«Цифрлық білім беру ресурстары – мектепке дейінгі білім беруде»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Цифрлық білім беру ресурстары – мектепке дейінгі білім беруде»

Материал туралы қысқаша түсінік
балабақша тәрбиешілері
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Цифрлық білім беру ресурстары – мектепке дейінгі білім беруде»

Дайындаған:

Зиябекова Айсұлу Базарбаева.

Кіріспе

XXI ғасыр – цифрлық қоғам мен білім беру кеңістігінің жаңару дәуірі. Ақпараттық технологиялардың дамуы білім беру жүйесіне де жаңа серпін беріп отыр. Мектепке дейінгі білім беру саласы да бұл өзгерістерден тыс қалған жоқ. Қазіргі таңда балалардың дүниетанымы, ойлау жүйесі, қызығушылығы мен қабылдау қабілеті цифрлық ортада қарқынды дамып келеді.

Цифрлық білім беру ресурстары (ЦББР) – бұл оқу-тәрбие процесінде қолданылатын, педагогикалық мақсатта әзірленген, түрлі электронды форматтағы материалдар жиынтығы. Бұл ресурстар мультимедиялық презентациялар, анимациялар, бейнероликтер, интерактивті ойындар мен мобильді қосымшалар түрінде ұсынылады.

Shape1

Мақсаты:

Цифрлық білім беру ресурстарын мектепке дейінгі ұйымдарда тиімді пайдалану арқылы балалардың танымдық белсенділігі мен шығармашылық қабілеттерін дамыту, педагогтердің цифрлық құзыреттілігін арттыру.

Shape2

Негізгі бөлім

1. Цифрлық білім беру ресурстары дегеніміз не?

Цифрлық білім беру ресурстары – бұл балалардың жас ерекшелігіне сәйкес бейімделген және оқу мақсаттарына бағытталған электронды құралдар. Олар оқу материалының көрнекілігін арттырады, зейінді шоғырландыруға, есте сақтау мен логикалық ойлау қабілеттерін дамытуға ықпал етеді.

Мектепке дейінгі ұйымдарға арналған танымал ЦББР мысалдары:

  • Bilimland.kz, iMektep.kz – мектепке дейінгі бейне сабақтар, танымдық мультфильмдер, интерактивті ойындар;

  • Balapan телеарнасы – танымдық мультфильмдер мен бағдарламалар;

  • LearningApps.org, Edugames, Uchi.ru (0+ контенті) – интерактивті тапсырмалар;

  • Mektep Mobile, Әліппе, Санайық қосымшалары – қазақ тіліндегі балабақшаға арналған бағдарламалар.

Shape3

2. ЦББР қолданудың артықшылықтары

Танымдық қызығушылықты арттырады.
Балалар визуалды, анимациялық мазмұн арқылы ақпаратты жеңіл қабылдайды.

Сөздік қорды және сөйлеу дағдысын дамытады.
Аудио-визуалды материалдар, дикторлық мәтіндер, мультфильмдер арқылы.

Ойлау мен логиканы жетілдіреді.
Интерактивті ойындарда себеп-салдарлық байланыс орнату, салыстыру, талдау дағдылары дамиды.

Жекелеген және сараланған оқытуға мүмкіндік береді.
Баланың жеке даму қарқынына сай тапсырма беру мүмкіндігі туады.

Ата-анамен ынтымақтастық орнатады.
Үй жағдайында қолдануға болатын қосымшаларды ұсыну арқылы ата-аналар баланың дамуына белсенді қатыса алады.

Shape4

3. ЦББР-ды тәрбиеші жұмысына ендіру жолдары

  • Сабақ барысында: мультимедиялық презентациялар, анимациялар, QR-код арқылы тапсырма беру.

  • Ойын түрінде: логикалық, танымдық, тіл дамыту бағытындағы қосымшалар.

  • Жобалық жұмыс: бала мен ата-ананың қатысуымен цифрлық материал арқылы зерттеу немесе шығармашылық жоба қорғау.

  • Сабақтан тыс: үй тапсырмасы ретінде ұсынылатын бейне-контент немесе интерактивті тапсырмалар.

Shape5

4. Цифрлық ресурстарды пайдалану мысалдары

Сала

Қолдану үлгісі

Тіл дамыту

Мультфильм сюжеті бойынша диалог құрастыру, дикторлық мәтінді тыңдау арқылы сөздік қорды байыту

Қоршаған ортамен танысу

Bilimland бейнеролигі арқылы табиғат құбылыстарын зерттеу

Құрастыру, сурет салу

Графикалық планшет немесе бояу қосымшасы арқылы сурет салу

Музыка

Әуенді танып білу, интерактивті нота ойыны

Математика негіздері

Санап үйрену, формаларды ажырату – ойын түріндегі қосымшалар

5. Қиындықтар мен шектеулер

Қиындық

Шешу жолы

Техникалық база жеткіліксіз

Мемлекеттік бағдарлама аясында техникамен жабдықтау, демеушілік тарту

Педагогтердің цифрлық сауаттылығы төмен

Біліктілікті арттыру курстары, ІТ-сағаттар, тәжірибе алмасу

Контент сапасының әркелкілігі

Іріктелген, мазмұндық және жас ерекшелігіне сәйкес ресурстарды қолдану

Экран алдындағы уақыттың ұзақтығы

Уақытты шектеу, көзге арналған жаттығулар жасау

Қорытынды

Цифрлық білім беру ресурстары – мектепке дейінгі білім беруді жаңғыртудың басты құралы. Бала дамуына лайықты құралдарды дұрыс таңдап, шығармашылықпен қолдана білген тәрбиеші – бүгінгі заманауи педагог. Цифрлық ресурстарды дұрыс бағытта пайдалану арқылы біз баланың қызығушылығын арттырып қана қоймай, оның болашағына сапалы білім негізін қалаймыз.



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.07.2025
115
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі