Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: Уапова Ж

    Білім беру ұйымының атауы

    Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Мәдени мұра

    Педагогтің аты-жөні:

    Сагинбаева Г

    Күні:

    23.11.2021

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    №32 сабақ Таңғажайып ертегілер. Алтын сақа

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау

    4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру

    Сабақтың мақсаты

    Сюжеттің дамуын болжауды, кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауды үйренеді

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдас-тыру

    1 минут

    Өзін-өзі тексеру



    Өткен білімді еске түсіру

    5 минут














    Жаңа білім

    33 минут










































































    Бекіту

    5 минут










































    Кері байланыс

    1 минут

    Амандасу. Түгелдеу.


    Өткенді пысықтау




    «Орамал тастау» ойыны арқылы үй тапсырмасын пысықтау.

    Сұрақтар:

    1.Ұлттық ойындардың қандай түрлерін білесіңдер?

    2.Өткен сабақта ұлттық ойынның қай түрімен таныстық?

    3. Асық атауларын атаңдар (сақа, топай, кеней, ешкімер, қойлақ)

    4.Асықтың түсуіне қарай атауларын сұрау. ( суреттер көрсетіліп балалар анықтайды)

    5. Асық ойынының атауларын білесіңдер ме?


    Жаңа тақырып. Қызығушылықты ояту. «Есіңе түсір»

    Ертегінің атауларын тауып, қысқаша мазмұнын айту


    1.Мақта қыз

    2.Алдар көсе

    3.Түлкі мен тырна


    Сабақтың тақырыбы оқушылармен бірге анықталады:

    Сабақтың мақсаты таныстырылады.

    Сабақтың тақырыбы: Таңғажайып ертегілер.

    • Ертегі дегеніміз не?

    Ертегілердің үш түрі бар. Олар:

    1. Хайуанаттар туралы ертегілер

    2. Қиял – ғажайып ертегілер

    3. Шыншыл ертегілер


    Оқылым, айтылым.

    Оқулықпен жұмыс: ДЖИГСО әдісі

    «Алтын сақа»

    Оқулықта берілген ертегіні оқыңдар. Жұпта, топта талқылаңдар. Түсініксіз сөздердің астын сызып отырыңыздар.


    «Домино» әдісі арқылы ертегінің өздеріңе берілген желісінің сюжетімен суреттерін орналастырыңдар.



    Ертегіні болжаңдар



    Тыңдалым.

    Ертегінің жалғасын тыңдап, өз болжамдарыңмен салыстырыңдар.




    Дәптермен жұмыс.

    Фантастика – грек сөзі қиялдау өнері. Фантастикалық шығармада шындыққа жанаспайтын құбылыстар бейнеленеді. Оның кейіпкерлері қиындықтан аман-есен құтылып шыға алады. Қиял-ғажайып ертегілердің оқиғасы фантазияға құрылады.


    Топтық жұмыс: ( постер құру)


    Бай баласы Тұлпар Жалмауыз кемпір

    Үшеуіне мінездеме беру.




    Жұптық жұмыс: «Шын жалған ойыны»

    Ал енді дайын болсақ, мен оқимын қалған оқушылар дұрыс болса қол соғады, ал қате болса, аяғымызбен тарсылдатамыз.


    Тұжырым

    Шын-жалған

    Бай жылқысын суғаруға көлге келеді.

    шын

    Көлдің ішінде жап-жасыл өкпе жүреді.

    жалған

    Өкпе сұлу қызға айналады

    жалған

    Кемпір байдың жағасынан алады

    шын

    Бай кемпірден қашып кетеді

    жалған

    Бала жылқы таңдауға келгенде оған қасқа тай қарайды

    жалған

    Кемпір балаға сақасын алып береді

    жалған

    Сақаны алуға баланың аты көмектеседі

    шын

    Кемпірдің 7 тісі бар

    жалған


    Үйге тапсырма: жылқы малының атауларын жасына қарай теріп жазыңдар.


    Түсінікті

    Сұрағым бар

    Түсініксіз болды

    Сәлемдесу. Балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады





    Топтар бір-біріне орамал лақтырады.

    Екінші топ сұраққа жауап береді








    Тақтада көрсетілген суреттер арқылы тақырыпты болжайды.







    Сабақ мақсатымен танысады










    Жаңа тақырыппен жұмыс жасайды




    Ертегінің желісі бойынша суреттерді орналастырады

    Өз болжамдарын жасайды.


    Ертегінің жалғасын аудио жазба арқылы тыңдап, өз жауаптарымен салыстырады.


    Дәптерге жазып алады.






    Суреттегі ертегі кейіпкерлеріне мінездеме беріп, постер қорғайды

    Жағымды, жағымсыз кейіпкерлерге ажыратады



    Жұптық жұмыс жасайды




    Кестедегі мәліметтердің шын немесе жалған екенін айтады



















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сагинбаева Гулмира Муратовна
    12 Желтоқсан 2021
    447
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Cабақ жоспары Әдебиеттік оқу 4 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Cабақ жоспары Әдебиеттік оқу 4 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ұлттық ойындарымыз тақырыбындағы сабақ жоспары. Сабақтың мақсаты: Таныстырылым жасауды, шығармашылық жұмыс жасауды үйренеді. Оқушылар топқа бөлініп, топпен жұмыс жасады. Сабақ барысында әр түрлі белсенді әдіс - тәсілдер арқылы жаңа сабақ меңгертілді. Мақсатқа сай тапсырмалар берілді.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: Уапова Ж

    Білім беру ұйымының атауы

    Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Мәдени мұра

    Педагогтің аты-жөні:

    Сагинбаева Г

    Күні:

    23.11.2021

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    №32 сабақ Таңғажайып ертегілер. Алтын сақа

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау

    4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру

    Сабақтың мақсаты

    Сюжеттің дамуын болжауды, кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауды үйренеді

    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдас-тыру

    1 минут

    Өзін-өзі тексеру



    Өткен білімді еске түсіру

    5 минут














    Жаңа білім

    33 минут










































































    Бекіту

    5 минут










































    Кері байланыс

    1 минут

    Амандасу. Түгелдеу.


    Өткенді пысықтау




    «Орамал тастау» ойыны арқылы үй тапсырмасын пысықтау.

    Сұрақтар:

    1.Ұлттық ойындардың қандай түрлерін білесіңдер?

    2.Өткен сабақта ұлттық ойынның қай түрімен таныстық?

    3. Асық атауларын атаңдар (сақа, топай, кеней, ешкімер, қойлақ)

    4.Асықтың түсуіне қарай атауларын сұрау. ( суреттер көрсетіліп балалар анықтайды)

    5. Асық ойынының атауларын білесіңдер ме?


    Жаңа тақырып. Қызығушылықты ояту. «Есіңе түсір»

    Ертегінің атауларын тауып, қысқаша мазмұнын айту


    1.Мақта қыз

    2.Алдар көсе

    3.Түлкі мен тырна


    Сабақтың тақырыбы оқушылармен бірге анықталады:

    Сабақтың мақсаты таныстырылады.

    Сабақтың тақырыбы: Таңғажайып ертегілер.

    • Ертегі дегеніміз не?

    Ертегілердің үш түрі бар. Олар:

    1. Хайуанаттар туралы ертегілер

    2. Қиял – ғажайып ертегілер

    3. Шыншыл ертегілер


    Оқылым, айтылым.

    Оқулықпен жұмыс: ДЖИГСО әдісі

    «Алтын сақа»

    Оқулықта берілген ертегіні оқыңдар. Жұпта, топта талқылаңдар. Түсініксіз сөздердің астын сызып отырыңыздар.


    «Домино» әдісі арқылы ертегінің өздеріңе берілген желісінің сюжетімен суреттерін орналастырыңдар.



    Ертегіні болжаңдар



    Тыңдалым.

    Ертегінің жалғасын тыңдап, өз болжамдарыңмен салыстырыңдар.




    Дәптермен жұмыс.

    Фантастика – грек сөзі қиялдау өнері. Фантастикалық шығармада шындыққа жанаспайтын құбылыстар бейнеленеді. Оның кейіпкерлері қиындықтан аман-есен құтылып шыға алады. Қиял-ғажайып ертегілердің оқиғасы фантазияға құрылады.


    Топтық жұмыс: ( постер құру)


    Бай баласы Тұлпар Жалмауыз кемпір

    Үшеуіне мінездеме беру.




    Жұптық жұмыс: «Шын жалған ойыны»

    Ал енді дайын болсақ, мен оқимын қалған оқушылар дұрыс болса қол соғады, ал қате болса, аяғымызбен тарсылдатамыз.


    Тұжырым

    Шын-жалған

    Бай жылқысын суғаруға көлге келеді.

    шын

    Көлдің ішінде жап-жасыл өкпе жүреді.

    жалған

    Өкпе сұлу қызға айналады

    жалған

    Кемпір байдың жағасынан алады

    шын

    Бай кемпірден қашып кетеді

    жалған

    Бала жылқы таңдауға келгенде оған қасқа тай қарайды

    жалған

    Кемпір балаға сақасын алып береді

    жалған

    Сақаны алуға баланың аты көмектеседі

    шын

    Кемпірдің 7 тісі бар

    жалған


    Үйге тапсырма: жылқы малының атауларын жасына қарай теріп жазыңдар.


    Түсінікті

    Сұрағым бар

    Түсініксіз болды

    Сәлемдесу. Балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады





    Топтар бір-біріне орамал лақтырады.

    Екінші топ сұраққа жауап береді








    Тақтада көрсетілген суреттер арқылы тақырыпты болжайды.







    Сабақ мақсатымен танысады










    Жаңа тақырыппен жұмыс жасайды




    Ертегінің желісі бойынша суреттерді орналастырады

    Өз болжамдарын жасайды.


    Ертегінің жалғасын аудио жазба арқылы тыңдап, өз жауаптарымен салыстырады.


    Дәптерге жазып алады.






    Суреттегі ертегі кейіпкерлеріне мінездеме беріп, постер қорғайды

    Жағымды, жағымсыз кейіпкерлерге ажыратады



    Жұптық жұмыс жасайды




    Кестедегі мәліметтердің шын немесе жалған екенін айтады



















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 4 сынып
    12.12.2021
    447
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сагинбаева Гулмира Муратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации