Материалдар / Буын үндестігі

Буын үндестігі

Материал туралы қысқаша түсінік
қабілеттерінің дамуына жағдай туғызу . Сауатты жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Желтоқсан 2017
505
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Буын үндестігі 11-16 жаттығу
Күні:Мұғалім: Алашбаева Куралай
Сынып: 4Қатысқан:Қатыпағандар:
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттарСөздік қорларын байыту, байланыстырып сөйлеу, шығармашылық қабілеттерінің дамуына жағдай туғызу .Сауатты жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды.


Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар білуге тиісті:Жаңа білім мазмұнын меңгереді


Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс


Кейбір оқушылар білуге тиіс:Қосымша тапсырмаларды орындайды
Тілдік мақсатОқушылар:Фонетика әлеміне саяхат. Жаңа білімді түсінеді. Сөйлем,сөз түрлерін ажырата біледі. Түрлеріне сәйкес сөйлем құрадыНегізгі сөздер мен тіркестер:Уық,шаңырақ, сықырлауық, табалдырық.Сыныптағы диало/жазылым үшін пайдалы тілдікбірліктер:- Дыбыс дегеніміз не?- Әріп дегеніміз не?- Буын үндестігі дегеніміз не?
Бұрыннан бар білімдеріТапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.
Жоспар
ЖоспарланғануақыттарЖоспарланған уақыт (жаттығулар)Ресурстар
БасталуыҰйымдастыру кезеңіМен саған сенемінӘуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты сөздер таратылады. Сөздермен жұмыс жасай отырып тақырыптың мағынасын ашу.

Таныстырылым, суреттер.
Ортасы

Жаңа сабақ1-топ Ережені түсіндіру2-топ Мысал келтіруДәптермен жұмысЖаттығуларды орындау11,12,13,14-жаттығуларды орындауСұраққа жауап бер-Сенің ойыңша...............-Оның мәні бар ма?..............-Сен қандай қорытынды жасадың?........Оқушылар «Түртіп алу стратегиясы» арқылы тақырыпты меңгереді. Түсінгендерімен бөліседі.Кестені толтырадыБілемін Білдім Білгім келеді Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт.
Сергіту сәтіБала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат..Сергіту жаттығуы жазылған парақша
Аяқталуы «Уақыт шеңбері» әдісі15-жаттығуӨлеңді оқып, жатқа жаз.Нан атасы-бидаймын,Ырзықты елге сыйлаймын.Дәнім толып,піскенде,Қауызыма сыймаймын.«Бес жолды өлең» әдісі арқылы өлең құрастыру1) Зат есім 1сөз2) Сын есім 2 сөз3) Етістік 3 сөз4) Сөз тіркесі5) Зат есімге мәндес сөзҮйге тапсырма: 16-жаттығу 17 -беттеБағалауБерілген тапсырманы орындайды
Қосымша ақпарат


Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз?Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз?Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?

Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма?Тапсырмалары сәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім?
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ