Материалдар / Б.з ХІІІ -ХY ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

Б.з ХІІІ -ХY ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

Материал туралы қысқаша түсінік
6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру; 6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау 6.3.1.7 ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Ақпан 2022
570
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады




Білім беру ұйымының атауы

Түркістан облысы Мақтаарал ауданы №17 Абай атындағы жалпы орта мектебі КММ

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

Бөлім: 6.3 XIII - XV ғасырдың бірінші жартысындағы Қазақстан

Педагогтің аты-жөні:

Педагогтің аты-жөні: Максутов Асанали Бектасович

Күні:

02.02.2022

Сынып: 6

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

Қазақстан аумағында ұлыстардың құрылуы.

Зерттеу сұрағы: Моңғол ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

6.3.1.6 картаны қолдану арқылы XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердегі саяси процестерді түсіндіру;

6.1.1.2 XIII-XV ғасырлардағы мемлекеттердің этноәлеуметтік құрылымын анықтау

6.3.1.7 ортағасырлық мемлекеттердің ыдырауының негізгі және жанама себептерін анықтау

Сабақтың мақсаты

Моңғол империясы ыдырауы нәтижесінде орын алған өзгерістерді көрсету, Алтын Орданың өмірлік циклін зерттеу.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы

10 минут







Өткен білімді еске түсіру


Ұйымдастыру кезеңі:

-Сәлeмдeсу, оқушылaрды түгeндeп, шaттық шeңбeрін құру арқылы жағымды ахуал қалыптастыру.

Сандар арқылы топқа бөлу


«Қаламсап» әдісі арқылы алдыңғы тақырып бойынша сұрақ дaғдыcынқaлыптастыру, осы тақырыпты меңгеруге қажет білімді еске түсіру және қайталап қою арқылы білімдерін тексеру.

Мақсаты: Оқушылардың белсенділігін арттыру, Жылдaм шешім қaбылдaу.


Талқылау сұрақтары:

Тарихта өмір сүрген мемлекеттер қандай кезеңдерден өтті? Әр мемлекеттегі оқиғалар мен үдерістер барлық мемлекеттерге тән бе?

Қандай ортақ заңдылықтарды айтуға болады?

1ден 3ке дейін санау арқылы топқа бөлініп отырады


Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу


Мақсаты: оқушылар бойында идея немесе тілек білдіру, тыңдау дағдыларын дамытуға бағыттау, оқыту жағдайларын теңестіру.

ҚБ: Мадақтау

Жарайсың!

Шамалы талпын!

Біліміңді жетілдір!

Сенің қолынан келеді!



Топтастыру суреттер

Стикерлер





Қаламсаптар




Жаңа білім


5 минут












Топтық жұмыс

15 минут























5 минут











5 минут


Ой шақыру

Тақтадан слайдарқылы сурет көрсетіледі.

Оқушылардың зейінін суретке аударып, төмендегі сұрақ арқылы Тақырып түсіндіріледі.

Бұл ұстанымның ХІІІ-ХҮ ғасырда Қазақстанға қандай қатысы болды?

Сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары таныстырылғаннан кейін бағалау критерийлеріне, тарихи концепт пен зерттеу сұрағына назар аударылады.


Зерттеу сұрағы: Моңғол ұлыстарының құрылуы нәтижесінде саяси картада қандай өзгерістер болды?

Тақырыпқа мазмұнына қатысты қысқаша шолу.

Зерттеу мен талдау.

1-тапсырма. Топтық жұмыс

Жошы ұлысының орнына құрылған алғашқы ірі мемлекеттердің бірі ретінде Алтын Орданың өмірлік циклін зерттеу.

Постер дайындау.

І топ: Алтын Орданың құрылуы, (соғыстар, географиялық, экономикалық, сыртқы әлеуметтік-саяси факторлар)қоғамдық құрылысы (әлеуметтік құрылымы, басқару жүйесі, діні)


ІІ топ: Алтын Орданың күшеюі (билік үшін күрес, басқа территорияларын басып алу, экономикалық күштілік, мәдениеттің дамуы, мемлекеттің гүлденуі, көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы,).



ІІІ топ: Мемлекеттің әлсіреуі (ішкі алауыздық, әлеуметтік теңсіздік, экономикалық дағдарыс, үздіксіз соғыстар, бөлшектеніп кету, жаңа мемлекеттердің пайда болуы).


2- тапсырма. Жұптық жұмыс.«Сәйкестендіру» әдісі

Мағыналарын сәйкестендіріңіз.

Хан

Мемлекекет басындағы тұлға

Диуан

Шыңғысханның нақыл сөздері, заң, жарғы, әдет-ғұрып жинақтары

Уәзір

Елден мемлекеттік салықты жинаушы

Жасақ (Яса)

Қаржы, салық, ішкі саясат басқару құрылымы

Басқақ

Диуанды басқаратын тұлға

Бату хан

Ислам дінін қабылдап, моңғол мемлекетінен тәуелсіз саясат жүргізді.

Берке хан

Алтын Орданың негізін қалады


3- тапсырма. Жеке жұмыс.

Карта мазмұны мен өз біліміңізге сүйеніп, сұрақтарға жауап беріңіз


Рисунок 2


XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында қандай мемлекеттер құрылды?

Монғол империясының құрылуы мен ыдырауы нәтижесінде қандай өзгерістер орын алды

Мұғалімнің интерактивті тақтадан слайд түсіндірмесін, мұқият тыңдайды.




Бағалау критерийі:

Алтын Орда мемлекетінің өмірлік циклін зерттейді.


Дескрипторлар:

Алтын Орданың құрылуына әсер еткен басты үш факторды атайды;

қоғамдық құрылысының сатыларын талдайды;


Алтын Орда мемлекеті күшеюіне ықпал еткен үш факторды атап, пікірін негіздейді;


Мемлекеттің әлсіреуіне әсер еткен негізгі екі факторды, жанама екі факторды атайды.


Дескриптор:

Атаулардың мағыналарын сәйкестендіреді







Дескриптор:

XIII-XV ғғ. Қазақстан аумағында қандай мемлекеттер құрылғандығын атайды;

Монғол шапқыншылығының Еуразия құрлығына енгізген өзгерістерін анықтайды



ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады







«Ең үздік жауап»


бір-бірімен жұмыстарын алмасып,өзара бағалау жасайды









ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады








Өзін-өзі бағалау



Сл

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ