Бекітемін: Уапова Ж
|
Білім беру ұйымының атауы |
Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бөлім: |
Мәдени мұра |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
Сагинбаева Г |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
23.11.2021 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№32 сабақ Таңғажайып ертегілер. Алтын сақа |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау 4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Сюжеттің дамуын болжауды, кейіпкерлердің іс-әрекетін бағалауды үйренеді |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Ұйымдас-тыру 1 минут Өзін-өзі тексеру Өткен білімді еске түсіру 5 минут Жаңа білім 33 минут Бекіту 5 минут Кері байланыс 1 минут |
Амандасу. Түгелдеу. Өткенді пысықтау «Орамал тастау» ойыны арқылы үй тапсырмасын пысықтау. Сұрақтар: 1.Ұлттық ойындардың қандай түрлерін білесіңдер? 2.Өткен сабақта ұлттық ойынның қай түрімен таныстық? 3. Асық атауларын атаңдар (сақа, топай, кеней, ешкімер, қойлақ) 4.Асықтың түсуіне қарай атауларын сұрау. ( суреттер көрсетіліп балалар анықтайды) 5. Асық ойынының атауларын білесіңдер ме? Жаңа тақырып. Қызығушылықты ояту. «Есіңе түсір» Ертегінің атауларын тауып, қысқаша мазмұнын айту
1.Мақта қыз 2.Алдар көсе 3.Түлкі мен тырна Сабақтың тақырыбы оқушылармен бірге анықталады: Сабақтың мақсаты таныстырылады. Сабақтың тақырыбы: Таңғажайып ертегілер.
Ертегілердің үш түрі бар. Олар: 1. Хайуанаттар туралы ертегілер 2. Қиял – ғажайып ертегілер 3. Шыншыл ертегілер Оқылым, айтылым. Оқулықпен жұмыс: ДЖИГСО әдісі «Алтын сақа» Оқулықта берілген ертегіні оқыңдар. Жұпта, топта талқылаңдар. Түсініксіз сөздердің астын сызып отырыңыздар. «Домино» әдісі арқылы ертегінің өздеріңе берілген желісінің сюжетімен суреттерін орналастырыңдар. Ертегіні болжаңдар Тыңдалым. Ертегінің жалғасын тыңдап, өз болжамдарыңмен салыстырыңдар. Дәптермен жұмыс. Фантастика – грек сөзі қиялдау өнері. Фантастикалық шығармада шындыққа жанаспайтын құбылыстар бейнеленеді. Оның кейіпкерлері қиындықтан аман-есен құтылып шыға алады. Қиял-ғажайып ертегілердің оқиғасы фантазияға құрылады. Топтық жұмыс: ( постер құру)
Бай баласы Тұлпар Жалмауыз кемпір Үшеуіне мінездеме беру. Жұптық жұмыс: «Шын жалған ойыны» Ал енді дайын болсақ, мен оқимын қалған оқушылар дұрыс болса қол соғады, ал қате болса, аяғымызбен тарсылдатамыз.
Үйге тапсырма: жылқы малының атауларын жасына қарай теріп жазыңдар.
Түсінікті Сұрағым бар Түсініксіз болды |
Сәлемдесу. Балалар бір-біріне жақсы тілектер айтады
Топтар бір-біріне орамал лақтырады. Екінші топ сұраққа жауап береді
Тақтада көрсетілген суреттер арқылы тақырыпты болжайды.
Сабақ мақсатымен танысады
Жаңа тақырыппен жұмыс жасайды
Ертегінің желісі бойынша суреттерді орналастырады Өз болжамдарын жасайды.
Ертегінің жалғасын аудио жазба арқылы тыңдап, өз жауаптарымен салыстырады.
Дәптерге жазып алады.
Суреттегі ертегі кейіпкерлеріне мінездеме беріп, постер қорғайды Жағымды, жағымсыз кейіпкерлерге ажыратады
Жұптық жұмыс жасайды
Кестедегі мәліметтердің шын немесе жалған екенін айтады
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Сагинбаева Гулмира МуратовнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Cабақ жоспары Әдебиеттік оқу 4 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Cабақ жоспары Әдебиеттік оқу 4 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
Ұлттық ойындарымыз тақырыбындағы сабақ жоспары. Сабақтың мақсаты: Таныстырылым жасауды, шығармашылық жұмыс жасауды үйренеді. Оқушылар топқа бөлініп, топпен жұмыс жасады. Сабақ барысында әр түрлі белсенді әдіс - тәсілдер арқылы жаңа сабақ меңгертілді. Мақсатқа сай тапсырмалар берілді.
Материалдың қысқаша нұсқасы Бекітемін: Уапова Ж
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||















