Сабақтың
басы
10
мин
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
Оқушылармен амандасу, сыныпты
түгелдеу. Оқушыларға өзендердің аты
жазылған қағаз кеспелерге «Астана», «Мәскеу», «Нью-Иорк» сөздері
жазылған суреттерді тарату арқылы оқушыларды 3 топқа біріктіру.
Бағалау парақшалары таратылады. Қалыптастырушы бағалау «Күннің
шуақтары» тақтаға ілінеді.
Үй тапсырмасын сұрау. Жеке
жұмыс
«Кім жылдам» ойыны
арқылы
-
Экватор дегеніміз
не?
-
Меридиан
сызығы
-
Гоеграфиялық
бойлық
-
Географиялық
ендік
-
Бастапқы
меридиан
-
Параллель
сызықтар
Географиялық есептер.
Топтық жұмыс.
1-топ: Қала 30 ͦ с.е
параллельде жатыр.... / Дели/
2-топ: Ташкент қаласының
географиялық бойлығын табыңыз. /69 ͦш.б/
3-топ: Каракас қаласының
географиялық бойлығын анықтаңдар. /66 ͦ
б.б/
Бағалау:
Критерий
|
дискриптор
|
Шәкіл
|
Гоеграфиялық термин
сөздер мен географиялық координаталарды
анықтады.
|
- термин сөздердің мағынасын
біледі;
- географиялық
координаталарды анықтай алады.
|
1
1
|
|
«Астана», «Мәскеу»,
«Нью-Иорк» сөздері жазылған суреттер
|
Сабақтың
ортасы
25
минут
|
Жаңа тақырыпты
түсіну
«Қызығушылықты ояту» әдісі
арқылы. Бейнефильм көрсету арқылы
сағаттық белдеулер туралы ұғым
қалыптасады.
Мәтінмен жұмыс. Топтық
жұмыс.
«Мағынаны
тану» стратегиясы бойынша постер
қорғайды. Сынып бойынша тапсырманы
оқиды, талқылайды, постер қорғайды.
І топ:
ІІ
топ: Сағаттық
белдеулер
ІІІ
топ:
Бағалау
Критерий
|
дескриптор
|
Шәкіл
|
1. Сағаттық
белдеулердің ерекшелігін түсінеді.
|
- жергілікті уақыт
айырмашылығына сипаттама береді;
- белдеулік уақыт
айырмашылығына сипаттама береді;
- декреттік уақыт
айырмашылығына сипаттама береді.
|
1
|
Географиялық
белдеулер мен координаталарды анықтай
алады.
|
- географиялық ендікті
картадан көрсете алады;
- географиялық
бойлықты картадан көрсете алады.
|
1
1
|
Топтық жұмыс.
«Жаңғақ шағу»
әдісі
Есептер
шығару.
1-топ: 77 ͦ ш.б орналасқан Алматы
қаласында 10 қазанда таңғы сағат 8.00 болғанда 117 ͦ б.б. Сан-Диего
қаласында қай күннің қай уақыты болады? (77 ͦ ш.б.+ 117 ͦ б.б.) ͯ ͯ
4 мин/60мин ═13 сағ. – 8.00 ═5 сағ. 24-5
═19.00
2-топ: Ұшақ Астанадан Киевке сағат
11.00-де ұшып шықты, сонда Киевке сағат қаншада
жетеді?
71 ͦ ш.б - 31 ͦ ш.б. ═ 40 *4
мин =160 мин/60 мин =2,6 сағ. 11.00 – 2,6 = 8,4
сағ.
3-топ: Тараз қаласында сағат түскі
13.00 болғанда Атырауда, Бішкекте сағат неше болады? 71ͦ ш.б- 52ͦ
ш.б = 19*4/60 = 1 сағ. 13.00 – 1 сағ = 12.00 сағ. Бішкекте 13.00
сағ.
Критерий
|
дискриптор
|
Шәкіл
|
сағаттық
белдеулерге арналған есептер шығаруды
талдайды
|
-екі нүктенің арасындағы
уақыт
-айырмасын таба
алады;
географиялық
бойлықты анықтай алады.
|
1
1
|
«Көршіңді тексер»
әдісі арқылы сабақты
пысықтаймыз. Қорытынды
тест.
арқылы сабақты
пысықтаймыз. Қорытынды
тест.
-
Бір сағаттық белдеудің
ішіндегі уақытты
а/ декреттік
уақыт
б/ балдеулік
уақыт
в/ жергілікті
уақыт
2.Гринвич меридианынан әр 1
сағатқа неше градустан келеді?
а/ 17
ͦ
б/ 18
ͦ
в/ 15
ͦ
-
Гринвич меридианы қай қаладан
өтеді?
а/
Астана
б/
Лондон
в/
Мадрид
-
Екі нүктенің арасындағы уақыт
айырмасын білу үшін...
а/ бойлықтардың градусын 4 мин
көбейтіп, 60 мин-қа бөлеміз.
б/бойлықтардың градусын 4
мин-ке бөліп, 60 мин-қа қосамыз.
в/ ендіктердің градусын 4
мин-ке көбейтіп, 60 мин-қа бөлеміз.
-
Қазақстанда неше сағаттық
белдеуде орналасқан?
а/ 4 – 5
сағат+
б/ 5- 6
сағат
в/ 7 – 8
сағат
-
Белдеулік уақыт қашан
енгізілді?
а/ 1883 жылы
АҚШ
Б/ 1883 жылы
Мәскеу
в/ 1883 жылы
Париж
-
Біздің елде белдеулік уақыт
қашан енгізілді?
а/ 1883
ж
б/ 1919
ж
в/ 1845
ж
Бағалау: Оқушылар бір-бірін
тексеріп, бағалайды.
Балл
|
Пайызы
|
Баға
|
12-14
балл
|
85%-100%
|
«5»
|
11-9
балл
|
64%-84%
|
«4»
|
8-1
балл
|
63%-7%
|
«3»
|
|
Бейнефильм Сағаттық
белдеулер
DVD
диск
Оқулық, дидактикалық
материалдар. Ұ.Ә.Есназарова 8-сынып
география
Қима қағаздар, атлас, дүние
жүзінің сағаттық белдеу картасы
Интербелсенді тақта, тест
парақшалары
|