Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы
Білім беру ұйымы «Қарашілік орта мектебі» КММ
Сынып: мектепалды сыныбы
Балалардың жасы- 5 жастағы
Жоспардың құрылу кезеңі (апта күндерін, айды, жылды көрсету)– 18-22 қараша 2024ж.
|
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 18.11.24 |
Сейсенбі 19.11.24 |
Сәрсенбі 20.11.24 |
Бейсенбі 21.11.24 |
Жұма 22.11.24 |
|
|
«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында Қараша – әділдік және жауапкершілік айы Апта дәйексөзі: Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі |
||||||
|
Топқа балаларды қабылдау кезінде күй қосу. «Күй күмбірі» - балалардың бойында музыканы тыңдауға қызығушылықтарын, музыканы эмоционады қабылдауды, түсінуді, қадірлей білуді қалыптастыру, ұлттық мәдениетке қызығушылықты арттыру, шығармашылық дағдыларды қалыптастыру,қабылдау барысында және үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру. |
||||||
|
Баланың көңіл күйін сұрау, балаға жақсы көңіл күй сыйлау, баланың көңіл күйіне байланысты сұрақтар қойып, әңгімеге тарту. «Менің Қазақстаным» Қазақстан Республикасының Әнұранын орындауы «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы Сөздік қор (минимум) Әнұран, көңіл-күй
|
"Жақсы тілек"сәлемдесу Міндеті: өзіне деген сенімділікті арттыруға ықпал ету. Балалар допты шеңберге өткізіп, бір – біріне мақтау айтады-бұл адамға айтқысы келетін жағымды, жылы сөздер. (Танымдық іс-әрекет) «Ұлттық ойын - ұлт қазынасы» - мектеп жасына дейінгі балалармен ұлттық ойындарды өткізу «Омпа» ойыны Міндеті: Ұмытылып бара жатқан ойынды қайта жаңғырту, ойын туралы түсінік беріп, қызығушылы қтарын ояту Шарты: Асық ойынының бір түрін «Омпа» деп атайды. Оны таза ауада, алаңда не үлкен бөлмелерде ойнауға болады. Ойыншылар арасы 20 қадам екі көн сызады да, біріншісіне төрт бұрыш жасайды(оның көлемі өзара келісіледі). Дәл ортасындағы сызыққа әрбір ойыншы өздерінің асықтарын тігеді. Тігілген асықтардың ортасына бір асық мұртынан «Омпа» тұрғызады. Ойыншылар екінші белгіленген жерден бірінің артына бірі тұрып, әркімнің өз кезектері бойынша қолдарындағы сақаларымен «Омпаны» ата бастайды. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы Сөздік қор (минимум) Омпа, асық, төрт бұрыш |
"Сиқырлы сандық" сәлемдесу Міндеті Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.Ана тіліндегі дауысты жіне айтылуы және дыбысталуы ұқсас дауыссыз к – қ дыбыстарды дұрыс , анық айтуды үйрету. (Қарым-қатынас іс-әрекеті) «Ұлттық ойын - ұлт қазынасы» - мектеп жасына дейінгі балалармен ұлттық ойындарды өткізу «Арқаласпақ» ойыны Шарты: Олар иіру арқылы кезек алысып, бірінің сақасын бірі атады. Егер сақа тисе, әлгі баланы сол араға дейін арқалап апару керек. Ойын әрі қарай жалғаса береді. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы
Сюжеттік ойын:«Менің мамандығым". Міндеті:Өз іс-әрекеттері мен басқа адамдардың іс-әрекеттерін бағалай білуге баулу. (Танымдық іс-әрекет) Сөздік қор (минимум) Аударыспақ, сақа, иіру
|
Сәлемдесу "Аялы алақан". Міндеті: Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Фонематикалық естуді дамыту, сөздегі дыбыстардың орнын анықтау (басы, ортасы, соңы). (Қазақ тілі) «Ұлттық ойын - ұлт қазынасы» - мектеп жасына дейінгі балалармен ұлттық ойындарды өткізу «Бәйге» (ат жарыс) ойыны Шарты: Ойынға 4–5 бала қатысып, олар үстелге жағалап тұрысады. Әрқайсысы ойын ережесіне сай боялып, дайындалған асықтардан біреуден тандап алады. Төрт ойыншыға берілген асық төрт түрлі түсте болуы керек: қара, ақ, көк және сары түсті. Одан соң үстел үстіне 80-90 асықты шеңберге ұқсатып айналдыра тігіп, шабыс алаңын жасайды. Тек бәйге асықтарының старт алатын және мәреге жететін жерін, яғни түйісу орнын ғана ашық қалдырады. Ойыншылардың біреуі төрт «атты» (асықты) жинап алып, ортаға иіреді. Кімнің асығы алшы түссе, сол ойынды бастайды. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы Сөздік қор (минимум) Түрлі-түсті, асық,алшы |
Дидактикалық ойын: "Суретті сипаттап айтып бер". Міндеті:. Менің Отаным- Қазақстан. Туған өлке, ел, Отан, мемлекеттік мерекелер, Қазақстан Республикасының рәміздерін, Қазақстан Республикасының Президенті, оның халық үшін атқаратын қызметінің маңыздылығын түсіну. (Танымдық іс-әрекет) «Ұлттық ойын - ұлт қазынасы» - мектеп жасына дейінгі балалармен ұлттық ойындарды өткізу «Құмар түсті» ойыны Шарты: Ең алдымен барлық асық ойынына тән ұтыстың негізгі шарты болып табылатын төрт асықтың иіріліп, жерге түскеннен кейінгі құмар деп аталатын ұпай әкелетін «жатысы» жөнінде. Егер иірілген төрт асық қатарынан кілең алшы немесе кілең тәйке, немесе кілең бүк, немесе шік түссе, оны құмар түсті деп атайды. Алайда төрт асығы алшы түсіп, құмар түсті жасаған ойыншы ғана бірден төрт ұпайға ие болады. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы Сөздік қор (минимум) Рәміз, ұпай,бүк,шік |
|
|
«Өнегелі 15 минут» - балалардың ересектермен емін-еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру |
||||||
|
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-аналармен әңгімелесу "мектеп жасына дейінгі балаларды үйде оқыту".. |
Ата-аналарға кеңес беру «Еріксіз балалар жоқ, тәрбилеумен бүлінген балалар бар» |
Ата-аналармен жеке әңгімелер: «"Жоқ" деген сөз»
|
."Эстетикалық мінез - құлық нормаларына тәрбиелей отырып, балаларды мәдени дағдыларға үйрету."кеңес |
Ақыл-кеңес «Балаңызды тұмаудан сақтаңыз!» Қауіпсіздік ережесі
|
|
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
Дидактикалық ойын«Жыл құстары және қыстайтын құстарды ажырат» Міндеті: Жыл құстары мен қыстайтын құстарды ажырата білу, құстардың пайдасы туралы білу, оларға қамқорлық жасау. (Танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті) Экологиялық тәрбие
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ» https://orken-instituty.kz/ru/dashboard/cpsp-material/poleznye-materialy-cpsp «ЖЕКЕ ҚАУІПСІЗДІК» ережесінен |
Балаларды мультфильмдердің кейіпкерлерін қиып алуға шақыру Міндеті: қайшыны дұрыс пайдалана білуді қалыптастыру ( Шығармашылық іс-әрекеті ) Қауіпсіздік ережесі
Шығармашылық қызмет барысында қазақтың ұлттық әуендерін тыңдауды қосу. Міндеті: Музыка тыңдау.Музыканың сипатын бейненің мазмұнымен, оның көңіл-күйімен байланыстыра білуді қалыптастыру. (Музыка)
|
Дидактикалық ойын «Кім? Не?» (зат есімдер) Міндеті: Тілдің грамматикалық құрылымы. Сөйлемдердегі сөздерді: сын есімдерді зат есімдермен үйлестіре білуді жетілдіру.Сөйлеу әдебін, жай және жайылма сөйлемдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру; (Қарым-қатынас іс-әрекеті)
«Адалдық алаңы» Мультфильм қарау «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы |
Сөздік ойын «Сөйлемді толықтыр» Міндеті: Шығарма мазмұнын сюжеттің бірізділігін сақтай отырып, эмоциямен, қисынды қайталап айтып беру Шарты: Балалардан сөйлемді аяқтауды өтіну: «Балалар гүлзардағы гүлдерге су құйып жатыр, себебі . . .». "Ағаштарда бір жапырақ қалмады, өйткені . . . " , "Аю қыста ұйықтайды, себебі . . . " және т.б. (Қарым-қатынас іс-әрекеті) |
«Кім зейінді?» дидактикалық ойыны. Міндеті: Буын туралы ұғымдарды қалыптастыру, сөздерді буындарға бөлу, олардың саны мен ретін анықтау (Қарым-қатынас іс-әрекеті) Бақшаға арналған жиһаз» құрылыс ойындары , Айсұлу қуыршақтарға арналған үй ». Міндеті: Табиғи, қалдық материалдардан құрастыру. Табиғи және қалдық материалдармен жұмыс жасау кезінде өзінің әрекетін жоспарлау дағдыларын жетілдіру. ( Шығармашылық іс-әрекеті ) |
|
|
Ертеңгілік жаттығу |
Сауықтыру-шынықтыру шаралары.Таңертеңгі жаттығуды орындауға қызығушылық тудыру, дене бітімін қалыптастыру және аяқтың өкшелерін нығайту. Жалпы дамытушы жаттығулар. Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар. Қолды кеуде тұсына қою, екі жаққа созу; Кеудеге арналған жаттығулар. Қолды алға көтеріп оңға, солға бұрылу. Қолдың күшін жетілдіруге арналған жаттығулар. 3-5 метр қашықтықта екі қолын жерге қойып, жүру (бір бала екінші баланы аяғынан ұстайды). Іштің бұлшық еттеріне арналған жаттығулар.Екі бала жұптасып жасайды: бірінші бала қолын желкесіне қойып, шалқасынан жатып, денесін көтереді, екінші бала оның аяғына отырады (5-6 рет) (Дене шынықтыру) |
|||||
|
«Тамақты үнемді тұтыну» - табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру |
||||||
|
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
Аз қимылды ойын Көңіл күй жақсы болса, ұр шапалақ. 3 рет Ашу болып тұрсаң , жерді теп. 3 рет Қорқып тұрсаң, қолынменнен бетті жап, 3 рет Ұйқын келсе, екі қолды қосып жат 3рет ( Дене шынықтыру, қазақ тілі) |
Санамақ
Бір аптада ( Танымдық іс-әрекет,қазақ тілі) |
Аз қимылды ойын Аспанда бұлт торлайды Жаңбыр жауды себелеп Кішкене бұтақ астына Тығылып алды сұр көжек. Жел үрлейді у-у, Құйын келіп билейді гу-гу, Қатты – қатты жел соқты. Жапырақтар қол ( Дене шынықтыру) |
Санамақ
Сәл демалып,
тыным ал. (Танымдық іс-әрекет,қазақ тілі) |
Аз қимылды ойын Сәлем, сәлем Шапалақ соғайық 2 рет Көкке керіліп, Аяқты ұстайық. Айналып тұрайық, Сәлем жолдайық. Сәлем, сәлем Аяқпен таптайық 2 рет Көкке керіліп, Аяқты ұстайық. Айналып тұрайық, Сәлем жолдайық. (Қазақ тілі, музыка) |
|
|
Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырылған іс-әрекет |
1. Көркем әдебиет Міндеті: Шығарма мазмұнын сюжеттің бірізділігін сақтай отырып, эмоциямен, қисынды қайталап айтып беру 2.Сауат ашу негіздері Міндеті: Буын туралы ұғымдарды қалыптастыру, сөздерді буындарға бөлу, олардың саны мен ретін анықтау. Буындардан сөздер құрастыруға (ауызша) үйрету. 3. Қазақ тілі Міндеті:Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Фонематикалық естуді дамыту, сөздегі дыбыстардың орнын анықтау (басы, ортасы, соңы). 4. Дене шынықтыру Міндеті: Спорттық жаттығулар. Спорт түрлерімен таныстыруды жалғастыру. Спорт залда және спорт алаңында қауіпсіздікті сақтауға баулу.
|
1. Қоршаған ортамен таныстыру Міндеті:Мемлекеттік Әнұранды жатқа білу, оның маңыздылығын түсіну. Мемлекеттік мерекелердің (Тәуелсіздік, Республика күні, жаңа жыл, Наурыз, ғарышкерлер, аналар мерекесі, Отан қорғаушылар, балалар, астана күні) маңыздылығын түсіну, оларға белсенді қатысу. 2.Математика негіздері Міндеті:Заттарды әртүрлі белгілері бойынша (пішіні) салыстыра білуге үйрету. 3. Музыка Міндеті:Музыканың және оның бөліктерінің сипатындағы өзгерістерге сәйкес қимылдарды өзгерте отырып, жаттығуларды орындауға үйрету: марш сипатын анық ырғақты жүрумен; музыканың қимыл сипатын жеңіл және ырғақпен жүгіру, жүрелеп отыру арқылы бере білу. 4. Сурет салу, мүсіндеу, жапсыру құрастыру Міндеті:Қағаздан құрастыру әдістерін қолданып, жазық материалды көлемді пішінге өзгерте білуді бекіту. Заттардың пішіндеріне, бөліктердің салыстырмалы өлшеміне және олардың орналасуына сүйене отырып, түстер мен олардың реңктерін беру Жұмысты ұқыпты орындау, заттарды жинау, қауіпсіздік ережелерін сақтау. Қайшы мен желімді дұрыс қолдану, еңбек қауіпсіздігі мен жеке гигиена ережелерін сақтау.
|
1.Көркем әдебиет Міндеті: Шығарма мазмұнын сюжеттің бірізділігін сақтай отырып, эмоциямен, қисынды қайталап айтып беру 2.Сауат ашу негіздері Міндеті: Буын туралы ұғымдарды қалыптастыру, сөздерді буындарға бөлу, олардың саны мен ретін анықтау. Буындардан сөздер құрастыруға (ауызша) үйрету. 3. Қазақ тілі Міндеті:Сөздерді жіктеп, тәуелдеп, септеп қолдана білуді, интонациясы бойынша сөйлемдерді (хабарлы, сұраулы, лепті) ажыратып, сөйлегенде қолдана білуді жетілдіру. 4. Дене шынықтыру Міндеті: Спорттық ойындар. Бадминтон. Воланды ракеткамен белгілі бір жаққа бағыттай отырып лақтыру.
|
1. Сөйлеуді дамыту Міндеті:. Сөйлемдердегі сөздерді: сын есімдерді зат есімдермен үйлестіре білуді жетілдіру.Сөйлеу әдебін, жай және жайылма сөйлемдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру; 2. Сауат ашу негіздері Міндеті:Буын туралы ұғымдарды қалыптастыру, сөздерді буындарға бөлу, олардың саны мен ретін анықтау. Буындардан сөздер құрастыруға (ауызша) үйрету. 3. Математика негіздері Міндеті:Геометриялық фигуралар (дөңгелек, сопақша, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр) дұрыс атап, оларды ажырата білуге жаттықтыру. 4. Музыка Міндеті:Музыканың және оның бөліктерінің сипатындағы өзгерістерге сәйкес қимылдарды өзгерте отырып, жаттығуларды орындауға үйрету: марш сипатын анық ырғақты жүрумен; музыканың қимыл сипатын жеңіл және ырғақпен жүгіру, жүрелеп отыру арқылы бере білу.
|
1. Қоршаған ортамен таныстыру Міндеті:Жол қозғалысының қарапайым ережелерін, жаяу жүргіншілер мен велосипедшілердің қозғалыс ережелерін сақтау. «Балалар», «трамвай аялдамасы», «автобус аялдамасы», «жаяу жүргіншілер жолы», «велосипед жолы» белгілерін білу. 2. Математика негіздері Міндеті:Геометриялық фигуралар (дөңгелек, сопақша, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр) дұрыс атап, оларды ажырата білуге жаттықтыру. 3.Сөйлеуді дамыту Міндеті: Алуан түрлі заттарды сипаттауға, қарым-қатынас жасауға қажетті сөздерді қолдану және түсіну, оларды сөйлегенде белсенді қолдану дағдыларын қалыптастыру. 4.Дене шынықтыру Міндеті: Балалардың құрдастарымен қимылды ойындарды өз бетінше ұйымдастыруына жағдай жасау. |
|
|
Тамақтану |
Мәдени-гигиеналық дағдыларды жетілдіру. Жеке гигиена ережелерін орындауда өзін-өзі бақылауды дамыту: дененің тазалығын бақылау, қолдарын жуу, тамақтанғаннан кейін ауызды шаю, қол орамалды пайдалану. Осы шараларды жүргізудің және жеке гигиена заттарын пайдаланудың қажеттілігін түсіну. Қауіпсіздік ережесі
|
|||||
|
Жуыну кезіндегі көркем сөз Су - тіршілік негізі, Онсыз өмір сүрмейсің. Гигиена егізі, Су деп және білгейсің. Су - табиғат байлығы, Өзен - көлге барғайсың. Кемі екі рет әр күні Суға түсіп алғайсың |
Жуыну кезіңдегі тақпақтар: Хош иісті сабынның Көбігіне малынып, Қолымызды жуамыз Барлық кірден арылып. Көкөністі жуып жеп, Қайнаған су ішеміз.
|
Тамақтану.Үстел басында қарапайым мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тамақтану дұрыс кезінде дұрыс отыруға дағдыландыру. |
Жуыну кезіңдегі тақпақтар:
Дос бол сабын, сумен
сен, |
Жуыну кезіңдегі мақал-мәтел: Су бергеннің сауабы бар, Су төкеннің жауабы бар. Ағын су жолын табады, Ақ адам оңын табады. Сумен ойнама – батарсың, Отпен ойнама – жанарсың |
||
|
Серуенге дайындық |
Салауатты өмір салты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру. Балалардың назарын ағзасы мен денсаулығының ерекшеліктеріне аудару. Салауатты өмір салтының маңызды компоненттері: ұйқы және күн, ауа мен су және денсаулыққа зиян келтіретін факторлар туралы түсініктерді кеңейту. (Дене шынықтыру) |
Салауатты өмір салты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру. Балалардың назарын ағзасы мен денсаулығының ерекшеліктеріне аудару. Салауатты өмір салтының маңызды компоненттері: ұйқы және күн, ауа мен су және денсаулыққа зиян келтіретін факторлар туралы түсініктерді кеңейту. (Дене шынықтыру) |
Салауатты өмір салты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру. Балалардың назарын ағзасы мен денсаулығының ерекшеліктеріне аудару. Салауатты өмір салтының маңызды компоненттері: ұйқы және күн, ауа мен су және денсаулыққа зиян келтіретін факторлар туралы түсініктерді кеңейту. (Дене шынықтыру) |
Салауатты өмір салты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру. Балалардың назарын ағзасы мен денсаулығының ерекшеліктеріне аудару. Салауатты өмір салтының маңызды компоненттері: ұйқы және күн, ауа мен су және денсаулыққа зиян келтіретін факторлар туралы түсініктерді кеңейту. (Дене шынықтыру) |
Салауатты өмір салты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру. Балалардың назарын ағзасы мен денсаулығының ерекшеліктеріне аудару. Салауатты өмір салтының маңызды компоненттері: ұйқы және күн, ауа мен су және денсаулыққа зиян келтіретін факторлар туралы түсініктерді кеңейту. (Дене шынықтыру) |
|
|
Серуен |
Бақылау:Күз мезгіліндегі адамдардың киім киісін бақылау. Міндеті: Адамдардың неліктен күз мезгілінде жылырақ киінетіндігін балаларға айтып түсіндіру. Қауіпсіздік ережесі
Еңбек: Біздің ауламыз. Міндеті:: Ауладағы түскен жапырақтарды жинауға балаларды тазалыққа, еңбекқорлыққа баулу. Жеке жұмыс: «Күзгі киім». Міндеті:: Күзгі киім атауларын үш тілде үйрету. Қимылдық ойын: « Күн мен түн». Міндеті:: Балаларды әр түрлі қимыл-қозғалсын дамыту, шапшаңдыққа, ептілікке , ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Қимылдық ойын: « Ортасына дейін кім бұрын жетеді?». Міндеті:: Балалардың қимыл- қозғалысын дамыту, шапшаңдыққа , ептілікке , ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Ойын барысы: Екі қысқа жұмыр таяқ алынады. Ұзындығы 8 м жіпті екі шынан байлайды.Оның қақ ортасына лентемен байлап белгілейді. Балалар таяқтарды алады да, бір-бірінен алшақтап, екі жаққа қарай жіпті таяққа орап, екі қолдарымен таяқты айналдыра бастайды да , алға қарай жылжиды. Жіпті лентаға дейін кім бұрын ораса , сол жеңген болып есептеледі.(Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, еңбек іс-әрекеті) Дене шынықтыру Экологиялық тәрбие
|
Бақылау: Күзгі көріністі бақылау. Міндеті: Күз ерекшеліктерін айыра ьілуге ; күннің салқындауы, жаңбырдың жиі жаууы, жапырақтардың сарғаюы, адамдардың жылы киінуі туралы түсінік қалыптастыру. Еңбек: Ойын алаңы. Міндеті:Ойын алаңындағы ағаш бұтақтарын жинау.Балаларды еңбексүйгіштікке баулу. Өз алаңдарын таза ұстауға үйрету. Жеке жұмыс: «Күз» өлеңі. Міндеті:Күз мезгілінің ерекшелігін айтып, тақпақ жаттатқызып, сөздік қорын молайту, есте сақтау қабілетін дамыту. Көрінеді шалғайдан, Бел-белестер сарғайған. Сары жапырақтар төгілген, Тоғайды да көрдім мен. Қимылдық ойын: «Қашпа, доп». Міндеті:: Ойын шартын сақтай отырып, топ болып ойнауға, қимыл-қозғалысын дамытуға , ептілікке, шапшаңдыққа үйрету. Міндеті:: «Жүгіріп өтуге үлгер». Міндеті:Ептілікке, шапшаңдыққа , батылдыққа тәрбиелеу, тез секіруге үйрету. Ойын барысы: Тәрбиеші балалардың біреуімен жіптің екі ұшын (ұзындығы 3-4м.) ұстап, оны жүгіріп келе жатқан балалардың бағытына қарай жайлап айналдырады.Балалар бірінен соң бірі, жіп жоғары көтерілген кезде жіптің астынан жүгіріп өтуге үлгеруі қажет. Тәрбиеші балалар қимылын реттеп отырады.Ол әрбір жүргізушіге: «Жүгір!» деген сигнал береді.Әрі қарай жіптің өтуге тырысулары қажет. Дербес ойындар:
(Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, еңбек іс-әрекеті) Дене шынықтыру, музыка Экологиялық тәрбие
|
Бақылау: Ауа-райын бақылау. Міндеті:: Күннің қанша градусқа төмендегенін бақылау. Күзгі табиғат құбылыстарын түсіндіру. Еңбек: Гүл тұқымдарын жинау. Міндеті:Гүлдің тұқымнан өсетінін түсіндіру, көктемде тұқымды гүлзарларға себетіндігіміз, тұқымнан гүл өсетіндігін түсіндіру. Жеке жұмыс:Сипап өткен самалға, Тербеледі сары алма. Көз салып едім бақшаға, Қауын біткен сары ала. Дидактикалық ойын: «Жемістер мен көкөністер». Міндеті:Жемістер мен көкөністерді ажырату.Олардың адам ағзасына тигізер пайдасын түсіндіру. Қимылдық ойын: «Тышқан мен мысық» Міндеті: Балаларды тату ойнауға үйрету .Тез жүгіруге , ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Қимылдық ойын: . «Доппен ұрып алу». Ойын барысы:Балалар дөңгеленіп тұрады.Тәрбиеші жүргізушіні таңдап алады да , допты береді. «Бір, екі , үш» дегенде балалар жан- жаққа қашады. Жүргізуші доппен ұрады.Кімге тисе сол ойыннан шығады:Ойын осылай жалғасады. Еркін ойын:
Дене шынықтыру, Музыка (Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, еңбек іс-әрекеті) Экологиялық тәрбие
|
Бақылау: Өткінші жаңбырды бақылау. Міндеті:Өткінші жаңбыр туралы түсінік беру. Жаңбырдың пайдасы , жаңбыр жауғанына қарап егістікті, бау бақшаны , саяжайдағы көкөніс, жеміс –жидек бәрін қолдан жауындатып суарудың пайдасын ашып түсіндіру. Еңбек: Ағаш түптерін қопсыту. Міндеті: Ағаш түптерін қопсыту арқылы балаларға өсімдіктерге тыңайтқыш заттар топырақ арқылы баратындығын түсіндіру. Жеке жұмыс: «Еңбекпен ел көгерер, Жаңбырмен жер көгерер». Міндеті:Мақал үйрету арқылы балаларға өсімдіктерге тыңайтқыш заттар топырақ арқылы баратындығын түсіндіру. Қимылдық ойын: «Допты қуып жет». Балаларды тез жүгіруге үйрету, шапшаңдыққа , ептілікке тәрбиелеу. Қимылдық ойын: «Кім тезірек?» Міндеті:Секіргішпен секіруге үйрету, секіру қабілетін дамыту, ептілікке тәрбиелеу. Ойын барысы: Балалар қолдарындағы секіргішпен алаңның бір жағына, бір-біріне бөгет жасамай сапқа тұрады.Олардан 15-20 қадам қашықтықта сызық сызылады немесе жалаушалар байланған жіп тартылады. Балалар келісілген сигнал бойынша бір мезгілде сызыққа бағыттала секіреді.Тәрбиеші сызықтың үстіне түскен баланы белгілеп алады. Дене шынықтыру, музыка (Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, еңбек іс-әрекеті) Экологиялық тәрбие
|
Бақылау: Шықты бақылау. Міндеті: Күз ерекшеліктерін көрсете түсіндіру, шықтың пайда болу жолы. Еңбек:Ағаш бұтақтарын жинау. Міндеті:: Балалардың бірлесіп жұмыс жасауға баулу, бастаған істерін аяғына дейін тыңғылықты жасауға үйрету. Жеке жұмыс: «Менің Отаным» өлеңін жаттату. Отан –менің ата-анам, Отан-досым , бауырым. Отан-өлкем, астанам, Отан-туған ауылым. Міндеті:: Отанын сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу. Патриоттық сезімдерін арттыру. Ойын:«Қояндар секіреді». Міндеті:: Қос аяқпен секіруге үйрету.Ептілікке, шапшаңдыққа баулу. Қимылдық ойын: «Қаздар мен бақташы». Ойын барысы:Ойыншылардың ішінен қасқыр мен бақташы таңдап алады.Басқа балалар болады.Ортадан бір сызық созылады.Ол-қаздардың үйі болады.Бақташы қаздарды жайып шығады.Олар далада жайылып жүреді. Бақташы: Қаздар, қаздар!? Қаздар: га,га,га Бақташы:тамақ жейсіңдер ме? Қаздар: иә, иә, иә. Бақташы: Ендеше ұшыңдар. Қаздар:жоқ , аш қасқыр бар Жібермейді ол жолда Бақташы: тез ұшыңдар қалайда ! Осы кезде қаздар қанаттарын қағып ұшып бақташыға қарай жүгіреді. Қасқыр ұстағандарын жинап қояды. Екі рет оянғандарында ауысып басқа балаларға кезек береді. Еркін ойындар. (Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, еңбек іс-әрекеті) Дене шынықтыру, музыка Экологиялық тәрбие |
|
|
Серуеннен оралу |
Мәдени-гигиеналық дағдыларды жетілдіру. Жеке гигиена ережелерін орындауда өзін-өзі бақылауды дамыту: дененің тазалығын бақылау, қол - аяқтарын жуу, тіс тазалау, тамақтанғаннан кейін ауызды шаю, қол орамалды пайдалану. Осы шараларды жүргізудің және жеке гигиена заттарын пайдаланудың қажеттілігін түсіну. Сауықтыру-шынықтыру шаралары.Балалардың денсаулықтарын, шынықтыру құралдарының әсерлеріне бейімделу деңгейін ескеріп, қарама-қарсы температурадағы сумен шайыну. Қауіпсіздік ережесі
|
|||||
|
«Қалай шешіну керек?» шешіну кезінде киімдерін белгілі тәртіппен шешуге үйретуді жалғастыру. |
Жуыну кезіңдегі тақпақтар: Сылдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің, маңдайың. Тазалықтың досы, Су дегенің осы. соңында.
|
Жуыну кезіңдегі жұмбақтар: Ол суретің ұқсайды, Дәл казіргі өзіңе. (айна) Одан кір қорқады Судан бұл қорқады. (сабын) Дәміде жоқ, түсіде жоқ Пайдаланбас кісі жоқ. (су |
Жуыну кезіңдегі мақалдар: 1. Сусыз тіршілік жоқ. 2. Жер - қазына, Су – алтын. 3. Бұлақ көрсең көзін аш. 4. Сулы жер – нұрлы жер. 5. Тамшыдан теңіз құралады |
«Біз ұқыпты баламыз» Киімдерін дұрыс бүктеулерін қадағалау. |
||
|
Балалармен жеке жұмыс |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру «Жануарлар қысқа дайындығы?» Міндеті:Алуан түрлі заттарды сипаттауға, қарым-қатынас жасауға қажетті сөздерді қолдану және түсіну, оларды сөйлегенде белсенді қолдану дағдыларын қалыптастыру Жанайым.Мадина
|
Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту. «Көршісін тап» Міндеті: сандарды тура санауға, көршілерін ажырата білуге жаттықтыру. Айкөркем.Ақназар |
Шығармашылық дағдыларының, зерттеу іс-әрекетінің дамуы «Түлкі мен қоян» Міндеті:Заттардың пішіндеріне, бөліктердің салыстырмалы өлшеміне және олардың орналасуына сүйене отырып, түстер мен олардың реңктерін беру, негізгі пішінді, заттар мен олардың бөліктерінің пропорцияларын мәнерлеп жеткізе білу, түстерді өз қалауы бойынша таңдау. Камшат.Мансур |
Коммуникативтік дағдылары дамыту «Үйшік»ертегісін мазмұндауға үйрету. Міндеті:Тыңдалған шығарманың мазмұнын қайталап айтуға үйрету. (Әдемі,Адия) физикалық дамуы «Қолымыз тап-таза» Міндеті: жуыну кезінде киімді суламау үшін жеңдерін өз бетімен түру, жуыну кезінде суды шашыратпау білігін жаттықтыру. Жеке гигиена ережелерін орындауда өзін-өзі бақылауды дамыту. Мадина.Айкөркем |
Ойын «Мекенін тап» Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру Қоршаған ортамен таныстыру Лэпбукпен жұмыс « Мекенін тап» Міндеті:Жабайы аңдар, олардың сыртқы түрі, қозғалуы, тіршілік ету ортасы, азығы, қысқа бейімделуі туралы ұғымдарын байыту. Камшат.Жанайым
|
|
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
Дидактикалық
ойыны (Танымдық іс-әрекет) |
«Суреттің екінші бөлігін сал»
ойыны (Шығармашылық іс-әрекет, бейнелеу іс-әрекеті) |
«Кім жылдам
құрастырады?» ойыны Табиғи және қалдық материалдармен жұмыс жасау кезінде өзінің әрекетін жоспарлау дағдыларын жетілдіру. (Шығармашылық іс-әрекеті) |
«Керісінше айт»
ойыны (жылдам-баяу) Фонематикалық естуді дамыту, сөздегі дыбыстардың орнын анықтау (басы, ортасы, соңы). (Қазақ тілі) |
«Кім бірінші
атайды?ойыны (Танымдық іс-әрекет) |
|
|
Балалардың үйге қайтуы |
Балаларды республикалық сайыстарға қатыстыру жайлы сөйлесу. |
Мансұрдың тәртібі жайлы ата-анасымен жеке әңгімелер жүргізу. |
Қараша айының тамақ ақысын төлеу жайлы сөйлесу. |
Үйде балалармен бірге кітаптарды көбірек қарау, оқу жөнінде ұсыныс білдіру. |
Сыныптағы кітапхана бұрышынан Мадинаның анасына кітап беру, демалыста баласымен кітап оқуға. |
|
Тексерілді: ![]()
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Циклаграмма
Циклаграмма
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы
Білім беру ұйымы «Қарашілік орта мектебі» КММ
Сынып: мектепалды сыныбы
Балалардың жасы- 5 жастағы
Жоспардың құрылу кезеңі (апта күндерін, айды, жылды көрсету)– 18-22 қараша 2024ж.
|
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 18.11.24 |
Сейсенбі 19.11.24 |
Сәрсенбі 20.11.24 |
Бейсенбі 21.11.24 |
Жұма 22.11.24 |
|
|
«Біртұтас тәрбие» бағдарламасы аясында Қараша – әділдік және жауапкершілік айы Апта дәйексөзі: Жауапкершілік – адамгершілік қасиеттің көрінісі |
||||||
|
Топқа балаларды қабылдау кезінде күй қосу. «Күй күмбірі» - балалардың бойында музыканы тыңдауға қызығушылықтарын, музыканы эмоционады қабылдауды, түсінуді, қадірлей білуді қалыптастыру, ұлттық мәдениетке қызығушылықты арттыру, шығармашылық дағдыларды қалыптастыру,қабылдау барысында және үнемі күй қою, шығармашылық зерттеу іс әрекет дағдыларын дамыту, музыканы тыңдауға қызығушылықты қалыптастыру. |
||||||
|
Баланың көңіл күйін сұрау, балаға жақсы көңіл күй сыйлау, баланың көңіл күйіне байланысты сұрақтар қойып, әңгімеге тарту. «Менің Қазақстаным» Қазақстан Республикасының Әнұранын орындауы «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы Сөздік қор (минимум) Әнұран, көңіл-күй
|
"Жақсы тілек"сәлемдесу Міндеті: өзіне деген сенімділікті арттыруға ықпал ету. Балалар допты шеңберге өткізіп, бір – біріне мақтау айтады-бұл адамға айтқысы келетін жағымды, жылы сөздер. (Танымдық іс-әрекет) «Ұлттық ойын - ұлт қазынасы» - мектеп жасына дейінгі балалармен ұлттық ойындарды өткізу «Омпа» ойыны Міндеті: Ұмытылып бара жатқан ойынды қайта жаңғырту, ойын туралы түсінік беріп, қызығушылы қтарын ояту Шарты: Асық ойынының бір түрін «Омпа» деп атайды. Оны таза ауада, алаңда не үлкен бөлмелерде ойнауға болады. Ойыншылар арасы 20 қадам екі көн сызады да, біріншісіне төрт бұрыш жасайды(оның көлемі өзара келісіледі). Дәл ортасындағы сызыққа әрбір ойыншы өздерінің асықтарын тігеді. Тігілген асықтардың ортасына бір асық мұртынан «Омпа» тұрғызады. Ойыншылар екінші белгіленген жерден бірінің артына бірі тұрып, әркімнің өз кезектері бойынша қолдарындағы сақаларымен «Омпаны» ата бастайды. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы Сөздік қор (минимум) Омпа, асық, төрт бұрыш |
"Сиқырлы сандық" сәлемдесу Міндеті Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті.Ана тіліндегі дауысты жіне айтылуы және дыбысталуы ұқсас дауыссыз к – қ дыбыстарды дұрыс , анық айтуды үйрету. (Қарым-қатынас іс-әрекеті) «Ұлттық ойын - ұлт қазынасы» - мектеп жасына дейінгі балалармен ұлттық ойындарды өткізу «Арқаласпақ» ойыны Шарты: Олар иіру арқылы кезек алысып, бірінің сақасын бірі атады. Егер сақа тисе, әлгі баланы сол араға дейін арқалап апару керек. Ойын әрі қарай жалғаса береді. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы
Сюжеттік ойын:«Менің мамандығым". Міндеті:Өз іс-әрекеттері мен басқа адамдардың іс-әрекеттерін бағалай білуге баулу. (Танымдық іс-әрекет) Сөздік қор (минимум) Аударыспақ, сақа, иіру
|
Сәлемдесу "Аялы алақан". Міндеті: Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Фонематикалық естуді дамыту, сөздегі дыбыстардың орнын анықтау (басы, ортасы, соңы). (Қазақ тілі) «Ұлттық ойын - ұлт қазынасы» - мектеп жасына дейінгі балалармен ұлттық ойындарды өткізу «Бәйге» (ат жарыс) ойыны Шарты: Ойынға 4–5 бала қатысып, олар үстелге жағалап тұрысады. Әрқайсысы ойын ережесіне сай боялып, дайындалған асықтардан біреуден тандап алады. Төрт ойыншыға берілген асық төрт түрлі түсте болуы керек: қара, ақ, көк және сары түсті. Одан соң үстел үстіне 80-90 асықты шеңберге ұқсатып айналдыра тігіп, шабыс алаңын жасайды. Тек бәйге асықтарының старт алатын және мәреге жететін жерін, яғни түйісу орнын ғана ашық қалдырады. Ойыншылардың біреуі төрт «атты» (асықты) жинап алып, ортаға иіреді. Кімнің асығы алшы түссе, сол ойынды бастайды. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы Сөздік қор (минимум) Түрлі-түсті, асық,алшы |
Дидактикалық ойын: "Суретті сипаттап айтып бер". Міндеті:. Менің Отаным- Қазақстан. Туған өлке, ел, Отан, мемлекеттік мерекелер, Қазақстан Республикасының рәміздерін, Қазақстан Республикасының Президенті, оның халық үшін атқаратын қызметінің маңыздылығын түсіну. (Танымдық іс-әрекет) «Ұлттық ойын - ұлт қазынасы» - мектеп жасына дейінгі балалармен ұлттық ойындарды өткізу «Құмар түсті» ойыны Шарты: Ең алдымен барлық асық ойынына тән ұтыстың негізгі шарты болып табылатын төрт асықтың иіріліп, жерге түскеннен кейінгі құмар деп аталатын ұпай әкелетін «жатысы» жөнінде. Егер иірілген төрт асық қатарынан кілең алшы немесе кілең тәйке, немесе кілең бүк, немесе шік түссе, оны құмар түсті деп атайды. Алайда төрт асығы алшы түсіп, құмар түсті жасаған ойыншы ғана бірден төрт ұпайға ие болады. «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы Сөздік қор (минимум) Рәміз, ұпай,бүк,шік |
|
|
«Өнегелі 15 минут» - балалардың ересектермен емін-еркін қарым-қатынас жасау дағдыларын қалыптастыру |
||||||
|
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
Ата-аналармен әңгімелесу "мектеп жасына дейінгі балаларды үйде оқыту".. |
Ата-аналарға кеңес беру «Еріксіз балалар жоқ, тәрбилеумен бүлінген балалар бар» |
Ата-аналармен жеке әңгімелер: «"Жоқ" деген сөз»
|
."Эстетикалық мінез - құлық нормаларына тәрбиелей отырып, балаларды мәдени дағдыларға үйрету."кеңес |
Ақыл-кеңес «Балаңызды тұмаудан сақтаңыз!» Қауіпсіздік ережесі
|
|
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
Дидактикалық ойын«Жыл құстары және қыстайтын құстарды ажырат» Міндеті: Жыл құстары мен қыстайтын құстарды ажырата білу, құстардың пайдасы туралы білу, оларға қамқорлық жасау. (Танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті) Экологиялық тәрбие
«ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ ТЕЛЕФОН НӨМІРЛЕРІ» https://orken-instituty.kz/ru/dashboard/cpsp-material/poleznye-materialy-cpsp «ЖЕКЕ ҚАУІПСІЗДІК» ережесінен |
Балаларды мультфильмдердің кейіпкерлерін қиып алуға шақыру Міндеті: қайшыны дұрыс пайдалана білуді қалыптастыру ( Шығармашылық іс-әрекеті ) Қауіпсіздік ережесі
Шығармашылық қызмет барысында қазақтың ұлттық әуендерін тыңдауды қосу. Міндеті: Музыка тыңдау.Музыканың сипатын бейненің мазмұнымен, оның көңіл-күйімен байланыстыра білуді қалыптастыру. (Музыка)
|
Дидактикалық ойын «Кім? Не?» (зат есімдер) Міндеті: Тілдің грамматикалық құрылымы. Сөйлемдердегі сөздерді: сын есімдерді зат есімдермен үйлестіре білуді жетілдіру.Сөйлеу әдебін, жай және жайылма сөйлемдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру; (Қарым-қатынас іс-әрекеті)
«Адалдық алаңы» Мультфильм қарау «Біртұтас тәрбие» бағдарламасы |
Сөздік ойын «Сөйлемді толықтыр» Міндеті: Шығарма мазмұнын сюжеттің бірізділігін сақтай отырып, эмоциямен, қисынды қайталап айтып беру Шарты: Балалардан сөйлемді аяқтауды өтіну: «Балалар гүлзардағы гүлдерге су құйып жатыр, себебі . . .». "Ағаштарда бір жапырақ қалмады, өйткені . . . " , "Аю қыста ұйықтайды, себебі . . . " және т.б. (Қарым-қатынас іс-әрекеті) |
«Кім зейінді?» дидактикалық ойыны. Міндеті: Буын туралы ұғымдарды қалыптастыру, сөздерді буындарға бөлу, олардың саны мен ретін анықтау (Қарым-қатынас іс-әрекеті) Бақшаға арналған жиһаз» құрылыс ойындары , Айсұлу қуыршақтарға арналған үй ». Міндеті: Табиғи, қалдық материалдардан құрастыру. Табиғи және қалдық материалдармен жұмыс жасау кезінде өзінің әрекетін жоспарлау дағдыларын жетілдіру. ( Шығармашылық іс-әрекеті ) |
|
|
Ертеңгілік жаттығу |
Сауықтыру-шынықтыру шаралары.Таңертеңгі жаттығуды орындауға қызығушылық тудыру, дене бітімін қалыптастыру және аяқтың өкшелерін нығайту. Жалпы дамытушы жаттығулар. Қол және иық белдеуіне арналған жаттығулар. Қолды кеуде тұсына қою, екі жаққа созу; Кеудеге арналған жаттығулар. Қолды алға көтеріп оңға, солға бұрылу. Қолдың күшін жетілдіруге арналған жаттығулар. 3-5 метр қашықтықта екі қолын жерге қойып, жүру (бір бала екінші баланы аяғынан ұстайды). Іштің бұлшық еттеріне арналған жаттығулар.Екі бала жұптасып жасайды: бірінші бала қолын желкесіне қойып, шалқасынан жатып, денесін көтереді, екінші бала оның аяғына отырады (5-6 рет) (Дене шынықтыру) |
|||||
|
«Тамақты үнемді тұтыну» - табиғи ресурстарға ұқыпты қарауды қалыптастыру |
||||||
|
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
Аз қимылды ойын Көңіл күй жақсы болса, ұр шапалақ. 3 рет Ашу болып тұрсаң , жерді теп. 3 рет Қорқып тұрсаң, қолынменнен бетті жап, 3 рет Ұйқын келсе, екі қолды қосып жат 3рет ( Дене шынықтыру, қазақ тілі) |
Санамақ
Бір аптада ( Танымдық іс-әрекет,қазақ тілі) |
Аз қимылды ойын Аспанда бұлт торлайды Жаңбыр жауды себелеп Кішкене бұтақ астына Тығылып алды сұр көжек. Жел үрлейді у-у, Құйын келіп билейді гу-гу, Қатты – қатты жел соқты. Жапырақтар қол ( Дене шынықтыру) |
Санамақ
Сәл демалып,
тыным ал. (Танымдық іс-әрекет,қазақ тілі) |
Аз қимылды ойын Сәлем, сәлем Шапалақ соғайық 2 рет Көкке керіліп, Аяқты ұстайық. Айналып тұрайық, Сәлем жолдайық. Сәлем, сәлем Аяқпен таптайық 2 рет Көкке керіліп, Аяқты ұстайық. Айналып тұрайық, Сәлем жолдайық. (Қазақ тілі, музыка) |
|
|
Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырылған іс-әрекет |
1. Көркем әдебиет Міндеті: Шығарма мазмұнын сюжеттің бірізділігін сақтай отырып, эмоциямен, қисынды қайталап айтып беру 2.Сауат ашу негіздері Міндеті: Буын туралы ұғымдарды қалыптастыру, сөздерді буындарға бөлу, олардың саны мен ретін анықтау. Буындардан сөздер құрастыруға (ауызша) үйрету. 3. Қазақ тілі Міндеті:Сөйлеудің дыбыстық мәдениеті. Фонематикалық естуді дамыту, сөздегі дыбыстардың орнын анықтау (басы, ортасы, соңы). 4. Дене шынықтыру Міндеті: Спорттық жаттығулар. Спорт түрлерімен таныстыруды жалғастыру. Спорт залда және спорт алаңында қауіпсіздікті сақтауға баулу.
|
1. Қоршаған ортамен таныстыру Міндеті:Мемлекеттік Әнұранды жатқа білу, оның маңыздылығын түсіну. Мемлекеттік мерекелердің (Тәуелсіздік, Республика күні, жаңа жыл, Наурыз, ғарышкерлер, аналар мерекесі, Отан қорғаушылар, балалар, астана күні) маңыздылығын түсіну, оларға белсенді қатысу. 2.Математика негіздері Міндеті:Заттарды әртүрлі белгілері бойынша (пішіні) салыстыра білуге үйрету. 3. Музыка Міндеті:Музыканың және оның бөліктерінің сипатындағы өзгерістерге сәйкес қимылдарды өзгерте отырып, жаттығуларды орындауға үйрету: марш сипатын анық ырғақты жүрумен; музыканың қимыл сипатын жеңіл және ырғақпен жүгіру, жүрелеп отыру арқылы бере білу. 4. Сурет салу, мүсіндеу, жапсыру құрастыру Міндеті:Қағаздан құрастыру әдістерін қолданып, жазық материалды көлемді пішінге өзгерте білуді бекіту. Заттардың пішіндеріне, бөліктердің салыстырмалы өлшеміне және олардың орналасуына сүйене отырып, түстер мен олардың реңктерін беру Жұмысты ұқыпты орындау, заттарды жинау, қауіпсіздік ережелерін сақтау. Қайшы мен желімді дұрыс қолдану, еңбек қауіпсіздігі мен жеке гигиена ережелерін сақтау.
|
1.Көркем әдебиет Міндеті: Шығарма мазмұнын сюжеттің бірізділігін сақтай отырып, эмоциямен, қисынды қайталап айтып беру 2.Сауат ашу негіздері Міндеті: Буын туралы ұғымдарды қалыптастыру, сөздерді буындарға бөлу, олардың саны мен ретін анықтау. Буындардан сөздер құрастыруға (ауызша) үйрету. 3. Қазақ тілі Міндеті:Сөздерді жіктеп, тәуелдеп, септеп қолдана білуді, интонациясы бойынша сөйлемдерді (хабарлы, сұраулы, лепті) ажыратып, сөйлегенде қолдана білуді жетілдіру. 4. Дене шынықтыру Міндеті: Спорттық ойындар. Бадминтон. Воланды ракеткамен белгілі бір жаққа бағыттай отырып лақтыру.
|
1. Сөйлеуді дамыту Міндеті:. Сөйлемдердегі сөздерді: сын есімдерді зат есімдермен үйлестіре білуді жетілдіру.Сөйлеу әдебін, жай және жайылма сөйлемдерді қолдану дағдыларын қалыптастыру; 2. Сауат ашу негіздері Міндеті:Буын туралы ұғымдарды қалыптастыру, сөздерді буындарға бөлу, олардың саны мен ретін анықтау. Буындардан сөздер құрастыруға (ауызша) үйрету. 3. Математика негіздері Міндеті:Геометриялық фигуралар (дөңгелек, сопақша, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр) дұрыс атап, оларды ажырата білуге жаттықтыру. 4. Музыка Міндеті:Музыканың және оның бөліктерінің сипатындағы өзгерістерге сәйкес қимылдарды өзгерте отырып, жаттығуларды орындауға үйрету: марш сипатын анық ырғақты жүрумен; музыканың қимыл сипатын жеңіл және ырғақпен жүгіру, жүрелеп отыру арқылы бере білу.
|
1. Қоршаған ортамен таныстыру Міндеті:Жол қозғалысының қарапайым ережелерін, жаяу жүргіншілер мен велосипедшілердің қозғалыс ережелерін сақтау. «Балалар», «трамвай аялдамасы», «автобус аялдамасы», «жаяу жүргіншілер жолы», «велосипед жолы» белгілерін білу. 2. Математика негіздері Міндеті:Геометриялық фигуралар (дөңгелек, сопақша, үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш) мен денелерді (шар, текше, цилиндр) дұрыс атап, оларды ажырата білуге жаттықтыру. 3.Сөйлеуді дамыту Міндеті: Алуан түрлі заттарды сипаттауға, қарым-қатынас жасауға қажетті сөздерді қолдану және түсіну, оларды сөйлегенде белсенді қолдану дағдыларын қалыптастыру. 4.Дене шынықтыру Міндеті: Балалардың құрдастарымен қимылды ойындарды өз бетінше ұйымдастыруына жағдай жасау. |
|
|
Тамақтану |
Мәдени-гигиеналық дағдыларды жетілдіру. Жеке гигиена ережелерін орындауда өзін-өзі бақылауды дамыту: дененің тазалығын бақылау, қолдарын жуу, тамақтанғаннан кейін ауызды шаю, қол орамалды пайдалану. Осы шараларды жүргізудің және жеке гигиена заттарын пайдаланудың қажеттілігін түсіну. Қауіпсіздік ережесі
|
|||||
|
Жуыну кезіндегі көркем сөз Су - тіршілік негізі, Онсыз өмір сүрмейсің. Гигиена егізі, Су деп және білгейсің. Су - табиғат байлығы, Өзен - көлге барғайсың. Кемі екі рет әр күні Суға түсіп алғайсың |
Жуыну кезіңдегі тақпақтар: Хош иісті сабынның Көбігіне малынып, Қолымызды жуамыз Барлық кірден арылып. Көкөністі жуып жеп, Қайнаған су ішеміз.
|
Тамақтану.Үстел басында қарапайым мінез-құлық дағдыларын қалыптастыру, тамақтану дұрыс кезінде дұрыс отыруға дағдыландыру. |
Жуыну кезіңдегі тақпақтар:
Дос бол сабын, сумен
сен, |
Жуыну кезіңдегі мақал-мәтел: Су бергеннің сауабы бар, Су төкеннің жауабы бар. Ағын су жолын табады, Ақ адам оңын табады. Сумен ойнама – батарсың, Отпен ойнама – жанарсың |
||
|
Серуенге дайындық |
Салауатты өмір салты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру. Балалардың назарын ағзасы мен денсаулығының ерекшеліктеріне аудару. Салауатты өмір салтының маңызды компоненттері: ұйқы және күн, ауа мен су және денсаулыққа зиян келтіретін факторлар туралы түсініктерді кеңейту. (Дене шынықтыру) |
Салауатты өмір салты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру. Балалардың назарын ағзасы мен денсаулығының ерекшеліктеріне аудару. Салауатты өмір салтының маңызды компоненттері: ұйқы және күн, ауа мен су және денсаулыққа зиян келтіретін факторлар туралы түсініктерді кеңейту. (Дене шынықтыру) |
Салауатты өмір салты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру. Балалардың назарын ағзасы мен денсаулығының ерекшеліктеріне аудару. Салауатты өмір салтының маңызды компоненттері: ұйқы және күн, ауа мен су және денсаулыққа зиян келтіретін факторлар туралы түсініктерді кеңейту. (Дене шынықтыру) |
Салауатты өмір салты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру. Балалардың назарын ағзасы мен денсаулығының ерекшеліктеріне аудару. Салауатты өмір салтының маңызды компоненттері: ұйқы және күн, ауа мен су және денсаулыққа зиян келтіретін факторлар туралы түсініктерді кеңейту. (Дене шынықтыру) |
Салауатты өмір салты туралы бастапқы түсініктерді қалыптастыру. Балалардың назарын ағзасы мен денсаулығының ерекшеліктеріне аудару. Салауатты өмір салтының маңызды компоненттері: ұйқы және күн, ауа мен су және денсаулыққа зиян келтіретін факторлар туралы түсініктерді кеңейту. (Дене шынықтыру) |
|
|
Серуен |
Бақылау:Күз мезгіліндегі адамдардың киім киісін бақылау. Міндеті: Адамдардың неліктен күз мезгілінде жылырақ киінетіндігін балаларға айтып түсіндіру. Қауіпсіздік ережесі
Еңбек: Біздің ауламыз. Міндеті:: Ауладағы түскен жапырақтарды жинауға балаларды тазалыққа, еңбекқорлыққа баулу. Жеке жұмыс: «Күзгі киім». Міндеті:: Күзгі киім атауларын үш тілде үйрету. Қимылдық ойын: « Күн мен түн». Міндеті:: Балаларды әр түрлі қимыл-қозғалсын дамыту, шапшаңдыққа, ептілікке , ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Қимылдық ойын: « Ортасына дейін кім бұрын жетеді?». Міндеті:: Балалардың қимыл- қозғалысын дамыту, шапшаңдыққа , ептілікке , ұйымшылдыққа тәрбиелеу. Ойын барысы: Екі қысқа жұмыр таяқ алынады. Ұзындығы 8 м жіпті екі шынан байлайды.Оның қақ ортасына лентемен байлап белгілейді. Балалар таяқтарды алады да, бір-бірінен алшақтап, екі жаққа қарай жіпті таяққа орап, екі қолдарымен таяқты айналдыра бастайды да , алға қарай жылжиды. Жіпті лентаға дейін кім бұрын ораса , сол жеңген болып есептеледі.(Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, еңбек іс-әрекеті) Дене шынықтыру Экологиялық тәрбие
|
Бақылау: Күзгі көріністі бақылау. Міндеті: Күз ерекшеліктерін айыра ьілуге ; күннің салқындауы, жаңбырдың жиі жаууы, жапырақтардың сарғаюы, адамдардың жылы киінуі туралы түсінік қалыптастыру. Еңбек: Ойын алаңы. Міндеті:Ойын алаңындағы ағаш бұтақтарын жинау.Балаларды еңбексүйгіштікке баулу. Өз алаңдарын таза ұстауға үйрету. Жеке жұмыс: «Күз» өлеңі. Міндеті:Күз мезгілінің ерекшелігін айтып, тақпақ жаттатқызып, сөздік қорын молайту, есте сақтау қабілетін дамыту. Көрінеді шалғайдан, Бел-белестер сарғайған. Сары жапырақтар төгілген, Тоғайды да көрдім мен. Қимылдық ойын: «Қашпа, доп». Міндеті:: Ойын шартын сақтай отырып, топ болып ойнауға, қимыл-қозғалысын дамытуға , ептілікке, шапшаңдыққа үйрету. Міндеті:: «Жүгіріп өтуге үлгер». Міндеті:Ептілікке, шапшаңдыққа , батылдыққа тәрбиелеу, тез секіруге үйрету. Ойын барысы: Тәрбиеші балалардың біреуімен жіптің екі ұшын (ұзындығы 3-4м.) ұстап, оны жүгіріп келе жатқан балалардың бағытына қарай жайлап айналдырады.Балалар бірінен соң бірі, жіп жоғары көтерілген кезде жіптің астынан жүгіріп өтуге үлгеруі қажет. Тәрбиеші балалар қимылын реттеп отырады.Ол әрбір жүргізушіге: «Жүгір!» деген сигнал береді.Әрі қарай жіптің өтуге тырысулары қажет. Дербес ойындар:
(Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, еңбек іс-әрекеті) Дене шынықтыру, музыка Экологиялық тәрбие
|
Бақылау: Ауа-райын бақылау. Міндеті:: Күннің қанша градусқа төмендегенін бақылау. Күзгі табиғат құбылыстарын түсіндіру. Еңбек: Гүл тұқымдарын жинау. Міндеті:Гүлдің тұқымнан өсетінін түсіндіру, көктемде тұқымды гүлзарларға себетіндігіміз, тұқымнан гүл өсетіндігін түсіндіру. Жеке жұмыс:Сипап өткен самалға, Тербеледі сары алма. Көз салып едім бақшаға, Қауын біткен сары ала. Дидактикалық ойын: «Жемістер мен көкөністер». Міндеті:Жемістер мен көкөністерді ажырату.Олардың адам ағзасына тигізер пайдасын түсіндіру. Қимылдық ойын: «Тышқан мен мысық» Міндеті: Балаларды тату ойнауға үйрету .Тез жүгіруге , ептілікке, шапшаңдыққа тәрбиелеу. Қимылдық ойын: . «Доппен ұрып алу». Ойын барысы:Балалар дөңгеленіп тұрады.Тәрбиеші жүргізушіні таңдап алады да , допты береді. «Бір, екі , үш» дегенде балалар жан- жаққа қашады. Жүргізуші доппен ұрады.Кімге тисе сол ойыннан шығады:Ойын осылай жалғасады. Еркін ойын:
Дене шынықтыру, Музыка (Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, еңбек іс-әрекеті) Экологиялық тәрбие
|
Бақылау: Өткінші жаңбырды бақылау. Міндеті:Өткінші жаңбыр туралы түсінік беру. Жаңбырдың пайдасы , жаңбыр жауғанына қарап егістікті, бау бақшаны , саяжайдағы көкөніс, жеміс –жидек бәрін қолдан жауындатып суарудың пайдасын ашып түсіндіру. Еңбек: Ағаш түптерін қопсыту. Міндеті: Ағаш түптерін қопсыту арқылы балаларға өсімдіктерге тыңайтқыш заттар топырақ арқылы баратындығын түсіндіру. Жеке жұмыс: «Еңбекпен ел көгерер, Жаңбырмен жер көгерер». Міндеті:Мақал үйрету арқылы балаларға өсімдіктерге тыңайтқыш заттар топырақ арқылы баратындығын түсіндіру. Қимылдық ойын: «Допты қуып жет». Балаларды тез жүгіруге үйрету, шапшаңдыққа , ептілікке тәрбиелеу. Қимылдық ойын: «Кім тезірек?» Міндеті:Секіргішпен секіруге үйрету, секіру қабілетін дамыту, ептілікке тәрбиелеу. Ойын барысы: Балалар қолдарындағы секіргішпен алаңның бір жағына, бір-біріне бөгет жасамай сапқа тұрады.Олардан 15-20 қадам қашықтықта сызық сызылады немесе жалаушалар байланған жіп тартылады. Балалар келісілген сигнал бойынша бір мезгілде сызыққа бағыттала секіреді.Тәрбиеші сызықтың үстіне түскен баланы белгілеп алады. Дене шынықтыру, музыка (Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, еңбек іс-әрекеті) Экологиялық тәрбие
|
Бақылау: Шықты бақылау. Міндеті: Күз ерекшеліктерін көрсете түсіндіру, шықтың пайда болу жолы. Еңбек:Ағаш бұтақтарын жинау. Міндеті:: Балалардың бірлесіп жұмыс жасауға баулу, бастаған істерін аяғына дейін тыңғылықты жасауға үйрету. Жеке жұмыс: «Менің Отаным» өлеңін жаттату. Отан –менің ата-анам, Отан-досым , бауырым. Отан-өлкем, астанам, Отан-туған ауылым. Міндеті:: Отанын сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу. Патриоттық сезімдерін арттыру. Ойын:«Қояндар секіреді». Міндеті:: Қос аяқпен секіруге үйрету.Ептілікке, шапшаңдыққа баулу. Қимылдық ойын: «Қаздар мен бақташы». Ойын барысы:Ойыншылардың ішінен қасқыр мен бақташы таңдап алады.Басқа балалар болады.Ортадан бір сызық созылады.Ол-қаздардың үйі болады.Бақташы қаздарды жайып шығады.Олар далада жайылып жүреді. Бақташы: Қаздар, қаздар!? Қаздар: га,га,га Бақташы:тамақ жейсіңдер ме? Қаздар: иә, иә, иә. Бақташы: Ендеше ұшыңдар. Қаздар:жоқ , аш қасқыр бар Жібермейді ол жолда Бақташы: тез ұшыңдар қалайда ! Осы кезде қаздар қанаттарын қағып ұшып бақташыға қарай жүгіреді. Қасқыр ұстағандарын жинап қояды. Екі рет оянғандарында ауысып басқа балаларға кезек береді. Еркін ойындар. (Қарым-қатынас іс-әрекеті, танымдық іс-әрекет, зерттеу іс-әрекеті, еңбек іс-әрекеті) Дене шынықтыру, музыка Экологиялық тәрбие |
|
|
Серуеннен оралу |
Мәдени-гигиеналық дағдыларды жетілдіру. Жеке гигиена ережелерін орындауда өзін-өзі бақылауды дамыту: дененің тазалығын бақылау, қол - аяқтарын жуу, тіс тазалау, тамақтанғаннан кейін ауызды шаю, қол орамалды пайдалану. Осы шараларды жүргізудің және жеке гигиена заттарын пайдаланудың қажеттілігін түсіну. Сауықтыру-шынықтыру шаралары.Балалардың денсаулықтарын, шынықтыру құралдарының әсерлеріне бейімделу деңгейін ескеріп, қарама-қарсы температурадағы сумен шайыну. Қауіпсіздік ережесі
|
|||||
|
«Қалай шешіну керек?» шешіну кезінде киімдерін белгілі тәртіппен шешуге үйретуді жалғастыру. |
Жуыну кезіңдегі тақпақтар: Сылдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің, маңдайың. Тазалықтың досы, Су дегенің осы. соңында.
|
Жуыну кезіңдегі жұмбақтар: Ол суретің ұқсайды, Дәл казіргі өзіңе. (айна) Одан кір қорқады Судан бұл қорқады. (сабын) Дәміде жоқ, түсіде жоқ Пайдаланбас кісі жоқ. (су |
Жуыну кезіңдегі мақалдар: 1. Сусыз тіршілік жоқ. 2. Жер - қазына, Су – алтын. 3. Бұлақ көрсең көзін аш. 4. Сулы жер – нұрлы жер. 5. Тамшыдан теңіз құралады |
«Біз ұқыпты баламыз» Киімдерін дұрыс бүктеулерін қадағалау. |
||
|
Балалармен жеке жұмыс |
Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру «Жануарлар қысқа дайындығы?» Міндеті:Алуан түрлі заттарды сипаттауға, қарым-қатынас жасауға қажетті сөздерді қолдану және түсіну, оларды сөйлегенде белсенді қолдану дағдыларын қалыптастыру Жанайым.Мадина
|
Танымдық және зияткерлік дағдыларды дамыту. «Көршісін тап» Міндеті: сандарды тура санауға, көршілерін ажырата білуге жаттықтыру. Айкөркем.Ақназар |
Шығармашылық дағдыларының, зерттеу іс-әрекетінің дамуы «Түлкі мен қоян» Міндеті:Заттардың пішіндеріне, бөліктердің салыстырмалы өлшеміне және олардың орналасуына сүйене отырып, түстер мен олардың реңктерін беру, негізгі пішінді, заттар мен олардың бөліктерінің пропорцияларын мәнерлеп жеткізе білу, түстерді өз қалауы бойынша таңдау. Камшат.Мансур |
Коммуникативтік дағдылары дамыту «Үйшік»ертегісін мазмұндауға үйрету. Міндеті:Тыңдалған шығарманың мазмұнын қайталап айтуға үйрету. (Әдемі,Адия) физикалық дамуы «Қолымыз тап-таза» Міндеті: жуыну кезінде киімді суламау үшін жеңдерін өз бетімен түру, жуыну кезінде суды шашыратпау білігін жаттықтыру. Жеке гигиена ережелерін орындауда өзін-өзі бақылауды дамыту. Мадина.Айкөркем |
Ойын «Мекенін тап» Әлеуметтік-эмоционалды дағдыларды қалыптастыру Қоршаған ортамен таныстыру Лэпбукпен жұмыс « Мекенін тап» Міндеті:Жабайы аңдар, олардың сыртқы түрі, қозғалуы, тіршілік ету ортасы, азығы, қысқа бейімделуі туралы ұғымдарын байыту. Камшат.Жанайым
|
|
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
Дидактикалық
ойыны (Танымдық іс-әрекет) |
«Суреттің екінші бөлігін сал»
ойыны (Шығармашылық іс-әрекет, бейнелеу іс-әрекеті) |
«Кім жылдам
құрастырады?» ойыны Табиғи және қалдық материалдармен жұмыс жасау кезінде өзінің әрекетін жоспарлау дағдыларын жетілдіру. (Шығармашылық іс-әрекеті) |
«Керісінше айт»
ойыны (жылдам-баяу) Фонематикалық естуді дамыту, сөздегі дыбыстардың орнын анықтау (басы, ортасы, соңы). (Қазақ тілі) |
«Кім бірінші
атайды?ойыны (Танымдық іс-әрекет) |
|
|
Балалардың үйге қайтуы |
Балаларды республикалық сайыстарға қатыстыру жайлы сөйлесу. |
Мансұрдың тәртібі жайлы ата-анасымен жеке әңгімелер жүргізу. |
Қараша айының тамақ ақысын төлеу жайлы сөйлесу. |
Үйде балалармен бірге кітаптарды көбірек қарау, оқу жөнінде ұсыныс білдіру. |
Сыныптағы кітапхана бұрышынан Мадинаның анасына кітап беру, демалыста баласымен кітап оқуға. |
|
Тексерілді: ![]()
шағым қалдыра аласыз













