Буын

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Буын

Материал туралы қысқаша түсінік
Буын ұғымымен танысасыңдар, әртүрлі буындарды талдауды, әртүрлі сөздерді буынға бөлуді, талдау үлгісін сызуды меңгереміз.
Материалдың қысқаша нұсқасы

1-тоқсан

Бөлім:

4

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)


Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны: 15

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Буын

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

  • 2.1.4.1 буын ұғымымен танысу, түсіну;

  • 2.1.4.2 буын құруды тәжірибе жүзінде меңгеру;

  • 2.1.4.3 әртүрлі буындарды талдау;

2.1.4.4 буын саны әртүрлі сөздерді буынға бөлу. Талдау үлгісін сызу.

Сабақтың мақсаты

Буын ұғымымен танысасыңдар, әртүрлі буындарды талдауды, әртүрлі сөздерді буынға бөлуді, талдау үлгісін сызуды меңгересің;



      Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

7 мин




Ұйымдастыру кезеңі

-Оқу құралдарын түгендеу



Қызығушылықты ояту (ынталандыру) әдісі



  • Алма, шие, өрік, банан»

  • Оқушылар орындықтарды шеңберлей орналастырып жайғасады. Арнайы педагог оқушыларды отырған ретімен жемістер атауымен санап шығады: «Алма, шие, өрік, банан» деп. Осыдан кейін арнайы педагог бір не бірнеше жемістің атын атайды (мысалы, «Шие!» деп, не «Алма,өрік!» деп, немесе « Алма, шие, өрік, банан!» деп), сол кезде жемісі аталған оқушылар орындарын алмастыру қажет. Ал арнайы педагог бір бос орынға отырады. Орын жетпей қалған оқушы жүргізуші болып, жемістердің атын атайды.


Оқушылар арнайы педагогпен амандасады.

Оқу құралдарын түгендейді.







Оқушылар тапсырманы орындайды.

Ауызша мадақтама айту:

Жарайсың!

Тамаша!

Сенің қолыңнан келеді!

Керемет!

Жұмыс дәптері, қалам,

түрлі-түсті қарындаш























Сабақтың ортасы

35 мин

Жаңа сабақ тақырыбын таныстыру: «Буын»

Сабақ мақсатын хабарлау:

Бүгінгі сабақта буын ұғымымен танысасыңдар, әртүрлі буындарды талдауды, әртүрлі сөздерді буынға бөлуді, талдау үлгісін сызуды үйренесіңдер.

Жаңаны ашу



Арнайы педагог: ендеше жаңа ақпаратты пайдаланып тапсырмаларды орындап көреміз.

Оқушылар сабақтың тақырыбы және мақсатымен танысады. Жаңа тақырып бойынша, қажетті мәліметтерді естеріңе сақтайды.

Жарайсың!















Сұрақ қою және талқылау тәсілі

1-тапсырма. Сөздерді дұрыстап оқы. Әр сөзде қанша дауысты дыбыс бар? Сөздерді дәптерге көшіріп жазып, дауысты дыбыстардың астын сыз.

Мақта, шортан, сақа, асық, мысық.










Оқушылар мәтінді түсініп оқиды. Мәтінге ат қояды. Сұрақтарға жауап береді.


Тамаша!








Жаңаны қолдану әдісі

2-тапсырма. Сөздерді көшіріп жаз. Әр сөзде қанша дауысты дыбыс бар? Әр сөзде қанша буын бар? Буындарды сызықшамен бөліп көрсет.

Сабын, сурет, дәптер, алмұрт, аңшы, арба,сандық,көгершін, көрпе, тай.

Үлгі: са-бын, …, …,


Оқушылар жаңылтпашты оқып, жатқа жазады. Берілген сөздерге дыбыстық талдау жасайды.

Сенің қолыңнан келеді!






3-тапсырма. Сөздерді буынға бөлінген реті бойынша көшіріп жаз. Әр сөзде неше дауысты дыбыс бар екенін айт.

Ас- қа- бақ О тан

Қар- ға а- на

Қар –лы- ғаш ә -ше -кей

Са -қи -на те -ке -мет

Те ре- зе ба -уыр -сақ










Оқушылар суреттердің атауын жазады. Дауыссыз дыбыстарды атайды.

Керемет!


4-тапсырма. Төмендегі сөздерді сызба бойымен оқы. Осы сөздерді дәптерлеріңе буынға бөліп жаз.


Оқушылар сөздерді буынға бөліп жазады.

Тамаша!

5-тапсырма. Мәтінді түсініп оқы. Қарамен жазылған сөздерді буынға бөліп жаз.

Бүгінгі сабақта буын ұғымымен танысасыңдар, әртүрлі буындарды талдауды, әртүрлі сөздерді буынға бөлуді, талдау үлгісін сызуды үйрендіңдер.

Оқушылар мәтінді оқып, қарамен жазылған сөздерді буынға бөліп жазады.

Жарайсың!






Сабақтың соңы

3 мин

«Бағдаршам» әдісі.

Қызыл түс – сабақта көп нәрсені түсінбедім, сабақтағы мәліметтер саған керек емес, сабақта белсенді бола алмадым, жауап берген жоқпын.

Сары түс – сабақ қызықты болды, белсенді болдым, сабақта пайдалы мәліметтер алдым, орнымнан жауап бердім, бірнеше тапсырманы өзім орындадым, сабақта мен өзімді жақсы сезінемін.

Жасыл түс – сабақта белсенді болдым, сабақта көп пайдалы мәліметтер алдым, көп жұмыс жасадым, өзіме тиісті баға алдым, маған бәрі түсінікті болды.

Сабақ аяқталған соң балалар бағдаршамға сары, қызыл, жасыл түсті стикерлерін жабыстырады.


Жарайсың!

«Бағдаршам» әдісі.

Үй тапсырмасы

Шалылған буындардан сөз құрап,жаз.


Оқушылар үй тапсырмасын орындайды.







Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
10.12.2024
391
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі