Сабақ
тың
басы
5 минут
Өткенді пысықтау
5 минут
Сабақ
тың
ортасы
20 минут
Сергіту сәті
Сабақты
қорыту
6минут
Кері байланыс
5 минут
|
Психологиялық ахуал
Дөңгеленіп тұрамыз, Үлкен
шеңбер құрамыз. Бірімізге-біріміз
Лебіз айтып шығамыз,
–
деп бір-біріне жылы сөздер
арнайды.
Суреттер арқылы топқа бөлу
1 -топ: мейірім
2-топ: жүрек жылуы
Топ лидерін сайлап,топ ережесін
құрамыз
Өткенді
пысықтау
Топтық жұмыс
«Теңге алу» ойынын
ойнату
Бас әріппен басталып жазылатын
сөздерді тауып, қорапшаға сал
1-топ Адамдар
2-топ: Қалалар
Көп сөз жинаған топ жеңімпаз
болады
«Біртұтас тәрбие» тәрбие
бағдарламасындағы құндылықтарды оқу процесіне ұйымдастыру кезіңінен
бастап, сабақтың әрбір кезеңінде жүргіземін
Құндылық мақсаты:
Мемлекеттік тілді білу
Тақырыпты
ашу «Болжау» стратегиясы –
Енді барлығымыз кітабымызды жабайық. Тыңдайық. Бұл ненің дыбысы?
(Судың аққан дыбысы, құстардың шырылы, самал жел қойылады.) –
Балалар, бұл ненің дыбысы? – Иә, дұрыс айтасыңдар. Сылдырап аққан
судың, құстардың шырылы, самал желдің дыбысы. – Олай болса, бүгінгі
тақырып не туралы болады деп ойлайсыңдар? – Су, өзен, көл. Туған
жеріміз туралы. – Жарайсыңдар! Біздің бүгінгі сабағымыздың тақырыбы
– «Бурабай». – Бурабай туралы не білесіңдер? Өзендер туралы
қысқаша, қызықты мәліметтер айтады. Бурабай туралы. (Бурабай
аталуына негіз болған тау туралы аңыздар көп. Ежелгі замандарда бұл
тауларда Бура деп аталатын ешкімге бағынбаған жалғыз түйе болған.
Ол басқыншылардың келе жатқанын сезіп, алдын ала қатты дауысымен
боздап, адамдарға белгі беретін болған деген аңыз бар.) Бурабай
көлінің орналасқан жері туралы Ақмола облысының Бурабай ауданында
Көкше тауының шығыс баурайында теңіз деңгейінен 319 м биіктікте
орналасқан. Бурабай табиғаты көз тартар сұлулығымен, ауасының
тазалығымен тартымды. Биік таулар, көгілдір көлдер, қарағай мен
қайың ағаштары өлкенің сәнін кіргізеді. Мұнда жануарлар әлемінің
305 түрі бар.
Оқулықпен жұмыс

Автор туралы.
Құл-Керім
Елемес — 1963 жылы 5 қарашада ҚХР-дағы Шыңжаң өлкесі,
Бұратала Моңғұл облысы, Жың ауданына қарасты Қызылүй деген жерде
туған.
Мектеп бітірген соң, екі жыл ұстаз, 1986—1991
жылдары Іле Қазақ автономиялы облысының "Іле" газетінде бөлім
редакторы, 1991 — 1993 жылдары Шыңжаң халық радиостанциясында әдеби
қызметкер болған. 1994 жылы атамекені Қазақстанға қоныс
аударған.
Республикалық "Егемен Қазақстан", "Қазақ елі"
газеттерінде тілші, "Жалын" баспасында аға редактор болып жұмыс
істеген. Қазір республикалық "Балдырған" журналында бөлім
редакторы.
Дәптермен жұмыс
Жазылым
ерекшелігі: дұрыс отырғызу, дәптердің көлбеу орналасуы және жазу
кезінде қаламды ұстай білуді қалыптастыру.
(Оқушылардың партада дұрыс отыруын
қадағалау.
– Балалар, кеудемізді көтеріп, иығымызды тік
ұстаймыз. Аяғымызды жерге
тигізіп, партада түзу отырамыз.
Дәптер
көлбеулігін сақтау. Дәптерімізді
партаға қоямыз. Бір ұшы кеудеміздегі түймеге қарама- қарсы және
көлбеу жату керек. Дәптеріміз парта- ның шетіне екі саусақ жетпей
тұрады. Жазған сайын дәптерімізді жылжытып, кітаптың астына
кіргізіп отырамыз.)
ЕБҚ
Адам аттарын әліпби ретімен жаз
Асан, Әсел, Болат, Гүлім, Ғалым,
Данияр.

«Суреттер сөйлейді» ойыны
«Көңілді
күн»
ЕҚБ
Өзің білетін қала, жер-су
аттарын жазып шық
Өзің тұратын жеріңнің атауын
жаз.
Тапсырма:
жұптық жұмыс (дидактикалық үлестірмелі
карточкалар)
1-топ:Көп нүктенің орнына тиісті әріпті жаз, жазылуын
түсіндір . стана, Ақ . өбе,
Пав . одар, Қос . анай, Өс . емен
2-топ:Көп нүктенің
орнына тиісті әріпті жаз, жазылуын түсіндір
. ртіс, Бал . аш,
Зай . ан, Жайы . , .
лакөл,
Рефлексия: «Керуен»

«Қошақаным»
әнімен сабақты аяқтаймыз
|
Психологиялық ахуалға қатысады..Тапсырмаларды
орындайды.
-Тақырыпты ашады.
Өлең мазмұнымен жұмыс жасайды
Автормен танысады
Дәптермен жұмыс жасайды
Жеке жұмыс жасайды
Жаттығу жазады.
Ойын ойнайды
Кері байланыс
жасайды
|
Көңіл
күйлерін көтеріп отыру
«Медаль»
әдісі арқылы мадақтап отыру

Тамаша
!
Дескриптор:
Өлеңді мәнерлеп, анық, шапшаң, түсініп
оқиды
Мазмұнын
түсінеді.
Дескриптор:
Дәптердің
көлбеулігін сақтайды.
Көз бен
дәптердің арақашықтығын сақтап жазады
Керемет!

Өте
жақсы!

Дескриптор:
|
Суреттер

Суреттер
Музыка
Кері байланыс
тақтасы
|