Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: Уапова Ж

    Білім беру ұйымының атауы

    Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Мәдени мұра

    Педагогтің аты-жөні:

    Сагинбаева Г.М

    Күні:

    22.11

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    №31 сабақ.Ұлттық ойындарымыз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану;

    4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау

    4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру

    Сабақтың мақсаты

    Таныстырылым жасауды, шығармашылық жұмыс жасауды үйренеді


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдас-тыру

    Өзін-өзі тексеру

    3 минут














    Өткен білімді еске түсіру

    8 минут














    Жаңа білім

    24 минут
















































































    Бекіту

    9 минут
















    Кері байланыс

    1 минут

    -Біз қандай ұлт өкілдеріміз?

    - Қазақ халқы қандай халық?

    - Қазақтар қалай амандасады? Ендеше, амандасу үлгісін көрсетіп, көршімізбен амандасайықшы. Сабаққа дайындық. 4 түсті асықтар арқылы 4 топқа бөлу, әр асықта жазылған сандарға мән беру, сабақ соңына дейін осы асықтармен жұмыс жасайтынымызды ескерту. Топтарында топбасшыларын сайлап алуларын ұсыну. Әр топқа топ атаулары жазылған парақшаларды қойып топ атауларына мән бергізу

    Балаларды топқа бөлу.

    1-топ «Көкпар» тобы

    2-топ «Алтыбақан» тобы

    3-топ «Арқан тарту» тобы

    4-топ: «Бәйге» тобы

    Үй тапсырмасын пысықтау

    «Сиқырлы сандықша» ойыны арқылы үй тапсырмасы «Зерделі» мәтінімен жұмыс жасау және жаңа тақырыпты ашу.

    1-топ: Аңыз әңгіменің өздеріңе ұнаған тұстары туралы айтыңдар

    2-топ: Мәтіннің соңғы сөйлемін оқып, негізгі ойды анықтаңдар.

    3-топ: «Алысыңызбен қалайсыз?» деп Зерделі қариядан нені сұрады?

    4-топ: «Тәттіңізбен қалайсыз?» деп нені меңзеп сұрады?»

    Дескриптор:

    Аңыз әңгіменің мазмұнын біледі-1б

    Негізгі ойды анықтай алады-1б

    Жұмбақ сұрақтың мәнін аша алады – 1 б


    Жаңа тақырып.

    Жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

    Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Суреттегі ойын атауларын атаңдар. Қай ұлттық ойындардан спорттық жарыс өткізіледі.

    Тірек сөздер: ұлттық , қазақтың, ойын ойнағанның, шапшаңдық, байқағыштық, төзімділікке, ер серігі – тұлпар, бәйге алу, т.б

    Дескрипторы:

    Оқушылар тақырыпқа қатысты ойларын ортаға салады -1б

    Сұрақтардың жауабын дәлелдермен негіздеп айтады-1б

    Тірек сөздерді қолдана алады -1б

    Ұлттық ойындар туралы жалпы таныстырылым жасау.

    Білгенге маржан. Асық атауларымен таныстыру.

    2-тапсырма

    «Бірлесіп орында» айдары бойынша әр топқа тапсырмалар беріледі.

    «Көкпар» тобы: «Артық сөздерді тап» берілген парақшаға тек ұлттық ойындардың атауын жабыстырып шығады.

    «Алтыбақан» тобы: Сурет бойынша ұлттық ойындарды ажыратып жабыстырады.

    «Арқан тарту» тобы: Парақшада жазылған сөздерге тиісті әріптерді қойып шығу керек. Сол сөздерді қатыстырып, бірыңғай мүшелері бар сөйлем құрастыру керек.

    «Бәйге» тобы: «Асық ату» ойыны қалай ойналады? Интернет материалдарын пайдаланып, ережесін түсіндіріп беріңдер.

    Дескрипторы: Әр топқа:

    1. Ұлттық ойындардың атауын ажыратады-1б

    2. Ұлттық ойындардың суретін ажыратады-1б

    3. Сөздерге тиісті әріптерді қойып, бірыңғай мүшесі бар сөйлем құрастырады-1б

    4. Интернет материалдарын пайдаланып, асық ату ойынының ережесін түсіндіреді – 1 б

    Жалпы топқа:

    Топпен жұмыс жасай алады – 1 б



    3-тапсырма

    «Орында» айдары

    1-топ: «Орамал тастамақ» ойынын топ болып, ойнап көрсетіңдер.

    2-топ: «Хан» ойынының шартын түсініп оқып, таныстырылым жасаңдар.

    3-топ: Асық ойнап көрдіңдер ме? «Хан» ойыны ертедегі ұлттық ойын екенін қалай дәлелдер едіңдер?

    4-топ: Қазіргі кезде не себепті асық ойындары сирек ойналады? Себебін түсіндір. Иіру, ату, көздеу ым – ишара, қимылмен көрсетіңдер.

    Дескрипторы:

    1. Ойын шартын түсініп оқып, ойнап көрсетеді.-1 б

    2. Ойын шартын түсініп оқып, таныстырылым жасайды.-1 б

    3. Сұрақтарға жауап беріп, ойларын дәлелдейді -1 б


    «Өзің жасап көр» айдары

    4-тапсырма. Шығармашылық жұмыс.

    Ойын атауы

    Ойын құралдары

    Ойын ережесі







    Дескрипторы:

    1.Ойын атауы-1б

    2.Ойын ережесі.-1б

    3.Пайдаланыла

    тын құралдары.-1б

    «Асықтар»

    «Жасыл асық» - түсіндім

    «Сары асық» - сұрақтарым бар

    «Қызыл асық» - түсініксіз

    Амандасу үлгісін көрсетеді. Топ ережесін еске түсіреді. Балалар асықтар арқылы топқа бөлініп отырады.













    Сандықшадан асық, орамал, сақина, шығады. Үй тапсырмасын берілген сұрақтар арқылы қорытындылап, жаңа сабақтың тақырыбын жобалайды.




    Өз ойларын ортаға салады. Ұлттық ойындар түрлерімен танысады. Сұраққа жауап беру барысында тірек сөздерді қолданып сөйлейді.





    Бейнежазба тыңдайды.




    Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды, қорғайды.



































    Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Мәтінмен жұмыс жасайды.











    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Сагинбаева Гулмира Муратовна
    12 Желтоқсан 2021
    613
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Cабақ жоспары Әдебиеттік оқу 4 сынып

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Cабақ жоспары Әдебиеттік оқу 4 сынып

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Сабақ жоспары "Ұлттық ойынымыз" Сабақтың мақсаты: Таныстырылым жасауды, шығармашылық жұмыс жасауды үйренеді. Оқушылар топқа бөлініп, белсенді оқу әдістері арқылы түрлі тапсырмаларды қызыға орындады. Сабақ өз мақстына жетті.
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Бекітемін: Уапова Ж

    Білім беру ұйымының атауы

    Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп

    Пәні:

    Әдебиеттік оқу

    Бөлім:

    Мәдени мұра

    Педагогтің аты-жөні:

    Сагинбаева Г.М

    Күні:

    22.11

    Сынып:

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы:

    №31 сабақ.Ұлттық ойындарымыз

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

    4.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану;

    4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау

    4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру

    Сабақтың мақсаты

    Таныстырылым жасауды, шығармашылық жұмыс жасауды үйренеді


    Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі//уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдас-тыру

    Өзін-өзі тексеру

    3 минут














    Өткен білімді еске түсіру

    8 минут














    Жаңа білім

    24 минут
















































































    Бекіту

    9 минут
















    Кері байланыс

    1 минут

    -Біз қандай ұлт өкілдеріміз?

    - Қазақ халқы қандай халық?

    - Қазақтар қалай амандасады? Ендеше, амандасу үлгісін көрсетіп, көршімізбен амандасайықшы. Сабаққа дайындық. 4 түсті асықтар арқылы 4 топқа бөлу, әр асықта жазылған сандарға мән беру, сабақ соңына дейін осы асықтармен жұмыс жасайтынымызды ескерту. Топтарында топбасшыларын сайлап алуларын ұсыну. Әр топқа топ атаулары жазылған парақшаларды қойып топ атауларына мән бергізу

    Балаларды топқа бөлу.

    1-топ «Көкпар» тобы

    2-топ «Алтыбақан» тобы

    3-топ «Арқан тарту» тобы

    4-топ: «Бәйге» тобы

    Үй тапсырмасын пысықтау

    «Сиқырлы сандықша» ойыны арқылы үй тапсырмасы «Зерделі» мәтінімен жұмыс жасау және жаңа тақырыпты ашу.

    1-топ: Аңыз әңгіменің өздеріңе ұнаған тұстары туралы айтыңдар

    2-топ: Мәтіннің соңғы сөйлемін оқып, негізгі ойды анықтаңдар.

    3-топ: «Алысыңызбен қалайсыз?» деп Зерделі қариядан нені сұрады?

    4-топ: «Тәттіңізбен қалайсыз?» деп нені меңзеп сұрады?»

    Дескриптор:

    Аңыз әңгіменің мазмұнын біледі-1б

    Негізгі ойды анықтай алады-1б

    Жұмбақ сұрақтың мәнін аша алады – 1 б


    Жаңа тақырып.

    Жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Сабақтың мақсатымен таныстыру.

    Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Суреттегі ойын атауларын атаңдар. Қай ұлттық ойындардан спорттық жарыс өткізіледі.

    Тірек сөздер: ұлттық , қазақтың, ойын ойнағанның, шапшаңдық, байқағыштық, төзімділікке, ер серігі – тұлпар, бәйге алу, т.б

    Дескрипторы:

    Оқушылар тақырыпқа қатысты ойларын ортаға салады -1б

    Сұрақтардың жауабын дәлелдермен негіздеп айтады-1б

    Тірек сөздерді қолдана алады -1б

    Ұлттық ойындар туралы жалпы таныстырылым жасау.

    Білгенге маржан. Асық атауларымен таныстыру.

    2-тапсырма

    «Бірлесіп орында» айдары бойынша әр топқа тапсырмалар беріледі.

    «Көкпар» тобы: «Артық сөздерді тап» берілген парақшаға тек ұлттық ойындардың атауын жабыстырып шығады.

    «Алтыбақан» тобы: Сурет бойынша ұлттық ойындарды ажыратып жабыстырады.

    «Арқан тарту» тобы: Парақшада жазылған сөздерге тиісті әріптерді қойып шығу керек. Сол сөздерді қатыстырып, бірыңғай мүшелері бар сөйлем құрастыру керек.

    «Бәйге» тобы: «Асық ату» ойыны қалай ойналады? Интернет материалдарын пайдаланып, ережесін түсіндіріп беріңдер.

    Дескрипторы: Әр топқа:

    1. Ұлттық ойындардың атауын ажыратады-1б

    2. Ұлттық ойындардың суретін ажыратады-1б

    3. Сөздерге тиісті әріптерді қойып, бірыңғай мүшесі бар сөйлем құрастырады-1б

    4. Интернет материалдарын пайдаланып, асық ату ойынының ережесін түсіндіреді – 1 б

    Жалпы топқа:

    Топпен жұмыс жасай алады – 1 б



    3-тапсырма

    «Орында» айдары

    1-топ: «Орамал тастамақ» ойынын топ болып, ойнап көрсетіңдер.

    2-топ: «Хан» ойынының шартын түсініп оқып, таныстырылым жасаңдар.

    3-топ: Асық ойнап көрдіңдер ме? «Хан» ойыны ертедегі ұлттық ойын екенін қалай дәлелдер едіңдер?

    4-топ: Қазіргі кезде не себепті асық ойындары сирек ойналады? Себебін түсіндір. Иіру, ату, көздеу ым – ишара, қимылмен көрсетіңдер.

    Дескрипторы:

    1. Ойын шартын түсініп оқып, ойнап көрсетеді.-1 б

    2. Ойын шартын түсініп оқып, таныстырылым жасайды.-1 б

    3. Сұрақтарға жауап беріп, ойларын дәлелдейді -1 б


    «Өзің жасап көр» айдары

    4-тапсырма. Шығармашылық жұмыс.

    Ойын атауы

    Ойын құралдары

    Ойын ережесі







    Дескрипторы:

    1.Ойын атауы-1б

    2.Ойын ережесі.-1б

    3.Пайдаланыла

    тын құралдары.-1б

    «Асықтар»

    «Жасыл асық» - түсіндім

    «Сары асық» - сұрақтарым бар

    «Қызыл асық» - түсініксіз

    Амандасу үлгісін көрсетеді. Топ ережесін еске түсіреді. Балалар асықтар арқылы топқа бөлініп отырады.













    Сандықшадан асық, орамал, сақина, шығады. Үй тапсырмасын берілген сұрақтар арқылы қорытындылап, жаңа сабақтың тақырыбын жобалайды.




    Өз ойларын ортаға салады. Ұлттық ойындар түрлерімен танысады. Сұраққа жауап беру барысында тірек сөздерді қолданып сөйлейді.





    Бейнежазба тыңдайды.




    Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды, қорғайды.



































    Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Мәтінмен жұмыс жасайды.











    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 4 сынып
    12.12.2021
    613
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Сагинбаева Гулмира Муратовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации