Цифрлық сауаттылық пәніне арналған материалдар

Тақырып бойынша 18 материал табылды

Цифрлық сауаттылық пәніне арналған материалдар

Материал туралы қысқаша түсінік
Цифрлық сауаттылық пәніне арналған 3 сыныпқа материалдар
Материалдың қысқаша нұсқасы

Менің ойыным

Бөлім:

Ойын құру (ортақ тақырыптары: "Уақыт", "Сәулет")

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Адилханова И.Е

Күні:

 18.12.2024

Сынып: 3

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Менің ойыным

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

3.4.1.1.Scratch программалау ортасында берілген сценарий бойынша цикл, костюм, көріністі пайдаланып, ойын құруды үйрену.

Сабақтың мақсаты

Программалау ойын алаңында цикл, костюм, көріністі пайдаланып, ойын құруды үйренеді.

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


5 мин










3 мин




















Сабақтың ортасы


10 мин























1 мин



5 мин













4 мин













15 мин






















6 мин











Сабақтын соңы

6 мин













Бағалау




1 мин

Ұймдастыру кезеңі.

Оқушылармен сәлемдесі.

"Қуаныш шеңбері" әдісі арқылы сыныпта қолайлы психологиялық атмосфера қалыптасады. Оқушылар бір-бірімен жақсы тілектер алмасып, бүкіл сыныптың көңіл-күйін көтереді.


Топқа бөлу. Конфет арқылы топқа бөлу.


1 топ: Көріністер

2 топ: Кейіпкерлер


Өткен сабақты қайталау.

Music box”

Оқушыларға өткен тақырыптар бойынша сұрақтар беріледі.

Музыка қосылғанда, оқушылар бір- біріне box- ты беріп, музыка тоқтағанда box түскен оқушы ішіндегі сұраққа жауап береді


  1. Скреч программасында кейіпкер дегеніміз кім?

  2. Алгоритмнің қандай түрлері бар?

  3. Скреч программасындағы қандай сахнаны білесің ?

  4. Алгоритмнің неше түрі бар?







«Миға шабуыл».

Мына суреттерден не байқадыңдар?


Әрбір әлеуметтік желідегі ойын белгілі бір сценарий арқылы жасалды.

Соның ішінде ойын құру кезеңдерімен танысамыз.

  1. Ойын жанрынан

  2. Ойын атауынан

  3. Ойынның мақсаты мен сипаттамасы

  4. Ереже

  5. Кейіпкерлер

  6. Сюжет

  7. Сценарий

  8. Оқиғаның дамуы

  9. Ойын алаңы

  10. Программалау тілі


«Сергіту сәті»



1 тапсырма. Жекелей орындайтын тапсырма


2 тапсырма «Lays әдісі»

Lays әдісі арқылы сұрақтарға жауап беру


  1. Қандай программалау тілінде жұмыс жасадыңдар?Скретч

  2. Ойын құру кезеңдері неше бөліктен тұрады? 10

  3. Ойын құру сөзін 3 тілде айт

Ойын құру, создание игры, game creation

  1. Компьютерді ойналатын ойын не арқылы жасалды?Программа

3 тапсырма

Ойын құру «Еңбекқор кірпі».Ойын мазмұны кірпі ағаштан түскен алмаларды ары-бері жүріп жинайды.







Бекіту тапсырмасы: Wordwall тапсырма орындау



Рефлексия.




Оқушыларды бағалау.




Үй тапсырмасы


55 бет. Сұрақтарға жауап беру. Ребусты шешу




Сабаққа дайындалады, жұмыс орындарын тексереді.












Сұрақтарға жауап береді




















Сурет бойынша оқушылар өз ойларын айтады.








Оқушылар жаңа білім алады.













Видеоға қарап іс-қимылды қайталау



Ойын реттілігін қою













Lays әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді











Практикалық тапсырма





















Wordwall тапсырма орындау












Өз жұмысын бағалайды
















Үй тапсырмасын жазады
















Мақтау

















































Бағалау

10 баллдық
























Бағалау

10 баллдық




















Стикер













Смайлик


Оқулық, презентация

































Презентация








Презентация












Сергіту сәті оюмен #бастауыш #біртұтас_тәрбие #ұстаз #ашықсабақ - YouTube












































https://wordwall.net/ru/resource/70543417





























Сұрақтар бокс

Скреч программасында кейіпкер дегеніміз кім?


Алгоритмнің қандай түрлері бар?


Скреч программасындағы қандай сахнаны білесің ?


Алгоритмнің неше түрі бар?



















































Shape1
























«Еңбекқор кірпі»

Кірпінің скриптысы Бірінші алманың скриптысы


Екінші алманың скриптысы
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
30.03.2025
237
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі