Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу туралы ілімі.Жалпыға бірдей және дара өзгергіштік

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу туралы ілімі.Жалпыға бірдей және дара өзгергіштік

Материал туралы қысқаша түсінік
Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу туралы ілімі.Жалпыға бірдей және дара өзгергіштік
Материалдың қысқаша нұсқасы

Оңтүстік Қазақстан облысы

Сарыағаш ауданы

28 Абылай хан атындағы жалпы орта мектебі

Биология және химия пәндерінің мұғалімі

УТЕНБАЕВА МУНИРА БЕКБУЛАТОВНА



Пәні: Биология


Сабақтың тақырыбы: Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу туралы ілімі.Жалпыға бірдей және дара өзгергіштік

Мұғалімніңаты-жөні:Утенбаева М


СЫНЫП: 11


Қатысқан оқушылар саны:


Қатыспағаноқушылар саны:

Сабақнегізделгеноқумақсаттары:


Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу ілімі туралы түсіну, өзгергіштік туралы білу, табиғи сұрыпталу туралы мәлімет алу

Сабақтан күтілетін нәтиже:

1-деңгей (білу, түсіну):

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:

Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу ілімі туралы түсінеді, оқи алады

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу ілімі туралы түсінік айта алады, өзгергіштік жөнінде мәлімет бере алады

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Оқушылардың кейбіреулерімынаныорындайалады:

Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу ілімі біледі, түсінік айтады зерттеуші ғалымдарды біледі

Тілдікмақсат:

Табиғи сұрыпталу,түрішілік күрес, түраралық тіршілік үшін күрес, қолайсыз орта жағдайларымен күрес

Ресурстар:

Маркер плакат стикерлер

Пәнаралықбайланыс:

география

Алдыңғы оқу:

Ч. Дарвиннің қолдан сұрыптау туралы ілімі

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы

және жоспарланған

уақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

минут

Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.

Салемдесу. Оқушыларды түгелдеу Ыстық сезім тренингі арқылы сабаққа зейіндерін аудару

Ынтымақтастық қалыптастыра білу

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ

минут

1-деңгей (білу, түсіну):

(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

Ч. Дарвин қолтұқымдар мен іріктемелердің жабайы тегі болатынын қандай мысалдармен дәлелдеді?

Қолдан сұрыптаудың организм үшін зиянды екендігін мысалмен талдаңдар?

Ауызша жауап беру арқылы Ч. Дарвиннің қолдан сұрыптау туралы ілімі туралы

мәлімет беру

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Неліктен қолдан сұрыптау дейді?

Қолдан сұрыптаудың нәтижесі қандай?


Дарвиннің қолдан сұрыптау туралы ілімі жөнінде мәлімет жинау

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Қырыққабаттың сұрыптау арқылы шығарылған іріктемелерінің жабайы түрінен қандай айырмашылығы бар екенін түсіндіріңдер?

Тақырыптағы түйінді мәселелерді табу

ЖАҢА САБАҚ

минут




(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

(Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);

Жаңа сабаққа ДЖИГСО әдісімен тапсырмаларды бөліп беру

Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу туралы ілімі

Түрішілік немесе бәсекелестік күрес

Түраралық тіршілік үшін күрес

Қолайсыз орта жағдайларымен күрес

Бір бірімен байланыса отырып тақырыпты ашу

САБАҚТЫ БЕКІТУ

минут

1-деңгей (білу, түсіну):

(Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады)

Топтастыру әдісі

ТShape1

Табиғи сұрыпталу

абиғи сұрыпталу

Табиғи сұрыпталу туралы ойларын жинақтау

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Кластер әдісі

Табиғи сұрыпталуShape2

Табиғи сұрыпталу туралы танысу

3-деңгей

(жинақтау, бағалау):


Венн диаграммасы

Shape3

Табиғи сұрыпталу мен қолдан сұрыптау ілімін салыстыру

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

минут

1-деңгей (білу, түсіну):

(Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасатуға тапсырма беру)

Ғалымдардың аттарымен еңбектерін жазып келу?

Табиғи сұрыпталу туралы білу

2-деңгей

(қолдану, талдау):


Тест құрап келу тақырыпқа байланысты?

Барлық тақырыпты қамту

3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар)

Эссе жазу Табиғи сұрыпталу жөнінде?

Тақырыптағы түйінді мәселелерді табу

БАҒАЛАУ


Бағдаршам арқылы бағалау

бағдаршам

КЕРІ БАЙЛАНЫС


Екі жұлдыз бір тілек арқылы кері байланыс алу




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.12.2017
760
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі