Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
4 апта дәйексөзі: "Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далағы." |
|
Күні |
20.09.24 ж |
|
Сынып жетекші |
Серік Бағлан Дарханұлы |
|
Сынып |
9 «Ә» сыныбы |
|
Қатысушылар саны |
[22] |
|
Қатыспағандар саны |
[2] |
|
Сабақтың тақырыбы |
"Буллингтен қорған!" Қауіпсіздік сабағы (10 минут): "Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік" |
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға буллинг туралы түсінік беру және оған қарсы тұру жолдарын үйрету. Жанжалдан кейінгі жауапкершілікті түсініп, дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыру. |
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты |
Оқушыларды жанжал кезінде және кейінгі уақытта жауапкершілікпен әрекет етуге үйрету. Негізгі міндеттер: 1) Оқушыларға жанжал кезіндегі өз іс-әрекеттерінің салдарын түсіндіру; 2) Басқаларға деген құрмет пен жауапкершілікті дамыту; 3) Эмоциялық тұрақтылық пен жанжалдарды басқару қабілетін арттыру. |
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды өзара құрметке, қолдауға, және жанжалдарды конструктивті жолмен шешуге тәрбиелеу. |
|
4 апта дәйексөзі |
4 апта дәйексөзі: "Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далағы." |
Сабақтың кезеңдері
|
Сабақ кезеңдері (уақыт) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 мин) |
Сабақты ұйымдастыру, тақырыпты таныстыру. Буллингтің маңыздылығын түсіндіру. Буллинг — бұл мектептегі немесе әлеуметтік ортадағы адамдарға бағытталған қасақана қорлау, психологиялық немесе физикалық қысым көрсету. Бұл құбылыс балалар мен жасөспірімдер арасында жиі кездеседі және олардың психологиялық, эмоционалдық және әлеуметтік дамуына теріс әсер етеді. Буллингтің маңызы оның жағымсыз салдарларында жатыр. Бұл әрекеттер құрбаны болған балалардың өзін-өзі бағалауы төмендеп, өздеріне деген сенімсіздік пайда болады, сондай-ақ оқу үлгерімі нашарлауы мүмкін. Кейбір жағдайларда буллинг құрбандары депрессияға түсіп, тіпті өмірге деген қызығушылығын жоғалтуы ықтимал. |
Оқушылар мұғалімді тыңдап, сұрақтар қояды. |
Ауызша мадақтау |
Тақта, маркер |
|
Талқылау (5 мин) |
Оқушылардан буллинг туралы не білетіндерін сұрау. |
Оқушылар буллинг туралы өз пікірлерін айтады. |
Ауызша пікір алмасу |
Тақта |
|
Негізгі бөлім (10 мин) |
" Мына сызбада буллингтің алдын алу жолдары көрсетілген. Негізгі бағыттар мыналарды қамтиды:
|
Оқушылар буллингтің зияны және оған қарсы тұру жолдары туралы тыңдайды. |
|
Презентация |
|
Тапсырма 1 (10 мин) |
Тапсырма беру: "Буллингтен қалай қорғануға болады?" тақырыбында шағын постер жасау. |
Оқушылар топтарда постер жасайды. |
Жұмыстарын қорғау |
Қағаз, маркерлер |
|
Қауіпсіздік сабағы (10 мин) |
Жанжал жағдайында жауапкершілікті сақтап, дұрыс шешім қабылдауды түсіндіру. |
Оқушылар тыңдайды және сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
Тапсырма 2 (5 мин) |
Тапсырма беру: "Жанжал туындаған жағдайда не істеу керек?" деген сұраққа жауап беру. |
Оқушылар жазбаша түрде жауап береді. |
Жазбаша бағалау |
Жазу қағаздары |
|
Сабақтың соңы (5 мин) |
Сабақты қорыту: Буллингке қарсы жауапкершілік пен қолдаудың маңыздылығын талқылау. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы: "Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік" (10 мин)
Сабақтың
мақсаты:
Оқушыларды жанжал жағдайында жауапкершілікті қабылдап, дұрыс шешім
қабылдауға үйрету.
Мазмұны:
-
Жанжал туындаған жағдайда, әркім өз іс-әрекетінің нәтижесі үшін жауапкершілік алуы қажет.
-
Жанжал кезінде сезімдерді бақылау және қақтығыстарды шешудің конструктивті әдістерін қолдану маңызды.
-
Жауапкершілік тек жанжал туындағаннан кейінгі әрекеттерде емес, оны болдырмау үшін де қажет.
Тапсырмалар:
-
Тапсырма 1: "Жанжал туындаған жағдайда"
-
Мәтін: "Егер сіз жанжалға тап болсаңыз, жағдайды қалай дұрыс шешуге болатынын сипаттаңыз."
-
Нұсқаулық: Оқушылар жанжал жағдайында эмоцияларды басқару және жауапкершілікпен шешім қабылдау жолдарын талдайды.
-
-
Тапсырма 2: Рөлдік ойын
-
Жұмыс: Топтарға бөлініп, жанжалдың сценарийлерін ойнап шығыңыздар. Әр топ өз әрекеттерін талдап, дұрыс шешімдер қабылдау жолдарын ұсынады.
-
Нұсқаулық: Әр топ жанжалдың нәтижесіне жауапкершілік алуды және конфликтіні шешу жолдарын көрсетуі керек.
-
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Буллингтен қорған!" Қауіпсіздік сабағы (10 минут): "Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік"
"Буллингтен қорған!" Қауіпсіздік сабағы (10 минут): "Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік"
Тәрбие сағаты бойынша қысқа мерзімді жоспар
|
Тәрбие сағаты |
4 апта дәйексөзі: "Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далағы." |
|
Күні |
20.09.24 ж |
|
Сынып жетекші |
Серік Бағлан Дарханұлы |
|
Сынып |
9 «Ә» сыныбы |
|
Қатысушылар саны |
[22] |
|
Қатыспағандар саны |
[2] |
|
Сабақтың тақырыбы |
"Буллингтен қорған!" Қауіпсіздік сабағы (10 минут): "Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік" |
|
Сабақтың мақсаты |
Оқушыларға буллинг туралы түсінік беру және оған қарсы тұру жолдарын үйрету. Жанжалдан кейінгі жауапкершілікті түсініп, дұрыс шешім қабылдау дағдыларын қалыптастыру. |
|
Қауіпсіздік сабағының мақсаты |
Оқушыларды жанжал кезінде және кейінгі уақытта жауапкершілікпен әрекет етуге үйрету. Негізгі міндеттер: 1) Оқушыларға жанжал кезіндегі өз іс-әрекеттерінің салдарын түсіндіру; 2) Басқаларға деген құрмет пен жауапкершілікті дамыту; 3) Эмоциялық тұрақтылық пен жанжалдарды басқару қабілетін арттыру. |
|
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды өзара құрметке, қолдауға, және жанжалдарды конструктивті жолмен шешуге тәрбиелеу. |
|
4 апта дәйексөзі |
4 апта дәйексөзі: "Ақырын жүріп анық бас, еңбегің кетпес далағы." |
Сабақтың кезеңдері
|
Сабақ кезеңдері (уақыт) |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы (5 мин) |
Сабақты ұйымдастыру, тақырыпты таныстыру. Буллингтің маңыздылығын түсіндіру. Буллинг — бұл мектептегі немесе әлеуметтік ортадағы адамдарға бағытталған қасақана қорлау, психологиялық немесе физикалық қысым көрсету. Бұл құбылыс балалар мен жасөспірімдер арасында жиі кездеседі және олардың психологиялық, эмоционалдық және әлеуметтік дамуына теріс әсер етеді. Буллингтің маңызы оның жағымсыз салдарларында жатыр. Бұл әрекеттер құрбаны болған балалардың өзін-өзі бағалауы төмендеп, өздеріне деген сенімсіздік пайда болады, сондай-ақ оқу үлгерімі нашарлауы мүмкін. Кейбір жағдайларда буллинг құрбандары депрессияға түсіп, тіпті өмірге деген қызығушылығын жоғалтуы ықтимал. |
Оқушылар мұғалімді тыңдап, сұрақтар қояды. |
Ауызша мадақтау |
Тақта, маркер |
|
Талқылау (5 мин) |
Оқушылардан буллинг туралы не білетіндерін сұрау. |
Оқушылар буллинг туралы өз пікірлерін айтады. |
Ауызша пікір алмасу |
Тақта |
|
Негізгі бөлім (10 мин) |
" Мына сызбада буллингтің алдын алу жолдары көрсетілген. Негізгі бағыттар мыналарды қамтиды:
|
Оқушылар буллингтің зияны және оған қарсы тұру жолдары туралы тыңдайды. |
|
Презентация |
|
Тапсырма 1 (10 мин) |
Тапсырма беру: "Буллингтен қалай қорғануға болады?" тақырыбында шағын постер жасау. |
Оқушылар топтарда постер жасайды. |
Жұмыстарын қорғау |
Қағаз, маркерлер |
|
Қауіпсіздік сабағы (10 мин) |
Жанжал жағдайында жауапкершілікті сақтап, дұрыс шешім қабылдауды түсіндіру. |
Оқушылар тыңдайды және сұрақтарға жауап береді. |
|
|
|
Тапсырма 2 (5 мин) |
Тапсырма беру: "Жанжал туындаған жағдайда не істеу керек?" деген сұраққа жауап беру. |
Оқушылар жазбаша түрде жауап береді. |
Жазбаша бағалау |
Жазу қағаздары |
|
Сабақтың соңы (5 мин) |
Сабақты қорыту: Буллингке қарсы жауапкершілік пен қолдаудың маңыздылығын талқылау. |
Оқушылар өз ойларын ортаға салады. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы: "Жанжалдың нәтижесі үшін жауапкершілік" (10 мин)
Сабақтың
мақсаты:
Оқушыларды жанжал жағдайында жауапкершілікті қабылдап, дұрыс шешім
қабылдауға үйрету.
Мазмұны:
-
Жанжал туындаған жағдайда, әркім өз іс-әрекетінің нәтижесі үшін жауапкершілік алуы қажет.
-
Жанжал кезінде сезімдерді бақылау және қақтығыстарды шешудің конструктивті әдістерін қолдану маңызды.
-
Жауапкершілік тек жанжал туындағаннан кейінгі әрекеттерде емес, оны болдырмау үшін де қажет.
Тапсырмалар:
-
Тапсырма 1: "Жанжал туындаған жағдайда"
-
Мәтін: "Егер сіз жанжалға тап болсаңыз, жағдайды қалай дұрыс шешуге болатынын сипаттаңыз."
-
Нұсқаулық: Оқушылар жанжал жағдайында эмоцияларды басқару және жауапкершілікпен шешім қабылдау жолдарын талдайды.
-
-
Тапсырма 2: Рөлдік ойын
-
Жұмыс: Топтарға бөлініп, жанжалдың сценарийлерін ойнап шығыңыздар. Әр топ өз әрекеттерін талдап, дұрыс шешімдер қабылдау жолдарын ұсынады.
-
Нұсқаулық: Әр топ жанжалдың нәтижесіне жауапкершілік алуды және конфликтіні шешу жолдарын көрсетуі керек.
-
шағым қалдыра аласыз
Буллингтің
алдын алу жолдары" туралы қысқаша
дәріс.












