Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Цифрлық сауттылык 1-4 КТЖ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Цифрлық сауаттылық пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
1 сынып
Аптасына: 0,5 сағат, барлығы: 17 сағат
|
ІІІ тоқсан, 9 сағат |
|||||
р/с |
Бөлім/ Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі күні, айы, жылы |
Ескерту |
1 |
1-бөлім. Ақпараттық этикет (ортақ тақырыбы: «Саяхат») |
Өз денсаулығымызды сақтаймыз |
1.1.3.1 информатика кабинетіндегі тәртіп ережелерін сақтау. |
1 |
|
|
2 |
Интернет желісінде жұмыс істеу кезіндегі қауіпсіздік |
1.3.1.1 желідегі барлық ақпарат сенімді және пайдалы емес екенін түсіну. |
1 |
|
|
|
3 |
Желідегі қажетсіз байланыстар |
1.3.2.1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну. |
1 |
|
|
|
4 |
«Қауіпсіздік сақтайық». жобалық жұмыс |
1.3.2.1 желідегі қажетсіз байланыстардың тәуекелдерін түсіну. |
1 |
|
|
|
5 |
2-бөлім. Бағдарламалау (ортақ тақырыбы: «Дәстүр және фольклор») |
Менің алғашқы программам |
1.4.1.1. сызықтық алгоритмді іске асыру |
1 |
|
|
6 |
Scratch программалау ойын алаңында жобаны құру |
1.4.2.1. программалау ойын алаңында жобаны құру |
1 |
|
|
|
7 |
«Қош келдің, Наурыз!» Жобалық жұмыс |
1.4.2.1.программалау ойын алаңында жобаны құру. |
1 |
|
|
|
8 |
.Scratch программалау ортасында жобаны сақтау және ашу |
1.4.2.1.программалау ойын алаңында жобаны құру, сақтау және ашу (Scratch); |
1 |
|
|
|
9 |
Музыкалық аспаптар. Жобалық
жұмыс |
1.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
IV тоқсан, 8 сағат |
|||||
р/с |
Бөлім/ Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі күні, айы, жылы |
Ескерту |
1 |
3-бөлім. Біздің өміріміздегі роботтар (ортақ тақырыптар: «Тағам және сусындар», «Дені саудың – жаны сау») |
Роботпен алғашқы танысуым |
1.5.1.1 білім беру роботының негізгі моделін жинау; |
1 |
|
|
2 |
Роботқа арналған программа |
1.5.2.1. роботтың белгілі бір жылдамдықтағы қозғалысын ұйымдастыру; 1.5.1.2. роботқа арналған программаны жүктеп алып, іске қосу; |
1 |
|
|
|
3 |
Роботтың белгілі бір жылдамдықтағы қозғалысы |
1.5.2.2. дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру; 1.5.2.3 роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
4 |
Роботтың қозғалысы |
1.5.2.2. дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру; 1.5.2.3 роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
5 |
Жүретін робот. Жобалық жұмыс |
1.5.2.2. дөңгелек айналымының белгілі бір санына робот қозғалысын ұйымдастыру; 1.5.2.3 роботты алға жылжыту қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
|
|
|
6 |
Роботтың алға, артқа жылжу қозғалысы |
1.5.2.4. Роботтың жылжуын ұйымдастыра алады. |
1 |
|
|
|
7 |
Лабиринт |
1.5.2.5. роботтың 90, 180 градустағы бұрылысын ұйымдастыру |
1 |
|
|
|
8 |
Лабиринт-тен шығу |
1.5.2.5. роботтың 90, 180 градустағы бұрылысын ұйымдастыру |
1 |
|
|
Цифрлық сауаттылық пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
2 сынып
Аптасына: 1 сағат, барлығы: 34 сағат
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі күні, айы, жылы |
Ескерту |
|
|
І тоқсан, 8 сағат |
||||||
1 |
1-бөлім - Компьютерлер мен бағдарламалар (ортақ тақырыбы: "Барлығы мен туралы") |
Денсаулығымызды сақтаймыз |
2.1.3.1 цифрлық құрылғылар
және Интернет желілерімен жұмыс істеу кезінде негізгі қауіпсіздік
ережелеріне сүйену; 6-8
бет |
1 |
5.09.24 |
|
|
2 |
Ақпарат іздеу |
2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын ажырата білу; 12-14 2.1.2.1 файл мен бума туралы түсінік беру; 15-16 |
1 |
12.09.24 |
|
|
|
3 |
Компьютердің енгізу шығару құрылғылары |
2.1.2.2 файлдар мен бумаларды жасау, көшіру, жылжыту және жою; 16-17 2.1.2.3 өз жұмысындағы контекстік мәзірді пайдалану; 16-17 |
1 |
19.09.24 |
|
|
|
4 |
Файлдар мен бумалар |
2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын ажырата білу; 2.1.2.2 файлдар мен бумаларды жасау, көшіру, жылжыту және жою; 2.1.2.3 өз жұмысындағы контекстік мәзірді пайдалану; |
1 |
26.09.24 |
|
|
|
5 |
2-бөлім - Шығармашылық және компьютер (ортақ тақырыбы: "Менің отбасым және достарым" |
Тармақталу алгоритмі 22-24 |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
3.10.24 |
|
|
6 |
Программалар құруды жалғастырамыз |
2.4.1.2 ауызша белгіленген алгоритмді іске асыру; |
1 |
10.10.24 |
|
|
|
7 |
Алгоритмді орындау |
2.4.2.1. программалау алаңының
кірістірілген графикалық редакторында кейіпкер
жасау; |
1 |
17.10.24 |
|
|
|
8 |
Жеке кейіпкер жасау |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
24.10.24 |
|
|
ІІ тоқсан, 8 сағат |
||||||
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі күні, айы, жылы |
Ескерту |
1 |
3-бөлім Сөзбе-сөз (ортақ тақырыптары: "Менің мектебім", "Менің туған жерім") |
Пернетақтамен танысу |
2. 2.1.1 пернетақта симуляторында мәтін теру; |
1 |
7.11.24 |
|
2 |
Пернетақтада жаттығу |
2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру |
1 |
14.11.24 |
|
|
3 |
Мәтін теруде пернетақтаны басқару |
2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру; |
1 |
21.11.24 |
|
|
4 |
Спрайтты пернетақтамен басқару |
2.4.2.3 кейіпкерлер арасында мәтіндік диалог ұйымдастыру; |
1 |
28.11.24 |
|
|
5 |
Мәтінмен жұмыс істеу |
2.4.1.1 тармақтау алгоритмін іске асыру; |
1 |
5.12.24 |
|
|
6 |
Мультфильм жасау |
2.4.2.2 пернетақтадан спрайтты басқаруды ұйымдастыру; 2.4.2.3 персонаждар арасында мәтін диалогын ұйымдастыру |
2 |
12.12.24 |
|
|
19.12.24 |
|
|||||
7 |
Зерттеу және шығармашылық тапсырмалар |
2.4.1.1
тармақтау алгоритмін іске асыру; |
1 |
26.12.24 |
|
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі күні, айы, жылы |
Ескерту |
|
ІІІ тоқсан, 11 сағат |
|||||
1 |
4-бөлім Мультимедиа (ортақ тақырыбы: "Жаны саудың –дені сау") |
Айналамыздағы дыбыстар |
2.1.1.1 енгізу шығару құрылғыларын
ажырату; |
1 |
9.01.25 |
|
2 |
Дыбыс әсерлері |
2.2.4.1 дыбысты жазу және ойнату үшін программаларды пайдалану; |
1 |
16.01.25 |
|
|
3 |
Дыбысты жазу |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу; |
1 |
23.01.25 |
|
|
4 |
Дыбысты өңдеу |
2.2.4.2 дыбыстық файлдарды өңдеу; |
1 |
30.01.25 |
|
|
5 |
Практикалық жұмыс |
|
1 |
6.02.25 |
|
|
6 |
5-бөлім - Робототехника: датчиктер (ортақ тақырыбы: "Дәстүрлер және фольклор") |
Робот қозғалысы |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
13.02.25 |
|
7 |
Робот қозғалысын программалау |
2.5.3.1 программаны бастау үшін түрту сенсорын қолдану; |
1 |
20.02.25 |
|
|
8 |
Роботқа арналған программаны іске қосу |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
27.02.25 |
|
|
9 |
Роботқа арналған дыбыс |
2.5.1.1 роботқа арналған аудиофайлды жүктеу; |
1 |
6.03.25 |
|
|
10 |
Практикалық жұмыс |
2.5.1.2. роботқа арналған программаны әзірлеу кезінде дыбысты пайдалану; |
1 |
13.03.25 |
|
|
11 |
6-бөлім Робототехника |
Жобаға дегеніміз не? |
2.2.1.2 өз идеяларын мәтіндік редакторда жазу |
1 |
20.03.25 |
|
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі күні, айы, жылы |
Ескерту |
|
||||||
|
IV тоқсан, 7 сағат |
|||||
1 |
6-бөлім Робототехника: "Билейтін робот" жобасы (ортақ тақырыптар: "Қоршаған орта", "Саяхат") |
Жобаға идеяснының мәтінін теру және редакциялау |
2.3.2.1 қосымшалар арасындағы мәліметтермен ауысу; |
1 |
03.04.2023 |
|
2 |
Программалар арасында мәлімет алмасу |
2.4.1.3 мәселені шешу үшін алгоритм құрастыру; |
1 |
10.04.2023 |
|
|
3 |
Жобаға арналған алгоритмімен танысу |
2.4.1.1 тармақталған алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
17.04.2023 |
|
|
4 |
"Билейтін робот" жасау |
2.4.1.1 тармақталған
алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
24.04.2023 |
|
|
5 |
"Билейтін робот" программасы |
2.5.2.1 ауызша нысанда көрсетілген алгоритм бойынша робот қозғалысын ұйымдастыру; |
1 |
08.05.2023 |
|
|
6-7 |
Жобаны қорғау |
2.5.1.1 роботқа арналған
аудиофайлды жүктеу; |
2 |
15.05.2023 |
|
|
22.05.2023 |
|
Цифрлық сауаттылық пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
3 сынып
Аптасына: 1 сағат, барлығы: 34 сағат
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі күні, айы, жылы |
Ескерту |
1 тоқсан. |
||||||
1 |
1 бөлім. Программалау (ортақ тақырыптары: «Жабайы табиғат», «Жақсы» деген немене? «Жаман» деген немене?») |
Өміріміздегі қайталаулар |
3. 4. 1. 1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); |
1 |
4.09.24 |
|
2 |
Циклдер |
3. 4. 1. 2 циклдік алгоритмді іске асыру; |
1 |
11.09.24 |
|
|
3 |
Кейіпкердің қозғалысы |
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; 3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру; |
1 |
18.09.24 |
|
|
4 |
Қозғалыс командаларын жоба құруда қолдану |
|
1 |
25.09.24 |
|
|
5 |
Практикалық тапсырмалар |
3. 4. 2. 4. программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; 3.3.2.2 желідегі ақпарат алмасу жолдарын түсіндіру; |
1 |
2.10.24 |
|
|
6 |
Желіде тілдесу |
|
1 |
9.10.24 |
|
|
7 |
Әлеуметтік желілер мен мессенджерлер |
|
1
|
16.10.24 |
|
|
8 |
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3. 1. 3. 1 Интернет желісінде жұмыс істеуде жеке қауіпсіздігінің негізгі ережелерін ескеру. |
1 |
23.10.24 |
|
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі күні, айы, жылы |
Ескерту |
2 тоқсан. |
||||||
1 |
2 бөлім. Ойын құру (ортақ тақырыптары: «Уақыт», «Сәулет» ) |
Ойынның сценарийі |
3. 4. 2.1 дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу; 3.2.1.1 таңбалы, нөмірленген тізімдер жасау; |
1 |
6.11.24 |
|
2 |
Көріністер |
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; |
1 |
13.11.24 |
|
|
3 |
Кейіпкерлер |
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
20.11.24 |
|
|
4 |
Практикалық жұмыс |
3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
27.11.24 |
|
|
5 |
Костюм ауыстыру |
3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру; |
1 |
4.12.24 |
|
|
6 |
Менің ойыным |
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
11.12.24 |
|
|
7 |
Шағын ойындар |
3.4.1.1 қайталауды қолданатын алгоритмдер құрастыру (цикл); 3.4.2.3 программалау ойын алаңында бірнеше кейіпкерлермен жұмыс істеу;
|
1 |
18.12.24 |
|
|
8 |
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3.4.2.2 программалау ойын алаңында бірнеше көріністермен жұмыс істеу; 3.4.2.4 . программалау ойын алаңында ойын құру барысында циклдік алгоритмді жүзеге асыру. |
1 |
25.12.24 |
|
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі күні, айы, жылы |
Ескерту |
3 тоқсан. |
||||||
1 |
3 бөлім. Робототехника. Жоба (ортақ тақырыптары: «Өнер», «Көрнекті тұлғалар») |
Word мәтіндік редакторы |
3. 1. 1. 1 таңба регистрін, пернетақтаның орналасуын, меңзерді басқаруды өзгерту үшін клавиштерді пайдалану; 3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; |
1 |
15.01.25 |
|
2 |
Жобаға арналған идея |
3.2.1.2 мәтінді теру ережесін сақтау; 3.2.1.3. мәтінді өңдеу. |
1 |
22.01.25 |
|
|
3 |
Құжатты рәсімдейміз |
3.2.1.4 шрифт пен абзацты пішімдеу. |
1 |
29.01.25 |
|
|
4 |
Мәтіндегі иллюстрация |
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі); 3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу |
1 |
5.02.25 |
|
|
5 |
Компьютерде және құжатта ақпарат іздеу. |
3.3.1.1 ақпарат іздеуді іске асыру (құжаттағы мәтін үзіндісі); 3.2.1.5. суреттерді мәтінге енгізіп, реттеу |
1 |
12.02.25 |
|
|
6-7 |
Робот қолының қозғалысы |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; |
2 |
19.02.25 |
|
|
26.02.25 |
|
|||||
8 |
Цикл блогы |
3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
5.03.25 |
|
|
9 |
«Робот-тазартқыш» құрастыру |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; 3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
2 |
12.03.25 |
|
|
10 |
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3.5.3.1 орта қозғалтқыш жылдамдығының мөлшерін орнату және жылдамдығын реттеу; 3.5.2.1 робот қозғалысын ұйымдастыру үшін циклды пайдалану; |
1 |
19.03.25 |
|
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі күні, айы, жылы |
Ескерту |
4 тоқсан. |
||||||
27 |
4-бөлім. – Презентациялар (ортақ тақырыбы: «Су – өмірдің қайнар көзі») |
Презентация құру |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3.1.2.1 қолданбалы программаларда «қызу» клавиштерді қолдану; |
1 |
2.04.25 |
|
28 |
Презентация дизайны |
3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын дизайнды пайдалану; |
1 |
9.04.25 |
|
|
29 |
Анимация және ауысу |
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
16.04.25 |
|
|
30 |
Жоба жұмысына презентация жасау. |
3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
23.04.25 |
|
|
31 |
5-бөлім - Мәтін, графика және презентация (ортақ тақырыбы: «Демалыс мәдениеті. Мерекелер»). |
Фотосуреттер |
3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану; |
1 |
30.04.25 |
|
32 |
Фотосуреттер топтамасы |
3. 2. 2. 1 фотосуреттерді өңдейтін (жарық, контраст, жиектеме) программалар қолдану; |
1 |
7.05.25 |
|
|
33 |
Жобамен таныстыру. |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану; 3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
14.05.25 |
|
|
34 |
Өзіңді тексер! Шығармашылық тапсырмалар |
3.2.3.1 мәтін мен бейнені қамтитын қарапайым презентациялар жасау; 3.2.3.3 презентацияны безендіру үшін дайын жобаны пайдалану; 3.2.3.2 слайдтар арасында ауысуды қолдану; |
1 |
21.05.25 |
|
Цифрлық сауаттылық пәні бойынша күнтізбелік тақырыптық жоспар
4 сынып
Аптасына: 1 сағат, барлығы: 34 сағат
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
I тоқсан. 8 сағат |
|||||||
1 |
1 бөлім. Программалау (ортақ тақырыптары: «Менің Отаным – Қазақстан», «Адами құндылықтар») |
Айнымалылар |
4.4.2.1 айнымалыларды қолдану; |
1 |
6.09.2024 |
|
|
2 |
Кейіпкердің костюмін өзгерту. |
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру; |
1 |
13.09.2024 |
|
|
|
3 |
Кейіпкердің костюмін өзгерту. Жоба құру |
4.4.1.1 кірістірілген циклды жүзеге асыру; |
1 |
20.09.2024 |
|
|
|
4 |
Өз ойынының сценарийі |
4.2.1.1 мәтінде қарапайым кестелер жасау; |
1 |
27.09.2024 |
|
|
|
5 |
Логикалық операторлар |
4.4.1.2 логикалық операторларды пайдалану; |
1 |
4.10.2024 |
|
|
|
6 |
Салыстыру операторлары |
4.4.1.3 салыстыру операторларын пайдалану; |
1 |
11.10.2024 |
|
|
|
7-8 |
Өз ойыным. |
4.4.2.2 өз сценарийі бойынша ойын жасау; |
2 |
18.10.2024 |
|
|
|
25.10.2024
|
18.10.2024 өткізіледі |
|
|||||
II тоқсан 8 сағат |
|||||||
8 |
2 бөлім. Робототехника. Лабиринт және кегельринг (ортақ тақырыптары: «Мәдени мұра»,«Мамандықтар әлемі») |
Түс датчигі |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану; |
1 |
8.11.2024 |
|
|
9 |
Бағдаршам-робот |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану; |
1 |
15.11.2024 |
|
|
|
10 |
Ультрадыбыс датчигі |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
1 |
22.11.2024 |
|
|
|
11 |
Ультрадыбыс датчигі. Жоба құру |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
1 |
29.11.2024 |
|
|
|
12 |
Лабиринттан шығу |
4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
1 |
6.12.2024 |
|
|
|
13 |
Кегльринг |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану; 4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
1 |
13.12.2024 |
|
|
|
14 |
Кегльринг. Жоба құру |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану; 4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
1 |
20.12.2024 |
|
|
|
15 |
Шығармашылық тапсырмалар |
4.5.1.1 түс датчигін қолдану; 4.5.1.2 ультрадыбыс датчигін қолдану; |
1 |
27.12.2024 |
|
|
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
III тоқсан. 10сағат
|
||||||
16 |
3 бөлім. Видео жасау (ортақ тақырып: «Табиғат құбылыстары») |
Видеожазба |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; |
1 |
10.01.2025 |
|
17 |
VideoPad редакторының мүмкіндіктері |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; 4.2.4.2 бейнеклиптерді өңдеу; |
1 |
17.01.2025 |
|
|
18 |
Видеоны өңдеу |
4.2.4.2 бейнеклиптерді өңдеу; |
1 |
24.01.2025 |
|
|
19 |
Видеоны өңдеу. Жоба құру. |
4.2.4.1 бейнеклиптерді жасау; 4.2.4.2 бейнеклиптерді өңдеу; |
1 |
31.01.2025 |
|
|
20 |
4 бөлім. Презентациялар (ортақ тақырып: «Қоршаған ортаны қорғау») |
Презентацияларға арналған ақпарат. |
4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау; 4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі); |
1 |
7.02.2025 |
|
21 |
Презентацияларға арналған ақпарат. Жоба құру |
4.2.3.1 слайд үшін макет таңдау; 4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі); |
1 |
14.02.2025 |
|
|
22 |
Презентация слайдының макеті |
4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісі); 4.3.2.1браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); |
1 |
21.02.2025 |
|
|
23 |
Презентациядағы дыбыстар |
4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану; 4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
1 |
28.02.2025 |
|
|
24 |
Презентациядағы видео |
4.2.4.2 белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану; 4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
1 |
7.03.2025 |
|
|
25 |
Презентациядағы видео. Жоба құру |
4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжаттағы мәтін үзіндісін); 4.2.3.3 презентацияға дыбыс пен бейнені кірістіру; |
1 |
14.03.2025 |
|
|
26 |
Презентациядағы анимация |
4.2.3.2 презентациялардағы нысандардың анимациясын келтіру; 4.2.1.2 құжатқа сурет енгізу; |
1 |
|
|
р/с |
Бөлім /Ауыспалы |
Сабақтың тақырыбы |
Оқу мақсаттары |
Сағат саны |
Мерзімі |
Ескерту |
|
IV тоқсан. 8 сағат |
|||||||
27 |
5 бөлім. Болашақтың компьютерлері (ортақ тақырыптары: «Болашаққа саяхат», «Ғарышқа саяхат») |
Интернетке деректер жіберу |
4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; |
1 |
4.04.2025 |
|
|
28 |
Электронды поштамен файлдарды қабылдау және жіберу |
4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; |
1 |
11.04.2025 |
|
|
|
29 |
Пароль сенімділігі |
4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); 4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; |
1 |
18.04.2025 |
|
|
|
30 |
Интернетке деректер жіберу. Жоба құру |
4.3.2.1браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); 4.1.3.1 сенімді пароль критерийлерін айқындау; |
1 |
25.04.2025 |
|
|
|
31 |
Пароль сенімділігі. Жоба құру. |
4.3.2.1браузер параметрлерін қолдану (бетбелгілер жасау, журналды және жүктеуді көру); 4.3.2.2 файлдары қоса берілген хабарламаларды электрондық пошта арқылы қабылдау және жіберу; |
1 |
2.05.2025 |
|
|
|
33 |
Болашақтағы компьютерлер |
4.1.1.1 компьютерлік және мобильді технологиялардың ескіруі ғылыми-техникалық прогреспен байланысты екенін түсіндіру; 4.2.4.2. белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану. |
1 |
9.05.2025 |
|
|
|
34 |
Болашақтағы компьютерлер шағын жоба |
4.3.1.1 ақпаратты іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар); 4.2.4.2. белгілі бір тақырыпта фотосуреттер, дыбыстар және бейнелерді пайдалану. |
2 |
16.05.2025 |
|
|
|
23.05.2025 |
|
|