Материалдар / Check point 4

Check point 4

Материал туралы қысқаша түсінік
Ағылшын мұғалімдеріне көмегі тиеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2019
1290
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



LESSON: Check point 4School: №10
Date: 20,21.02.19Teacher name: Rustemova Zh
CLASS: 1 Number present: absent:
Learning objectives(s) that this lesson is contributing toL1 recognise with considerable support a few basic personalquestions spoken slowly and distinctlyS2 pronounce basic words and expressions intelligibly
Lesson objectivesAll learners will be able to:


  • To recognise the colours and sizes
  • Name the pets and wild animals


  • Most learners will be able to:


  • To talk about the animals and pets


  • Some learners will be able to:





  • To speak about the pets and wild animals describing their size and colour
  • Previous learningThe mouse’s garden. A story from England
    Plan
    Planned timingsPlanned activities (replace the notes below with your planned activities)Resources
    10 minutes











    ORGANISATION MOMENT: Find the Stickers!Big-smallBlack-brown-white-pink










    20minutes





























    PRE-LEARNING:Listen and colour. (For Audioscript, see p. 105(T).)TortoiseParrotFishMouseLook, read and put a tick or a cross.It’s a green tortoise.It’s a pink rabbit.It’s a brown dog.It’s a white cat.It’s a red spider.It’s a black parrot.











    5 Minutes

    ENDING THE LESSON:My smiles ReportExcellent-5Good-4Bad-3






    Additional information
    Differentiation – how do you plan to give more support? How do you plan to challenge the more able learners?Assessment – how are you planning to check learners’ learning?Cross-curricular linksHealth and safety checkICT linksValues links
  • Create mixed ability pairs for speaking activity.
  • through questioning and the redirecting of questioning in feedback activities
  • through observation in pair work




  • Art
  • ReflectionWere the lesson objectives/learning objectives realistic? What did the learners learn today? What was the learning atmosphere like? Did I stick to timings? What changes did I make from my plan and why?Use the space below to reflect on your lesson. Answer the most relevant questions from the box on the left about your lesson.

    Yes, they were.

    They could make sentences, e.g.

    Pink tortoise, blue parrot, white cat, yellow spider, brown dog, pink rabbit.The atmosphere was good.

    Yes, I did.I didn’t change my plan.


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ