Материалдар / Центрлік және өстік симметриялар ашық сабақ қмж9 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Центрлік және өстік симметриялар ашық сабақ қмж9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ жоспары өте тиімді әдіс-тәсілдермен ұқыпты жасалған. Дайын ешқандай өзгеріссіз алып сабақ өтуге жарамды
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2024
110
0 рет жүктелген
3100 ₸
Бүгін алсаңыз
+155 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +155 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қ ысқа мерзімді жоспар

Геометрия

Бөлім: 9.2А

Мектеп: КеАҚ Республикалық физика-математика мектебі

Мұғалімнің аты-жөні

Есиркепов Н.М.

Күні:

05-07.12.2023

Сынып: 9 «А, B, C»

Қатысқандар саны:14

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Центрлік және өстік симметриялар. Бұру және параллель көшіру. Қозғалыс және беттестіру

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

9.1.4.8 - қозғалыстың түрлерін, композициясын және олардың қасиеттерін білу;

9.1.4.9 - симметрия, параллель көшіру және бұру кезінде фигуралардың бейнелерін салу;

9.1.4.10 - жазықтықта түрлендіруді қолдана отырып есептер шығару;

Сабақтың мақсаты



Барлық оқушылар: қозғалыстың түрлерін, композициясын және олардың қасиеттерін біледі;

Көптеген оқушылар: симметрия, параллель көшіру және бұру кезінде фигуралардың бейнелерін салады;

Кейбір оқушылар: жазықтықта түрлендіруді қолдана отырып есептер шығарады.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин
















5 мин










Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру «Бас бармақ» әдісімен өтеді.






Топқа бөліну:

1. X тобы

2. Y тобы

3. Z тобы



Үй тапсырмасын тексеру




Өткен тақырыпқа шолу Ширaтy жaттығyлaры: «Learningapps.org» платформасы.

Оқушылар «Бас бармақ» әдісі арқылы көңіл күйін көрсетеді.


Кеспелер арқылы топқа бөлінеді







Оқушылар векторға байланысты есептерді шешеді.














ҚБ:

1 балл




Әрбір дұрыс жауап 1 балл








Смайлик






Кеспе қағаздар









https://learningapps.org/watch?v=p81bj3doj23




Сабақтың ортасы

14 мин





8 мин












2 мин





5 мин












4 мин

















Жаңа тақырыпты ашу.



Топпен жұмыс. Quizizz.com платформасы.


Сергіту сәті.






Жұптық жұмыс «Kahoot.it» платформасы.



Фронталды жұмыс.

Quizizz.com платформасы.











Оқушылар топпен бірге тапсырманы орындайды.






Нейрогимнастикалық жаттығулар жасайды




Оқушылар тапсырманы жұп болып орындайды.








Оқушалар Quizizz.com платформасы арқылы бүгінгі сабаққа қаншалықты түсінгенін біледі










барлығы дұрыс болса 2 балл

Топ ережесін сақтау-1 балл












барлығы дұрыс болса 2 балл










Дұрыс жауап 1 балл

Слайд №4







https://quizizz.com/admin/quiz/656f6a17de45eb1ca73003b7?source=quiz_share




Слайд№7







https://quizizz.com/admin/quiz/656f66353dee84f2b0bc8d6a/startV4?fromBrowserLoad=true



https://quizizz.com/admin/quiz/656f6ebd7d15eda412db9926?source=quiz_share


Сaбaқтың соңы

2 мин


Рефлексия пирамидасы

Жасыл :Өте жақсы түсіндім,мен үшін қызықты болды

Сары: Сабақты жақсы түсіндім

Қызыл: Әлі ізденуім керек

Стикерлерді пирамида бөліктеріне жапсырады.


Стикер








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!