|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
14.04.2025 |
|
|
Сынып: 8 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Буллингтен қорған!»
«Күмәнді жағдайда салауатты және қауіпсіз өмірге апаратын жол» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға буллингтің не екенін түсіндіру Буллингтің түрлері мен оның әсерлерін талқылау Буллингтен қорғану жолдарын үйрету Оқушыларға қауіпті және күмәнді жағдайларды анықтауды үйрету Салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұстанудың маңызын түсіндіру Қауіптен қорғану және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыру |
|
|
Құндылықтар |
еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы |
|
|
Апта дәйек сөзі |
Патриотизмі жоқ халық жаны жоқ тәнмен тең |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
Қызығушылықты ояту «Буллинг» сөзімен таныстыру (бейнеролик немесе мысалдар арқылы) Оқушыларға «Буллинг дегеніміз не?» деген сұрақ қою Негізгі бөлім 1. Буллинг түрлері: Физикалық (ұрту, итеру, заттарды бүлдіру) Вербалды (қорлау, келемеждеу, жаман сөз айту) Кибербуллинг (әлеуметтік желідегі қорқыту, мазақтау) 2. Буллингтің әсері: Психологиялық (үрей, сенімсіздік, жалғыздық) Академиялық (оқу үлгерімінің төмендеуі) Әлеуметтік (достардан алыстау) 3. Буллингтен қорғану жолдары: Өзіңді сенімді ұстау Көмек сұрау (ата-ана, мұғалім, достар) Агрессиясыз жауап беру Достық атмосфераны қалыптастыру Топтық жұмыс Оқушылар топтарға бөлініп, жағдаяттар беріледі Әр топ буллингке тап болған жағдайда не істеу керектігін талқылап, шешім ұсынады Жұмыстарын сынып алдында таныстырады |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Жауаптар талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер немесе қағазға жазып, таныстырады. Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды
|
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру «Қауіпсіздік – өз қолыңда» тақырыбында қысқаша пікір алмасу Қызығушылықты ояту «Күмәнді жағдай дегеніміз не?» сұрағын қою Оқушыларға екі түрлі оқиға сипаттау: 1. Бейтаныс адам әлеуметтік желіде достық ұсынады 2. Жолда біреу көмек сұрап, бірге баруға шақырады «Не істер едің?» деген сұраққа жауап алу Негізгі бөлім 1. Күмәнді жағдайлардың түрлері:
Бейтаныс адамдармен байланыс (онлайн және офлайн) Күдікті ұсыныстар мен сыйлықтар Денсаулыққа зиян келтіретін әдеттер (шылым, алкоголь, есірткі) Интернеттегі жалған ақпараттар мен қауіпті ойындар 2. Салауатты және қауіпсіз өмірге апаратын жол: Дұрыс тамақтану және физикалық белсенділік Қауіпсіз интернетті пайдалану Қауіпті ортадан аулақ болу Жақсы әдеттерді қалыптастыру және өзін-өзі дамыту 3. Күмәнді жағдайларда өзін қалай ұстау керек: Жағдайды бағалау және сенімді адамдардан кеңес алу Жоқ деп айту және өз шекараңды сақтау Төтенше жағдайда ата-аналарға, мұғалімдерге немесе полицияға хабарлау Топтық жұмыс Әр топқа әртүрлі күмәнді жағдайлар беріледі (мысалы, интернеттегі қауіп, қауіпті орта, денсаулыққа зиянды ұсыныстар) Топтар өз шешімдерін ұсынып, сыныпта талқылайды Қорытынды «Менің қауіпсіз өмір сүру ережелерім» атты шағын жазба жазу Сабақтың негізгі ойларын бекіту
Үй тапсырмасы «Салауатты өмір салтының 5 қағидасы» атты постер дайындау Отбасымен қауіпсіздік шаралары туралы сөйлесу |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар мұқият тыңдайды Әр топ өз шешімін таныстырады. Сұрақтарға жауап береді |
Топтық жұмыстағы белсенділік. Оқушылардың идеялары мен ұсыныстарын ұсыну деңгейі. Рефлексия кезінде жауаптарының сапасы. |
Презентация Тақырыптық бейнероликтер. Балалар құқықтары туралы плакаттар. ҚР Конституциясынан және Бала құқықтары туралы конвенциядан үзінділер. Бейнероликтер, ситуациялық тапсырмалар. ). Видеоматериал Жазу құралдары мен блокноттар. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Буллингтен қорған!» «Күмәнді жағдайда салауатты және қауіпсіз өмірге апаратын жол»
«Буллингтен қорған!» «Күмәнді жағдайда салауатты және қауіпсіз өмірге апаратын жол»
|
Сынып жетекші: |
|
|
|
Күні: |
14.04.2025 |
|
|
Сынып: 8 |
|
|
|
Сабақтың тақырыбы: |
«Буллингтен қорған!»
«Күмәнді жағдайда салауатты және қауіпсіз өмірге апаратын жол» |
|
|
Мақсаты |
Оқушыларға буллингтің не екенін түсіндіру Буллингтің түрлері мен оның әсерлерін талқылау Буллингтен қорғану жолдарын үйрету Оқушыларға қауіпті және күмәнді жағдайларды анықтауды үйрету Салауатты және қауіпсіз өмір салтын ұстанудың маңызын түсіндіру Қауіптен қорғану және дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыру |
|
|
Құндылықтар |
еңбекқорлық және кәсіби біліктілік айы |
|
|
Апта дәйек сөзі |
Патриотизмі жоқ халық жаны жоқ тәнмен тең |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Сәлемдесу: Армысыздар, қымбатты оқушылар! Сіздерді көргеніме қуаныштымын! Барлықтарыңыздың жүздеріңізден күлімсіреу көрініп тұр! Керемет! |
Оқушылар жұдырық түйістіру арқылы бір біріне достық ықыластарын білдіреді. |
|
Көңілді әуен
|
|
Сабақтың ортасы |
Қызығушылықты ояту «Буллинг» сөзімен таныстыру (бейнеролик немесе мысалдар арқылы) Оқушыларға «Буллинг дегеніміз не?» деген сұрақ қою Негізгі бөлім 1. Буллинг түрлері: Физикалық (ұрту, итеру, заттарды бүлдіру) Вербалды (қорлау, келемеждеу, жаман сөз айту) Кибербуллинг (әлеуметтік желідегі қорқыту, мазақтау) 2. Буллингтің әсері: Психологиялық (үрей, сенімсіздік, жалғыздық) Академиялық (оқу үлгерімінің төмендеуі) Әлеуметтік (достардан алыстау) 3. Буллингтен қорғану жолдары: Өзіңді сенімді ұстау Көмек сұрау (ата-ана, мұғалім, достар) Агрессиясыз жауап беру Достық атмосфераны қалыптастыру Топтық жұмыс Оқушылар топтарға бөлініп, жағдаяттар беріледі Әр топ буллингке тап болған жағдайда не істеу керектігін талқылап, шешім ұсынады Жұмыстарын сынып алдында таныстырады |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Жауаптар талқыланады.
Әр топ өз ойларын постер немесе қағазға жазып, таныстырады. Оқушылар бір -бірінің жұмыстарын бағалайды
|
Оқушылар бірін -бірі бағалайды |
Ақ қағаз, фломастерлер |
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
Сабақтың тақырыбы мен мақсатын түсіндіру «Қауіпсіздік – өз қолыңда» тақырыбында қысқаша пікір алмасу Қызығушылықты ояту «Күмәнді жағдай дегеніміз не?» сұрағын қою Оқушыларға екі түрлі оқиға сипаттау: 1. Бейтаныс адам әлеуметтік желіде достық ұсынады 2. Жолда біреу көмек сұрап, бірге баруға шақырады «Не істер едің?» деген сұраққа жауап алу Негізгі бөлім 1. Күмәнді жағдайлардың түрлері:
Бейтаныс адамдармен байланыс (онлайн және офлайн) Күдікті ұсыныстар мен сыйлықтар Денсаулыққа зиян келтіретін әдеттер (шылым, алкоголь, есірткі) Интернеттегі жалған ақпараттар мен қауіпті ойындар 2. Салауатты және қауіпсіз өмірге апаратын жол: Дұрыс тамақтану және физикалық белсенділік Қауіпсіз интернетті пайдалану Қауіпті ортадан аулақ болу Жақсы әдеттерді қалыптастыру және өзін-өзі дамыту 3. Күмәнді жағдайларда өзін қалай ұстау керек: Жағдайды бағалау және сенімді адамдардан кеңес алу Жоқ деп айту және өз шекараңды сақтау Төтенше жағдайда ата-аналарға, мұғалімдерге немесе полицияға хабарлау Топтық жұмыс Әр топқа әртүрлі күмәнді жағдайлар беріледі (мысалы, интернеттегі қауіп, қауіпті орта, денсаулыққа зиянды ұсыныстар) Топтар өз шешімдерін ұсынып, сыныпта талқылайды Қорытынды «Менің қауіпсіз өмір сүру ережелерім» атты шағын жазба жазу Сабақтың негізгі ойларын бекіту
Үй тапсырмасы «Салауатты өмір салтының 5 қағидасы» атты постер дайындау Отбасымен қауіпсіздік шаралары туралы сөйлесу |
Оқушылар тақырыпты сұрақтарға жауап беру арқылы түсінеді. Оқушылар мұқият тыңдайды Әр топ өз шешімін таныстырады. Сұрақтарға жауап береді |
Топтық жұмыстағы белсенділік. Оқушылардың идеялары мен ұсыныстарын ұсыну деңгейі. Рефлексия кезінде жауаптарының сапасы. |
Презентация Тақырыптық бейнероликтер. Балалар құқықтары туралы плакаттар. ҚР Конституциясынан және Бала құқықтары туралы конвенциядан үзінділер. Бейнероликтер, ситуациялық тапсырмалар. ). Видеоматериал Жазу құралдары мен блокноттар. |
|
Сабақтың соңы |
Оқушылар біз бүгін сіздермен қоғамдасғы өте өзекті екі тақырыппен таныстық, ой бөлісіп, пікір алмастық. Бүгінгі сынып сағатынан алған білімдеріңіз өмірлік азық болады деп тілеймін . |
Барлығы бүгінгі сабақта алған әсерлерімен бөліседі. |
Бүгінгі сабаққа белсенді қатысқан оқушыларға алғыс білдіріп, мадақтау. |
|
шағым қалдыра аласыз













