Мектеп
|
Ақыл-ойы дамуында кемістігі бар балаларға
арналған арнайы
мектеп-интернаты
|
Сабақ
|
Математика
|
Күні:
15.04.2022г.
|
Мұғалімнің
аты-жөні: Тусипова
К.С.
|
Сынып:
7
|
Қатысқандар:8
|
Қатыспағандар:0
|
Бөлім
|
1. Сандар және
шамалар
|
Бөлімше
|
1.2 Сандармен әрекет ету
|
Оқу
мақсаттары
|
7.1.1.6 100
000-ға дейін сандарды
оқу, жазу
және салыстыру;
7.1.2.6
қосу мен алу, көбейту
мен бөлуде
калькуляторды
қолдану;
7.1.2.7
көбейту мен бөлудің кестелік және кестелік
емес
түрлерін
қолдану
|
Сабақ
мақсаттары
|
2
деңгей: қосу мен алуда,
көбейту мен бөлуде
калькуляторды қолданады,
көбейту мен бөлуде көбейту
кестесін қолданады;
3
деңгей: қосу мен алуда,
көбейту мен бөлуде
калькуляторды мұғалім көмегімен қолданады, көбейту мен бөлуде көбейту
кестесін мұғалім көмегімен қолданады;
4 деңгей:
берілген сандарды тақтадан көшіреді және
бастырады
|
Түзетушілік
дамыту мақсаттары
|
Есте
сақтаудыдамыту,зейін мен ойлауды дамытып, балаларға жағымды эмоция
қалыптастыру;
Геометриялық фигураларды белгілі ретпен
орналастыру;
|
Бағалау
критерийлері
|
қосу мен алуда, көбейту мен бөлуде калькуляторды қолданады, көбейту мен бөлуде көбейту кестесін қолданады және
түсінеді;
|
Тілдік
мақсат
|
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
қосу мен алу, көбейту
мен бөлу;
Талқылауға арналған сұрақтар: қандай сан, қосу мен алу,
көбейту мен бөлу қалай орындалады?
|
Алдынғы
оқу
|
Үлестірмелі парақшалармен
жұмыс
|
Жоспар
|
Жоспарланған уақыт
есебі
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы
|
Психологиялық ахуал
қалыптастыру.
Амандасу.
Оқушыларды түгендеу.
Оқушылардың
сабаққа дайындығын тексеру.
Оқушылар
назарын аудару.
Сабақта
жағымды психологиялық ахуал тудыру үшін «Шаттық шенберін» құрып,
бір-біріне жақсы,жағымды тілектер айтады.
Шаттық шеңбері
Біздер тату баламыз
Өсіп алға барамыз
Есептерді шығарып,
Біз білімді боламыз
Жұмыс ережесін
келісу
-
Сабақта бір-бірімізді
сыйлаймыз, тыңдаймыз!
-
Уақытты
үнемдейміз!
-
Нақты,дәл жауап
береміз!
-
Сабақта өзіміздің
шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды
көрсетеміз!
-
Сабаққа белсене
қатысып, жақсы баға аламыз!
«Геометриялық фигуралар» әдісі
арқылы топқа біріктіремін.
Оқушыларды «Үшбұрыш», «Тіктөртбұрыш» 2-топқа
біріктіру
Үй жұмысын
тексеру:
-
3465+2345=5810 3) 5647 –
4535=1112
-
1270+2380=3650 4) 8930 –
6540=2390
|
Геометриялық
фигуралар
|
Ортасы
|
Ширату
тапсырмасы.
25•10 53•100
8700:100
34•10 47•100
4200:10
Дескриптор:
Сандарды оқиды, 10-ға,100-ге
көбейтеді және бөледі.
Кері
байланыс:
№1
тапсырма. Берілген сандарды
салыстыр
15,42 ˃
12,55
78,466 ˂
784,66
85,32 =
85,320
Сергіту
сәті:
Тербеледі
ағаштар
Алдымнан жел
еседі
Кіп-кішкентай ағаштар
Біп-биік боп
өседі
№2
тапсырма.
Топпен
жұмыс. Оқулықпен жұмыс 137 бет №22,23
560+949=1509
713 – 325=388
730+492=1222
811 – 482=329
931+454=1385
820 – 350=470
Дескриптор: Есептерді баған
түрде шығарады.
Кері
байланыс:
№3
тапсырма. Есеп. 137 бет №26
Қоймаға 4560
кг ұн, 3840 кг жарма әкелінді. Қоймаға жармадан қанша кг ұн артық
әкелінді?
Ұн-4560
кг
Ж арма-3840 кг ? кг
артық
Шешуі: 4560
– 3840=720 (кг)
Жауабы: 720
кг ұн артық әкелінді.
Дескриптор: Есепті
түсінеді, шартын жазады,баған түрде
шығарады.
Кері
байланыс:
|
Үлестірмелі
парақшалар
Үлестірмелі
парақшалар
|
Соңы
|
№4
тапсырма.
Топпен
жұмыс. Әр топқа ноутбукта тест беріледі.
Тест
1) 150000+20000= А) 35000 О) 170000 П) 27000 К) 15700
2) 52400
- 12000= А) 40000 Р)
74000 Т) 40400 К) 44400
3) 42300
• 2= А)
84600 С)
23400 Т) 82300 М)
82400
4) 9369 :
3= А) 1133 В)
2322 Т) 1123
Н) 3123
Дескриптор:
Тестті
орындайды, ОТАН деген сөзді табады.
-Балалар,
Отан деген сөзге қандай санамақ білесіндер?
Санамақ
1 - дегенім –
білім,
2 - дегенім -
елім,
3 - дегенім -
үміт,
4 - дегенім -
тәрбие,
5 - дегенім -
бақыт,
6 - дегенім –
ақыл,
7 - дегенім -
жалау,
8 - дегенім -
сезім,
9 - дегенім –
төзім,
10 - дегенім –
Отан,
Қорға соны, ботам!
Кері
байланыс: бас бармақ арқылы бір-бірін
бағалау.
Үй жұмысы:
137 бет №29, көбейту кестесін қайталау
Рефлексия:
«Алма ағашы» арқылы жүргізіледі.
Оқушылар ««Алма
ағашына» смайликтерді жабыстырады.
|
Ноутбук
Үлестірмелі
парақшалар
|