|
Іс-шараның тақырыптары |
«Буллингтен қорған!» «Қақтығыс жағдайындағы қарапайым қадамдар |
||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
@pedagoglife тикток |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
6 « » |
||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
-Қоғамда орын алып отырған жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию секілді жағдайлардың алдын алу - оқушыларды қақтығыс кезіндегі қарым-қатынас негіздерімен таныстыру. |
||||
|
Құндылық : |
• Заң және тәртіп • Бірлік және ынтымақ 6-апта дәйексөзі: «Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді» |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
|
|
35 мин |
Салеметсіздерме құрметті оқушылар?! – - Оқушылар, көңіл-күйіміз қалай? Сабағымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберіне тұрайық. - Біз неге шеңберге тұрып, сабақты бастадық? Шеңбер – бұл әлемдегі мейірімділік, жақсылық. Шеңбер арқылы – бір – бірімізге күлімдеп қарап, бақыт, қуаныш, жылылық тілейміз. «Миға шабул» 1. Буллинг деген не? 2. Кибербуллинг деген не? Буллинг деген
не? Қорлау (буллинг) – басқа адамның жанын ауырту
мақсатында агрессияны қолдану. Қорлау жәбірленушіге ауыртпалық пен
қайғы әкеледі. Оның агрессив мінез-құлықтың басқа түрлерінен
ерекшелігі – бірнеше рет қайталанады және жеке адамға немесе топқа
бағытталады. 1-тапсырма (жеке жұмыс) Жағдаяттарды талдау. Не істер едің? 2-тапсырма «Буллинге жол жоқ» көрініс |
Оқушылар сәлемдеседі. Шеңберде тұрып оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Мысалы:Салем! Сәлеметсің бе? Есен-амансың ба? Қалайсың? Жағдаяттарды талдайды Егер
де: әлеуметтік желілерде сенің атыңнан жалған
аккаунттар құрып, онда ерсi фотосуреттерді
орналастырса |
|
Презентация 1-8
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
ҚС: Сабақтың мақсаты: оқушыларды қақтығыс кезіндегі қарым-қатынас негіздерімен таныстыру. Сабақтың міндеті:
Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрация, проектор, проекциялық экран, дербес компьютер. Сабақ барысы
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Ұғымдарды түсіндіру: Мейірімділік Көңілсіздік. Бір-бірін түсінбеу. Достық қарым-қатынас. Көңіл күйдің төмендеуі, көңілсіздік.
Қорытынды (2 минут). Ережелерді қайталау Өткен тақырыпты қайталау. Достық туралы мақал-мәтелдер дайындау. Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/RCA_wFW-mSo?si=KDrq73ETmvPJat6H https://www.youtube.com/watch?v=KTxqDfaQAvc&list=PLA5eCSY2FeoQLLo cS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=16 |
|
|
https://youtu.be/RCA_wFW-mSo?si=KDrq73ETmvPJat6H https://www.youtube.com/watch?v=KTxqDfaQAvc&list=PLA5eCSY2FeoQLLo cS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=16 |
|
Тикток : @pedagoglife , ватсап 8775 763 53 96 материалдарды ақылы телеграмм каналдан алыңыз!
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Буллингтен қорған!» «Қақтығыс жағдайындағы қарапайым қадамдар
«Буллингтен қорған!» «Қақтығыс жағдайындағы қарапайым қадамдар
|
Іс-шараның тақырыптары |
«Буллингтен қорған!» «Қақтығыс жағдайындағы қарапайым қадамдар |
||||
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
@pedagoglife тикток |
||||
|
Күні: |
|
||||
|
Сынып: |
6 « » |
||||
|
Сабақтың мақсаттары: |
-Қоғамда орын алып отырған жасөспірімдер арасындағы қорлау, мазақтау, намысқа тию секілді жағдайлардың алдын алу - оқушыларды қақтығыс кезіндегі қарым-қатынас негіздерімен таныстыру. |
||||
|
Құндылық : |
• Заң және тәртіп • Бірлік және ынтымақ 6-апта дәйексөзі: «Ынтымақ жүрген жерде ырыс бірге жүреді» |
||||
|
Сабақтың барысы |
|||||
|
Сынып сағатының кезеңі\ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
бағалау |
ресурстар |
|
|
35 мин |
Салеметсіздерме құрметті оқушылар?! – - Оқушылар, көңіл-күйіміз қалай? Сабағымызды бастамас бұрын барлығымыз шаттық шеңберіне тұрайық. - Біз неге шеңберге тұрып, сабақты бастадық? Шеңбер – бұл әлемдегі мейірімділік, жақсылық. Шеңбер арқылы – бір – бірімізге күлімдеп қарап, бақыт, қуаныш, жылылық тілейміз. «Миға шабул» 1. Буллинг деген не? 2. Кибербуллинг деген не? Буллинг деген
не? Қорлау (буллинг) – басқа адамның жанын ауырту
мақсатында агрессияны қолдану. Қорлау жәбірленушіге ауыртпалық пен
қайғы әкеледі. Оның агрессив мінез-құлықтың басқа түрлерінен
ерекшелігі – бірнеше рет қайталанады және жеке адамға немесе топқа
бағытталады. 1-тапсырма (жеке жұмыс) Жағдаяттарды талдау. Не істер едің? 2-тапсырма «Буллинге жол жоқ» көрініс |
Оқушылар сәлемдеседі. Шеңберде тұрып оқушылар бір-бірімен сәлемдеседі. Мысалы:Салем! Сәлеметсің бе? Есен-амансың ба? Қалайсың? Жағдаяттарды талдайды Егер
де: әлеуметтік желілерде сенің атыңнан жалған
аккаунттар құрып, онда ерсi фотосуреттерді
орналастырса |
|
Презентация 1-8
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
ҚС: Сабақтың мақсаты: оқушыларды қақтығыс кезіндегі қарым-қатынас негіздерімен таныстыру. Сабақтың міндеті:
Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрация, проектор, проекциялық экран, дербес компьютер. Сабақ барысы
Жаңа тақырыпты түсіндіру.
Ұғымдарды түсіндіру: Мейірімділік Көңілсіздік. Бір-бірін түсінбеу. Достық қарым-қатынас. Көңіл күйдің төмендеуі, көңілсіздік.
Қорытынды (2 минут). Ережелерді қайталау Өткен тақырыпты қайталау. Достық туралы мақал-мәтелдер дайындау. Пайдалы сілтемелер: https://youtu.be/RCA_wFW-mSo?si=KDrq73ETmvPJat6H https://www.youtube.com/watch?v=KTxqDfaQAvc&list=PLA5eCSY2FeoQLLo cS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=16 |
|
|
https://youtu.be/RCA_wFW-mSo?si=KDrq73ETmvPJat6H https://www.youtube.com/watch?v=KTxqDfaQAvc&list=PLA5eCSY2FeoQLLo cS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=16 |
|
Тикток : @pedagoglife , ватсап 8775 763 53 96 материалдарды ақылы телеграмм каналдан алыңыз!
шағым қалдыра аласыз



















