Материалдар / «Ц» және «Ч» сөйлеудегі дыбыстау мәдениеті.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Ц» және «Ч» сөйлеудегі дыбыстау мәдениеті.

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға «Ц» және «Ч» дыбыстарын дұрыс дыбыстап айтуды үйрету. Тыныс ала дыбыстауды, дауыс күші мен екпінін өзгерте білуді, ақырын не қатты, баяу не тез сөйлеуді дамыту, дыбыстық қабылдауды дамыту. «Ц» және «Ч» дыбыстарының артикуляциясын буындар мен сөздерде көрсету.Тыныс ала дыбыстауды,дауыс күшімен екпінін өзгерте білуді,ақырын не қатты,баяу не тезсөйлеуді дамыту,дыбыстық қабылдауды дамыту.Көпшілік орындарда өздерін ұстай білу мәдениетін қалыптастыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
3236
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу қызметінің

технологиялық картасы


Өткізген: Байжуманова.Ж.Б.

Білім беру саласы: «Коммуникация»

Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.

Тақырыбы: Ц» және «Ч» сөйлеудегі дыбыстау мәдениеті.

Мақсаты: «Ц» және «Ч» дыбыстарының артикуляциясын буындар мен сөздерде көрсету.Тыныс ала дыбыстауды,дауыс күшімен екпінін өзгерте білуді,ақырын не қатты,баяу не тезсөйлеуді дамыту,дыбыстық қабылдауды дамыту.Көпшілік орындарда өздерін ұстай білу мәдениетін қалыптастыру.

Міндеттері:

БМ: Балаларға «Ц» және «Ч» дыбыстарын дұрыс дыбыстап айтуды үйрету.

ДМ: Тыныс ала дыбыстауды, дауыс күші мен екпінін өзгерте білуді, ақырын не қатты, баяу не тез сөйлеуді дамыту, дыбыстық қабылдауды дамыту.
ТМ: сурет бойынша әңгімелеуді қалыптастыру.

Қолданатын көрнекі құралдар: Қолында түрлі түсті шарлары бар сайқымазақтың және чемоданның суреті

Сөздік жұмыс: Сайқымазақ- клоун;

Көптілділік компонент: Сайқымазақ- клоун-clovn.


Қызметтің

кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-

қозғаушылық

Әйгерім Қалаубаеваның орындауындағы «Көңілді күн» әнін тыңдату. 

Қолында түрлі түсті шарлары бар сайқымазақтың және чемоданның суреті

Балалар әнді тыңдайды.

Ұйымдастырушы-лық - ізденістік

- Балалардан суреттен кімді көріп тұрғандарын, оның көңіл күйі, қолындағы заттары және оның түстері, оны қайдан көргендерін сұраймын. 
-Кәне, бәріміз «цирк», «цирк», «цирк» деп қайталайықшы.
«Цирк» сөзінің басында қандай дыбыс естіліп тұрғанын сұраймын.
«Ц» дыбысын қайталап айтуды талап етемін.
«Ц» дыбысын дұрыс естіп айту үшін буын ішінде келтіріп жаттықтыру: 
Ци-ци-ци – цирк.
Ци-ци-ци – мотоцикл.
Це-це-це – цех.
Це-це-це – цемент.
Циркте қандай аңдар мен жануарлар өнер көрсететінін сұрау.




- Енді балалардың назарын суреттегі сайқымазақтың жанындағы чемоданға аударту.
- Балалардан ол заттың атауын және оның сайқымазаққа қажеттілігін сұрай отырып, чемодан туралы әңгімелеу (оның пішіні, түсі). 
Чемодан сөзінің басында естілетін «Ч» дыбысын қайталайық.
«Ч» дыбысын дұрыс естіп ажырату үшін буын ішінде келтіріп, жаттықтыру:
Че-че-че – чек.
Че-че-че – чемодан.
Чи-чи-чи – чипсы.
Чи-чи-чи – Чикаго.
Сергіту жатығуы.
Домала, доп, домала,
Балшыққа тек жолама
Жек көремін оныңды
Бүлдіресің қолымды,


Дидактикалық ойын: «Суретті жалғастырып боя және әңгімеле».
Мақсаты: Балаларды дұрыс бояуға және әңгімелеу арқылы тіл байлықтарын дамыту.
Ойын шарты: жұмыс дәптеріндегі суретті жалғастырып бояту және әңгіме құрастырту. Үш түрлі дауыспен қайталайды (қатты, орташа, төмен).
Қимылын келтіріп, отырып жасайды
Суреттегі цирк үйінің киіз үйге ұқсайтындығын және оның төбесінің үшбұрышты екендігін әңгімелейді.

Суреттен сайқымазақты көріп тұрғандарын, оның көңілді екенін, қолында түрлі түсті шарлары бар екенін (түстерін атайды) және оны цирктен көруге болатынын баяндайды. 

«Цирк» сөзінде алғашқы болып «Ц» дыбысы естілетінін баяндайды.


«Ц» дыбысын педагогпен бірге қайталап айтады.



Циркте: аю, күшік, піл, арыстандар, жылқылар 
т. б. өнер көрсететінін айтады.

Ол заттың чемодан екенін және оның қажеттілігі туралы пішінін, түсін әңгімелеуге атсалысады.




«Ч» дыбысын педагогпен бірге қайталайды.
Буындар мен сөздерді қайталап, «Ч» дыбысын айтуға жаттығады.
Үш түрлі дауыспен қайталайды (қатты, орташа, төмен).


Педогогпен бірге қайталау.

Рефлексиялық-

түзетушілік

Оқу іс-әрекетті қорытындылай отырып, сайқымазақтың сыйлығын (түрлі түсті шарларды) тарату. Оқу іс-әреткетін көңілді музыкамен аяқтау.

Сыйлықтарын алып қуанады. Әнге билейді.


Күтілген нәтиже:

Біледі: сайқымазақ туралы, оның көңілді кейіпкер екендігін білуі; 

Игереді: «Ц» және «Ч» дыбыстарын дұрыс дыбыстауды;
Меңгереді: Сурет бойынша әңгімелеуді





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!