Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

          Жаратылыстану 9-сабақ


    Бөлім:

    Жануарлар

    Мұғалімнің аты-жөні

    Джаримбетова К.У

    Күні:

    28.09.2023ж

    Сынып: 4 А

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Симбиоз деген не?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.2.1 Өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу

    Сабақтың мақсаты

    • Өз өлкесіндегі жануарларды жіктейді;

    • Тірі ағзалар арасындағы қарым-қатынас түрлерін ажыратады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру





    Өткен білімді еске түсіру


    5 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    -Өткен тақырыпты мазмұндаңдар.

    -Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар.

    Оқу материалын жариялау «4 сурет, 1 сөз» әдісі арқылы жүреді:

    -Берілген суреттерге қарап, ортақ мағына беретін сөзді тауып, тақырыпты шығарыңдар. (жануарлар)

    - Қандай сөз шықты?

    -Жануарлар туралы не айта аласыңдар?

    - Олай болса, бүгінгі сабақтан бастап жануарлар туралы оқып білетін боламыз.

    Сабақ мақсаты жария етіледі.

    1. Ширату жаттығуларын жасайды.

    Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтар қойып, жауап береді.



    Тақырыпты

    шығарады.






    Оқушының жауабын толықтыру немесе тиімді кері байланыс жасау.





    Интербел-сенді тақта

    Жаңа білім

    15 мин




















    2 мин


    Бекіту

    18 мин



    (Т) 1- тапсырма «Зерттеу» әдісімен орындалады.

    А) Жедел жауап.

    -Өсімдіктер мен жануарлар арасында қандай байланыс бар?

    -Жануарлардың арасында қандай қарым-қатынас түрлері болады?

    Мысал келтіріңдер.

    Ә) Зерттеу.

    Суретпен жұмыс.

    -Суреттегі ағзалар бір-бірімен қандай қарым-қатынас жасайды?


    Б) Сөздік жұмысы.

    Симбиоз

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, жауап бер.


    Сергіту сәтінде қазақ биін билету.


    (Д) 2-тапсырмада дәптермен жұмыс болады.

    А) Сұрақ-жауап.

    - «Екеуінің арасы ит пен мысықтай» дегенді естідіңдер ме?

    -Қандай қатынас түрі айтылып тұр? Ондай қатынас өзгеруі мүмкін бе? Ол үшін қандай жағдайлар орын алуы керек?

    -Ит пен мысық арасында симбиоз бола ма? Неліктен?

    Б) Жіктеу.

    Суреттердегі тірі ағзалар арасындағы қатынастың мысалдарын сипаттаңдар.

    Оларды қандай топтарға біріктіруге болады?

    Көмекші сөздерді пайлалан.

    В) Ойлан.

    -Өсімдік ен жануар арасында симбиоз болуы мүмкін бе?

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, жауап бер.

    Тапсырмалар орындайды.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Мысалдар келтіреді.
















    Билеп сергиді.


    Бақылайды. Сұрақтарға жауап іздеп, жауап береді.

    Дескриптор:

    - Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы байланысты атайды-1балл.

    ­ Жануарлар мен жануарлар арасындағы байланысты атайды-1балл.













    ­Дескриптор:

    - Ит пен мысық арасындағы қатынас себебін талдайды-2балл.

    - Сұрақтарға дұрыс жауап береді-1балл.

    - Суреттердегі тірі ағзалар арасындағы қатынастың мысалдарын сипаттайды-1балл.

    Өсімдік ен жануар арасында симбиоз туралы әңгімелейді-1балл.

    «Жараты-лыстану» оқулығы 4-сынып 2019ж




















    Кері байланыс

    5 мин

    Кері байланысты «Менің сөзім» әдісі арқылы береді.

    Оқу тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу.

    Түсінгені туралы ой қорытады. Тапсырманы жазып алады.

    ҚБ қойылады.



















    Қысқа мерзімді жоспар

          Жаратылыстану 10-сабақ


    Бөлім:

    Жануарлар

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бунақденелілер қалай дамиды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.2.2 Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    • Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттайды;

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру


    8 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    -Өткен тақырыпты мазмұндаңдар.

    -Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар.

    Оқу материалын жариялау «Жедел жауап» әдісі арқылы жүреді:

    -Бунақденелілер деген не?

    Аталу себебі неде деп ойлайсыңдар?

    - Мысалдар келтір.

    -Олай болса, бүгінгі сабағымызда бунақденелілердің тіршілік сипатын зерттейтін боламыз.

    Сабақ мақсаты жария етіледі.

    1. Ширату жаттығуларын орындайды.

    Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді.





    Оқушының жауабын толықтыру немесе тиімді кері байланыс жасау.







    Жаңа білім

    15 мин



















    2 мин


    Бекіту

    15 мин



    (Ұ) 1- тапсырма «Постер» әдісімен орындалады.

    А) Сызбамен жұмыс.

    Көбелек қалай пайда болады?

    Суретке қарап әр сатыдағы өзгерістерді сипаттаңдар.

    Жұлдызқұрт неден пайда болады?

    Ол неге айналады?

    Қуыршақ қай кезде ашылады?

    Ә) Сөздік жұмысы.

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, достарыңнан жауап ал.


    Сергіту сәтінде қазақ биін билету.


    (Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге асырылады.

    А) Зертте.

    Бунақденелілердің дамуы неше кезеңнен тұрады?

    Б) Ойлан.

    Неліктен көбелектің ұрпағы дамудың әр сатысында өзгеріп отырады?

    В) Анықтау.

    Масаның даму кезенінің дұрыс ретін анықтаңдар.

    Ол қай сатыда қоректенбей, қозғалмай дамиды?

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, достарыңнан жауап ал.

    Сөздікті жазып, жаттайды.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Тапсырмалар орындайды.















    Билеп сергиді.


    Тәжірибе жасайды, бақылайды. Сұрақтарға жауап іздеп, жауап береді.

    Дескриптор:

    - Суретке қарап әр сатыдағы көбелектің дамуындағы өзгерістерді сипаттайды -3балл.

    - Сөздікті жазып, жаттайды—2балл.













    ­Дескриптор:

    - Бунақденелілердің даму кезеңдерін зерттеп, әңгімелейді-2балл.

    - Масаның даму кезенінің дұрыс ретін анықтайды-3балл.

    «Жараты-лыстану» оқулығы 4-сынып 2019ж




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Джаримбетова Карлыгаш Уразалиевна
    03 Қазан 2023
    667
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Бунақденелілер қалай дамиды?

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Бунақденелілер қалай дамиды?

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Өз өлкесіндегі жануарларды жіктейді; Тірі ағзалар арасындағы қарым-қатынас түрлерін ажыратады.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар

          Жаратылыстану 9-сабақ


    Бөлім:

    Жануарлар

    Мұғалімнің аты-жөні

    Джаримбетова К.У

    Күні:

    28.09.2023ж

    Сынып: 4 А

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Симбиоз деген не?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.2.1 Өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу

    Сабақтың мақсаты

    • Өз өлкесіндегі жануарларды жіктейді;

    • Тірі ағзалар арасындағы қарым-қатынас түрлерін ажыратады.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру





    Өткен білімді еске түсіру


    5 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    -Өткен тақырыпты мазмұндаңдар.

    -Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар.

    Оқу материалын жариялау «4 сурет, 1 сөз» әдісі арқылы жүреді:

    -Берілген суреттерге қарап, ортақ мағына беретін сөзді тауып, тақырыпты шығарыңдар. (жануарлар)

    - Қандай сөз шықты?

    -Жануарлар туралы не айта аласыңдар?

    - Олай болса, бүгінгі сабақтан бастап жануарлар туралы оқып білетін боламыз.

    Сабақ мақсаты жария етіледі.

    1. Ширату жаттығуларын жасайды.

    Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтар қойып, жауап береді.



    Тақырыпты

    шығарады.






    Оқушының жауабын толықтыру немесе тиімді кері байланыс жасау.





    Интербел-сенді тақта

    Жаңа білім

    15 мин




















    2 мин


    Бекіту

    18 мин



    (Т) 1- тапсырма «Зерттеу» әдісімен орындалады.

    А) Жедел жауап.

    -Өсімдіктер мен жануарлар арасында қандай байланыс бар?

    -Жануарлардың арасында қандай қарым-қатынас түрлері болады?

    Мысал келтіріңдер.

    Ә) Зерттеу.

    Суретпен жұмыс.

    -Суреттегі ағзалар бір-бірімен қандай қарым-қатынас жасайды?


    Б) Сөздік жұмысы.

    Симбиоз

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, жауап бер.


    Сергіту сәтінде қазақ биін билету.


    (Д) 2-тапсырмада дәптермен жұмыс болады.

    А) Сұрақ-жауап.

    - «Екеуінің арасы ит пен мысықтай» дегенді естідіңдер ме?

    -Қандай қатынас түрі айтылып тұр? Ондай қатынас өзгеруі мүмкін бе? Ол үшін қандай жағдайлар орын алуы керек?

    -Ит пен мысық арасында симбиоз бола ма? Неліктен?

    Б) Жіктеу.

    Суреттердегі тірі ағзалар арасындағы қатынастың мысалдарын сипаттаңдар.

    Оларды қандай топтарға біріктіруге болады?

    Көмекші сөздерді пайлалан.

    В) Ойлан.

    -Өсімдік ен жануар арасында симбиоз болуы мүмкін бе?

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, жауап бер.

    Тапсырмалар орындайды.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Мысалдар келтіреді.
















    Билеп сергиді.


    Бақылайды. Сұрақтарға жауап іздеп, жауап береді.

    Дескриптор:

    - Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы байланысты атайды-1балл.

    ­ Жануарлар мен жануарлар арасындағы байланысты атайды-1балл.













    ­Дескриптор:

    - Ит пен мысық арасындағы қатынас себебін талдайды-2балл.

    - Сұрақтарға дұрыс жауап береді-1балл.

    - Суреттердегі тірі ағзалар арасындағы қатынастың мысалдарын сипаттайды-1балл.

    Өсімдік ен жануар арасында симбиоз туралы әңгімелейді-1балл.

    «Жараты-лыстану» оқулығы 4-сынып 2019ж




















    Кері байланыс

    5 мин

    Кері байланысты «Менің сөзім» әдісі арқылы береді.

    Оқу тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу.

    Түсінгені туралы ой қорытады. Тапсырманы жазып алады.

    ҚБ қойылады.



















    Қысқа мерзімді жоспар

          Жаратылыстану 10-сабақ


    Бөлім:

    Жануарлар

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 4

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Бунақденелілер қалай дамиды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    4.2.2.2 Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау

    Сабақтың мақсаты

    • Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттайды;

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру


    Өткен білімді еске түсіру


    8 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

    Өткен тақырыпқа шолу:

    -Өткен тақырыпты мазмұндаңдар.

    -Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар.

    Оқу материалын жариялау «Жедел жауап» әдісі арқылы жүреді:

    -Бунақденелілер деген не?

    Аталу себебі неде деп ойлайсыңдар?

    - Мысалдар келтір.

    -Олай болса, бүгінгі сабағымызда бунақденелілердің тіршілік сипатын зерттейтін боламыз.

    Сабақ мақсаты жария етіледі.

    1. Ширату жаттығуларын орындайды.

    Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді.





    Оқушының жауабын толықтыру немесе тиімді кері байланыс жасау.







    Жаңа білім

    15 мин



















    2 мин


    Бекіту

    15 мин



    (Ұ) 1- тапсырма «Постер» әдісімен орындалады.

    А) Сызбамен жұмыс.

    Көбелек қалай пайда болады?

    Суретке қарап әр сатыдағы өзгерістерді сипаттаңдар.

    Жұлдызқұрт неден пайда болады?

    Ол неге айналады?

    Қуыршақ қай кезде ашылады?

    Ә) Сөздік жұмысы.

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, достарыңнан жауап ал.


    Сергіту сәтінде қазақ биін билету.


    (Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге асырылады.

    А) Зертте.

    Бунақденелілердің дамуы неше кезеңнен тұрады?

    Б) Ойлан.

    Неліктен көбелектің ұрпағы дамудың әр сатысында өзгеріп отырады?

    В) Анықтау.

    Масаның даму кезенінің дұрыс ретін анықтаңдар.

    Ол қай сатыда қоректенбей, қозғалмай дамиды?

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, достарыңнан жауап ал.

    Сөздікті жазып, жаттайды.

    Сұрақтарға жауап береді.

    Тапсырмалар орындайды.















    Билеп сергиді.


    Тәжірибе жасайды, бақылайды. Сұрақтарға жауап іздеп, жауап береді.

    Дескриптор:

    - Суретке қарап әр сатыдағы көбелектің дамуындағы өзгерістерді сипаттайды -3балл.

    - Сөздікті жазып, жаттайды—2балл.













    ­Дескриптор:

    - Бунақденелілердің даму кезеңдерін зерттеп, әңгімелейді-2балл.

    - Масаның даму кезенінің дұрыс ретін анықтайды-3балл.

    «Жараты-лыстану» оқулығы 4-сынып 2019ж




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Жаратылыстану Сабақ жоспары 4 сынып
    03.10.2023
    667
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Джаримбетова Карлыгаш Уразалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации