Материалдар / Бутербродтар мен сусындарды дайындау технологиясы.

Бутербродтар мен сусындарды дайындау технологиясы.

Материал туралы қысқаша түсінік
• Жұмыс жасау кезінде АКТ ақпараттарын қолдану • Бутербродтар мен сусындардың зиянды және зиянсыз түрлерін қарастыру/салыстыру. • Салқын тағамдар мен сусындарды әзірлеу технологиясымен танысу және практика кезінде жасау.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Тамақтану мәдениеті

Күні: 12.04.2023

Мұғалімнің аты-жөні: кабаева Д.З.

Сынып: 5

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы

Бутербродтар мен сусындарды дайындау технологиясы.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.3.1 Шығармашылық идеяларды зерттеу мен дамыту үшін ақпарат көздерімен жұмыс істеу (оның ішінде АКТ қолданып).

5.2.4.4 Салқын тағамдар мен сусындарды әзірлеу технологиясын білу және қолдану.

Сабақ мақсаттары

  • Жұмыс жасау кезінде АКТ ақпараттарын қолдану

  • Бутербродтар мен сусындардың зиянды және зиянсыз түрлерін қарастыру/салыстыру.

  • Салқын тағамдар мен сусындарды әзірлеу технологиясымен танысу және практика кезінде жасау.



Сабақ кезеңі/Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

7 мин


Ұйымдастыру кезеңі:

- Амандасу;

- Оқушыларды түгелдеу;

- “Гүлмен тілек” әдісі арқылы оқушылардың бір-біріне жақсы тілек айту арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.





Топта жұмыс жасау ережені еске түсіру.







оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау











Оқушылар топтарға бөлінеді: топтың атын ойлап табады
















Гүлмен тілек”

Гүлдің жапырақтары


Ортасы


























Сабақтың соңы

Ой толғаныс.

Рефлексия

7 мин




























«Бір ауыз сөз» әдісі.

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.

Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды.

Саралау: Бұл кезеңде саралаудың «Қорытынды» тәсілі көрінеді.


Оқушылар өзара топта немесе жұпта өз ойымен сынып ішінде бөлісіп, шағын

бутербродтың жасалу жолын айтады


Қауіпсіздік сақтау ережесін қайталайды


Сарамандық жұмыс: Бутерброттар мен сусындарды жасайды және бір бірін бағалайды.


Оқушылар бір бірін бағалайды.


ИНСЕРТ әдісі бойынша оқушылардан қандай жаңалық алғандарын айтады.

Жеке жұмыс:

Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын түсіндіріп береді. Бір ауыз сөздеріне сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым, ұмтылдым, есте сақтадым, жасай аламын. т.б.


3 шапалақ әдісімен бағалайды




















Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай 1-10 баллдық жүйе бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. СОнымен қатар, оқушыларды ынталандыру үшін

«Қошеметтеу» әдісі арқылы бағалайды.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ