сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
|
Сынып: 6 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
6 кл Цифрлық әлемжде қауіпсіз қадам |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға интернеттің пайдасы мен зияны туралы түсінік беру. Интернеттегі қауіпсіздік ережелерін үйрету. Жауапкершілікпен интернетті пайдалану дағдыларын қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?»
|
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды жасанды интеллекттің озық технологиясымен таныстыру
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсаты мен маңыздылығын түсіндіру. 2. Кіріспе бөлім: Мұғалім интернеттің адам өміріндегі рөлі туралы қысқаша баяндама жасайды. «Интернеттің пайдасы мен зияны» тақырыбында оқушылармен пікірталас ұйымдастыру. |
1. «Қауіпсіз бе, қауіпсіз емес пе?» (Сәйкестендіру тапсырмасы)Оқушыларға әртүрлі онлайн жағдайлар ұсынылады. Олар қауіпсіз немесе қауіпсіз емес екенін анықтап, сәйкесінше белгілейді. Мысалдар: |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
✅ 1-тапсырма: «Қауіпсіз
интернет ережелері»
2-тапсырма: «Ойлан, тап!» (Сұрақ-жауап
ойыны)
✅ 3-тапсырма: «Қауіпсіздік белгілерін
тап» |
Міне, 7-сынып оқушыларына арналған «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» тақырыбында қызықты тапсырмалар: 1. «Қауіпсіз бе, қауіпсіз емес пе?» (Сәйкестендіру тапсырмасы)Оқушыларға әртүрлі онлайн жағдайлар ұсынылады. Олар қауіпсіз немесе қауіпсіз емес екенін анықтап, сәйкесінше белгілейді. Мысалдар:
2. «Кім жылдам?» (Сөзжұмбақ немесе викторина)Оқушыларға киберқауіпсіздікке байланысты сұрақтар беріледі. Дұрыс жауап бергендерге ұпай беріледі. Мысал сұрақтар:
|
|
|
|
Сабақтың соңы |
Оқушылардан бүгінгі сабақтан алған негізгі ойларын сұрау. «Мен қауіпсіз интернетті қалай пайдаланамын?» тақырыбында 1-2 оқушының пікірін тыңдау. «Қауіпсіз интернет» үндеуін жасау (әр оқушы өз ұсынысын айтып, ортақ қорытынды шығару). Оқушыларға түрлі түсті стикерлер таратылады. Олар сабақтан алған әсерлерін жазып, тақтаға жабыстырады. |
3. «Қауіпсіз пароль» (Шығармашылық тапсырма)Оқушыларға мықты пароль ойлап табу тапсырмасы беріледі. Пароль кемінде 8 символдан тұрып, әріптер, сандар және арнайы белгілерді қамтуы керек. Мысал: |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
№ 10 САБАҚ. «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?»Сабақтың мақсаты: оқушыларды жасанды интеллекттің озық технологиясымен таныстыру. Негізгі міндеттер: 1. Интернеттегі балалардың мінез-құлық нормалары мен ережелерін әзірлеу 2. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту. Құралдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, проектор, компьютер. Сабақ барысы 1. Кіріспе (2 минут) Жасанды интеллект жүйелерінің қолдану салалары: робототехника, сараптамалық жүйелер, есептерді әмбебап шешушіні жасау, бір тілден екінші тілге аудару, мәтінді рефераттау, пайдаланушыны компьютермен ыңғайлы диалогін қамтамасыз ететін интеллектуалды интерфейсті жасау. 2.Негізгі бөлім (6 минут) Оң әсері: мәліметтерге негізделген тиімді шешімдер; субъективтіліктің аздығы; ескірген бюрократиялық құрылымды жаңаша ұйымдастыру; жаңа және инновациялық жұмыс орындары; энергия тасымалдаушыларға тәуелді болмау; медицина ғылымында жетістікке жету, дерттерді түбегейлі жою. Теріс ықпалы: есеп беруге міндеттілік (жауап беруші, заң аспектілері, құқықтар); жұмыс орындарын жоғалту; хакерлік / киберқылмыс; қалыптасқан түсініктің шектен шығуы. «Жасанды интеллект технологиялары мүмкіншіліктерінің тиімді және тиімсіз жақтары» тақырыбында пікір алмасу.
3. Қорытынды (2 минут) Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/cHlTBit1Pbo?si=87b0BDZRlgwdqNvm
|
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам
Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам
сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
|
Сынып: 6 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
6 кл Цифрлық әлемжде қауіпсіз қадам |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға интернеттің пайдасы мен зияны туралы түсінік беру. Интернеттегі қауіпсіздік ережелерін үйрету. Жауапкершілікпен интернетті пайдалану дағдыларын қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?»
|
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды жасанды интеллекттің озық технологиясымен таныстыру
|
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсаты мен маңыздылығын түсіндіру. 2. Кіріспе бөлім: Мұғалім интернеттің адам өміріндегі рөлі туралы қысқаша баяндама жасайды. «Интернеттің пайдасы мен зияны» тақырыбында оқушылармен пікірталас ұйымдастыру. |
1. «Қауіпсіз бе, қауіпсіз емес пе?» (Сәйкестендіру тапсырмасы)Оқушыларға әртүрлі онлайн жағдайлар ұсынылады. Олар қауіпсіз немесе қауіпсіз емес екенін анықтап, сәйкесінше белгілейді. Мысалдар: |
|
|
|
Сабақтың ортасы |
✅ 1-тапсырма: «Қауіпсіз
интернет ережелері»
2-тапсырма: «Ойлан, тап!» (Сұрақ-жауап
ойыны)
✅ 3-тапсырма: «Қауіпсіздік белгілерін
тап» |
Міне, 7-сынып оқушыларына арналған «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» тақырыбында қызықты тапсырмалар: 1. «Қауіпсіз бе, қауіпсіз емес пе?» (Сәйкестендіру тапсырмасы)Оқушыларға әртүрлі онлайн жағдайлар ұсынылады. Олар қауіпсіз немесе қауіпсіз емес екенін анықтап, сәйкесінше белгілейді. Мысалдар:
2. «Кім жылдам?» (Сөзжұмбақ немесе викторина)Оқушыларға киберқауіпсіздікке байланысты сұрақтар беріледі. Дұрыс жауап бергендерге ұпай беріледі. Мысал сұрақтар:
|
|
|
|
Сабақтың соңы |
Оқушылардан бүгінгі сабақтан алған негізгі ойларын сұрау. «Мен қауіпсіз интернетті қалай пайдаланамын?» тақырыбында 1-2 оқушының пікірін тыңдау. «Қауіпсіз интернет» үндеуін жасау (әр оқушы өз ұсынысын айтып, ортақ қорытынды шығару). Оқушыларға түрлі түсті стикерлер таратылады. Олар сабақтан алған әсерлерін жазып, тақтаға жабыстырады. |
3. «Қауіпсіз пароль» (Шығармашылық тапсырма)Оқушыларға мықты пароль ойлап табу тапсырмасы беріледі. Пароль кемінде 8 символдан тұрып, әріптер, сандар және арнайы белгілерді қамтуы керек. Мысал: |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
№ 10 САБАҚ. «ЖАСАНДЫ ИНТЕЛЛЕКТ, ОҒАН СӨЗСІЗ СЕНУГЕ БОЛА МА?»Сабақтың мақсаты: оқушыларды жасанды интеллекттің озық технологиясымен таныстыру. Негізгі міндеттер: 1. Интернеттегі балалардың мінез-құлық нормалары мен ережелерін әзірлеу 2. Оқушылардың ой-өрісін кеңейту. Құралдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, проектор, компьютер. Сабақ барысы 1. Кіріспе (2 минут) Жасанды интеллект жүйелерінің қолдану салалары: робототехника, сараптамалық жүйелер, есептерді әмбебап шешушіні жасау, бір тілден екінші тілге аудару, мәтінді рефераттау, пайдаланушыны компьютермен ыңғайлы диалогін қамтамасыз ететін интеллектуалды интерфейсті жасау. 2.Негізгі бөлім (6 минут) Оң әсері: мәліметтерге негізделген тиімді шешімдер; субъективтіліктің аздығы; ескірген бюрократиялық құрылымды жаңаша ұйымдастыру; жаңа және инновациялық жұмыс орындары; энергия тасымалдаушыларға тәуелді болмау; медицина ғылымында жетістікке жету, дерттерді түбегейлі жою. Теріс ықпалы: есеп беруге міндеттілік (жауап беруші, заң аспектілері, құқықтар); жұмыс орындарын жоғалту; хакерлік / киберқылмыс; қалыптасқан түсініктің шектен шығуы. «Жасанды интеллект технологиялары мүмкіншіліктерінің тиімді және тиімсіз жақтары» тақырыбында пікір алмасу.
3. Қорытынды (2 минут) Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/cHlTBit1Pbo?si=87b0BDZRlgwdqNvm
|
|
|
|
шағым қалдыра аласыз














