Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
Материалдар / Б.з ХІІІ -ХY ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Б.з ХІІІ -ХY ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан
Материал туралы қысқаша түсінік
6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру;
6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау
6.3.1.7 ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Білім беру
ұйымының атауы
Түркістан облысы
Мақтаарал ауданы №17 Абай атындағы жалпы орта мектебі
КММ
Пәні:
Қазақстан
тарихы
Бөлім:
Бөлім:6.3XIII - XV ғасырдың бірінші
жартысындағы Қазақстан
Педагогтің
аты-жөні:
Педагогтің
аты-жөні:Максутов Асанали
Бектасович
Күні:
02.02.2022
Сынып:
6
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сабақтың
тақырыбы:
Қазақстанаумағындаұлыстардың
құрылуы.
Зерттеу сұрағы: Моңғол
ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер
болды?
Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
6.3.1.6 картаны
қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси
процестерді түсіндіру;
6.1.1.2
XIII-XVғасырлардағымемлекеттердің этноәлеуметтік
құрылымын анықтау
6.3.1.7 ортағасырлық
мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін
анықтау
Сабақтың
мақсаты
Моңғол империясы
ыдырауы нәтижесінде орын алған өзгерістерді көрсету, Алтын Орданың
өмірлік циклін зерттеу.
Сабақтың
барысы
Сабақтың
кезеңі/уақыты
Педагогтің
әрекеті
Оқушының
әрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
10
минут
Өткен білімді еске
түсіру
Ұйымдастыру
кезеңі:
-Сәлeмдeсу, оқушылaрды
түгeндeп, шaттық шeңбeрін құру арқылы жағымды ахуал
қалыптастыру.
Сандар арқылы топқа
бөлу
«Қаламсап»әдісі арқылы алдыңғы тақырып
бойынша сұрақ дaғдыcынқaлыптастыру, осы тақырыпты меңгеруге қажет
білімді еске түсіру және қайталап қою арқылы білімдерін
тексеру.
Мақсаты:Оқушылардың белсенділігін
арттыру, Жылдaм шешім
қaбылдaу.
Талқылау
сұрақтары:
Тарихта өмір сүрген
мемлекеттер қандай кезеңдерден өтті? Әр мемлекеттегі оқиғалар мен
үдерістер барлық мемлекеттерге тән
бе?
Қандай ортақ
заңдылықтарды айтуға
болады?
1ден 3ке дейін санау арқылы
топқа бөлініп отырады
Оқушылар өз ойларын
ортаға салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
Мақсаты: оқушылар
бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға
бағыттау, оқыту жағдайларын
теңестіру.
ҚБ:
Мадақтау
Жарайсың!
Шамалы
талпын!
Біліміңді
жетілдір!
Сенің қолынан
келеді!
Топтастыру
суреттер
Стикерлер
Қаламсаптар
Жаңа
білім
5
минут
Топтық
жұмыс
15
минут
5
минут
5
минут
Ой
шақыру
Тақтадан слайдарқылы сурет
көрсетіледі.
Оқушылардың
зейінін суретке аударып, төмендегі сұрақ арқылы Тақырып
түсіндіріледі.
Бұл ұстанымның
ХІІІ-ХҮ ғасырда Қазақстанға қандай қатысы
болды?
Сабақ тақырыбы мен
оқу мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне,
тарихи концепт пензерттеу
сұрағынаназар
аударылады.
Зерттеу
сұрағы:Моңғол ұлыстарының құрылуы
нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер
болды?
Тақырыпқа мазмұнына қатысты
қысқаша шолу.
Зерттеу мен
талдау.
1-тапсырма. Топтық
жұмыс
Жошы ұлысының орнына
құрылған алғашқы ірі мемлекеттердің бірі ретінде Алтын
Орданыңөмірлік
циклінзерттеу.
Постер
дайындау.
І
топ:Алтын
Орданыңқұрылуы,(соғыстар, географиялық,
экономикалық, сыртқы әлеуметтік-саяси
факторлар)қоғамдық
құрылысы(әлеуметтік құрылымы, басқару
жүйесі, діні)
ІІ
топ:Алтын
Орданыңкүшеюі(билік үшін күрес, басқа
территорияларын басып алу, экономикалық күштілік, мәдениеттің
дамуы, мемлекеттің гүлденуі, көрші мемлекеттермен
қарым-қатынасы,).
ІІІ
топ:Мемлекеттіңәлсіреуі(ішкі алауыздық, әлеуметтік
теңсіздік, экономикалық дағдарыс, үздіксіз соғыстар, бөлшектеніп
кету, жаңа мемлекеттердің пайда
болуы).
ҚБМұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
бір-бірімен
жұмыстарын алмасып,өзара бағалау
жасайды
ҚБМұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Өзін-өзі
бағалау
Сл
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Соңғы бір жылда:
45 000 000 ₸
Авторлар тапқан ақша
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
Барлығы 663 959 материал жиналған
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Жүктелуде...
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады