Сабақтың тақырыбы:
| Буын үндестігі 11-16 жаттығу |
Күні: | Мұғалім: Алашбаева Куралай |
Сынып: 4 | Қатысқан: | Қатыпағандар: |
Сабақта меңгерілетіндағдылық мақсаттар | Сөздік қорларын байыту, байланыстырып сөйлеу, шығармашылық қабілеттерінің дамуына жағдай туғызу .Сауатты жаза алады, сыни ойлай алады,топпен жұмыс жасайды. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар білуге тиісті:Жаңа білім мазмұнын меңгереді |
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс |
| Кейбір оқушылар білуге тиіс:Қосымша тапсырмаларды орындайды |
Тілдік мақсат | Оқушылар:Фонетика әлеміне саяхат. Жаңа білімді түсінеді. Сөйлем,сөз түрлерін ажырата біледі. Түрлеріне сәйкес сөйлем құрадыНегізгі сөздер мен тіркестер:Уық,шаңырақ, сықырлауық, табалдырық.Сыныптағы диало/жазылым үшін пайдалы тілдікбірліктер:- Дыбыс дегеніміз не?- Әріп дегеніміз не?- Буын үндестігі дегеніміз не? |
Бұрыннан бар білімдері | Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
Жоспар |
Жоспарланғануақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар |
Басталуы | Ұйымдастыру кезеңіМен саған сенемінӘуен ойнап тұрады. Жұп құрып, бір- бірінің көздеріне қарап отырады. «Мен саған сенемін …» өйткені сен жақсы адамсың.Қызығушылықты оятуТақырыпқа байланысты сөздер таратылады. Сөздермен жұмыс жасай отырып тақырыптың мағынасын ашу. |
Таныстырылым, суреттер. |
Ортасы
| Жаңа сабақ1-топ Ережені түсіндіру2-топ Мысал келтіруДәптермен жұмысЖаттығуларды орындау11,12,13,14-жаттығуларды орындауСұраққа жауап бер-Сенің ойыңша...............-Оның мәні бар ма?..............-Сен қандай қорытынды жасадың?........Оқушылар «Түртіп алу стратегиясы» арқылы тақырыпты меңгереді. Түсінгендерімен бөліседі.Кестені толтырадыБілемін Білдім Білгім келеді | Оқулық, дәптер, үлестірмелі парақшалар, флипчарт. |
Сергіту сәті | Бала, бала, балапанҚане, қайсы, алақан.Саусақтарың әйбат,Былай-былай ойнат.. | Сергіту жаттығуы жазылған парақша |
Аяқталуы | «Уақыт шеңбері» әдісі15-жаттығуӨлеңді оқып, жатқа жаз.Нан атасы-бидаймын,Ырзықты елге сыйлаймын.Дәнім толып,піскенде,Қауызыма сыймаймын.«Бес жолды өлең» әдісі арқылы өлең құрастыру1) Зат есім 1сөз2) Сын есім 2 сөз3) Етістік 3 сөз4) Сөз тіркесі5) Зат есімге мәндес сөзҮйге тапсырма: 16-жаттығу 17 -беттеБағалау | Берілген тапсырманы орындайды |
Қосымша ақпарат |
|
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?Қабілетті оқушыға тапсырманықалайша түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімінтексеруді қалайшажоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс –Денсаулық пен қауіпсіздіктітексеру, АКТ |
РефлексияСабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па?Бүгін оқушылар не үйренді?Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?
| Бүгінгі сабақ кызықты болды ма?
|
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма?Тапсырмалары сәйкес болды ма?Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? | |
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?
|