Материалдар / Цифрлық платформаларадың математика сабағында қолданудың тиімділігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Цифрлық платформаларадың математика сабағында қолданудың тиімділігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентациялар, бейнероликтер, аудио қосымшалар сабақтарында көрсету бүгінде жаңалық емес. Бүгінгі таңда білім берудің негізі цифрлық технологиялар болып табылады. Бұл мұғалімдерге компьютерлік бағдарламалар мен интернет-ресурстар көмекке келеді, олар әсіресе математиканы қашықтықтан оқыту жағдайында өзекті болды. Оқу процесіне жаңа ақпараттық технологияларды, бжб енгізу оқу процесін неғұрлым бай, қызықты етуге, сабақ қарқынын арттыруға, оқушылардың өзіндік және жеке жұмыс көлемін арттыруға мүмкіндік береді. Бүгінгі таңда оқу процесі толыққанды болуы үшін әр мұғалім әр түрлі электронды білім беру ресурстарын қолдана отырып сабақ дайындап, өткізе алуы керек, өйткені оларды пайдалану сабақты жарқын, қызықты, тиімді ете алады.
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

«Цифрлық платформаларды математика сабағында қолданудың тиімділігі»

Аннотация: Математикалық білім беру тұжырымдамасында жылдан-жылға сапалы математикалық білім әркімге қоғамда лайықты орын алуға көмектеседі деп айтылады, мен бұған келісемін. Негізгі математикалық дайындықсыз қазіргі адамның білімін құру мүмкін емес. Математикалық ойлау стилін қалыптастыру белгілі бір ақыл-ой дағдыларында көрінеді. Сондай-ақ, математиканы оқу адамның эстетикалық тәрбиесіне ықпал етеді.Оқушы кез-келген білім саласында жетістікке жете алады және оған сене алады мектепте үйрену қиын мәселелерді шешу, талдау, пайымдау, мәлімдемелерді дәлелдей білу. Математика ғылымы бұл қасиеттерді жас кезінен бастап қалыптастыруға арналған, бұл әр адамның табысты өмірлік ұстанымы үшін өте қажет.Бүгінгі таңда қазіргі әлемде жаңа технологиялар қарқынды дамып келеді, прогресс біздің өміріміздің барлық салаларына, соның ішінде білімге де келеді. Түсіну керек, Заманауи мұғалім болу үшін білім беру процесінде инновациялық компьютерлік технологияларды қолдана отырып, жаңа тәсілдермен сабақ беру керек.

Түйінді сөздер: цифрлық платформалар, басқару, мамандарды даярлау сапасы, оңтайландыру, әдістемелік материалдар, цифрлық технологиялық шешімдер, мамандандырылған бағдарламалық өнімдер, онлайн курстар, web-сервистер.


Мұғалімге оқу процесінде оқушылардың шығармашылық, ойлау және зерттеу әрекеттері үшін электронды білім беру ресурстарын пайдалану үлкен перспективалар мен шексіз мүмкіндіктер береді.


Әр сабақ үшін Мен өз жұмысымда интернетте көп болатын белгілі бір презентацияларды қолданамын, сонымен қатар өзім презентациялар жасаймын. "Математика 5-сынып" оқулығына әмбебап мультимедиялық электронды оқулықты қуана қолданамын, оны қолдана отырып, оқу материалын пысықтауға және бекітуге, сабақта өзіндік жұмыс жасауға болады. Негізгі жалпы білім берудің мемлекеттік білім беру стандарттарына сәйкес әзірленген, оқулықпен жұмыс істеуге бағытталған "Математика 5-сынып" электронды қосымшасында көптеген жарқын презентациялар бар. Бұл электронды құралдар мұғалімге сабаққа сапалы дайындалуға, оқу уақытын ұтымды ұйымдастыруға және пайдалануға мүмкіндік береді, түрлі-түсті презентациялар оқушыларды қызықтыруға, олардың пәндік дағдылары мен әмбебап оқу әрекеттерін қалыптастыруға мүмкіндік береді.


7-11 сыныптарда функция және оның графикасы ұғымымен байланысты тақырыптарды зерделеу кезінде мен "ақпараттық технологияларды қолдана отырып алгебра сабақтары" электронды қосымшасын қолданамын. Материалды зерттеуді шоғырландыру үшін Мен өз бетімше жұмыс істеу үшін жиі дискілерді қолданамын "Математика 10,11 сынып. "Тесттік бақылау". Сондай-ақ, 10-11 сыныптарда Мен оқулығына электронды қосымшаны қолданамын және т. б. "Алгебра және Математикалық талдаудың басталуы" мұнда анимациялар, интерактивті модельдер, математикалық сөздік бар. Әр тақырыптың соңында білімді бақылау.


Емтиханға және тестке дайындалу үшін мен оқушыдларды FIPI сайттарын ұсынамын, емтиханды шешемін, Foxfopd.ru, данно және басқалар. Мұнда оқушыларды тестілерді онлайн режимінде шешеді, сонымен қатар емтиханға өз бетінше дайындалады.


Презентациялар, бейнероликтер, аудио қосымшалар сабақтарында көрсету бүгінде жаңалық емес. Бүгінгі таңда білім берудің негізі цифрлық технологиялар болып табылады.


Бұл мұғалімдерге компьютерлік бағдарламалар мен интернет-ресурстар көмекке келеді, олар әсіресе математиканы қашықтықтан оқыту жағдайында өзекті болды. Оқу процесіне жаңа ақпараттық технологияларды, бжб енгізу оқу процесін неғұрлым бай, қызықты етуге, сабақ қарқынын арттыруға, оқушылардың өзіндік және жеке жұмыс көлемін арттыруға мүмкіндік береді. Бүгінгі таңда оқу процесі толыққанды болуы үшін әр мұғалім әр түрлі электронды білім беру ресурстарын қолдана отырып сабақ дайындап, өткізе алуы керек, өйткені оларды пайдалану сабақты жарқын, қызықты, тиімді ете алады.


Сабақтарды қызықты әрі бай өткізу үшін мен Білім Министрлігі ұсынған көптеген білім беру платформаларымен таныстым. Олардың ішінде: " электрондық мектебі", "Мәскеу электрондық мектебі", "мен Сыныбымын", Инфоурок, Яндекс. Оқулық, Үйрету. kz. Мен аталған платформалардың кейбірін онлайн сабақтарда қолдандым, бірақ бәрінен бұрын "Сабақ. kz "және" Яндекс. Оқулық", skysmart интерактивті дәптерін қолданды. Мен жиі жұмыс істеген платформаларда өз тәжірибеммен бөліскім келеді.


Платформа " Үйрету. kz"

"Үйрет. ру " Білім министрлігі мақұлдаған білім беру интернет платформасы. Порталда ойын түрінде көптеген пәндер бойынша барлық сыныптарға арналған көптеген тапсырмалар бар. Интерактивті тапсырмалар дағдыларды жетілдіруге, сабақ барысында алынған материалды игеруге бағытталған. Кең және қызықты материал материалды ойын түрінде игеруге мүмкіндік береді, бұл тапсырмаларды шешуге қызығушылық тудырады. Карточкаларды ретімен орындау керек, оларды өткізіп жіберуге немесе келесі тапсырмаларға өтуге болмайды.


Тапсырмалардың орындалуын сыныптың жалпы рейтингінде тексеруге болады. Тапсырмаларды орындау статистикасын жүргізу мүмкіндігі бар. Оқушылардың қайсысы кабинетке кіргенін, соңғы рет порталда жұмыс істегенін, қандай тақырыптарды игергенін көре аламын. Оқушының фамилиясын нұқып, мен оның қандай тапсырмаларды орындағанын, қандай тапсырмаларды орындау қиын екенін, қайсысына кіріспегенін егжей-тегжейлі қарастырамын, бұл оған игермеген тақырып бойынша жеке тапсырмалар беруге мүмкіндік береді. Сондай-ақ оқушының күнделікті әрекетін көрсететін диаграмма бар. Сонымен қатар, білім беру қажеттіліктеріне бейімделе отырып, бұл маған дарынды балаларға қосымша материал, мүгедек балаларға және мүмкіндігі шектеулі балаларға жеке тапсырмалар беруге мүмкіндік береді. Үйрету. ТБ әр нақты оқушы, сынып бойынша салыстырмалы үлгерім статистикасын жедел алуға мүмкіндік береді. Бұл платформада балалар жарқын дизайн мен кейіпкерлерді қатты қызықтырады. Оқушы тапсырмаларды дұрыс шешіп, " керемет! Керемет", бұл тек жағымды эмоцияларды тудырады. Егер ол дұрыс емес шешім қабылдаса, мұғалім беретін бірнеше әрекетті пайдаланып, тапсырманы түзету мүмкіндігі бар. Бұл платформада олимпиадалар өткізіледі, онда менің оқушыларым қызығушылықпен қатысады.


Мұғалімнің жеке кабинетінде. "Виртуалды сынып" қызметін қолданамын, онда сіз оқыту қызметінің мамандары жасаған онлайн сабақтарды көре аласыз. ру, сонымен қатар бүкіл сыныппен виртуалды сабақтар жасаңыз. Оқушылармен бейне байланыс, чат арқылы сөйлесу мүмкіндігі бар. "Көтерілген қол" түймесін басу арқылы мен оқушының сөйлеуіне рұқсат бере аламын немесе қабылдамаймын, көрсеткішпен немесе маркермен жұмыс істей аламын. "Виртуалды сыныпта сіз бүкіл сыныппен де, жеке оқушымен де жұмыс жасай аласыз. Оқы. ру-ға нақты уақытты белгілей отырып, тексеру жұмыстарын жүргізуге, үй тапсырмаларын қоюға, онлайн сабақтар өткізуге, әр оқушының жетістіктері туралы Статистика жүргізуге мүмкіндік беретін қажетті және қажетті қызметтердің толық жиынтығы ұсынылған. Балалар мен осы платформада берген үй тапсырмаларын қуана шешеді. Өткен материалды бекіту немесе қайталау сабақтарында мен 10-15 минут уақыт беремін, ал балалар бірден сабақта лезде тексерумен тексеру жұмыстарын жүргізеді, бұл мұғалімнің уақытын едәуір үнемдейді.


Балалардың портфолиосын мақтау қағаздары мен сертификаттар, алғыс хаттар алу арқылы толықтыруға мүмкіндігі бар.


Skysmart интерактивті дәптері

Ол 1-11 сынып мектеп бағдарламасы негізінде жұмыс істейді. Мұнда сіз жұмыс дәптерлерінде тапсырмалар жасай аласыз, оқушылар оларды сілтеме алу арқылы орындайды. Алынған мекен-жайды белсендіре отырып, оқушы жұмысты тікелей skysmart онлайн алаңында жасай алады. Ыңғайлы, себебі тексеру автоматты түрде жүреді. Тапсырманы құру барысында мен геометрия пәнін, бағдарлама бойынша қолайлы жұмыс кітабын, қажетті тақырып бойынша жаттығуды таңдаймын. Мен сондай-ақ тапсыру мерзімі мен орындалу уақытын белгілей аламын. Құрылған тапсырма автоматты түрде бастапқы сілтемені алады. Мен жүйеде жасалған мекен-жайды көшіремін, оны оқушыға жіберемін (электрондық пошта, мессенджер, Ватсапп, ВКонтакте). Оқулық бойынша мен үй тапсырмасын беремін, сонымен қатар үй тапсырмасын жасаймын Skysmart сынып. Мұнда белгілі бір тақырыпты тереңірек зерттеуге мүмкіндік бар.


Яндекс.Оқулық

Білім Министрлігі ұсынған платформалардан мені "Яндекс. Қазіргі заманғы технологиялар мен оқыту әдістемесін біріктіретін" оқулық".


Яндекске. Оқулықта 1-ден 6-сыныпқа дейінгі математика бойынша тапсырмалары бар интерактивті карточкалар бар. Барлық тапсырмалар Мемлекеттік стандарттардың талаптарына сәйкес келеді.Яндекс кітапханасында. Оқулық мені әсіресе "дайын сабақтар" бөлімі қызықтырды, онда бүкіл оқу жылына арналған кешенді сабақтар дайындалды. Тек күнді белгілеп, оқушыларға беру керек. "Тақырыптық таңдаулар" бөлімінде қызықты және сюжеттік тапсырмалар, сондай-ақ күнтізбелік мерекелерге, маңызды күндерге арналған тапсырмалар бар. Осы бөлімнен мен бесінші сынып оқушыларына бастауыш мектеп курсының тақырыптарын қайталау үшін тапсырмалар беремін, мұнда Мен VLOOKUP-қа дайындық бойынша тапсырмалар беремін, квесттер өткіземін, "Жаңа жылды математикамен қарсы аламыз"атты қызықты сабақ өткіздім. "Үйірме" бөлімін мен сабақтан тыс жұмыстарда, математика апталығында, олимпиадаларға дайындалу үшін қолданамын. Мұнда күрделілігі жоғары стандартты емес тапсырмалардың үлкен таңдауы бар.


Балалар мұғалім жіберетін парольдері мен логиндерін енгізіп, "Яндекс. Оқулық", осы тапсырмаларды орындаңыз. Жүйе балаға бірден кері байланыс береді және сонымен бірге мұғалімге шешімнің нәтижесін көрсетеді. "Журналда" балалардың үлгерімі, орташа үлгерімі, талпыныстар саны көрсетіледі.


"Яндекс. Оқулық " маған өзіндік және тексеру жұмыстарын жүргізуге мүмкіндік береді. Мұғалімнің жұмыс уақытын, жұмыс ұзақтығын таңдауға, атын өзгертуге, тапсырмаларға түсініктеме қосуға, карталарды тақтаға шығаруға, тапсырмаларды өзгертуге немесе қосуға мүмкіндігі бар.


Бұл платформада ыңғайлы нәрсе-журналда әр оқушы үшін оның нәтижелеріне сүйене отырып, статистиканы бақылау мүмкіндігі бар. Осылайша, егер мен материалдың игерілмегенін немесе толық игерілмегенін көрсем, жеке оқушыға немесе бүкіл сыныпқа жаңа тапсырма жасауға мүмкіндігім бар.


Яндекс. Оқулық тегін платформа болып табылады және берілген көлем мен оқушылар санына байланысты емес. Әрине, үлкен артықшылығы-бұл жерде тапсырмалардың үлкен таңдауы бар.


Қорытынды: математика сабақтарында цифрлық білім беру ресурстарын қолдану мұғалімге оқушылардың танымдық белсенділігін арттыруға, шығармашылық ойлауды дамытуға мүмкіндік береді. Сабақтар мазмұнды, заманауи, қызықты бола бастайды, ал оқушылар сабақ материалын жақсы меңгере бастайды.


БЖБ оқытудың барлық кезеңдерінде қолдана алады:

  • жаңа материал түсіндірілді;

  • білгендерін бекіту;

  • өткен материалды қайталау;

  • білімді, дағдыларды және дағдыларды бақылау.

Математика сабақтарында, сабақтан тыс уақытта цифрлық білім беру ресурстарын, атап айтқанда оқулықтардың электрондық нысандарын, оқу құралдарының электрондық нысандарын, Интернет-ресурстарды, АКТ технологиялары арқылы оқу жетістіктерін бекіту және бағалау әдістерін қолдану маған муниципалдық, аймақтық, Бүкіл конкурстарға, турнирлерге, конференциялар мен олимпиадаларға тиімді дайындалуға мүмкіндік береді. Мұны менің оқушыларым жыл сайын олимпиаданың муниципалдық кезеңдеріне қатысып, математикадан жоғары нәтиже көрсеткен көптеген мақтау қағаздары дәлелдейді.


Пайдаланылған әдебиеттер тізімі

  1. Дамуды оқытудың дидактикасы / Г. А. Игнатьева, В. О. Волкова, О. П.Шишкина Н. Новгород. 1998.

  2. Орта мектепте математиканы оқытудың теориялық негіздері: оқу құралы / Т. А. Иванова. - Н. Новгород 2003.

  3. Қазіргі білім беру технологиялары: оқу құралы / Г. К. Селевко. - М., 1998.

  4. Қазіргі математика сабағы: теория, технология, практика: мұғалімге арналған кітап / Т. А. Иванов. - Н. Новгород: НМПУ. 2010.

  5. Математика. 6-сынып: жалпы білімге арналған оқулық. Виленкин, В.И.Жохов, А.С. Чесноков, С. И. Шварцбурд. - М.: Мнемозина, 2011.

  6. Бағдарлама. Оқу материалын жоспарлау. Математика. 5-6 сыныптар / В.И. Жохов. - М.: Мнемозина, 2010.

  7. Оқу пәндері бойынша үлгі бағдарламалар. Математика. 5-9 сыныптар: жоба М.: ағарту, 2010.

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!