«Ц» және «Ч» сөйлеудегі дыбыстау мәдениеті.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Ц» және «Ч» сөйлеудегі дыбыстау мәдениеті.

Материал туралы қысқаша түсінік
Балаларға «Ц» және «Ч» дыбыстарын дұрыс дыбыстап айтуды үйрету. Тыныс ала дыбыстауды, дауыс күші мен екпінін өзгерте білуді, ақырын не қатты, баяу не тез сөйлеуді дамыту, дыбыстық қабылдауды дамыту. «Ц» және «Ч» дыбыстарының артикуляциясын буындар мен сөздерде көрсету.Тыныс ала дыбыстауды,дауыс күшімен екпінін өзгерте білуді,ақырын не қатты,баяу не тезсөйлеуді дамыту,дыбыстық қабылдауды дамыту.Көпшілік орындарда өздерін ұстай білу мәдениетін қалыптастыру.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Ұйымдастырылған оқу қызметінің

технологиялық картасы


Өткізген: Байжуманова.Ж.Б.

Білім беру саласы: «Коммуникация»

Бөлімі: Сөйлеуді дамыту.

Тақырыбы: Ц» және «Ч» сөйлеудегі дыбыстау мәдениеті.

Мақсаты: «Ц» және «Ч» дыбыстарының артикуляциясын буындар мен сөздерде көрсету.Тыныс ала дыбыстауды,дауыс күшімен екпінін өзгерте білуді,ақырын не қатты,баяу не тезсөйлеуді дамыту,дыбыстық қабылдауды дамыту.Көпшілік орындарда өздерін ұстай білу мәдениетін қалыптастыру.

Міндеттері:

БМ: Балаларға «Ц» және «Ч» дыбыстарын дұрыс дыбыстап айтуды үйрету.

ДМ: Тыныс ала дыбыстауды, дауыс күші мен екпінін өзгерте білуді, ақырын не қатты, баяу не тез сөйлеуді дамыту, дыбыстық қабылдауды дамыту.
ТМ: сурет бойынша әңгімелеуді қалыптастыру.

Қолданатын көрнекі құралдар: Қолында түрлі түсті шарлары бар сайқымазақтың және чемоданның суреті

Сөздік жұмыс: Сайқымазақ- клоун;

Көптілділік компонент: Сайқымазақ- клоун-clovn.


Қызметтің

кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-

қозғаушылық

Әйгерім Қалаубаеваның орындауындағы «Көңілді күн» әнін тыңдату. 

Қолында түрлі түсті шарлары бар сайқымазақтың және чемоданның суреті

Балалар әнді тыңдайды.

Ұйымдастырушы-лық - ізденістік

- Балалардан суреттен кімді көріп тұрғандарын, оның көңіл күйі, қолындағы заттары және оның түстері, оны қайдан көргендерін сұраймын. 
-Кәне, бәріміз «цирк», «цирк», «цирк» деп қайталайықшы.
«Цирк» сөзінің басында қандай дыбыс естіліп тұрғанын сұраймын.
«Ц» дыбысын қайталап айтуды талап етемін.
«Ц» дыбысын дұрыс естіп айту үшін буын ішінде келтіріп жаттықтыру: 
Ци-ци-ци – цирк.
Ци-ци-ци – мотоцикл.
Це-це-це – цех.
Це-це-це – цемент.
Циркте қандай аңдар мен жануарлар өнер көрсететінін сұрау.




- Енді балалардың назарын суреттегі сайқымазақтың жанындағы чемоданға аударту.
- Балалардан ол заттың атауын және оның сайқымазаққа қажеттілігін сұрай отырып, чемодан туралы әңгімелеу (оның пішіні, түсі). 
Чемодан сөзінің басында естілетін «Ч» дыбысын қайталайық.
«Ч» дыбысын дұрыс естіп ажырату үшін буын ішінде келтіріп, жаттықтыру:
Че-че-че – чек.
Че-че-че – чемодан.
Чи-чи-чи – чипсы.
Чи-чи-чи – Чикаго.
Сергіту жатығуы.
Домала, доп, домала,
Балшыққа тек жолама
Жек көремін оныңды
Бүлдіресің қолымды,


Дидактикалық ойын: «Суретті жалғастырып боя және әңгімеле».
Мақсаты: Балаларды дұрыс бояуға және әңгімелеу арқылы тіл байлықтарын дамыту.
Ойын шарты: жұмыс дәптеріндегі суретті жалғастырып бояту және әңгіме құрастырту. Үш түрлі дауыспен қайталайды (қатты, орташа, төмен).
Қимылын келтіріп, отырып жасайды
Суреттегі цирк үйінің киіз үйге ұқсайтындығын және оның төбесінің үшбұрышты екендігін әңгімелейді.

Суреттен сайқымазақты көріп тұрғандарын, оның көңілді екенін, қолында түрлі түсті шарлары бар екенін (түстерін атайды) және оны цирктен көруге болатынын баяндайды. 

«Цирк» сөзінде алғашқы болып «Ц» дыбысы естілетінін баяндайды.


«Ц» дыбысын педагогпен бірге қайталап айтады.



Циркте: аю, күшік, піл, арыстандар, жылқылар 
т. б. өнер көрсететінін айтады.

Ол заттың чемодан екенін және оның қажеттілігі туралы пішінін, түсін әңгімелеуге атсалысады.




«Ч» дыбысын педагогпен бірге қайталайды.
Буындар мен сөздерді қайталап, «Ч» дыбысын айтуға жаттығады.
Үш түрлі дауыспен қайталайды (қатты, орташа, төмен).


Педогогпен бірге қайталау.

Рефлексиялық-

түзетушілік

Оқу іс-әрекетті қорытындылай отырып, сайқымазақтың сыйлығын (түрлі түсті шарларды) тарату. Оқу іс-әреткетін көңілді музыкамен аяқтау.

Сыйлықтарын алып қуанады. Әнге билейді.


Күтілген нәтиже:

Біледі: сайқымазақ туралы, оның көңілді кейіпкер екендігін білуі; 

Игереді: «Ц» және «Ч» дыбыстарын дұрыс дыбыстауды;
Меңгереді: Сурет бойынша әңгімелеуді





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
16.01.2019
3418
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі