Материалдар / Цифрлық әлемде қауіпсіз адам
25 ҚАЗАН
Республика күніне арналған ашық тәрбие сағаты
Дайын материалдарды жүктеп алыңыз

Цифрлық әлемде қауіпсіз адам

Материал туралы қысқаша түсінік
Цифрлық әлемде қауіпсіз адам
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қазан 2024
1461
33 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Апта дәйек сөзі

««Отанды сүю – отбасынан басталады

»

Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:


Сынып:

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

«Цифрлік әлемде қауіпсіз қадам»

Құндылық

«Тәуелсіздік және Отаншылдық»

Қауіпсіздік сабағы 10 мин



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту.


Т опқа бөлу


—  Ж үргізілген сауалнамаға назар аудару.


—  ғаламтор пайдаланып көрдіңіз бе?


—   ғаламтор балалар үшін қауіпсіз дегенге келісесіз  бе?


 Б алалар, бүгінгі сабағымыз тақырыбы қандай болмақ?


 ІІІ.  Мағынаны тану.


Мұғалім:   ғаламтор туралы кіріспе


. Интернет бүкіл әлемдегі миллиондаған компьютерлік желілерді бір – бірімен байланыстыратын орасан зор компьютерлік желі.


Интернет ұғымы ХХ ғасырдың аяғында пайда болса да, жүрдек пойыздың жылдамдығын еске салатындай жедел қарқынмен кең қанат жайып келеді. Әйгілі Ер Төстік ертегісінде Төстік жыл санап емес, ай санап, күн санап өсіпті дейтін жері болатын. Сол Ер Төстіктің ер жетуі сияқты дамып отырған бір сала болса, ол – бүкілғаламдық желі – Интернет деп санар едім.

Оның өзі шығу тарихы да қызық. «1957 жылы Кеңестер Одағы жасанды жер серігін ғарышқа ұшырған соң, АҚШ Қорғаныс министрлігі «егер соғыс бола қалған жағдайда Америкаға сенімді ақпарат алмасу жүйесі керек болады» деп есептеген. Ондай жүйені АҚШ – тың Орталық барлау басқармасының қызметкерлері ойлап тапқан деседі. ARPANET деп аталатын жоба 1969 жылы 29 қазанда төрт мекеменің компьютерлерін телефон арқылы байланыстырады.

Содан соң ARPANET дамып – жетіліп, оны түрлі сала ғалымдары пайдалана бастайды. 1983 жылы бұл атау «Интернет» деген ұғыммен алмастырылды».Бұл күнде Интернетті тұрақты пайдаланушылар саны бүкіл әлем бойынша 1, 5 млрд адамнан асыпты. Бұл – жер шарын мекендейтін халықтың төрттен бір бөлігі ғаламтор игілігін өз кәдесіне жаратуда деген сөз.




Тақырыптық суреттер

сілтемеде

суреттер

https://www.youtube.com/watch?v=RCA_wFW-mSo


Сабақтың ортасы

І –ші топ ғаламтордың  пайдасы туралы айтады.


«Интернет керек, ол біздің өмірімізге қажет. Интернеттің пайдасы зор. Қазіргі таңда интернет әлемдік қауымдастықтың негізгі ақпараттық – коммуникациялық құралына айналып отыр. Бұл тұрғыда қарапайым халықтың күнделікті өмірдегі байланысқа деген қажеттілігі туралы айтпасақ та болады.


Интернет  мүмкіндіктеріне шектеу қойсақ, әрине алға баспаймыз. Керісінше біртіндеп құлдырай береміз. Оданда ондай қиыншылықтармен күресе отырып, алға ұмтылу жолдарын қарастырғанымыз жөн. интернетке кіру үшін компьютерде отыру керек. Компьютерде отыру денсаулыққа зиян. Әрине бұл орынды ол үшін алдымен әр бала компьтерде жұмыс жасап отырғанда техника қауіпсіздік ережесін сақтау керек. Ережелер талапқа сай орындалса денсаулыққа зиян тимейді. Көзге жаттығулар жасалады, әр 20 – 25 минут сайын, көзбен компьютердің ара қашықтығы 60 – 70 см болу керек. Жұмыс кезінде ақ халат кисек, ультра күлгін сәулесін сақталады. Ал көзді сақтау үшін компьютердің алдына кактус гүлін қою керек. Гүл бойына компьютерден бөлінген сәулені тартып алады. Осы айтылған ережелер орындалса денсаулығымызды сақтай аламыз. Интернеттің пайдасы көп. Интернет арқылы біз басқа қаладағы болсын, басқа елдегі болсын алыстағы достарымызбен сөйлесе аламыз. Мысалға, ұстаздар берген реферат, мәнжазба, солардың бәрін мен интернет арқылы таба аламын. Кітапханаға барып жүрмей мен үйдегі интернеттен іздеймін. Интернеттің пайдасы мен үшін өте зор





Ақпараттық мәтін










Үлестірмелі қағаздар










Суреттер




Тірек-сызбалар






Кесте



ҚБ парағы

Сабақтың соңы

Интернеттің жеке – дара қожайыны жоқ. Оны ешкім бір жерден басқара да алмайды. Интернетте көптеген пайдалы да қажетті ақпараттарды табуға болады

1. Алысты жақындату

2. Қоғамға (адамға) байланысты мүмкіншіліктерді арттыру.

3. Сана – сезімді жоғарылату.

4. Ізденіс талпынысқа қашықтықтан оқу бағдарламаларына сұранысты арттыру.

5. Қажеттілікті толығымен қанағаттандыру.

6. Дамыған мемлекеттермен тең дәрежеде бәсекелесу.

7. Әлемде болып жатқан жаңалықтардан сол сәтте хабардар болу.

8. Халықтарға түрлі жолдармен көмек көрсету.

9. Интернет арқылы мәтінді, хабарламаны, құжаттарды, фото, аудио, видео материалдарды

қабылдап алуға не керісінше жіберуге болады;

10. Күн сайын емес, сағат сайын, сәт сайын бүкіл әлем жаңалықтарымен танысып отыруға;

Кез келген тақырыпқа қатысты материалдар, анықтамалар алуға;

Қашықтықтан оқуға, яғни үйде отырып білім алуға;

Қызмет түрлерін ұсынуға, тауар сатып алуға не сатуға;

Қаржылық операциялар жасауға;

«Maіl. Ru Агент», «Facebook», «Skype» т. б. арқылы реалды уақытта тіл қатысуға да, бейнебайланыс орнатуға да болады. Бұдан өзге біз біліп – біле бермейтін жаңа көкжиектерін айтып тауысу мүмкін емес              





А4, конспект





















7 САБАҚ. «БІРІКТІРУГЕ БОЛМАЙТЫН ӨНІМДЕРДІҢ КОМБИНАЦИЯСЫ»

Сабақтың мақсаты: балаларға біріктіруге болмайтын өнімдермен қауіпсіз жұмыс істеу ережелерін үйрету.

Сабақ барысы

  1. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды мотивациялық көңіл күй қалыптастыру (2 мин).

  2. Мақсат қою. Тақырыптың анықтамасы - Сәлеметсіздер ме, балалар!

  • Сіздер ойнағанды ұнатасыздар ма? (балалардың жауабы)

  • Елестетіп көріңіздерші, ересектер үй шаруасымен айналысады, ал сіз ойнағыңыз келеді. Сіз не істейсіз? (балалардың жауабы)

  • Ойнаңыз, бірақ тым шектен шықпаңыз! Үй сенімді болғанымен, мынаны ұмытпау керек.

Алға жайып тұз-дәмiн, Келтiредi үй сәнiн.

Тоңазытқыш, пеш, су құбырын көре ме,

Бұл жасырған қай бөлме? (Ас үй)

  • Азық-түлік үйдің қай бөлмесінде тұрады?

3. Білімді өзектендіру. Өткенді қайталау Ас үй балалар үшін өте қауіпті орын.

Ас үй ойын ойнайтын орын емес. Ол жерде біз тамақ дайындаймыз. Сіз кездейсоқ ыстық заттарға қол тигізіп, күйіп қалуыңыз мүмкін. Өзіңізге ыстық сорпа, не шай төгіп алуыңыз мүмкін. Ас үйде жүгіруге болмайды. Жүгіріп жүріп пердеге тиіп кетсеңіз, ал ол жанып тұрған отқа тиіп, ас үйден өрт шығуы мүмкін. Сонымен ас үйде балалар қандай қауіп қатерге ұшырауы мүмкін?

  1. Пештегі қазандар.

  2. Үйдегі химиялық заттар балаларға қауіп төндіреді.

  3. Ас құралдары: пышақтар, қайшылар және басқа да кесетін заттар.

  4. Электр аспаптары, әсіресе араластырғыштар, кофе тартқыштар, ет тартқыштар.

4. Тақырыпқа кіріспе. Әңгіме

Егер қатты қыздырылған табаға май құйсаңыз, оның жанып кетуі мүмкін екенін білдіңіздер бе? Бұл өртке әкеледі.

Сіз тамақтың дайын болғанын тексергіңіз келсе, сізге не болуы мүмкін екенін білесіз бе? Мысалы, пештегі торт, қазандағы ыстық сорпа немесе қайнап тұрған шәйнек.

  • Сіз балалар үшін қауіпті және ешбір жағдайда оларға қол тигізбейтін тағамдарды білесіз бе?

Ас үйдегі шкафтарда сақталатын ыдыс-аяқ, өткір заттың барлығы балаға қауіп төндіреді. Ең қауіптісі сірке қышқылы немесе оны «уксус» деп атайды. Бірақ басқа да тұздықтар, сироптар мен пасталардың дәмін татып қарауға болмайды. Тіпті ең қарапайым және біз білетін тағамдар да қауіпті болуы мүмкін, себебі оларды қалай дұрыс тұтыну керектігін білмесеңіз және оларды бір-бірімен біріктіруге болатынын не болмайтынын білмесеңіз, үлкен қиындыққа әкелуі мүмкін.

Тәжірибе

Көптеген адамдар «Ментос» жалбыз қосылған тәтті мен «Кока-Коланы» жақсы көреді.

  • Ментосты Кока-Колла бөтелкесіне салынса не болады деп ойлайсыз?

  • Егер бұл кәмпиттерді «Кока-Коламен» бірге жесе, не болатынын көрейік.

  • Ал біз мұны тәжірибе арқылы білеміз. Қараңызшы, Мен «Кока-Кола» бөтелкесін алып, оны ашып, «Ментос» тәттісін салдым.

  • Ой, не болды?

  • Иә, кейбір өнімдермен «Кока-Коламен» үйлеспейді және кішкентай жарылыс сияқты химиялық реакцияға түседі. Осы жарылыс сіздің асқазаныңызда болуы мүмкін деп елестетіп көріңіз!

  • Иә, «Кока-Кола» біздің ағзамызға зиян тигізуі мүмкін.

-Сіз бен біз «Ментос» кәмпиттерімен «Кока-Кола» ішсек, асқазанымызда не болатынын көрдік. Бұл кәмпиттің пайдасы жоқ екенін де байқадыңыз. Егер сіз «Кока-Коламен» пайдалы өнімді қолдансаңыз не болатынын көрейік. Пайдалы өнім ретінде біз сүтті аламыз.

Сұрақ: сіз қалай ойлайсыз сүт пайдалы өнім бе?

Қараңызшы, не болып жатыр? (Балалардың жауабы). Стаканда бұлтты, қалың тұнба пайда болды, қабыршақтар пайда болды.

Сұрақ: Неге бұлай болғанын білесіз бе? (Балалардың жауабы).

«Кока-Кола» сүтпен араласқанда реакцияға түсіп, ашып кетеді және мұндай жағымсыз тұнба пайда болады. Мұндай сүтті ішуге болмайды.

Сұрақ: Біреулеріңіз мұны не үшін жасадық деп ойладыңыздар ма?

(Балалардың жауабы).

5.Білімді бастапқы игеру және түсінгенін тексеру

«Артығын табу» ойыны

Тақтада зиянды және пайдалы өнімдердің суреттері берілген.

Біз барлық зиянды өнімді тауып, оларды алып тастауымыз керек.

Жарайсыздар, балалар, керемет білімдеріңізді көрсетіп, барлық зиянды өнімді таптыңыздар.

6. Сабақты бекіту. Өзіндік жұмыс

«Ас үйде кім тұрады?» ойыны Отқа қойсаң елпілдеп,

Быж-быж етіп тұншығар.

Тақиясы селкілдеп, Танауынан бу шығар.

(Жауабы: шәйнек)

Ас піскенін біліп анық, Дәм көреді іліп алып.

(Ожау, қасық)

Қара сиырым қарап тұр,

Қызыл сиырым жалап тұр.

(Қазан мен от)

Кесе – шыны пиала,

Оларсыз шай құя ма? Қасықсыз тамақ жемейді, Бәрінің атын не дейді?

(Ыдыс-аяқ)

Педагог: Жарайсыңдар! Жұмбақта не туралы айтылғанын айтыңыздаршы

(Ыдыс туралы.)

7. Қорытынды. Рефлексия (кез келген түрдегі). Пайдалы сілтемелер: https://www.youtube.com/watch?v=msjxTOaX8hQ

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!