Материалдар / Что такое PISA?

Что такое PISA?

Материал туралы қысқаша түсінік
Доклад
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
368
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

3География 6 сынып
Сабақ тақырыбы:Табиғат құбылыстарын бақылауды ұйымдастыру
Жалпы мақсат:Тақырыпты зерттеу арқылы ой өрістерін дамыту
Сабақтың мақсаттарыОқушыларға оқытудың жаңа әдіс-тәсілдерін үйретіп, өз бетінше және топпен жұмыс істеу дағдыларын қалыптастырып дамыту
Күтілентін нәтижесі:Оқушылар табиғат құбылыстары туралы мәліметтер қалай жинақталғаны жайлы түсініктерін дамытып, оқып үйренеді.
Негізгі идеялар:Сабаққа қызығушылығын арттыру
Сабақта қолданылатын материалдар:Үлестірмелі материалдар, маркерАКТИнтерактивті тақта
Оқыту әдістері:Интерактивті оқыту әдістеріМиға шабуылКонвер- сұрақ әдісіЖұпты әңгімеЖигсо әдісі
  • Топтық жұмыс
  • Жұптық жұмыс
  • Шығармашылық жұмыс
  • Дерек көздері:«Табиғат құбылыстарын бақылау» тақырыбына берілген материалдар:

    Тапсырмалар:І. Үй тапсырмасын сұрау.ІІ. Ой қозғау. ІІІ. Мағынаны тану.ІV. Топтық жұмыс.V. Шығармашылық тапсырма


    Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу (2 мин)Сыныпты топқа бөлу (кескіндер арқылы)

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    «Мозайка» әдісі бойынша сурет арқылы сыныпты топқа бөлу топқа бөліп психологиялық ахуал қалыптастырдымОқушылардың мұндағы мақсаты суреттер арқылы өз жұптарын тауып, бір топ болып құралу


    I.Үй тапсырмасын сұрау (3 мин) «Миға шабуыл» әдісі

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіруСлайдта берілген сұрақтарға жауап беру, Мұғалім берген тапсырманы орындау




    II.Ой қозғау Өткен тақырыпты меңгертуде «Конверт-сұрақ» әдісін қолдану

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Сабақта қолданылатын әдіс оқушыларды сыни ойлауына ықпал етеді. Мұнда әр бала, өз ойын айтып,шығармашылығын қалыптастырады. Ол дегеніміз – бала бұрын тек тыңдаушы болса, енді ізденуші, өз ойын дәлелдеуші, ұйымдастырушы рөлін атқарады. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттері сабақ үстіндегі проблемалық сұрақтарды шешу кезінде, бір сұраққа бірнеше нұсқада жауап берумен және ситуациялық жағдайлардан жол тауып шығу әрекеттерінен байқалады.

    Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу, өткен сабақтарды қайталауТоппен жұмыс жасау
    «Саяхатшылар және зерттеушілер еңбектері» тақырыбы туралы білімдерін тексеру (сұрақ-жауап) (5 мин)
    • Саяхтшылар қалай саяхат жасады?
    • Зерттеушілердің қандай еңбектерін білеміз?
    • Саяхатшылар мен зерттеушілерді білеміз бе?
    III Мағананы ашу: «Табиғат құбылыстарын бақылауды ұйымдастыру» тақырыбын «Жұптық әңгіме» әдісін пайдаландым арқылы меңгерту /10 мин/
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Бұл әдіс арқылы оқушы мен оқушы арасында «Жақын арадағы даму аймағы»(ЖАДА)(Выготский) қалыптасты. Себебі: әр жұп түсінбеген немесе қиындық тудырған сұрақтарын бір-біріне қою арқылы жұптасып, жауап іздеді, талқылады, жаңа тақырыпты бірі-біріне түсіндіредіОқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айтуӘдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және оөз пікірлерін ортаға салады.


    IV.Топпен жұмыс (8 мин) «Жигсо әдісі» арқылы жалыпы бүгінгі сабақты меңгерту іс-әрекеті
    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Тапсырманы орындау үшін топ ішінде және көрші топпен ақылдаса отырып шешім табуға болады. Бұл әдісті қолданғандағы мақсатым оқушыларға тапсырманы сұрақ күйінде беріп, сұрақтың жауабын өз білімдеріне сүйене отырып жеке, жұппен, топпен талқылап, келесі топпен ақылдасып, бір- бірлерінің пікірлерін тыңдап тапсырманы өздігінен орындап шығу.

    Берілген тапсырманы уақытылы орындау, сұрақтарға нақты жауап беру, өзара пікір алмасады, топпен, жек дара тапсырмаларды орындайды
    - Табиғаттығы құбылыстарды білеміз бе? -Табиғттағы құбылыстарды қалай зерттейді - Құбылыстарды қалай түсінеміз.Осы көрсетілген тақырып төңірегінде әр топ өз ойларын ортаға салар отып, талдау керек. Өз ойларын ашық түрде айту керек

    V.Сергіту сәті: (1 мин)

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Сергіту сәтін ұйымдастыру қадағалауБерілген тапсырманы орындау




    VI.Шығармашылық тапсырма«К Табиғат құбылыстарын бақылауд былай түсінеміз (карта мен кітаппен жұмыс, талдау, бағалау) (10 мин)

    Мұғалімнің іс-әрекетіОқушының іс-әрекеті
    Мұғалім жаңа тақырыпқа байланысты тапсырма қағаздарын таратадыОқушылардың мақсаты берілген сұраққа өз ойларын сурет арқылы жеткізу






    VII.Қорытындылау: (сұрақ-жауап) (3 мин)
  • Бұл сабақты мен қалай түсіндім?
  • Табиғаттығы құбылыстарды қалай бақылайды?
  • Өздігінен білім алудың әдістері қандай?
  • Білімді өмірлік тәжірибеде қолдану деген не?
  • Алған білімнің не үшін қажет деп ойлайсыңдар?
  • VIII.Рефлексия:Оқушылар бүгінгі сабаққа деген ойынын стикерге жазып, тақтаға іледі (2 мин)
    IX.Бағалау:Өзін-өзі бағалау (2 мин)Блоб ағашы, бағалау парақшалары
    X.Үй тапсырмасы:Оқулық бойынша тапсырма






















    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
    Осы аптаның ең үздік материалдары
    Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
    Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
    тақырыптармен дайындаймыз
    Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
    Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
    Толығырақ