Материалдар / Бунақденелілер қалай дамиды?

Бунақденелілер қалай дамиды?

Материал туралы қысқаша түсінік
Өз өлкесіндегі жануарларды жіктейді; Тірі ағзалар арасындағы қарым-қатынас түрлерін ажыратады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қазан 2023
410
1 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

      Жаратылыстану 9-сабақ


Бөлім:

Жануарлар

Мұғалімнің аты-жөні

Джаримбетова К.У

Күні:

28.09.2023ж

Сынып: 4 А

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Симбиоз деген не?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.2.1 Өз өлкесіндегі жануарларды жіктеу

Сабақтың мақсаты

  • Өз өлкесіндегі жануарларды жіктейді;

  • Тірі ағзалар арасындағы қарым-қатынас түрлерін ажыратады.

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру





Өткен білімді еске түсіру


5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

Өткен тақырыпқа шолу:

-Өткен тақырыпты мазмұндаңдар.

-Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар.

Оқу материалын жариялау «4 сурет, 1 сөз» әдісі арқылы жүреді:

-Берілген суреттерге қарап, ортақ мағына беретін сөзді тауып, тақырыпты шығарыңдар. (жануарлар)

- Қандай сөз шықты?

-Жануарлар туралы не айта аласыңдар?

- Олай болса, бүгінгі сабақтан бастап жануарлар туралы оқып білетін боламыз.

Сабақ мақсаты жария етіледі.

  1. Ширату жаттығуларын жасайды.

Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтар қойып, жауап береді.



Тақырыпты

шығарады.






Оқушының жауабын толықтыру немесе тиімді кері байланыс жасау.





Интербел-сенді тақта

Жаңа білім

15 мин




















2 мин


Бекіту

18 мин



(Т) 1- тапсырма «Зерттеу» әдісімен орындалады.

А) Жедел жауап.

-Өсімдіктер мен жануарлар арасында қандай байланыс бар?

-Жануарлардың арасында қандай қарым-қатынас түрлері болады?

Мысал келтіріңдер.

Ә) Зерттеу.

Суретпен жұмыс.

-Суреттегі ағзалар бір-бірімен қандай қарым-қатынас жасайды?


Б) Сөздік жұмысы.

Симбиоз

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, жауап бер.


Сергіту сәтінде қазақ биін билету.


(Д) 2-тапсырмада дәптермен жұмыс болады.

А) Сұрақ-жауап.

- «Екеуінің арасы ит пен мысықтай» дегенді естідіңдер ме?

-Қандай қатынас түрі айтылып тұр? Ондай қатынас өзгеруі мүмкін бе? Ол үшін қандай жағдайлар орын алуы керек?

-Ит пен мысық арасында симбиоз бола ма? Неліктен?

Б) Жіктеу.

Суреттердегі тірі ағзалар арасындағы қатынастың мысалдарын сипаттаңдар.

Оларды қандай топтарға біріктіруге болады?

Көмекші сөздерді пайлалан.

В) Ойлан.

-Өсімдік ен жануар арасында симбиоз болуы мүмкін бе?

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, жауап бер.

Тапсырмалар орындайды.

Сұрақтарға жауап береді.

Мысалдар келтіреді.
















Билеп сергиді.


Бақылайды. Сұрақтарға жауап іздеп, жауап береді.

Дескриптор:

- Өсімдіктер мен жануарлар арасындағы байланысты атайды-1балл.

­ Жануарлар мен жануарлар арасындағы байланысты атайды-1балл.













­Дескриптор:

- Ит пен мысық арасындағы қатынас себебін талдайды-2балл.

- Сұрақтарға дұрыс жауап береді-1балл.

- Суреттердегі тірі ағзалар арасындағы қатынастың мысалдарын сипаттайды-1балл.

Өсімдік ен жануар арасында симбиоз туралы әңгімелейді-1балл.

«Жараты-лыстану» оқулығы 4-сынып 2019ж




















Кері байланыс

5 мин

Кері байланысты «Менің сөзім» әдісі арқылы береді.

Оқу тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу.

Түсінгені туралы ой қорытады. Тапсырманы жазып алады.

ҚБ қойылады.



















Қысқа мерзімді жоспар

      Жаратылыстану 10-сабақ


Бөлім:

Жануарлар

Мұғалімнің аты-жөні


Күні:


Сынып: 4

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Бунақденелілер қалай дамиды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

4.2.2.2 Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттау

Сабақтың мақсаты

  • Бунақденелілердің тіршілік циклін сипаттайды;

      Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру,

өзін –

өзі тексеру


Өткен білімді еске түсіру


8 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

Өткен тақырыпқа шолу:

-Өткен тақырыпты мазмұндаңдар.

-Өткен тақырыптарға байланысты бір-біріңе сұрақ қойып, жауап алыңдар.

Оқу материалын жариялау «Жедел жауап» әдісі арқылы жүреді:

-Бунақденелілер деген не?

Аталу себебі неде деп ойлайсыңдар?

- Мысалдар келтір.

-Олай болса, бүгінгі сабағымызда бунақденелілердің тіршілік сипатын зерттейтін боламыз.

Сабақ мақсаты жария етіледі.

  1. Ширату жаттығуларын орындайды.

Өткен тақырыпқа қатысты сұрақтарға жауап береді.





Оқушының жауабын толықтыру немесе тиімді кері байланыс жасау.







Жаңа білім

15 мин



















2 мин


Бекіту

15 мин



(Ұ) 1- тапсырма «Постер» әдісімен орындалады.

А) Сызбамен жұмыс.

Көбелек қалай пайда болады?

Суретке қарап әр сатыдағы өзгерістерді сипаттаңдар.

Жұлдызқұрт неден пайда болады?

Ол неге айналады?

Қуыршақ қай кезде ашылады?

Ә) Сөздік жұмысы.

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, достарыңнан жауап ал.


Сергіту сәтінде қазақ биін билету.


(Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге асырылады.

А) Зертте.

Бунақденелілердің дамуы неше кезеңнен тұрады?

Б) Ойлан.

Неліктен көбелектің ұрпағы дамудың әр сатысында өзгеріп отырады?

В) Анықтау.

Масаның даму кезенінің дұрыс ретін анықтаңдар.

Ол қай сатыда қоректенбей, қозғалмай дамиды?

Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

Кейбір оқушыға:

-Тақырып бойынша сұрақтар құрастырып, достарыңнан жауап ал.

Сөздікті жазып, жаттайды.

Сұрақтарға жауап береді.

Тапсырмалар орындайды.















Билеп сергиді.


Тәжірибе жасайды, бақылайды. Сұрақтарға жауап іздеп, жауап береді.

Дескриптор:

- Суретке қарап әр сатыдағы көбелектің дамуындағы өзгерістерді сипаттайды -3балл.

- Сөздікті жазып, жаттайды—2балл.













­Дескриптор:

- Бунақденелілердің даму кезеңдерін зерттеп, әңгімелейді-2балл.

- Масаның даму кезенінің дұрыс ретін анықтайды-3балл.

«Жараты-лыстану» оқулығы 4-сынып 2019ж




250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ