сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
||
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
|
Сынып: 7 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
7 кл Цифрлық әлемжде қауіпсіз қадам |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға интернеттің пайдасы мен зияны туралы түсінік беру. Интернеттегі қауіпсіздік ережелерін үйрету. Жауапкершілікпен интернетті пайдалану дағдыларын қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«МЕНІҢ НЕГІЗГІ ҚҰҚЫҚТАРЫМ МЕН МІНДЕТТЕРІМ»
|
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды негізгі құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсаты мен маңыздылығын түсіндіру. 2. Кіріспе бөлім: Мұғалім интернеттің адам өміріндегі рөлі туралы қысқаша баяндама жасайды. «Интернеттің пайдасы мен зияны» тақырыбында оқушылармен пікірталас ұйымдастыру. |
1. «Қауіпсіз бе, қауіпсіз емес пе?» (Сәйкестендіру тапсырмасы)Оқушыларға әртүрлі онлайн жағдайлар ұсынылады. Олар қауіпсіз немесе қауіпсіз емес екенін анықтап, сәйкесінше белгілейді. Мысалдар: |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
✅ 1-тапсырма: «Қауіпсіз
интернет ережелері»
2-тапсырма: «Ойлан, тап!» (Сұрақ-жауап
ойыны)
✅ 3-тапсырма: «Қауіпсіздік белгілерін
тап» |
Міне, 7-сынып оқушыларына арналған «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» тақырыбында қызықты тапсырмалар: 1. «Қауіпсіз бе, қауіпсіз емес пе?» (Сәйкестендіру тапсырмасы)Оқушыларға әртүрлі онлайн жағдайлар ұсынылады. Олар қауіпсіз немесе қауіпсіз емес екенін анықтап, сәйкесінше белгілейді. Мысалдар:
2. «Кім жылдам?» (Сөзжұмбақ немесе викторина)Оқушыларға киберқауіпсіздікке байланысты сұрақтар беріледі. Дұрыс жауап бергендерге ұпай беріледі. Мысал сұрақтар:
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Оқушылардан бүгінгі сабақтан алған негізгі ойларын сұрау. «Мен қауіпсіз интернетті қалай пайдаланамын?» тақырыбында 1-2 оқушының пікірін тыңдау. «Қауіпсіз интернет» үндеуін жасау (әр оқушы өз ұсынысын айтып, ортақ қорытынды шығару). Оқушыларға түрлі түсті стикерлер таратылады. Олар сабақтан алған әсерлерін жазып, тақтаға жабыстырады. |
3. «Қауіпсіз пароль» (Шығармашылық тапсырма)Оқушыларға мықты пароль ойлап табу тапсырмасы беріледі. Пароль кемінде 8 символдан тұрып, әріптер, сандар және арнайы белгілерді қамтуы керек. Мысал: |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«МЕНІҢ НЕГІЗГІ ҚҰҚЫҚТАРЫМ МЕН МІНДЕТТЕРІМ»
Сабақтың мақсаты: оқушыларды негізгі құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Негізгі міндеттер:
Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін)
Баланың қандай құқықтары бар? Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары. Қазақстан Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді. Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы №345 Заңы №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар.
Сонымен қатар баланың негізгі нақты құқықтары анықталған:
2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)
3. Қорытынды (2 минутқа дейін): Сабақты қорытындылау. Негізгі құқықтары мен міндеттері бар жадынамалар тарату. Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/JIwsVsEjArI?si=xbL7GHdhPNRspR1K
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Цифрлық әлемдегі қауіпсіз қадам
Цифрлық әлемдегі қауіпсіз қадам
сабақтың тақырыбы)
|
Бөлім: |
|
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
||
|
Күні: |
03.02.2025 |
|
|
Сынып: 7 сынып |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
7 кл Цифрлық әлемжде қауіпсіз қадам |
|
|
Құндылықты дарыту |
Оқушыларға интернеттің пайдасы мен зияны туралы түсінік беру. Интернеттегі қауіпсіздік ережелерін үйрету. Жауапкершілікпен интернетті пайдалану дағдыларын қалыптастыру. |
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
«МЕНІҢ НЕГІЗГІ ҚҰҚЫҚТАРЫМ МЕН МІНДЕТТЕРІМ»
|
|
|
Мақсаты |
Сабақтың мақсаты: оқушыларды негізгі құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Ұйымдастыру кезеңі: Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Сабақтың мақсаты мен маңыздылығын түсіндіру. 2. Кіріспе бөлім: Мұғалім интернеттің адам өміріндегі рөлі туралы қысқаша баяндама жасайды. «Интернеттің пайдасы мен зияны» тақырыбында оқушылармен пікірталас ұйымдастыру. |
1. «Қауіпсіз бе, қауіпсіз емес пе?» (Сәйкестендіру тапсырмасы)Оқушыларға әртүрлі онлайн жағдайлар ұсынылады. Олар қауіпсіз немесе қауіпсіз емес екенін анықтап, сәйкесінше белгілейді. Мысалдар: |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
✅ 1-тапсырма: «Қауіпсіз
интернет ережелері»
2-тапсырма: «Ойлан, тап!» (Сұрақ-жауап
ойыны)
✅ 3-тапсырма: «Қауіпсіздік белгілерін
тап» |
Міне, 7-сынып оқушыларына арналған «Цифрлық әлемде қауіпсіз қадам» тақырыбында қызықты тапсырмалар: 1. «Қауіпсіз бе, қауіпсіз емес пе?» (Сәйкестендіру тапсырмасы)Оқушыларға әртүрлі онлайн жағдайлар ұсынылады. Олар қауіпсіз немесе қауіпсіз емес екенін анықтап, сәйкесінше белгілейді. Мысалдар:
2. «Кім жылдам?» (Сөзжұмбақ немесе викторина)Оқушыларға киберқауіпсіздікке байланысты сұрақтар беріледі. Дұрыс жауап бергендерге ұпай беріледі. Мысал сұрақтар:
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы |
Оқушылардан бүгінгі сабақтан алған негізгі ойларын сұрау. «Мен қауіпсіз интернетті қалай пайдаланамын?» тақырыбында 1-2 оқушының пікірін тыңдау. «Қауіпсіз интернет» үндеуін жасау (әр оқушы өз ұсынысын айтып, ортақ қорытынды шығару). Оқушыларға түрлі түсті стикерлер таратылады. Олар сабақтан алған әсерлерін жазып, тақтаға жабыстырады. |
3. «Қауіпсіз пароль» (Шығармашылық тапсырма)Оқушыларға мықты пароль ойлап табу тапсырмасы беріледі. Пароль кемінде 8 символдан тұрып, әріптер, сандар және арнайы белгілерді қамтуы керек. Мысал: |
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қауіпсіздік сабағы |
«МЕНІҢ НЕГІЗГІ ҚҰҚЫҚТАРЫМ МЕН МІНДЕТТЕРІМ»
Сабақтың мақсаты: оқушыларды негізгі құқықтары мен міндеттерімен таныстыру. Негізгі міндеттер:
Сабақтың барысы 1. Кіріспе (2 минутқа дейін)
Баланың қандай құқықтары бар? Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. Қазақстан Республикасындағы балалардың құқықтары. Қазақстан Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы №345 «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» заңы (бұдан әрі – заң мәтіні бойынша) кәмелетке толмағандардың негізгі құқықтары мен міндеттерін айқындайды, сондай-ақ олардың құқықтары бұзылған жағдайда жүгіну тәртібін регламенттейді. Баланың өмір сүруге, қорғауға, денсаулығын қорғауға, тұрғын үйге, білім алуға, даралық және оны сақтау құқығына, мемлекеттік көмекке құқығы бар. «Қазақстан Республикасындағы Бала құқықтары туралы» Қазақстан Республикасының 2002 жылы 8 тамыздағы №345 Заңы №15, 16, 16-1, 17, 19, 20, 35, 36, 37, 38, 39-1 баптар.
Сонымен қатар баланың негізгі нақты құқықтары анықталған:
2. Негізгі бөлім (6 минутқа дейін)
3. Қорытынды (2 минутқа дейін): Сабақты қорытындылау. Негізгі құқықтары мен міндеттері бар жадынамалар тарату. Пайдалы сілтеме: https://youtu.be/JIwsVsEjArI?si=xbL7GHdhPNRspR1K
|
|
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













