Кіріспе
|
Сәлемдесу және ой
қозғау:
Достық туралы қысқаша
әңгімеден бастаңыз. Оқушылардан олар үшін достықтың нені
білдіретінін айтуды сұраңыз.
Тақырыпқа
кіріспе:
1. Буллингге анықтама беріп
оның формаларын талқылаңыз: физикалық, ауызша, әлеуметтік және
кибербуллинг.
2. Оқушылардан қорқыту туралы
естіген-еспегенін және оның адамдарға қалай әсер ететінін
сұраңыз.
|
Оқушылар
салемдеседі.
Мұғалімнің сұрағына жауап
береді.
|
Тақта және маркерлер
https://youtu.be/RCA_wFW-mSo
|
Негізгі
бөлім
|
Кейс
жаттығу:
Буллингтің
әсері:
1. Буллингтің
жәбірленушілерге, қасындағы адамдарға және қоғамға эмоционалды және
психологиялық әсерін талқылаңыз.
2. Әсерді көрсету үшін өмірден
алынған мысалдарды немесе әңгімелерді
пайдаланыңыз.
Буллингтің алдын алу
стратегиялары туралы оқушылармен пікір
алмасу:
1. Қорқытудың алдын алу
стратегиялары
2. Мейірімді және қолдаушы
болу.
3. Қорқытуға қарсы сөйлеу,
қарсы тұру.
4. Оқушыларды жағымды ортаға
ықпал ету жолдарын ойластыруға
шақыру.
Топтық
жаттығу:
1. Оқушыларды шағын топтарға
бөліп, әр топқа буллингтің жағдайын бейнелейтін сценарий картасын
беріңіз.
2. Әр топтан сценарийді
талқылап, мейірімділік пен жауапкершілікті көрсететін жауап беруді
сұраңыз.
3. Әр топ өз сценарийі мен
шешімін сыныпқа ұсынады.
|
Оқушылар мұғалімді тыңдайды,
қажетті ақпартты жазып алады.
Оқушылар топта берілген
тапсырманы топта талқылайды, ортаға шығып
қорғайды.
Әр топ өздері таңдаған
тұжырымдамасын және оның неліктен маңызды екенін түсіндіре отырып,
сыныпқа постерін ұсынады.
|
Тақта және
маркерлер
Көркем құралдар (түрлі-түсті
қарындаштар, маркерлер, қағаз)
|
Қорытынды
|
Сыныптағы
талқылау:
Топтық презентациялар бойынша
ой жүгірту. Қандай стратегиялар ең тиімді және неліктен екенін
талқылаңыз.
Рефлексия парағы
:
Оқушыларға қорқыту туралы
білген бір нәрсені және оның алдын алуға көмектесетін бір әрекетті
жазу үшін рефлексия парақтарын
таратыңыз.
Оқушыларды өз ойларымен
отбасымен бөлісуге және олардың күнделікті өміріндегі мейірімділік
пен достықтың маңыздылығын талқылауға
шақырыңыз.
|
Пікір
алмасады.
Жауаптарын тақтаға
жазады.
|
|
|
Қауіпсіздік
сабағытың мақсаты:
Төтенше жағдай кезінде және
қажет болған жағдайда жедел қызмет нөмірлері мен сенім телефондарын
қалай дұрыс пайдалану керектігін үйрету.
Негізгі
міндеттер:
- оқушылардың қауіпсіздікті
қамтамасыз ету жүйесіне кіретін қызметтер және шұғыл қызметтердің
телефон нөмірлері туралы түсініктерін
бекіту;
- қоңырау шалу кезінде
ақпаратты бекіту және туындаған қауіпті жағдай туралы шұғыл
қызметтерге телефон арқылы қажетті көмек туралы ақпаратты дұрыс
және нақты ұсынуға үйрету.
Қаланың қауіпсіздік қызметінің
диспетчері сіздің қоңырауыңыздың себебін тез түсініп, соған сүйене
отырып әрекет етуі үшін Сіз туындаған қауіпті жағдай туралы телефон
арқылы дұрыс және анық хабарлай білуіңіз керек. Қауіпті жағдай
туралы телефон арқылы хабарлаудың жалпы
ережелері:
Егер сіз телефон арқылы
көмек сұрасаңыз, қысқаша
хабарлаңыз:
- қоңыраудың
себебі;
- аты -
жөні;
- телефон нөмірі және
мекен-жайы;
- сөйлесудің соңына дейін іліп
қоймаңыз.
Рефлексия
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты
болды
Бұл ... қиындық
туғызды
Осы ... мені
ойландырды
|
Қосымша ақпаратпен
танысады
Жағдайтпен жұмыс жасайды ,
талқылайды
Оқушылар айтылған ұсыныстар
мен пайдалы ақпаратты бір-бірімен
бөліседі
Оқушылар кері байланыс пен рефлексия
береді.
|
Үлестірме
материялдары
https://drive.google.com/file/d/1f-XnfFNgrplQsC-G4-xKAt5m89kWbz85/view
https://youtu.be/HBgZoMfOcIE?si=EZJu9AyOvXc6UNRO
Стикер
|