Ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Өткізген: Байжуманова.Ж.Б.
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: :«Ц» және «Ч» сөйлеудегі дыбыстау мәдениеті.
Мақсаты: «Ц» және «Ч» дыбыстарының артикуляциясын буындар мен сөздерде көрсету.Тыныс ала дыбыстауды,дауыс күшімен екпінін өзгерте білуді,ақырын не қатты,баяу не тезсөйлеуді дамыту,дыбыстық қабылдауды дамыту.Көпшілік орындарда өздерін ұстай білу мәдениетін қалыптастыру.
Міндеттері:
БМ: Балаларға «Ц» және «Ч» дыбыстарын дұрыс дыбыстап айтуды үйрету.
ДМ: Тыныс ала дыбыстауды,
дауыс күші мен екпінін өзгерте білуді, ақырын не қатты, баяу не тез
сөйлеуді дамыту, дыбыстық қабылдауды дамыту.
ТМ: сурет бойынша
әңгімелеуді қалыптастыру.
Қолданатын көрнекі құралдар: Қолында түрлі түсті шарлары бар сайқымазақтың және чемоданның суреті
Сөздік жұмыс: Сайқымазақ- клоун;
Көптілділік компонент: Сайқымазақ- клоун-clovn.
|
Қызметтің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Әйгерім Қалаубаеваның орындауындағы «Көңілді күн» әнін тыңдату. Қолында түрлі түсті шарлары
бар сайқымазақтың және чемоданның
суреті |
Балалар әнді тыңдайды. |
|
Ұйымдастырушы-лық - ізденістік |
- Балалардан суреттен кімді
көріп тұрғандарын, оның көңіл күйі, қолындағы заттары және оның
түстері, оны қайдан көргендерін сұраймын.
- Енді балалардың назарын
суреттегі сайқымазақтың жанындағы чемоданға аударту. Дидактикалық ойын: «Суретті
жалғастырып боя және әңгімеле». |
Суреттен сайқымазақты көріп тұрғандарын, оның көңілді екенін, қолында түрлі түсті шарлары бар екенін (түстерін атайды) және оны цирктен көруге болатынын баяндайды. «Цирк» сөзінде алғашқы болып
«Ц» дыбысы естілетінін
баяндайды. «Ц» дыбысын педагогпен бірге
қайталап айтады. Циркте: аю, күшік, піл,
арыстандар, жылқылар Ол заттың чемодан екенін және
оның қажеттілігі туралы пішінін, түсін әңгімелеуге
атсалысады. «Ч» дыбысын педагогпен бірге
қайталайды. Педогогпен бірге қайталау. |
|
Рефлексиялық- түзетушілік |
Оқу іс-әрекетті қорытындылай отырып, сайқымазақтың сыйлығын (түрлі түсті шарларды) тарату. Оқу іс-әреткетін көңілді музыкамен аяқтау. |
Сыйлықтарын алып қуанады. Әнге билейді. |
Күтілген нәтиже:
Біледі: сайқымазақ туралы, оның көңілді кейіпкер екендігін білуі;
Игереді:
«Ц» және «Ч» дыбыстарын дұрыс
дыбыстауды;
Меңгереді:
Сурет бойынша
әңгімелеуді
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
«Ц» және «Ч» сөйлеудегі дыбыстау мәдениеті.
«Ц» және «Ч» сөйлеудегі дыбыстау мәдениеті.
Ұйымдастырылған оқу қызметінің
технологиялық картасы
Өткізген: Байжуманова.Ж.Б.
Білім беру саласы: «Коммуникация»
Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.
Тақырыбы: :«Ц» және «Ч» сөйлеудегі дыбыстау мәдениеті.
Мақсаты: «Ц» және «Ч» дыбыстарының артикуляциясын буындар мен сөздерде көрсету.Тыныс ала дыбыстауды,дауыс күшімен екпінін өзгерте білуді,ақырын не қатты,баяу не тезсөйлеуді дамыту,дыбыстық қабылдауды дамыту.Көпшілік орындарда өздерін ұстай білу мәдениетін қалыптастыру.
Міндеттері:
БМ: Балаларға «Ц» және «Ч» дыбыстарын дұрыс дыбыстап айтуды үйрету.
ДМ: Тыныс ала дыбыстауды,
дауыс күші мен екпінін өзгерте білуді, ақырын не қатты, баяу не тез
сөйлеуді дамыту, дыбыстық қабылдауды дамыту.
ТМ: сурет бойынша
әңгімелеуді қалыптастыру.
Қолданатын көрнекі құралдар: Қолында түрлі түсті шарлары бар сайқымазақтың және чемоданның суреті
Сөздік жұмыс: Сайқымазақ- клоун;
Көптілділік компонент: Сайқымазақ- клоун-clovn.
|
Қызметтің кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
|
Мотивациялық- қозғаушылық |
Әйгерім Қалаубаеваның орындауындағы «Көңілді күн» әнін тыңдату. Қолында түрлі түсті шарлары
бар сайқымазақтың және чемоданның
суреті |
Балалар әнді тыңдайды. |
|
Ұйымдастырушы-лық - ізденістік |
- Балалардан суреттен кімді
көріп тұрғандарын, оның көңіл күйі, қолындағы заттары және оның
түстері, оны қайдан көргендерін сұраймын.
- Енді балалардың назарын
суреттегі сайқымазақтың жанындағы чемоданға аударту. Дидактикалық ойын: «Суретті
жалғастырып боя және әңгімеле». |
Суреттен сайқымазақты көріп тұрғандарын, оның көңілді екенін, қолында түрлі түсті шарлары бар екенін (түстерін атайды) және оны цирктен көруге болатынын баяндайды. «Цирк» сөзінде алғашқы болып
«Ц» дыбысы естілетінін
баяндайды. «Ц» дыбысын педагогпен бірге
қайталап айтады. Циркте: аю, күшік, піл,
арыстандар, жылқылар Ол заттың чемодан екенін және
оның қажеттілігі туралы пішінін, түсін әңгімелеуге
атсалысады. «Ч» дыбысын педагогпен бірге
қайталайды. Педогогпен бірге қайталау. |
|
Рефлексиялық- түзетушілік |
Оқу іс-әрекетті қорытындылай отырып, сайқымазақтың сыйлығын (түрлі түсті шарларды) тарату. Оқу іс-әреткетін көңілді музыкамен аяқтау. |
Сыйлықтарын алып қуанады. Әнге билейді. |
Күтілген нәтиже:
Біледі: сайқымазақ туралы, оның көңілді кейіпкер екендігін білуі;
Игереді:
«Ц» және «Ч» дыбыстарын дұрыс
дыбыстауды;
Меңгереді:
Сурет бойынша
әңгімелеуді
шағым қалдыра аласыз













