Сабақтың тақырыбы: №1. Бурабай ұлттық саябағы.
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспаған саны: |
|
Оқу мақсаттары: |
Ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады. |
|
Сабақ мақсаты: |
Оқушылардың барлығы орындай алады, мәтін мазмұнын түсінеді, стилін анықтайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады,мәтіндегі ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін ажырата алады. Оқушылардың кейбірі орындай алады, көркем сөйлеудің тілдік құралдарын диалог пен жазба жұмыстарында қолданыла алады. |
|
Бағалау критерийлері |
|
|
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Ұлттық саябақ, Оқжетпес, Бурабай, Сфинкс. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Меніңше, болуы мүмкін, өзгелердің пайымдауынша, аңызда келтірілгендей. |
|
Алдыңғы оқу |
Бурабай ұлттық саябағы туралы біледі. |
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
Басталуы |
Оқушылармен амандасады.Оқушылар сандар бойынша топқа бөлінеді. Қызығушылықты ояту. Оқылымалды тапсырма. Сыныптағы оқушылар «Уақыт шеңбері»әдісі арқылы «Бурабай ұлттық саябағы»тақырыбында өз пікірлерін білдіреді.Шеңбердегі оқушылар кезекпен өз пікірін анық, дәлелді жеткізеді. 1.Оқжетпестің ерлігіне қандай баға берер едіңдер? 2. Аңызда пілдің болуы қандай ойға жетелейді? 3. Оқжетпес неге тасқа айналуды жалбарынып сұрады? Ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды. Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады. Күтілетін нәтижелер белгіленеді. |
ОӘК материалдары |
|
Ортасы |
Мағынаны тану кезеңі Топтық жұмыс. Мәтінді түсініп оқып, стилін анықтайды. Жұптық жұмыс. Тыңдалым мәтінінің стилін көрсетіп, өз сөздерімен баяндайды. Жеке жұмыс. Оқылым мәтініндегі күрделі сөздер мен сөз тіркестерін теріп жазып,жазылу мен айтылуындағы ерекшеліктерді дәлелдейді. Мұғалім жасаған жұмыстарға, оқушылардың бір-біріне берген бағасына, айтылған ойларға кері байланыс береді. |
Мәнерлеп оқу Дәптермен жұмыс |
|
Соңы |
Рефлекция. «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісімен сабақты бағалайды. Үйге тапсырма. Аңыздан фонетикалық және дәстүрлі принциптер бойынша жазылған сөздерді тауып, ережесін түсіндіреді. |
«Екі жұлдыз,бір тілек»Стикерлер |
Қосымша ақпарат
Ш.Уәлихановтың Бурабай туралы әңгімелері
|
Саралау Қосымша критерийлер арқылы |
«Артық болмас білгенің» айдарымен берілген тапсырманы толықтырады. «Бес саусақ» әдісі арқылы. |
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, тарих. |
|
Рефлекция |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақ оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылап не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|
Қорытынды бағамдау |
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)? Тапсырмаларды уақыт мөлшеріне қарай таңдау, топтағы қарым-қатынасты бақылау. Жекеленген білім алушыларды топтық жұмыстарға тарту. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Бурабай ұлттық саябағы
Бурабай ұлттық саябағы
Сабақтың тақырыбы: №1. Бурабай ұлттық саябағы.
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспаған саны: |
|
Оқу мақсаттары: |
Ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады. |
|
Сабақ мақсаты: |
Оқушылардың барлығы орындай алады, мәтін мазмұнын түсінеді, стилін анықтайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады,мәтіндегі ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін ажырата алады. Оқушылардың кейбірі орындай алады, көркем сөйлеудің тілдік құралдарын диалог пен жазба жұмыстарында қолданыла алады. |
|
Бағалау критерийлері |
|
|
Тілдік мақсат |
Негізгі сөздер мен тіркестер: Ұлттық саябақ, Оқжетпес, Бурабай, Сфинкс. Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Меніңше, болуы мүмкін, өзгелердің пайымдауынша, аңызда келтірілгендей. |
|
Алдыңғы оқу |
Бурабай ұлттық саябағы туралы біледі. |
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Ресурстар |
|
Басталуы |
Оқушылармен амандасады.Оқушылар сандар бойынша топқа бөлінеді. Қызығушылықты ояту. Оқылымалды тапсырма. Сыныптағы оқушылар «Уақыт шеңбері»әдісі арқылы «Бурабай ұлттық саябағы»тақырыбында өз пікірлерін білдіреді.Шеңбердегі оқушылар кезекпен өз пікірін анық, дәлелді жеткізеді. 1.Оқжетпестің ерлігіне қандай баға берер едіңдер? 2. Аңызда пілдің болуы қандай ойға жетелейді? 3. Оқжетпес неге тасқа айналуды жалбарынып сұрады? Ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды. Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады. Күтілетін нәтижелер белгіленеді. |
ОӘК материалдары |
|
Ортасы |
Мағынаны тану кезеңі Топтық жұмыс. Мәтінді түсініп оқып, стилін анықтайды. Жұптық жұмыс. Тыңдалым мәтінінің стилін көрсетіп, өз сөздерімен баяндайды. Жеке жұмыс. Оқылым мәтініндегі күрделі сөздер мен сөз тіркестерін теріп жазып,жазылу мен айтылуындағы ерекшеліктерді дәлелдейді. Мұғалім жасаған жұмыстарға, оқушылардың бір-біріне берген бағасына, айтылған ойларға кері байланыс береді. |
Мәнерлеп оқу Дәптермен жұмыс |
|
Соңы |
Рефлекция. «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісімен сабақты бағалайды. Үйге тапсырма. Аңыздан фонетикалық және дәстүрлі принциптер бойынша жазылған сөздерді тауып, ережесін түсіндіреді. |
«Екі жұлдыз,бір тілек»Стикерлер |
Қосымша ақпарат
Ш.Уәлихановтың Бурабай туралы әңгімелері
|
Саралау Қосымша критерийлер арқылы |
«Артық болмас білгенің» айдарымен берілген тапсырманы толықтырады. «Бес саусақ» әдісі арқылы. |
Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, тарих. |
|
Рефлекция |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. Сабақ оқу мақсаттары шынай ма? Бүгін оқушылап не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
|
|
Қорытынды бағамдау |
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)? Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)? Тапсырмаларды уақыт мөлшеріне қарай таңдау, топтағы қарым-қатынасты бақылау. Жекеленген білім алушыларды топтық жұмыстарға тарту. |
|
шағым қалдыра аласыз













