Басы
8
минут
Ұйымдастыру Мотивациялық қозғаушы
кезеңі:
|
Шаттық
шеңбері
Музыка ырғағымен оқушылармен
амандасу. Оң қолды маңдай түсына қойып сәлем, сол қолды алдыға
созып тамаша деп айтқызу. Осылайша қолдың кезектілігін ауыстыра
отырып сәлемдеуді нейрожаттығу арқылы
көрсету.
Өткенді қайталауТыныс
жаттығуы. «Насос» \музыка ырғағымен\ Шарты: Мұрынмен ұзақ тыныс алып, ауызбен тыныс шағару арқыл
насос жаттығуын орындаймыз.
Арикуляциялық
жаттығулар.

Үйге берген жаңылтпаш
жатқа сұрау
Піскен
пісте,
Піс те, жерге
түспе
Фонематикалық естуін
қалыптастыру бойынша жұмыс. \ өткенді
еске түсіру\
Суреретпен жұмыс «Кім
зейінді» алдымен мен сендерге сөздер
айтамын сол сөзде С дыбысы болса белгіні көтеріңесіңдер сендер
дұрыс тапсаңдар мен суретін көрсетемін «Менің кітапшам» 15-16
беттердегі суреттерді пайдалануға болады.
|
Оқушылар логопедпен бірге
қайталайды.
Тыныс жаттығуларын
жасайды.
Артикуляциялық жаттығуларды
жасайды.
Жаңылтпашты жатқа
айтады.
|
Әр
тапсырма сайын баланы мақтап, ынталандырып отыру
керек.\ Әр
дұрыс жауапқа жетон беру\
Тыныс алу жаттығын да жақсы жасап
келесіңдер
Жарайсың, сен арикуляциялық жаттығуларды жақсы
меңгеріп келесің!
Тамаша, балақай! Сен жаңылтпашты жаттап
алыпсың.
|
Тыныс алу жаттығуына қолдан
жасалған Насос үрлеген бала
|
Негізгі
бөлім
30
мин
Түзете дамытушылық
кезең
|
т.с.с
Ал
енді осы тапқан суреттегі [C] дыбысының орынын айтып
береді
Жаңа
сабақта. 1тапсырма екеуіміз бірге
буынұйқасты айтайық Буынұйқасты тыңдап, буынға
сәйкес сөзді табады \құлпыға сәйкес кілтті
табады\
Ос
-ос – ос –бірге бірді қос
Өс
-өс -өс- баудай болып өс
Ыс-ыс-ыс- биыл қатты
қыс
Ыс
-ыс-ыс- таза жудым ыдыс
Ал,
енді осы оқыға буындарда, сөзде [C] дыбысын сөздің қай жерінде
кездестік.
Дұрыс айтасың, сонымен бүгін екеуіміз [C] дыбысын
сөздің саңында кездесуімен танысатын
боламыз.
\
тапсырмаға қарай жетон беру\
2.тапсырма. «Сөйлемді аяқта»
Берілген сөздерді пайдаланып, сөйлемді
аяқта
Асан дәмді .... жеді. Қыздар....
ойнады
Сара ... жуды. ... өте үлкен
құс.
Керекті сөздер: бестас, ыдыс, ананас,
түйеқұс
Сергіту
сәту
Бойды сергек тік ұста,
Емін - еркін тыныста.
Оң қолыңды соз алға,
Қол ұшына қара да,
Үшбұрыш сыз ауада,
Сол қол босқа тұрмасын,
Шеңбер жасап тынбасын.
3 тапсырма «Ойлан, тап!»
Суреттерге қара және сы дыбысынын аяқталатын
суретті тауып, аттарын дұрыс айтып, кір қыстырғышпен
қыстыр

4 тапсырма. «Мақтау»
жаттығуы. Әрбірсөзді\сурет\ мақтап айт.

оқушыға суреттер көрсетіледі, оқушы өзі айтып
шығуы керек
Үлгі: ананас –дәмді, үлкен,
пайдалы.
Жолбарыс– айбатты, күшті, жыртқыш. Тіс–аппақ,
таза. Түйеқұс–жүйрік, үлкен. Глобус–кішкентай, домалақ.
т.с.с
5 тапсырма. Лексикалық
тақырып. «Бесікке салу дәстүрі» Балаға суретті көрсете
отырып, сұрақтар қойып,жауа алу. \ «Микрофон ортада» әдісін
пайдалансаңыз болады.\

-Бесікке кімді салады
?
-Бесікке кім салады
?
-Бесік жырын кім айтады
?
-
Бесіктің пайдасы турлы білесің бе?
-
Бесік неден жасалады?
|
[C] дыбысының орынын айтып
береді
Буынұйқасты тыңдап, буынға
сәйкес сөзді табады \құлпыға сәйкес кілтті
табады\
Оқушы сөйлемді дұрыс жазуға
тырысады.
Сергіту сәтін логопедпен бірге
жасайды
Оқушы С дыбысымен аяқталатын
сөздерді кір қыстырғышпен қыстырып
шығады
Суретті пайдаланып
тапсырмаларды дұрыс орындауға
тырысады
Қойылған сұрақтарға суретке
қарап микрофонға жауап
береді.
|
Балақай тамаша, сен дұрыс жауап
бердің!
Міне,тамаша! сен тапсырманы орындай
алдың!
Тамаша, сен тапсырманы орындаған үшін мен саған
екі жетон беремін.
Сергіту сәтін де
жақсы орындай алдыңдар
Жарасың балақай, сен
суреттермен жұмыс жасағанды үйрендің!
Саған екі жетон
беремін.
Сен
тапсырманы дұрыс орындадың балақай, сол үшін саған екі жетон
берейін.
Бәрекелді, сен сұраққтарға
жақсы жауап бердің. Сол үшін саған 2 жетон
беремін.
|
Суреттер

Суреттер

Суреттер
|