Cәлемдесу 1" Б" сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Cәлемдесу 1" Б" сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
орыс сыныптарына қазақ тілінен керек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ: Сәлемдесу.Сәлемдесу түрлері

Мектеп: «Федоров орта мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Қалиева Зарина Жұмабекқызы

Сынып: 1 «Б»

Қатысқндар:7

Қатыспағандар:0

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары

1.1.1.1 Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну жəне оған сəйкес дұрыс əрекет ету (қимыл, ымишараны қолдану, ісəрекет жасау)

1.1.2.1 Күнделікті өмірде қолданылатын таныс сөздердің мағынасын түсіну

1.2.3.1 Сұхбаттасын түсіну жəне түрлі тəсілмен əрекет жасау, этика нормаларын сақтап жауап беру

1.2.6.1 Тыңдаған/оқыған материал туралы өзінің қарапайым пікірін (келісемін/келіспеймін,

ұнайды/ұнамайды) білдіру

1.5.1.2 Сөйлеу барысында көптік/тəуелділік/ жіктік /септік жалғауларын мұғалімнің көмегі/үлгісі

бойынша қолдану

Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар орындай алады:

Оқушылар тақырыпты толық қамтиды.


Оқушылардың көпшілігі орындай алады:

Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын ашады.


Кейбір оқушылар орындай алады:

Танысу, өзі туралы айту, затты сипаттау үшін таныс сөз және сөз тіркестерін қолданады.

Тілдік мақсат

Оқушылар орындай алады:

  1. Сәлемдесу тақырыбына байланысты сөздерді жатқа айтып, сөз тіркестерін құрай алады.

  2. Мұғалімнің көмегімен айтылым дағдысы жүзеге асады

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Сәлеметсізбе-здравствуйте қалын қалай-как дела, жақсы-хорошо,

Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер:

Сәлем досым,қалың қалай? Қандай жаңалық т.б

Талқылауға арналған сұрақтар:

  • Бүгінгі сабақта қандай сөздермен таныстындар?

  • Бүгінгі тақырып туралы не білдіңдер?


Не себепті ....деп ойлайсыз?

Ишара: көмек беру, қолдау

Алдынғы оқу:

Өткен тақырыпты қайталау немесе шолу жасау

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар түрлері

Ресурстар

  1. 3 минут

  2. 3 минут

  1. Ұйымдастыру Сәлемдесу. Оқушыларды түгендеу, назарларын сабаққа аудару. Тренинг:Әр елдің амандасуы

Әр елдің салты бойынша амандасу.

1. қазақ – қол алысу

2. жас өспірімдер –қол көтеру

3. япондар – екі қолын қосып, иілу

4. финдар - білекпен

5. бразилия – оң қолын иыққа қойып

6. сингапурда- аяқпен

7. африкада - арқамен

Көтеріңкі көңіл күймен сабағымызға сәттілік тілеймін!





Үлестірме қағаздар мен жұмыс

  1. 5 минут











2 минут




3 минут



















3 минут


2 минут



6 минут

Негізгі бөлім

1-тапсырма. «Қызығушылығын арттыру»

Ойланып жауап бер. Айгүлдің ауырып сабаққа келмегеніне бір жұмадай уақыт болып еді. Оның мектепке келгеніне ерекше қуанғандардың бірі өз құрбысы оның Жанар. Айгүлді көрген бетте құрбысы оның бетінен сүйіп амандасты. Осы амандасу түріне өз көзқарасыңды білдір.

Видеоролик көрсету жаңа тақырыпты ашу.

2-тапсырма. «Мағынаны ашу»

Оқулықпен жұмыс:

Мәтіндегі амандасу  сөзіне байланысты , сөйлемдерді толықтыр: Мұсылман халқында амандасу “………………………. ……….” деген сөзден басталады. Ол “Сізге……………………………” деген сөз екен. Жасы кіші адам жасы үлкен адамға «................... » деп қос қолын ұсынып,алдымен сәлем береді. Ал сәлем алушы “……………………………….” деп оң қолын береді. Ол “……………………” дегені екен.

Дәптермен жұмыс

Диолог құру

Сергіту сәті.

    Көрініс: 

1. Көрініс
Әже мен қыз бала болып киінген екі оқушы. Әже мен қыз баланың сәлемдесу рәсімі
- Армысыз әже?
- Бар бол, балам!
- Үй - іші, бала - шағаңыз аман ба?
- Тәңірге тәуба, барлығы күйлі - қуатты, аман - есен.
- Ылайым жақсы болсын.
- Өзіңе де Алланың нұры жаусын, балам!

  • «Сәлем» сөзінің мәні қандай?

  • Сәлемдесу неліктен әдептілікке жатады?

  • Төс қағыстырып амандасудың мәні неде?

  • Амандасудың тағы қандай түрлері бар?


Презентация





















Керекті сөздерді қойып әңгімені толықтыр.


  1. 3 минут


  1. 3 минут


  1. 2 минут

  1. Сабақты бекіту мақсатында сызба қағаздармен жұмыс орындату.

  2. Сұрақтар арқылы алған білімдерін қайталап, бекіту

  3. Бағалау.

Карточкалар

Қосымша ақпарат:



Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау- оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Мадақтау арқылы қолдауды жоспарлаймын.



Рефлексия.

  1. Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

  2. Бүгін оқушылар не үйренді?

  3. Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

  4. Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

  5. Уақытты қалай пайдаландым?

  6. Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

  1. Сабақтың мақсаты мен оқуміндеттері толық орындалды. Себебі, тапсырмаларды толық орындады.

  2. Бүгінгі сабақта оқушылар жаңа сөздермен танысып, сөз тіркестерін құруға үйренді.

  3. Сабақ жақсы өтіп, жақсы деңгейде өтті.

  4. Жоспарланған саралау жақсы іске асты деп ойлаймын. Себебі, оқушыларға қолдау көрсеттім және қабілетті оқушыларға тапсырманы кішкене күрделендіріп, өзгертіп бердім.

  5. Уақытты үнемді пайдаландым деп есептеймін.

  6. Жоспарыма тапсырмаларды өзгертіп, сабақ беру тәсілдерін өзгерттім.Себебі, осы өзгерістерді енгізу арқылы сабақтың деңгейін жоғарлатып оқушылар білімдерін кеңейтуді көздедім.

«Күн шуағы» рефлексиясын өткізу.

Қорытынды бағалау:

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1: Тақырыпты ашу кезеңі.


2:Жазбаша жұмыстардың орындалуы.


Қандай екі нәрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту мен оқуға қатысты)?

1:Жаңаша білім беру әдістері.


2:Тапсырмалардың әр – түрлі болуы.


Осы сабақтың барысында барлық сынып немесе жекелеген оқушылар жөнінде келесі сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:Жас ерекшеліктері мен білім деңгейлері.


2:








































Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
16.11.2018
931
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі