ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА МАТЕМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТӘСІЛДЕРІ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА МАТЕМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТӘСІЛДЕРІ

Материал туралы қысқаша түсінік
ЦИФРЛЫҚ БІЛІМ БЕРУ ЖАҒДАЙЫНДА МАТЕМАТИКА ПӘНІН ОҚЫТУДЫҢ ЗАМАНАУИ ТӘСІЛДЕРІ Цифрлық технологияларды қолдана отырып, математика пәнін оқытудағы заманауи тәсілдердің мүмкіндіктерін қарастыру және олардың тиімділігін сипаттау.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Түркістан облысы, Жетісай ауданының

білім бөліміне қарасты,

«№57 «Сарыарқа» жалпы білім беретін мектеп»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі,

Исаев Ербол Хакарбаевич,

математика пән мұғалімі,

Педагог-сарапшы.


Цифрлық білім беру жағдайында математика пәнін оқытудың заманауи тәсілдері


Қазіргі қоғамдағы білім беру жүйесі жаһандану, цифрландыру, ақпараттық технологиялардың қарқынды дамуы жағдайында түбегейлі өзгеріске ұшырауда. Осы үдерістерге сәйкес оқытудың дәстүрлі әдістері жаңа, заманауи тәсілдермен алмастырылып, білім берудің тиімділігін арттыруда. Әсіресе, математика пәнін оқытуда цифрлық құралдарды қолдану оқушылардың танымдық қызығушылығын арттырып, олардың ойлау, талдау және модельдеу қабілеттерін дамытуға зор мүмкіндік береді.

Цифрлық технологияларды қолдана отырып, математика пәнін оқытудағы заманауи тәсілдердің мүмкіндіктерін қарастыру және олардың тиімділігін сипаттау.

1. Математика сабағында цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану

Цифрлық білім беру платформалары мен ресурстары мұғалім мен оқушы арасындағы өзара байланысты жеңілдетіп, оқу үдерісін жекелендіруге мүмкіндік береді. Мысалы:

Bilimland, Kundelik.kz, OnlineMektep сияқты платформалар оқушыларға интерактивті тапсырмалар, бейнесабақтар мен тесттер ұсынады.

GeoGebra, Desmos, Mathway сияқты математикалық бағдарламалар абстрактілі ұғымдарды визуализациялауға, графиктер құруға, есептерді шешуге көмектеседі.

Бұл платформалар:

жеке және саралап оқыту мүмкіндігін береді;

уақыт үнемдейді;

оқушылардың өз бетімен жұмыс істеу дағдыларын дамытады.

2. Интерактивті оқыту әдістері мен құралдары

Математика сабағында қолданылатын интерактивті әдістер:

Сандық викториналар (Kahoot, Quizizz, Mentimeter);

Виртуалды тақталар (Jamboard, Padlet, Miro);

Интерактивті тапсырмалар (LearningApps, Wordwall).

Бұл әдістер:

сабақта белсенділік пен қызығушылықты арттырады;

командалық және жеке жұмысқа дағдыландырады;

логикалық және шығармашылық ойлауды дамытады.

3. Қашықтан және гибридті оқытудың математикалық білімге әсері

Қашықтан оқыту – пандемия кезінде білім берудің баламалы тәсілі ретінде белсенді қолданылды. Ол:

оқушылардың цифрлық сауаттылығын арттырды;

математика сабағында Google Meet, Zoom, Microsoft Teams арқылы тікелей байланысқа шығу мүмкіндігін берді;

оқу материалын бейнесабақ, электронды оқулық, симуляциялар арқылы меңгеруге ықпал етті.

Гибридті оқыту – оффлайн және онлайн сабақтардың үйлесімі, яғни оқытудың икемді моделін қамтамасыз етеді. Бұл модель оқушылардың әртүрлі оқу стилдеріне бейімделуге мүмкіндік береді.

4. Сандық бағалау жүйелері және кері байланыс

Сандық бағалау жүйелері (Google Forms, TestPad, Quizlet) арқылы:

оқушылардың білім деңгейі нақты анықталады;

автоматты түрде нәтижелер шығарылады;

уақтылы кері байланыс беріледі.

Кері байланыс – білім беру үдерісінің маңызды компоненті. Мұғалім оқушының әлсіз тұстарын анықтап, нақты бағыт береді.

5. Цифрлық ортада математика мұғалімінің рөлі

Мұғалім енді тек ақпарат жеткізуші емес, оқушының даралығын ескеретін кеңесші, бағыттаушы, зерттеуге жетелеуші тұлға ретінде көрінеді. Ол үшін:

үздіксіз кәсіби даму қажет;

жаңа цифрлық құралдармен жұмыс істеуді меңгеру қажет;

оқушыларға мотивация беріп, білімді қолдану жолдарын көрсету маңызды.

Цифрлық білім беру жағдайында математика пәнін оқыту заманауи, тиімді, икемді әрі оқушы қажеттілігіне бейімделген болуы тиіс. Цифрлық технологиялар – оқытудағы кедергілерді жойып, білімге қолжетімділікті арттырады. Мұғалім үшін бұл – жаңа мүмкіндіктер алаңы. Ал оқушы үшін – өз бетінше ізденіп, математика ғылымын терең меңгеруге жол ашады.


Пайдаланылған әдебиеттер:

  1. ҚР Оқу-ағарту министрлігі. Сандық білім беру ресурстарының тізімі.

  2. Bilimland.kz – Қазақстандағы білім беру платформасы.

  3. GeoGebra.org – Математикалық модельдеу құралы.

  4. Сарсенбаева Ж. «Математика сабағында цифрлық технологияларды қолдану», «Білім» журналы, 2023.

  5. «Цифрлық педагогика негіздері» – ЖОО оқу құралы.


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.06.2025
154
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі