құндылығы оның бостандығы. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан-жасампаздық жаңашылдық айы Шығармашыл бала-ойлы бала
|
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (15 мин)
|
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. «Миға шабуыл». Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру. Миға шабуыл (бейнеролик) Мұғалім: (бейнероликтен кейінгі жетелеуші сұрақтар) Бұл бейнеролик не туралы? Видеодан кейінгі сұрақтар: Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін? Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек? Егер сен өзің біреуді қорлап жүрген болсаң ше? Неліктен адамдар бір-бірін қорлап, қиянат жасайды? 1.Тапсырма: Оқушыларға сұрақтар қою 1.Буллинг деген не,қалай түсінесіздер? 2.Өз құқықтарыңды білесіңбе? 2.Тапсырма: Сілтеме: Мұғалім: Bullying сөзі ағылшын тілінен аударғанда "қорқыту", "кемсіту", "мұқату" дегенді білдіреді. Буллинг - агрессия немесе күш көрсету арқылы адамның өзгені қорлауы, үстем екенін көрсетуі. Буллинг жасаушы мұны күшпен де, сөзбен кемсіту арқылы да жасайды әрі бұл әрекетін жиі қайталауы мүмкін. Психолог буллингтің кез келген түрі қауіпті екенін айтады. Маманның сөзінше, қазіргі уақытта әлеуметтік желілер мен технологиялардың жаңа деңгейге шығуы балалар арасындағы буллингті де жаңа деңгейге көтерген. Буллинг көп жағдайда физикалық қысымнан ғана тұрмайды. Көбінесе психологиялық шабуыл: қорлау, жаман сөздер айту, келемеждеу, өсек пен өтірік сөз тарату және шеттетуден тұрады
|
Сұрақтарға жауап беріп,ат салысады. Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді
Оқушылар буллингтен қорғану тәсілдерін постерге жазып қорғайды.Өзі сенім артатын үлкендерге болып жатқан қысым туралы айту;Қудалауға қатігездікпен жауап берем деп үміттену дұрыс емес. Бұл тағы да басқа мәселелерді тудыруы мүмкін;Егер буллингтің куәгері болған жағдайда оны назардан тыс қалдырмау керекпіз.
|
Дәптер, қаламдар Аудио және бейнемазмұн (буллингке қарсы бейнемазмұн немесе роликтер) Плакаттар мен қағаздар
Дәптер, қаламдар Аудио және бейнемазмұн (буллингке қарсы бейнемазмұн немесе роликтер) Плакаттар мен қағаздар
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабақ ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ Сабақтың мақсаты: оқушыларды төтенше жағдайлардағы ережелерімен таныстыру. Негізгі міндеттер: 1. Оқушылардың мамандандырылған қызметтерге көмек сұрай білуін дамыту. 2. Қандай жағдайларда шұғыл қызметтерге қоңырау шалу керектігін түсіндіріңіз. 3. Оқушыларды шұғыл қызмет операторына ақпаратты дұрыс және анық жеткізуге үйрету. Материалдар мен ресурстар: Сабақтың осы тақырыбы бойынша мысалдарды көрсетуге арналған презентация. Жедел қызмет нөмірлері туралы жадынамалары бар үлестірме материалдар. Проектор, проекциялық экран, компьютер. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін): Суреттерден құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін айт. - Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт. Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 112. Бұл нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз. Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге, болған жағдайды дұрыстап түсінікті жеткізу қажет.
2. Негізгі бөлім - Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де, айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың. Ендеше нөмірлерді жазып ал! Жағдаяттарды талқылау: Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң, өртшығып жатыр. Сенің әрекетің..... Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая бастады. Сіздің әрекетіңіз... Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада. Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің … Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көршіүйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың. Осы оқиғаны аяқта ..... Қорытынды. Сабақты қорытындылау, балалар үйге қайталау үшін ала алатын шұғыл қызмет нөмірлері бар жадынама тарату. |
«Есте сақта!» Өрт күзеті 101 Полиция 102 Жедел жәрдем 103 Төтенше газ қызметі 104,112 Бірыңғай құтқару қызметі 112 «111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған. - «111» нөмірі – 24/7 байланыста - «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды 111 - «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста. 3. Практикалық бөлім. (6 минут) Жағдайларды талдау. Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде, сізге хабарлау керек: 1. Алдымен қоңырау шалу керек: мекенжайды айтып, байланыс үзілсе де, құтқарушылар қайда бару керектігін біледі. 2. Бұл қайда болды: аулада, пәтерде, қоймада және тағы басқа жерлерді нақты айту керек. 3. Не болғанын нақты хабарлау: теледидар, жиһаз жанып тұр; газдың иісі сезіледі. Егер диспетчер сұраса сіз үйдің, пәтердің нөмірін, кіре беріске кіру кодын және барлық қажетті мәліметтерді нақтылап айту керек.
Пайдалы сілтемелер: https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij https://youtu.be/XN1hCSucuqQ?si=d0QrFl9yslUOu2dn https://youtu.be/ylMqQnk_eq4?si=zzekmQUmfe_7ldVC
|
Дәптер, қаламдар Аудио және бейнемазмұн Плакаттар мен қағаздар
|
|
Ортасы (15 мин)
|
Оқушылар сіздер буллингтен қорғану үшін не істейсіздер? Мұғалім:. Шығармашылық жұмыс Эссе жазу. |
Оқушылар эссе жазады.Эсседе оқушылар өз ойын жазады және оқиды.Пікір алмасады.
|
Дәптер, қаламдар Аудио және бейнемазмұн (буллингке қарсы бейнемазмұн немесе роликтер) Плакаттар мен қағаздар |
|
Соңы 5 мин
|
Қажетті білімді толық меңгердім бе? Қай дағдыларды қалыптастырдым? Үйге тапсырма Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін? Баяндама жазып келу
|
Сабақ аяқталған соң, оқушылар стикерге өз ойларын жазып,пікір алмасады. |
Дәптер, қаламдар Аудио және бейнемазмұн (буллингке қарсы бейнемазмұн немесе роликтер) Плакаттар мен қағаздар |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Буллингтен қорған 5-сынып
Буллингтен қорған 5-сынып
|
Тәрбие сағаты |
Буллингтен қорған |
|
|
Күні |
10-14.02.2025ж |
|
|
Сынып жетекші: |
Аты жөніңіз |
|
|
Сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың мақсаты: |
Мектепте буллинг және киббербуллингті болдырмау,болған жағдайда себептері және алдын алу жұмыстары туралы түсінік беру |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Сынып ұжымын сыйластыққа, бір-біріне қолдау көрсете білуге тәрбиелеу.Адамның басты құндылығы оның бостандығы. |
|
|
Апта дәйексөзі |
Ақпан-жасампаздық жаңашылдық айы Шығармашыл бала-ойлы бала
|
|
|
Сабақтың барысы |
||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Мұғалім әрекеті |
Оқушы әрекеті |
Ресурстар Сабақтың техникалық құрал-жабдықтары |
|
Ұйымдастыру кезеңі (15 мин)
|
Ұйымдастыру кезеңі Сәлемдесу. «Миға шабуыл». Сабақтың тақырыбымен, мақсатымен таныстыру. Миға шабуыл (бейнеролик) Мұғалім: (бейнероликтен кейінгі жетелеуші сұрақтар) Бұл бейнеролик не туралы? Видеодан кейінгі сұрақтар: Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін? Біреу сені қорқытып, қорлап жүрген жағдайда не істеу керек? Егер сен өзің біреуді қорлап жүрген болсаң ше? Неліктен адамдар бір-бірін қорлап, қиянат жасайды? 1.Тапсырма: Оқушыларға сұрақтар қою 1.Буллинг деген не,қалай түсінесіздер? 2.Өз құқықтарыңды білесіңбе? 2.Тапсырма: Сілтеме: Мұғалім: Bullying сөзі ағылшын тілінен аударғанда "қорқыту", "кемсіту", "мұқату" дегенді білдіреді. Буллинг - агрессия немесе күш көрсету арқылы адамның өзгені қорлауы, үстем екенін көрсетуі. Буллинг жасаушы мұны күшпен де, сөзбен кемсіту арқылы да жасайды әрі бұл әрекетін жиі қайталауы мүмкін. Психолог буллингтің кез келген түрі қауіпті екенін айтады. Маманның сөзінше, қазіргі уақытта әлеуметтік желілер мен технологиялардың жаңа деңгейге шығуы балалар арасындағы буллингті де жаңа деңгейге көтерген. Буллинг көп жағдайда физикалық қысымнан ғана тұрмайды. Көбінесе психологиялық шабуыл: қорлау, жаман сөздер айту, келемеждеу, өсек пен өтірік сөз тарату және шеттетуден тұрады
|
Сұрақтарға жауап беріп,ат салысады. Оқушы өз ойларын ортаға салады. Оқушы жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу Оқушы өз болжамдарын айтып, талқылау жүргізеді
Оқушылар буллингтен қорғану тәсілдерін постерге жазып қорғайды.Өзі сенім артатын үлкендерге болып жатқан қысым туралы айту;Қудалауға қатігездікпен жауап берем деп үміттену дұрыс емес. Бұл тағы да басқа мәселелерді тудыруы мүмкін;Егер буллингтің куәгері болған жағдайда оны назардан тыс қалдырмау керекпіз.
|
Дәптер, қаламдар Аудио және бейнемазмұн (буллингке қарсы бейнемазмұн немесе роликтер) Плакаттар мен қағаздар
Дәптер, қаламдар Аудио және бейнемазмұн (буллингке қарсы бейнемазмұн немесе роликтер) Плакаттар мен қағаздар
|
|
Сабақ ортасы (10 мин)
|
Қауіпсіздік сабақ ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТ НӨМІРЛЕРІ Сабақтың мақсаты: оқушыларды төтенше жағдайлардағы ережелерімен таныстыру. Негізгі міндеттер: 1. Оқушылардың мамандандырылған қызметтерге көмек сұрай білуін дамыту. 2. Қандай жағдайларда шұғыл қызметтерге қоңырау шалу керектігін түсіндіріңіз. 3. Оқушыларды шұғыл қызмет операторына ақпаратты дұрыс және анық жеткізуге үйрету. Материалдар мен ресурстар: Сабақтың осы тақырыбы бойынша мысалдарды көрсетуге арналған презентация. Жедел қызмет нөмірлері туралы жадынамалары бар үлестірме материалдар. Проектор, проекциялық экран, компьютер. Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін): Суреттерден құтқару қызметінің түрін анықта, құтқару қызметінің нөмірлерін айт. - Ортақ құтқару қызметінің нөмірін айт. Кез келген қауіпті жағдайдан құтқаратын ортақ телефон нөмірі – 112. Бұл нөмірге хабарласу арқылы барлық қауіпті жағдай бойынша көмек ала аласыз. Төтенше жағдай кезінде бастысы, сабыр сақтап, диспетчерге, болған жағдайды дұрыстап түсінікті жеткізу қажет.
2. Негізгі бөлім - Өмірде жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де, айналаңдағы басқа адамдарға да көмектесе аласың. Ендеше нөмірлерді жазып ал! Жағдаяттарды талқылау: Үйде сен бір өзіңсің. Кенет түтіннің иісін сездің. Келесі бөлмеге барсаң, өртшығып жатыр. Сенің әрекетің..... Спорттық алаңда балалар ойнап жүр. Араларында ересек адам жоқ. Ұлдардың біреуі құлап қалды. Ол қатты айқайлап жылап тұр. Баланың ауруы қатты ұлғая бастады. Сіздің әрекетіңіз... Сен мектептен үйге келдің. Ата-анаң жұмыста, қарындасың балабақшада. Ал үйден жағымсыз иіс шығып тұр. Газдың иісіне ұқсайды, сен не істейсің … Үйде жалғыз қалдың, сенің ішің пысып кетті. Сен қалжыңмен өрт қызметіне телефон соғып, көршіүйде өрт болып жатқандығын хабарладың. Терезеге жақындап өрт қызметінің машинасын күтіп тұрсың. Осы оқиғаны аяқта ..... Қорытынды. Сабақты қорытындылау, балалар үйге қайталау үшін ала алатын шұғыл қызмет нөмірлері бар жадынама тарату. |
«Есте сақта!» Өрт күзеті 101 Полиция 102 Жедел жәрдем 103 Төтенше газ қызметі 104,112 Бірыңғай құтқару қызметі 112 «111 жедел қызметі» байланыс орталығы балалар мен ересектер өздеріне көмек қажет екендігі туралы, тұрмыстық зорлық-зомбылық, балалардың құқықтарының бұзылуы туралы, баланың көшеде, үйде, көлікте жалғыз қалғаны туралы, өміріне және денсаулығына қауіп төнгенде хабарласу үшін ашылған. - «111» нөмірі – 24/7 байланыста - «111» нөмірі – құпиялылықты сақтайды 111 - «111» нөмірі – тәулік бойы ІІД және өңірлердің жедел топтарымен байланыста. 3. Практикалық бөлім. (6 минут) Жағдайларды талдау. Төтенше жағдайға қоңырау шалған кезде, сізге хабарлау керек: 1. Алдымен қоңырау шалу керек: мекенжайды айтып, байланыс үзілсе де, құтқарушылар қайда бару керектігін біледі. 2. Бұл қайда болды: аулада, пәтерде, қоймада және тағы басқа жерлерді нақты айту керек. 3. Не болғанын нақты хабарлау: теледидар, жиһаз жанып тұр; газдың иісі сезіледі. Егер диспетчер сұраса сіз үйдің, пәтердің нөмірін, кіре беріске кіру кодын және барлық қажетті мәліметтерді нақтылап айту керек.
Пайдалы сілтемелер: https://orken-instituty.kz/ru/telefony-goryachih-linij https://youtu.be/XN1hCSucuqQ?si=d0QrFl9yslUOu2dn https://youtu.be/ylMqQnk_eq4?si=zzekmQUmfe_7ldVC
|
Дәптер, қаламдар Аудио және бейнемазмұн Плакаттар мен қағаздар
|
|
Ортасы (15 мин)
|
Оқушылар сіздер буллингтен қорғану үшін не істейсіздер? Мұғалім:. Шығармашылық жұмыс Эссе жазу. |
Оқушылар эссе жазады.Эсседе оқушылар өз ойын жазады және оқиды.Пікір алмасады.
|
Дәптер, қаламдар Аудио және бейнемазмұн (буллингке қарсы бейнемазмұн немесе роликтер) Плакаттар мен қағаздар |
|
Соңы 5 мин
|
Қажетті білімді толық меңгердім бе? Қай дағдыларды қалыптастырдым? Үйге тапсырма Буллинг қандай жағдайларға әкеліп тіреуі мүмкін? Баяндама жазып келу
|
Сабақ аяқталған соң, оқушылар стикерге өз ойларын жазып,пікір алмасады. |
Дәптер, қаламдар Аудио және бейнемазмұн (буллингке қарсы бейнемазмұн немесе роликтер) Плакаттар мен қағаздар |
шағым қалдыра аласыз


















