Бурабай ұлттық саябағы

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Бурабай ұлттық саябағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестерге қажет деген ойдамын
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақтың тақырыбы: №1. Бурабай ұлттық саябағы.

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 6

Қатысқандар саны: Қатыспаған саны:

Оқу мақсаттары:

Ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін қолданылған тілдік құралдар арқылы таниды.

Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазады.

Сабақ мақсаты:

Оқушылардың барлығы орындай алады, мәтін мазмұнын түсінеді, стилін анықтайды. Оқушылардың көпшілігі орындай алады,мәтіндегі ауызекі сөйлеу және көркем сөйлеудің стильдік ерекшеліктерін ажырата алады. Оқушылардың кейбірі орындай алады, көркем сөйлеудің тілдік құралдарын диалог пен жазба жұмыстарында қолданыла алады.

Бағалау критерийлері

  • Мәтіннің мазмұнын оқиды.

  • Әр азатжолына атау береді.

  • Негізгі ойды анықтайды.

Тілдік мақсат

Негізгі сөздер мен тіркестер: Ұлттық саябақ, Оқжетпес, Бурабай, Сфинкс.

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: Меніңше, болуы мүмкін, өзгелердің пайымдауынша, аңызда келтірілгендей.

Алдыңғы оқу

Бурабай ұлттық саябағы туралы біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар

Басталуы

Оқушылармен амандасады.Оқушылар сандар бойынша топқа бөлінеді.

Қызығушылықты ояту.

Оқылымалды тапсырма.

Сыныптағы оқушылар «Уақыт шеңбері»әдісі арқылы «Бурабай ұлттық саябағы»тақырыбында өз пікірлерін білдіреді.Шеңбердегі оқушылар кезекпен өз пікірін анық, дәлелді жеткізеді.

1.Оқжетпестің ерлігіне қандай баға берер едіңдер?

2. Аңызда пілдің болуы қандай ойға жетелейді?

3. Оқжетпес неге тасқа айналуды жалбарынып сұрады?

Ойтүрткі сұрақтарға жауап беру арқылы тақырыпты болжайды. Сабақтың тақырыбы, мақсаты хабарланады. Күтілетін нәтижелер белгіленеді.

ОӘК материалдары

Ортасы

Мағынаны тану кезеңі

Топтық жұмыс.

Мәтінді түсініп оқып, стилін анықтайды.

Жұптық жұмыс. Тыңдалым мәтінінің стилін көрсетіп, өз сөздерімен баяндайды.

Жеке жұмыс. Оқылым мәтініндегі күрделі сөздер мен сөз тіркестерін теріп жазып,жазылу мен айтылуындағы ерекшеліктерді дәлелдейді.

Мұғалім жасаған жұмыстарға, оқушылардың бір-біріне берген бағасына, айтылған ойларға кері байланыс береді.

Мәнерлеп оқу



Дәптермен жұмыс




Соңы

Рефлекция. «Екі жұлдыз,бір тілек» әдісімен сабақты бағалайды.

Үйге тапсырма. Аңыздан фонетикалық және дәстүрлі принциптер бойынша жазылған сөздерді тауып, ережесін түсіндіреді.

«Екі жұлдыз,бір тілек»Стикерлер


Қосымша ақпарат

Ш.Уәлихановтың Бурабай туралы әңгімелері

Саралау


Қосымша критерийлер арқылы

«Артық болмас білгенің» айдарымен берілген тапсырманы толықтырады.

«Бес саусақ» әдісі арқылы.

Пәнаралық байланыс: қазақ әдебиеті, тарих.

Рефлекция

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

Сабақ оқу мақсаттары шынай ма?

Бүгін оқушылап не білді?

Сыныптағы ахуал қандай болды?

Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

Тапсырмаларды уақыт мөлшеріне қарай таңдау, топтағы қарым-қатынасты бақылау.

Жекеленген білім алушыларды топтық жұмыстарға тарту.






























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.11.2018
3682
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі