Материалдар / Cабақтың тақырыбы: "Мәдени мұра" бағдарламасы, 11-сынып. ҚГБ

Cабақтың тақырыбы: "Мәдени мұра" бағдарламасы, 11-сынып. ҚГБ

Материал туралы қысқаша түсінік
Тақырып бойынша тапсырмалар ұсынылып отыр. Барлығы 5-тапсырма. Дискрипторлары бар. Слайдты қосымша жүктеуге болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Ақпан 2024
251
4 рет жүктелген
630 ₸ 700 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: «Мәдени мұра» бағдарламасы


Бөлім

6-бөлім. Ұлттың тарихи жәдігерлерін сақтау

Педагогтің аты-жөні:

Мухсинова А.М.

Күні:

05.02.2024

Сынып: 11 «Ә»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

«Мәдени мұра» бағдарламасы

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

11.2.4.1 - әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау

11.3.6.1 - әртүрлі тақырып  бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу

Сабақ мақсаты:

-Ұлттық жәдігерлер туралы түсініктерін дамытады

-Оның қажеттігі туралы ойын дәлелдей алады;

-Мәтіннің тілдік ерекшеліктерін анықтап, қолданылу себебін түсіндіре алады

Құндылықтарға баулу:

Жауапкершілік. Құрмет. Адалдық.

Сабақтың барысы

Сабақ кезең-дері/уақыты

Педагогтің іс-әрекеттері

Оқушының іс-әрекеттері

Бағалау

Ресурс-тар

Сабақтың басы 3 минут Ұйымдастыру кезеңі:




Өткен тақырыптарға шолу

7 минут

Оқушылармен сәлемдесу рәсімі. Ынтымақтастық атмосферасын орнату.

Кезекшінің мәліметі.




1-тапсырма ЖЖ


Ұлттық тарихи жәдігерлерге. нелер жатады? Кластер әдісімен топтастыру.

Оқушылар хормен:

Мейірімді жүрекпен

Ақ пейілді тілекпен,

Амандасып алайық,

Бір жадырап қалайық.



Оқушылар берілген сөз туралы өздерінің ойларын топтастырады

Жарайсыңдар (Ауызша мадақтау)





Оқушылардың жылдам жұмыс жасау дағдылары артады.


Дескрипторлар:

-берілген сөздерді дұрыс топтастырады








Кластер әдісі

Слайд №

Сабақтың ортасы 25мин.


Қызығушылықты ояту мақсатында «сұрақ-жауап» әдісі.

1.«Мәдени мұра» қандай бағдарлама?




2.Қандай тарихи-мәдени жәдігерлерді білесіңдер?



Оқылым мәтіндерін тізбектей оқу.

«А» мәтіні және «Ә» мәтіні

2-тапсырма. Мәтіндердің тақырыбын, стилі, автор көзқарасы, мақсатты аудиториясын, тілдік ерекшеліктерін салыстыра талдаңдар.

Оқушылар сұрақтарға жауап береді?

Ықтимал жауап:

«Мәдени мұра» бағдарламасы жылдар бойы құндылығын жоймаған ұлттық жәдігерлерімізді жинақтау, зерделеу, сақтау.

-Атап айтқанда: алтын адам, тайқазан, тарихи кесенелер: «Айша –бибі», Арыстан бап кесенесі т.б.



Оқушылар мәтінді кезекпен тізбектей оқиды.

Тапсырманы орындау үшін кестедегі мәліметтерді жазады.


Мақсаты: Жылдам және функционалды түрде сыни ойлауды дамыту








Оқушылардың мәнерлеп оқу дағдысы қалыптасады.



Дискриптор:

-мәтін тақырыбын, мақсатты аудиториясын, стилін анықтайды.

Слайд №3














Слайд №4



3-тапсырма. Мәтіндерге тезистік жоспар құрыңдар.

«А» және «Ә» мәтініне



Оқушылар «А» және «Ә» мәтініне тезистік жоспар құрады

Жауаптар: «А» мәтіні

1.Мәдениет жайында;

2. «Мәдени мұра» бағдарламасы;

3.Бағдарламаның бірінші кезеңі;

4.Мәдени мұраларды сақтап қалу шаралары;

5.Ұлттық жоба дәрежесіндегі «Мәдени мұра» бағдарламасы.

«Ә» мәтіні

-7-баптағы мәдени мұраны қорғау, сақтау, пайдалану туралы

-Халықаралық шарттарға сәйкес мәдени мұралардың құндылығын сақталуы.


Мақсаты: оқушылардың сыни ойлауы дамиды, жазылым дағдысы қалыптасады.

Қазақ тілі 11-сынып 118-119 беттері

4-тапсырма

Әртүрлі көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, «Мәдени мұра бағдарламасы менің қаламда» атты шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсыну.

Оқушылар «Мәдени мұра бағдарламасы менің қаламда» атты шығармашылық тапсырма орындайды.

Ықтимал жауап: Синквейн

1.Мәдени мұра бағдарламасы

2.Тарихи, құнды

3.Танысамыз, құрметтейміз, насихатаймыз.

4.Мәдени мұра –ұлттық құндылығымыз.

5.Тарихи жәдігерлер

Мақсаты: оқушылардың сыни ойлауы дамиды, жазылым дағдысы, тез ойлау дағдысы қалыптасады

Оқулық, 119-бет

5-тапсырма

Сонау заманнан бері ата-бабамыздың бізге қалдырған асыл да мәдени мұраларының бірі саналатын күй мен жыр көне күндерден жеткен қасиетті жәдігерлер дегенмен келісесіз бе?

Жауабыңызды ПОПС әдісі арқылы білдіріңіз


Оқушылар ПОПС формуласы арқылы жауабын білдіреді.

Бағалау критерийі

Берілген тұжырымға өз ойын білдіреді;

Оған өз дәлелін келтіреді.

Слайд №7

Сергіту сәті 3

Мақал-мітелдерді табыңдар

Сабақтың соңы 2 минут

Рефлексия.

Бүгінгі күннің сөйлемі

Мақсаты: оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Оқушылар сабақтағы алған әсерлерін бір сөйлеммен баяндайды

Оқушылар бүгінгі сабақтың тақырыбы, мақсаты бойынша өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.





Қосымша:




















Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!