Материалдар / Буын үндестігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Буын үндестігі

Материал туралы қысқаша түсінік
қабілеттерінің дамуына жағдай туғызу . Сауатты жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
519
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:


Буын үндестігі

11-16 жаттығу

Күні:

Мұғалім: Алашбаева Куралай

Сынып: 4

Қатысқан:

Қатыпағандар:

Сабақта меңгерілетін

дағдылық мақсаттар

Сөздік қорларын байыту, байланыстырып сөйлеу, шығармашылық қабілеттерінің дамуына жағдай туғызу .

Сауатты жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.


Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Жаңа білім мазмұнын меңгереді

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:

Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс

Кейбір оқушылар білуге тиіс:

Қосымша тапсырмаларды орындайды

Тілдік мақсат

Оқушылар:

Фонетика әлеміне саяхат. Жаңа білімді түсінеді. Сөйлем,сөз түрлерін ажырата біледі. Түрлеріне сәйкес сөйлем құрады

Негізгі сөздер мен тіркестер:

Уық,шаңырақ, сықырлауық, табалдырық.

Сыныптағы диало/жазылым үшін пайдалы тілдік

бірліктер:

- Дыбыс дегеніміз не?

- Әріп дегеніміз не?

- Буын үндестігі дегеніміз не?

Бұрыннан бар білімдері

Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.

Жоспар

Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар)

Ресурстар

Басталуы

Ұйымдастыру кезеңі

Мен саған сенемін

Әуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.

Қызығушылықты ояту

Тақырыпқа байланысты сөздер таратылады. Сөздермен жұмыс жасай отырып тақырыптың мағынасын ашу.


Таныстыры

лым, суреттер.

Ортасы


Жаңа сабақ

1-топ Ережені түсіндіру

2-топ Мысал келтіру

Дәптермен жұмыс

Жаттығуларды орындау

11,12,13,14-жаттығуларды орындау

Сұраққа жауап бер

-Сенің ойыңша...............

-Оның мәні бар ма?..............

-Сен қандай қорытынды жасадың?........ Оқушылар «Түртіп алу стратегиясы» арқылы тақырыпты меңгереді. Түсінгендерімен бөліседі.

Кестені толтырады

Білемін Білдім Білгім келеді

Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт.

Сергіту сәті

Бала, бала, балапан

Қане, қайсы, алақан.

Саусақтарың әйбат,

Былай-былай ойнат..

Сергіту жаттығуы жазылған парақша

Аяқталуы

«Уақыт шеңбері» әдісі

15-жаттығу

Өлеңді оқып, жатқа жаз.

Нан атасы-бидаймын,

Ырзықты елге сыйлаймын.

Дәнім толып,піскенде,

Қауызыма сыймаймын.

«Бес жолды өлең» әдісі арқылы өлең құрастыру

1) Зат есім 1сөз

2) Сын есім 2 сөз

3) Етістік 3 сөз

4) Сөз тіркесі

5) Зат есімге мәндес сөз

Үйге тапсырма: 16-жаттығу 17 -бетте

Бағалау

Берілген тапсырманы орындайды

Қосымша ақпарат


Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы

қалайша түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін

тексеруді қалайша

жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті

тексеру, АКТ

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?


Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?

Не ұнады?

Неліктен?







Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма?

Тапсырмалары сәйкес болды ма?

Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім?

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?


Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!