Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Cабақ жоспары Әдебиеттік оқу 4 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Бекітемін: Уапова Ж
Білім беру ұйымының атауы |
Ы.Алтынсарин атындағы орта мектеп |
||||||||||||
Пәні: |
Әдебиеттік оқу |
||||||||||||
Бөлім: |
Мәдени мұра |
||||||||||||
Педагогтің аты-жөні: |
Сагинбаева Г.М |
||||||||||||
Күні: |
22.11 |
||||||||||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
№31 сабақ.Ұлттық ойындарымыз |
||||||||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
4.1.4.1 сөйлеу барысында мақал-мәтелдерді, өлең жолдарын, нақыл сөздерді, шешендік сөздерді және вербалды емес тілдік құралдарды қолдану; 4.1.4.2 сөйлеу барысында иллюстрациялар, көрнекіліктер, фотосуреттер қолдану, презентация, видеоролик жасау 4.1.5.1 өз ойын, сезімін, көзқарасын өмірде болған, өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып білдіру |
||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Таныстырылым жасауды, шығармашылық жұмыс жасауды үйренеді |
||||||||||||
Сабақтың барысы |
|||||||||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||
Ұйымдас-тыру Өзін-өзі тексеру 3 минут Өткен білімді еске түсіру 8 минут Жаңа білім 24 минут Бекіту 9 минут Кері байланыс 1 минут |
-Біз қандай ұлт өкілдеріміз? - Қазақ халқы қандай халық? - Қазақтар қалай амандасады? Ендеше, амандасу үлгісін көрсетіп, көршімізбен амандасайықшы. Сабаққа дайындық. 4 түсті асықтар арқылы 4 топқа бөлу, әр асықта жазылған сандарға мән беру, сабақ соңына дейін осы асықтармен жұмыс жасайтынымызды ескерту. Топтарында топбасшыларын сайлап алуларын ұсыну. Әр топқа топ атаулары жазылған парақшаларды қойып топ атауларына мән бергізу Балаларды топқа бөлу. 1-топ «Көкпар» тобы 2-топ «Алтыбақан» тобы 3-топ «Арқан тарту» тобы 4-топ: «Бәйге» тобы Үй тапсырмасын пысықтау «Сиқырлы сандықша» ойыны арқылы үй тапсырмасы «Зерделі» мәтінімен жұмыс жасау және жаңа тақырыпты ашу. 1-топ: Аңыз әңгіменің өздеріңе ұнаған тұстары туралы айтыңдар 2-топ: Мәтіннің соңғы сөйлемін оқып, негізгі ойды анықтаңдар. 3-топ: «Алысыңызбен қалайсыз?» деп Зерделі қариядан нені сұрады? 4-топ: «Тәттіңізбен қалайсыз?» деп нені меңзеп сұрады?» Дескриптор: Аңыз әңгіменің мазмұнын біледі-1б Негізгі ойды анықтай алады-1б Жұмбақ сұрақтың мәнін аша алады – 1 б Жаңа тақырып. Жаңа сабақтың тақырыбын ашады. Сабақтың мақсатымен таныстыру. Топтық жұмыс. 1-тапсырма. Суреттегі ойын атауларын атаңдар. Қай ұлттық ойындардан спорттық жарыс өткізіледі. Тірек сөздер: ұлттық , қазақтың, ойын ойнағанның, шапшаңдық, байқағыштық, төзімділікке, ер серігі – тұлпар, бәйге алу, т.б Дескрипторы: Оқушылар тақырыпқа қатысты ойларын ортаға салады -1б Сұрақтардың жауабын дәлелдермен негіздеп айтады-1б Тірек сөздерді қолдана алады -1б Ұлттық ойындар туралы жалпы таныстырылым жасау. Білгенге маржан. Асық атауларымен таныстыру. 2-тапсырма «Бірлесіп орында» айдары бойынша әр топқа тапсырмалар беріледі. «Көкпар» тобы: «Артық сөздерді тап» берілген парақшаға тек ұлттық ойындардың атауын жабыстырып шығады. «Алтыбақан» тобы: Сурет бойынша ұлттық ойындарды ажыратып жабыстырады. «Арқан тарту» тобы: Парақшада жазылған сөздерге тиісті әріптерді қойып шығу керек. Сол сөздерді қатыстырып, бірыңғай мүшелері бар сөйлем құрастыру керек. «Бәйге» тобы: «Асық ату» ойыны қалай ойналады? Интернет материалдарын пайдаланып, ережесін түсіндіріп беріңдер. Дескрипторы: Әр топқа:
Жалпы топқа: Топпен жұмыс жасай алады – 1 б
3-тапсырма «Орында» айдары 1-топ: «Орамал тастамақ» ойынын топ болып, ойнап көрсетіңдер. 2-топ: «Хан» ойынының шартын түсініп оқып, таныстырылым жасаңдар. 3-топ: Асық ойнап көрдіңдер ме? «Хан» ойыны ертедегі ұлттық ойын екенін қалай дәлелдер едіңдер? 4-топ: Қазіргі кезде не себепті асық ойындары сирек ойналады? Себебін түсіндір. Иіру, ату, көздеу ым – ишара, қимылмен көрсетіңдер. Дескрипторы: 1. Ойын шартын түсініп оқып, ойнап көрсетеді.-1 б 2. Ойын шартын түсініп оқып, таныстырылым жасайды.-1 б 3. Сұрақтарға жауап беріп, ойларын дәлелдейді -1 б
«Өзің жасап көр» айдары 4-тапсырма. Шығармашылық жұмыс.
Дескрипторы: 1.Ойын атауы-1б 2.Ойын ережесі.-1б 3.Пайдаланыла тын құралдары.-1б «Асықтар» «Жасыл асық» - түсіндім «Сары асық» - сұрақтарым бар «Қызыл асық» - түсініксіз |
Амандасу үлгісін көрсетеді. Топ ережесін еске түсіреді. Балалар асықтар арқылы топқа бөлініп отырады.
Сандықшадан асық, орамал, сақина, шығады. Үй тапсырмасын берілген сұрақтар арқылы қорытындылап, жаңа сабақтың тақырыбын жобалайды.
Өз ойларын ортаға салады. Ұлттық ойындар түрлерімен танысады. Сұраққа жауап беру барысында тірек сөздерді қолданып сөйлейді.
Бейнежазба тыңдайды.
Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды, қорғайды.
Әр топ өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды. Мәтінмен жұмыс жасайды.
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |