Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
5.1.3.1 тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну, негізгі және
қосымша ақпаратты
анықтау
5.4.3.1-омоним, синоним,
антоним сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай
қолдану;
|
Сабақтың
мақсаты
|
Барлық оқушылар:
тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсініп, негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, тура және омоним,
синоним, антоним мағыналы сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай
қолдана алады;
Көп оқушылар: тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсініп, негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, өзара талқылайды
және мәтіндегі омоним, синоним, антоним мағыналы сөздерді көркемдік
ерекшеліктеріне сай ажыратып, қолдана
алады.
Кейбір оқушылар:
тыңдалған мәтіннің мазмұнын
түсініп, негізгі және қосымша ақпаратты анықтап, омоним, синоним,
антоним сөздерді көркемдік ерекшеліктеріне сай қолдана алады,
мысалдармен дәлелдей алады, өзіндік тұжырым ұсына
алады;
|
Құндылықтарды
дарыту
|
- саналы да ерікті
еңбек адамды бақытқа кенелтеді деген ойды санасына
сіңіру;
- өзін-өзібағалау
және өзара бағалау арқылы жауапкершілік сезімін
қалыптастыру,
- мінез-құлықтың
этикалық және эстетикалық нормаларын
қалыптастыру;
- өзара сыйластық, сенімділік,
қарым-қатынасты
қалыптастыру.
|
Сабақтың
ортасы
30
минут
|
Жаңа
сабақ.
ҚБ
тапсырмасы: Ойтүрткі сұрақтарына оқушылар
жауап береді.
А)Тыңдалым мәтінін
бір оқушының мәнерлеп оқуында тыңдайды, орфоэпиялық нормаға сай
оқығанына назар аударады, ойларын ортаға салады. Мәтін негізіндегі
сұрақтарға жауап береді.
Дескриптор:
-мәтінді мұқият
тыңдайды;
-мазмұнын өзара
талқылайды;
- сұрақтарға жауап
береді.
КБ. «Дұрыс-бұрыс»
әдісі арқылы бағалау. Ауызша кері байланыс
беріледі.
Ә) Негізгі және
қосымша ақпаратты дәптерге
жазыңыз.
Негізгі
ақпарат
|
Қосымша
ақпарат
|
|
|
Дескриптор:
Негізі ақпаратты
табады
Қосымша ақпаратты
ажыратады
КБ: «Дұрыс-Бұрыс»
әдісі арқылы ауызша кері байланыс
беріледі.
Б) 3-тапсырма /ауызша/
|
Алыс- шалғай
/жақын
Бүгін-осы күні
/кеше
Амандасу – сәлемдесу/
қоштасу
Тіл қату – сөйлемеу, жауап
бермеу
Қуану – шаттану, мұңаю;
жабырқау
Көп- аз
|
СЖ. Оқылым
мәтінін оқып, өзара талқылап, 5-тапсырманы
орындайды.
Дескриптор:
- Берілген сөздердің
антонимін, синонимін табады
-жауап жазу
барысында орфографиялық нормаға сай сауатты
жазады;
Өзара бағалау.
«Дұрыс-Бұрыс» әдісі арқылы кері байланыс
беріледі.
|
Түсіну,
қолдану
Түсіну,
қолдану,
талдау
|
Дескриптор арқылы
бағалайды
Өзара
бағалау
Өзара
бағалау
|
Ж.Дәулетбекова,
Г.Қосымова
Жалпы білім беретін
мектептің 5-сыныбына
арналған
Оқулық/ -Алматы:
«Атамұра» баспасы/2017 жыл/ 54-56
беттер
|