ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ
ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ГУМАНИТАРЛЫҚ-ЭКОНОМИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
ӘДІСТЕМЕЛІК БАЯНДАМА
Тақырыбы: "Цифрлық ресурстар арқылы математиканы оқыту"
Дайындаған: Әміртаева Ж.Н.
«Жалпы білім беретін пәндер» ПЦК
отырысында қаралды және мақұлданды
Хаттама №___ «___»__________20__ж.
ПЦК төрағасы: Шалабаева К.А.
_______________________
(қолы)
Шымкент, 20__
"Цифрлық ресурстар арқылы математиканы оқыту"
Қазіргі білім беру жүйесі қоғамның дамуына сай жаңарып, мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі мен инновациялық мәдениетіне жаңа талаптар қойылуда. Сол талаптардың бірі – оқу үрдісінде цифрлық ресурстарды тиімді пайдалану. Математика пәні – логикалық ойлау мен талдауға негізделген ғылым, сондықтан оны оқытуда интерактивті және сандық технологияларды қолдану білім алушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, білім сапасын жоғарылатады.
Тақырыптың өзектілігі
Бүгінгі таңда ақпараттық қоғам жағдайында білім беру саласы жаңа сапалық деңгейге көтеріліп отыр. Мұғалім мен студент арасындағы өзара әрекет жаңа форматқа – цифрлық кеңістікке ауысуда. Математиканы цифрлық ресурстар арқылы оқыту – заманауи білім берудің ажырамас бөлігі. Kahoot, GeoGebra, Desmos, PhET Simulations, Quizizz сияқты платформалар студенттердің білімін тексеріп қана қоймай, олардың зерттеушілік қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. Цифрлық ресурстар сабақтың тиімділігін арттырып, студенттердің жеке қабілеттерін ескеруге жағдай жасайды.
Kahoot — бұл студенттердің білімін
ойын түрінде тексеруге арналған
интерактивті викторина
платформасы.
Ол қызығушылығын арттыру,
сабақты жандандыру және кері байланыс алу үшін кеңінен
қолданылады.
GeoGebra — математикалық есептерді
графикалық және динамикалық түрде көрсетуге
арналған заманауи интерактивті
бағдарлама.
Ол алгебра,
геометрия, тригонометрия, статистика және
анализ салаларында кеңінен
қолданылады.
Desmos — математикалық функциялар мен
теңдеулердің интерактивті графиктерін салуға арналған
онлайн құрал.
Ол жоғары сынып оқушылары мен
колледж студенттеріне өте ыңғайлы.
PhET Simulations — Колорадо университеті (АҚШ) жасаған интерактивті симуляциялар жиынтығы, ол физика, математика, биология және химия пәндерінде қолданылады.
Quizizz — студенттердің білімін
тексеруге арналған ойын түріндегі бағалау
платформасы.
Kahoot-пен ұқсас, бірақ
онда жеке немесе үй тапсырмасы ретінде тест
орындау мүмкіндігі
бар.
Бұл платформалар
— интерактивті оқыту әдістерінің тиімді
құралдары.
Оларды қолдану арқылы
мұғалім:
-
Сабақтың сапасын арттырады;
-
Білім алышылардың цифрлық және логикалық сауаттылығын дамытады;
-
Оқыту процесін ойын, зерттеу және тәжірибе арқылы ұйымдастырады.
Мақсаты мен міндеттері:
Мақсаты – математика сабағында цифрлық ресурстарды тиімді қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, логикалық және шығармашылық ойлау қабілетін дамыту.
Міндеттері:
• Цифрлық ресурстардың түрлерін және олардың оқу процесіндегі рөлін анықтау;
• Математиканы оқытуда заманауи платформаларды қолдану әдістерін меңгеру;
• Цифрлық сауаттылық пен ақпараттық мәдениетті дамыту;
• Оқушылардың зерттеушілік және шығармашылық қабілеттерін жетілдіру.
Күтілетін нәтижелері
1. Мұғалімдер цифрлық
ресурстарды сабақ барысында тиімді қолдану әдістерін меңгереді;
2. Оқушылардың математикалық сауаттылығы мен ойлау қабілеті
артады;
3. Цифрлық сауаттылық пен ақпараттық мәдениет қалыптасады;
4. Сабақ үдерісінде оқушылардың белсенділігі мен ынтасы
күшейеді;
5. Математика сабағының сапасы мен тиімділігі
артады.
Қорытынды
Математиканы цифрлық ресурстар арқылы оқыту – оқушылардың танымдық белсенділігін арттыратын, заманауи талаптарға сай тиімді әдістемелік бағыт. Бұл тәсіл оқушыларды өз бетімен ізденуге, шығармашылық ойлауға, логикалық пайымдауға және цифрлық құралдарды сауатты пайдалануға үйретеді. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі мен педагогикалық шеберлігі цифрлық технологияларды тиімді қолдану арқылы айқын көрінеді.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1. Қазақстан Республикасының Президенті Қ.Тоқаев. «Әділетті Қазақстанның экономикалық бағдары» атты Қазақстан халқына жолдауы. – Астана, 2024.
2. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы. – Астана, 2020.
3. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы.
4. Әбілқасымова А.Е., Нұрғалиева Г.К. Математиканы оқыту әдістемесі. – Алматы: Рауан, 2019.
5. Қараев Ж.А. Оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесі. – Алматы: Білім, 2015.
6. Сейдахметова Г.С. Инновациялық технологияларды математика сабақтарында қолдану. – Алматы: Қазақ университеті, 2021.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Цифрлық ресурстар арқылы математиканы оқыту
Цифрлық ресурстар арқылы математиканы оқыту
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫНЫҢ ОҚУ-АҒАРТУ МИНИСТРЛІГІ
ШЫМКЕНТ ҚАЛАСЫНЫҢ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
ОҢТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН ГУМАНИТАРЛЫҚ-ЭКОНОМИКАЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ
ӘДІСТЕМЕЛІК БАЯНДАМА
Тақырыбы: "Цифрлық ресурстар арқылы математиканы оқыту"
Дайындаған: Әміртаева Ж.Н.
«Жалпы білім беретін пәндер» ПЦК
отырысында қаралды және мақұлданды
Хаттама №___ «___»__________20__ж.
ПЦК төрағасы: Шалабаева К.А.
_______________________
(қолы)
Шымкент, 20__
"Цифрлық ресурстар арқылы математиканы оқыту"
Қазіргі білім беру жүйесі қоғамның дамуына сай жаңарып, мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі мен инновациялық мәдениетіне жаңа талаптар қойылуда. Сол талаптардың бірі – оқу үрдісінде цифрлық ресурстарды тиімді пайдалану. Математика пәні – логикалық ойлау мен талдауға негізделген ғылым, сондықтан оны оқытуда интерактивті және сандық технологияларды қолдану білім алушылардың пәнге деген қызығушылығын арттырып, білім сапасын жоғарылатады.
Тақырыптың өзектілігі
Бүгінгі таңда ақпараттық қоғам жағдайында білім беру саласы жаңа сапалық деңгейге көтеріліп отыр. Мұғалім мен студент арасындағы өзара әрекет жаңа форматқа – цифрлық кеңістікке ауысуда. Математиканы цифрлық ресурстар арқылы оқыту – заманауи білім берудің ажырамас бөлігі. Kahoot, GeoGebra, Desmos, PhET Simulations, Quizizz сияқты платформалар студенттердің білімін тексеріп қана қоймай, олардың зерттеушілік қабілетін дамытуға мүмкіндік береді. Цифрлық ресурстар сабақтың тиімділігін арттырып, студенттердің жеке қабілеттерін ескеруге жағдай жасайды.
Kahoot — бұл студенттердің білімін
ойын түрінде тексеруге арналған
интерактивті викторина
платформасы.
Ол қызығушылығын арттыру,
сабақты жандандыру және кері байланыс алу үшін кеңінен
қолданылады.
GeoGebra — математикалық есептерді
графикалық және динамикалық түрде көрсетуге
арналған заманауи интерактивті
бағдарлама.
Ол алгебра,
геометрия, тригонометрия, статистика және
анализ салаларында кеңінен
қолданылады.
Desmos — математикалық функциялар мен
теңдеулердің интерактивті графиктерін салуға арналған
онлайн құрал.
Ол жоғары сынып оқушылары мен
колледж студенттеріне өте ыңғайлы.
PhET Simulations — Колорадо университеті (АҚШ) жасаған интерактивті симуляциялар жиынтығы, ол физика, математика, биология және химия пәндерінде қолданылады.
Quizizz — студенттердің білімін
тексеруге арналған ойын түріндегі бағалау
платформасы.
Kahoot-пен ұқсас, бірақ
онда жеке немесе үй тапсырмасы ретінде тест
орындау мүмкіндігі
бар.
Бұл платформалар
— интерактивті оқыту әдістерінің тиімді
құралдары.
Оларды қолдану арқылы
мұғалім:
-
Сабақтың сапасын арттырады;
-
Білім алышылардың цифрлық және логикалық сауаттылығын дамытады;
-
Оқыту процесін ойын, зерттеу және тәжірибе арқылы ұйымдастырады.
Мақсаты мен міндеттері:
Мақсаты – математика сабағында цифрлық ресурстарды тиімді қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, логикалық және шығармашылық ойлау қабілетін дамыту.
Міндеттері:
• Цифрлық ресурстардың түрлерін және олардың оқу процесіндегі рөлін анықтау;
• Математиканы оқытуда заманауи платформаларды қолдану әдістерін меңгеру;
• Цифрлық сауаттылық пен ақпараттық мәдениетті дамыту;
• Оқушылардың зерттеушілік және шығармашылық қабілеттерін жетілдіру.
Күтілетін нәтижелері
1. Мұғалімдер цифрлық
ресурстарды сабақ барысында тиімді қолдану әдістерін меңгереді;
2. Оқушылардың математикалық сауаттылығы мен ойлау қабілеті
артады;
3. Цифрлық сауаттылық пен ақпараттық мәдениет қалыптасады;
4. Сабақ үдерісінде оқушылардың белсенділігі мен ынтасы
күшейеді;
5. Математика сабағының сапасы мен тиімділігі
артады.
Қорытынды
Математиканы цифрлық ресурстар арқылы оқыту – оқушылардың танымдық белсенділігін арттыратын, заманауи талаптарға сай тиімді әдістемелік бағыт. Бұл тәсіл оқушыларды өз бетімен ізденуге, шығармашылық ойлауға, логикалық пайымдауға және цифрлық құралдарды сауатты пайдалануға үйретеді. Мұғалімнің кәсіби құзыреттілігі мен педагогикалық шеберлігі цифрлық технологияларды тиімді қолдану арқылы айқын көрінеді.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1. Қазақстан Республикасының Президенті Қ.Тоқаев. «Әділетті Қазақстанның экономикалық бағдары» атты Қазақстан халқына жолдауы. – Астана, 2024.
2. Қазақстан Республикасының «Білім туралы» Заңы. – Астана, 2020.
3. Қазақстан Республикасында білім беруді және ғылымды дамытудың 2020–2025 жылдарға арналған мемлекеттік бағдарламасы.
4. Әбілқасымова А.Е., Нұрғалиева Г.К. Математиканы оқыту әдістемесі. – Алматы: Рауан, 2019.
5. Қараев Ж.А. Оқытудың үш өлшемді әдістемелік жүйесі. – Алматы: Білім, 2015.
6. Сейдахметова Г.С. Инновациялық технологияларды математика сабақтарында қолдану. – Алматы: Қазақ университеті, 2021.
шағым қалдыра аласыз













