Сабақтың тақырыбы: Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу туралы ілімі.Жалпыға бірдей және дара өзгергіштік | Мұғалімніңаты-жөні:Утенбаева М
|
СЫНЫП: 11
| Қатысқан оқушылар саны:
| Қатыспағаноқушылар саны: |
Сабақнегізделгеноқумақсаттары:
| Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу ілімі туралы түсіну, өзгергіштік туралы білу, табиғи сұрыпталу туралы мәлімет алу |
Сабақтан күтілетін нәтиже:1-деңгей (білу, түсіну): | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу ілімі туралы түсінеді, оқи алады |
2-деңгей(қолдану, талдау):
| Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу ілімі туралы түсінік айта алады, өзгергіштік жөнінде мәлімет бере алады |
3-деңгей(жинақтау, бағалау):
| Оқушылардың кейбіреулерімынаныорындайалады:Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу ілімі біледі, түсінік айтады зерттеуші ғалымдарды біледі |
Тілдікмақсат: | Табиғи сұрыпталу,түрішілік күрес, түраралық тіршілік үшін күрес, қолайсыз орта жағдайларымен күрес |
Ресурстар: | Маркер плакат стикерлер |
Пәнаралықбайланыс: | география |
Алдыңғы оқу: | Ч. Дарвиннің қолдан сұрыптау туралы ілімі |
САБАҚ ЖОСПАРЫ |
Сабақ барысы және жоспарланған уақыт | Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер | Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері |
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ минут | Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.Салемдесу. Оқушыларды түгелдеу Ыстық сезім тренингі арқылы сабаққа зейіндерін аудару | Ынтымақтастық қалыптастыра білу |
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУминут1-деңгей (білу, түсіну): | (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Ч. Дарвин қолтұқымдар мен іріктемелердің жабайы тегі болатынын қандай мысалдармен дәлелдеді?Қолдан сұрыптаудың организм үшін зиянды екендігін мысалмен талдаңдар? | Ауызша жауап беру арқылы Ч. Дарвиннің қолдан сұрыптау туралы ілімі туралымәлімет беру |
2-деңгей(қолдану, талдау):
| Неліктен қолдан сұрыптау дейді?Қолдан сұрыптаудың нәтижесі қандай?
| Дарвиннің қолдан сұрыптау туралы ілімі жөнінде мәлімет жинау |
3-деңгей (жинақтау, бағалау):
| Қырыққабаттың сұрыптау арқылы шығарылған іріктемелерінің жабайы түрінен қандай айырмашылығы бар екенін түсіндіріңдер? | Тақырыптағы түйінді мәселелерді табу |
ЖАҢА САБАҚминут
| (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) (Жаңа сабаққа дайындықпен келген оқушының қорғауын ұйымдастыру);Жаңа сабаққа ДЖИГСО әдісімен тапсырмаларды бөліп беру Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу туралы іліміТүрішілік немесе бәсекелестік күресТүраралық тіршілік үшін күресҚолайсыз орта жағдайларымен күрес | Бір бірімен байланыса отырып тақырыпты ашу |
САБАҚТЫ БЕКІТУминут1-деңгей (білу, түсіну): | (Қажеттілігіне қарай әдіс қолдануға болады) Топтастыру әдісіТабиғи сұрыпталу | Табиғи сұрыпталу туралы ойларын жинақтау |
2-деңгей (қолдану, талдау):
| Кластер әдісіТабиғи сұрыпталу | Табиғи сұрыпталу туралы танысу |
3-деңгей (жинақтау, бағалау):
| Венн диаграммасы | Табиғи сұрыпталу мен қолдан сұрыптау ілімін салыстыру |
ҮЙГЕ ТАПСЫРМАминут1-деңгей (білу, түсіну): | (Оқушыларға келесі сабаққа шолу жасатуға тапсырма беру)Ғалымдардың аттарымен еңбектерін жазып келу? | Табиғи сұрыпталу туралы білу |
2-деңгей (қолдану, талдау):
| Тест құрап келу тақырыпқа байланысты? | Барлық тақырыпты қамту |
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) | Эссе жазу Табиғи сұрыпталу жөнінде? | Тақырыптағы түйінді мәселелерді табу |
БАҒАЛАУ
| Бағдаршам арқылы бағалау | бағдаршам |
КЕРІ БАЙЛАНЫС
| Екі жұлдыз бір тілек арқылы кері байланыс алу |
|