Сабақтың
тақырыбы: Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу туралы ілімі.Жалпыға бірдей
және дара өзгергіштік
|
Мұғалімніңаты-жөні:Утенбаева
М
|
СЫНЫП:
11
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспағаноқушылар
саны:
|
Сабақнегізделгеноқумақсаттары:
|
Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу
ілімі туралы түсіну, өзгергіштік туралы білу, табиғи сұрыпталу
туралы мәлімет алу
|
Сабақтан күтілетін
нәтиже:
1-деңгей (білу,
түсіну):
|
Оқушылардың барлығы
мынаны орындай алады:
Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу
ілімі туралы түсінеді, оқи алады
|
2-деңгей
(қолдану,
талдау):
|
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады:
Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу
ілімі туралы түсінік айта
алады, өзгергіштік жөнінде мәлімет бере
алады
|
3-деңгей
(жинақтау,
бағалау):
|
Оқушылардың
кейбіреулерімынаныорындайалады:
Ч.Дарвиннің табиғи сұрыпталу
ілімі біледі, түсінік айтады
зерттеуші ғалымдарды біледі
|
Тілдікмақсат:
|
Табиғи
сұрыпталу,түрішілік күрес, түраралық тіршілік үшін күрес, қолайсыз
орта жағдайларымен күрес
|
Ресурстар:
|
Маркер плакат
стикерлер
|
Пәнаралықбайланыс:
|
география
|
Алдыңғы
оқу:
|
Ч. Дарвиннің қолдан
сұрыптау туралы ілімі
|
САБАҚ ЖОСПАРЫ
|
Сабақ барысы
және жоспарланған
уақыт
|
Берілетін тапсырмалар және қолданылатын
әдістер
|
Бағалау критерийлері және
жұмыс түрлері
|
ҰЙЫМДАСТЫРУ
КЕЗЕҢІ
минут
|
Сыныптың
психологиялық ахуалын қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың мақсатымен
таныстыру.
Салемдесу. Оқушыларды түгелдеу
Ыстық сезім тренингі арқылы сабаққа зейіндерін
аудару
|
Ынтымақтастық қалыптастыра
білу
|
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН
СҰРАУ
минут
1-деңгей (білу,
түсіну):
|
(Қажеттілігіне қарай әдіс
қолдануға болады)
Ч. Дарвин қолтұқымдар
мен іріктемелердің жабайы тегі болатынын қандай мысалдармен
дәлелдеді?
Қолдан сұрыптаудың организм
үшін зиянды екендігін мысалмен
талдаңдар?
|
Ауызша жауап беру арқылы Ч.
Дарвиннің қолдан сұрыптау туралы ілімі
туралы
мәлімет
беру
|
2-деңгей
(қолдану,
талдау):
|
Неліктен қолдан сұрыптау
дейді?
Қолдан сұрыптаудың
нәтижесі қандай?
|
Дарвиннің қолдан
сұрыптау туралы ілімі жөнінде мәлімет
жинау
|
3-деңгей
(жинақтау,
бағалау):
|
Қырыққабаттың сұрыптау арқылы
шығарылған іріктемелерінің жабайы түрінен қандай айырмашылығы бар
екенін түсіндіріңдер?
|
Тақырыптағы түйінді
мәселелерді табу
|
ЖАҢА
САБАҚ
минут
|
(Қажеттілігіне қарай
әдіс қолдануға болады)
(Жаңа сабаққа
дайындықпен келген оқушының қорғауын
ұйымдастыру);
Жаңа сабаққа ДЖИГСО
әдісімен тапсырмаларды бөліп беру
Ч.Дарвиннің табиғи
сұрыпталу туралы ілімі
Түрішілік немесе
бәсекелестік күрес
Түраралық тіршілік үшін
күрес
Қолайсыз орта жағдайларымен
күрес
|
Бір бірімен
байланыса отырып тақырыпты ашу
|
САБАҚТЫ
БЕКІТУ
минут
1-деңгей (білу,
түсіну):
|
(Қажеттілігіне қарай
әдіс қолдануға болады)
Топтастыру
әдісі
Т
Табиғи
сұрыпталу
абиғи сұрыпталу |
Табиғи сұрыпталу
туралы ойларын жинақтау
|
2-деңгей
(қолдану,
талдау):
|
Кластер
әдісі
Табиғи
сұрыпталу
|
Табиғи сұрыпталу
туралы танысу
|
3-деңгей
(жинақтау,
бағалау):
|
Венн
диаграммасы
|
Табиғи сұрыпталу мен
қолдан сұрыптау ілімін салыстыру
|
ҮЙГЕ
ТАПСЫРМА
минут
1-деңгей (білу,
түсіну):
|
(Оқушыларға келесі сабаққа
шолу жасатуға тапсырма беру)
Ғалымдардың аттарымен
еңбектерін жазып келу?
|
Табиғи сұрыпталу
туралы білу
|
2-деңгей
(қолдану,
талдау):
|
Тест құрап келу
тақырыпқа байланысты?
|
Барлық тақырыпты
қамту
|
3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми
зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар)
|
Эссе жазу Табиғи
сұрыпталу жөнінде?
|
Тақырыптағы түйінді
мәселелерді табу
|
БАҒАЛАУ
|
Бағдаршам арқылы
бағалау
|
бағдаршам
|
КЕРІ
БАЙЛАНЫС
|
Екі жұлдыз бір тілек арқылы кері байланыс
алу
|
|