Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Білім беру ұйымының атауы

    Түркістан облысы Мақтаарал ауданы №17 Абай атындағы жалпы орта мектебі КММ

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    Бөлім: 6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

    Педагогтің аты-жөні:

    Педагогтің аты-жөні: Максутов Асанали Бектасович

    Күні:

    02.02.2022

    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстан аумағында ұлыстардың құрылуы.

    Зерттеу сұрағы: Моңғол ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру;

    6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау

    6.3.1.7 ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Моңғол империясы ыдырауы нәтижесінде орын алған өзгерістерді көрсету, Алтын Орданың өмірлік циклін зерттеу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    10 минут







    Өткен білімді еске түсіру


    Ұйымдастыру кезеңі:

    -Сәлeмдeсу, оқушылaрды түгeндeп, шaттық шeңбeрін құру арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

    Сандар арқылы топқа бөлу


    «Қаламсап» әдісі арқылы алдыңғы тақырып бойынша сұрақ дaғдыcынқaлыптастыру, осы тақырыпты меңгеруге қажет білімді еске түсіру және қайталап қою арқылы білімдерін тексеру.

    Мақсаты: Оқушылардың белсенділігін арттыру, Жылдaм шешім қaбылдaу.


    Талқылау сұрақтары:

    Тарихта өмір сүрген мемлекеттер қандай кезеңдерден өтті? Әр мемлекеттегі оқиғалар мен үдерістер барлық мемлекеттерге тән бе?

    Қандай ортақ заңдылықтарды айтуға болады?

    1ден 3ке дейін санау арқылы топқа бөлініп отырады


    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, оқыту жағдайларын теңестіру.

    ҚБ: Мадақтау

    Жарайсың!

    Шамалы талпын!

    Біліміңді жетілдір!

    Сенің қолынан келеді!



    Топтастыру суреттер

    Стикерлер





    Қаламсаптар




    Жаңа білім


    5 минут












    Топтық жұмыс

    15 минут























    5 минут











    5 минут


    Ой шақыру

    Тақтадан слайдарқылы сурет көрсетіледі.

    Оқушылардың зейінін суретке аударып, төмендегі сұрақ арқылы Тақырып түсіндіріледі.

    Бұл ұстанымның ХІІІ-ХҮ ғасырда Қазақстанға қандай қатысы болды?

    Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.


    Зерттеу сұрағы: Моңғол ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?

    Тақырыпқа мазмұнына қатысты қысқаша шолу.

    Зерттеу мен талдау.

    1-тапсырма. Топтық жұмыс

    Жошы ұлысының орнына құрылған алғашқы ірі мемлекеттердің бірі ретінде Алтын Орданың өмірлік циклін зерттеу.

    Постер дайындау.

    І топ: Алтын Орданың құрылуы, (соғыстар, географиялық, экономикалық, сыртқы әлеуметтік-саяси факторлар)қоғамдық құрылысы (әлеуметтік құрылымы, басқару жүйесі, діні)


    ІІ топ: Алтын Орданың күшеюі (билік үшін күрес, басқа территорияларын басып алу, экономикалық күштілік, мәдениеттің дамуы, мемлекеттің гүлденуі, көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы,).



    ІІІ топ: Мемлекеттің әлсіреуі (ішкі алауыздық, әлеуметтік теңсіздік, экономикалық дағдарыс, үздіксіз соғыстар, бөлшектеніп кету, жаңа мемлекеттердің пайда болуы).


    2- тапсырма. Жұптық жұмыс.«Сәйкестендіру» әдісі

    Мағыналарын сәйкестендіріңіз.

    Хан

    Мемлекекет басындағы тұлға

    Диуан

    Шыңғысханның нақыл сөздері, заң, жарғы, әдет-ғұрып жинақтары

    Уәзір

    Елден мемлекеттік салықты жинаушы

    Жасақ (Яса)

    Қаржы, салық, ішкі саясат басқару құрылымы

    Басқақ

    Диуанды басқаратын тұлға

    Бату хан

    Ислам дінін қабылдап, моңғол мемлекетінен тәуелсіз саясат жүргізді.

    Берке хан

    Алтын Орданың негізін қалады


    3- тапсырма. Жеке жұмыс.

    Карта мазмұны мен өз біліміңізге сүйеніп, сұрақтарға жауап беріңіз


    Рисунок 2


    XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында қандай мемлекеттер құрылды?

    Монғол империясының құрылуы мен ыдырауы нәтижесінде қандай өзгерістер орын алды

    Мұғалімнің интерактивті тақтадан слайд түсіндірмесін, мұқият тыңдайды.




    Бағалау критерийі:

    Алтын Орда мемлекетінің өмірлік циклін зерттейді.


    Дескрипторлар:

    Алтын Орданың құрылуына әсер еткен басты үш факторды атайды;

    қоғамдық құрылысының сатыларын талдайды;


    Алтын Орда мемлекеті күшеюіне ықпал еткен үш факторды атап, пікірін негіздейді;


    Мемлекеттің әлсіреуіне әсер еткен негізгі екі факторды, жанама екі факторды атайды.


    Дескриптор:

    Атаулардың мағыналарын сәйкестендіреді







    Дескриптор:

    XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында қандай мемлекеттер құрылғандығын атайды;

    Монғол шапқыншылығының Еуразия құрлығына енгізген өзгерістерін анықтайды



    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады







    «Ең үздік жауап»


    бір-бірімен жұмыстарын алмасып,өзара бағалау жасайды









    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады








    Өзін-өзі бағалау



    Сл

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Максутов Асанали Бектасович
    04 Ақпан 2022
    675
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Б.з ХІІІ -ХY ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Б.з ХІІІ -ХY ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

    Материал туралы қысқаша түсінік
    6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру; 6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау 6.3.1.7 ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау
    Материалдың қысқаша нұсқасы




    Білім беру ұйымының атауы

    Түркістан облысы Мақтаарал ауданы №17 Абай атындағы жалпы орта мектебі КММ

    Пәні:

    Қазақстан тарихы

    Бөлім:

    Бөлім: 6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

    Педагогтің аты-жөні:

    Педагогтің аты-жөні: Максутов Асанали Бектасович

    Күні:

    02.02.2022

    Сынып: 6

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    Қазақстан аумағында ұлыстардың құрылуы.

    Зерттеу сұрағы: Моңғол ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру;

    6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау

    6.3.1.7 ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау

    Сабақтың мақсаты

    Моңғол империясы ыдырауы нәтижесінде орын алған өзгерістерді көрсету, Алтын Орданың өмірлік циклін зерттеу.

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    10 минут







    Өткен білімді еске түсіру


    Ұйымдастыру кезеңі:

    -Сәлeмдeсу, оқушылaрды түгeндeп, шaттық шeңбeрін құру арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

    Сандар арқылы топқа бөлу


    «Қаламсап» әдісі арқылы алдыңғы тақырып бойынша сұрақ дaғдыcынқaлыптастыру, осы тақырыпты меңгеруге қажет білімді еске түсіру және қайталап қою арқылы білімдерін тексеру.

    Мақсаты: Оқушылардың белсенділігін арттыру, Жылдaм шешім қaбылдaу.


    Талқылау сұрақтары:

    Тарихта өмір сүрген мемлекеттер қандай кезеңдерден өтті? Әр мемлекеттегі оқиғалар мен үдерістер барлық мемлекеттерге тән бе?

    Қандай ортақ заңдылықтарды айтуға болады?

    1ден 3ке дейін санау арқылы топқа бөлініп отырады


    Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

    Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


    Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, оқыту жағдайларын теңестіру.

    ҚБ: Мадақтау

    Жарайсың!

    Шамалы талпын!

    Біліміңді жетілдір!

    Сенің қолынан келеді!



    Топтастыру суреттер

    Стикерлер





    Қаламсаптар




    Жаңа білім


    5 минут












    Топтық жұмыс

    15 минут























    5 минут











    5 минут


    Ой шақыру

    Тақтадан слайдарқылы сурет көрсетіледі.

    Оқушылардың зейінін суретке аударып, төмендегі сұрақ арқылы Тақырып түсіндіріледі.

    Бұл ұстанымның ХІІІ-ХҮ ғасырда Қазақстанға қандай қатысы болды?

    Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.


    Зерттеу сұрағы: Моңғол ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?

    Тақырыпқа мазмұнына қатысты қысқаша шолу.

    Зерттеу мен талдау.

    1-тапсырма. Топтық жұмыс

    Жошы ұлысының орнына құрылған алғашқы ірі мемлекеттердің бірі ретінде Алтын Орданың өмірлік циклін зерттеу.

    Постер дайындау.

    І топ: Алтын Орданың құрылуы, (соғыстар, географиялық, экономикалық, сыртқы әлеуметтік-саяси факторлар)қоғамдық құрылысы (әлеуметтік құрылымы, басқару жүйесі, діні)


    ІІ топ: Алтын Орданың күшеюі (билік үшін күрес, басқа территорияларын басып алу, экономикалық күштілік, мәдениеттің дамуы, мемлекеттің гүлденуі, көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы,).



    ІІІ топ: Мемлекеттің әлсіреуі (ішкі алауыздық, әлеуметтік теңсіздік, экономикалық дағдарыс, үздіксіз соғыстар, бөлшектеніп кету, жаңа мемлекеттердің пайда болуы).


    2- тапсырма. Жұптық жұмыс.«Сәйкестендіру» әдісі

    Мағыналарын сәйкестендіріңіз.

    Хан

    Мемлекекет басындағы тұлға

    Диуан

    Шыңғысханның нақыл сөздері, заң, жарғы, әдет-ғұрып жинақтары

    Уәзір

    Елден мемлекеттік салықты жинаушы

    Жасақ (Яса)

    Қаржы, салық, ішкі саясат басқару құрылымы

    Басқақ

    Диуанды басқаратын тұлға

    Бату хан

    Ислам дінін қабылдап, моңғол мемлекетінен тәуелсіз саясат жүргізді.

    Берке хан

    Алтын Орданың негізін қалады


    3- тапсырма. Жеке жұмыс.

    Карта мазмұны мен өз біліміңізге сүйеніп, сұрақтарға жауап беріңіз


    Рисунок 2


    XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында қандай мемлекеттер құрылды?

    Монғол империясының құрылуы мен ыдырауы нәтижесінде қандай өзгерістер орын алды

    Мұғалімнің интерактивті тақтадан слайд түсіндірмесін, мұқият тыңдайды.




    Бағалау критерийі:

    Алтын Орда мемлекетінің өмірлік циклін зерттейді.


    Дескрипторлар:

    Алтын Орданың құрылуына әсер еткен басты үш факторды атайды;

    қоғамдық құрылысының сатыларын талдайды;


    Алтын Орда мемлекеті күшеюіне ықпал еткен үш факторды атап, пікірін негіздейді;


    Мемлекеттің әлсіреуіне әсер еткен негізгі екі факторды, жанама екі факторды атайды.


    Дескриптор:

    Атаулардың мағыналарын сәйкестендіреді







    Дескриптор:

    XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында қандай мемлекеттер құрылғандығын атайды;

    Монғол шапқыншылығының Еуразия құрлығына енгізген өзгерістерін анықтайды



    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады







    «Ең үздік жауап»


    бір-бірімен жұмыстарын алмасып,өзара бағалау жасайды









    ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады








    Өзін-өзі бағалау



    Сл

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 6 сынып
    04.02.2022
    675
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Максутов Асанали Бектасович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации