Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Циклограмма
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тексерілді:
ЦИКЛОГРАММА
Қазан айы - апта
Мектепалды даярлық О « » сыныбы
Өтпелі тақырып : «Біз мектепке барамыз»
Мақсаты :Балалардың мектепте табысты оқуына жағыдай жасау,әлеуметтік-мәдени, ақпараттық ,ізденушілік –танымдық, көркем-эстетикалық,дене бітімін дағдыларын дамыту.
Күн тәртібі |
Уақы ты |
Дүйсенбі 04.10.2021 ж. |
Сейсенбі 05.10.2021ж |
Сәрсенбі 06.10.2021ж |
Бейсенбі 07.10.2021ж |
Жұма 08.10.2021ж |
|
Балаларды қабулдау Ата – аналармен әңгімелесу |
|
Тәрбиешінің балалармен қарым – қатынасы: жеке әңгімелесу, қарым – қатынас және көңіл – күй орнату ойындар үйымдастыру.Жағымды жағдай орнату. |
|||||
Ойындар, Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ )дайындық |
|
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын – жаттығулар |
|||||
№21 «Тышқан аулау» |
№22 «Қармақ» |
№23 «Қуғыншы» |
№24 «Өрмекші мен шыбындар» |
№25 «Айгөлек» |
|||
1.Білім беру
саласы:Коммуникация Мақсаты:0.1.1.3 Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау 0.2.1.1 Сөз/сөйлем сызбасын оқу. Билингвальды компанент:Кітап-книга-book. Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап,түсіндіру,әңгімелеу |
1.Білім беру саласы:Таным Бөлімі:Қарапайым математика Тақырыбы:Сан және санау. Санап үйренемін. 1-ден 10-ға дейінгі сандар Мақсаты: 0.2.1.1. 20 көлеміндегісандарды тура жəнекері санау. Билингвальды компанент:кітап-книга-book Әдіс-тәсілдері: Сұрақ-жауап,түсіндіру,әңгімелеу |
Білім беру саласы:Коммуникация Бөлімі:Орыс тілі |
Білім беру саласы:Таным Бөлімі:Қарапайым математика Тақырыбы:Сан және санау. Айналамдағы заттарды санаймын. 10-ға дейінгі реттік санау. Мақсаты:10 көлеміндегі сандарды тура жəне кері санау. 0.2.1.2. Заттарды саны бойынша салыстырып, олардың реттік номерін атау. Билингвальды компанент: Әдіс – тәсілдері: Сұрақ-жауап,түсіндіру,әңгімелеу |
Білім беру саласы:Әлеуметтік Бөлімі:Өзін өзі тану Тақырыбы:Менің балабақшам Мақсаты:Балабақша жайлы түсінікке ие болу Балалардың алғашқы орталығы жайлы әңгімелеу Билингвальды компанент:Бала бақша -садик Әдіс – тәсілдері:Түсіндіру, әңгімелеу,сұрақ-жауап ұйымдастыру. |
|||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша Ұйымдастырылған оқу қызметі |
|
2.Білім беру саласы:Коммуникация Бөлімі: Орыс тілі |
Білім беру саласы:Әлеуметтік Бөлімі:Экология негіздері Тақырыбы:Табиғатта өзін-өзі ұстай білу ережесі Мақсаты:Табиғатта өзін-өзі ұстай білудің ережесімен балаларды таныстыру. Табиғат – бізді қоршаған əлем. Билингвальды компанент: Екі-два-two Әдіс-тәсілдері:сұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру |
Білім беру саласы:Коммуникация Бөлімі:Сауат ашу негіздері Тақырыбы: Мектеп асханасында. Н дыбысы мен әрпі Мақсаты:0.1.1.1.Тілдің дыбыстарын естіп қабылдау, оларды сөздер ішінен бөлу жəне сөзсіз жеке айту 0.1.1.2 Сөздегі дыбыстарды, олардың түрлерін (дауысты, дауыссыз) ажыратып, дұрыс дыбыстау. 0.1.2.2. Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтару Билингвальды компанент:Нан-хлеб- Әдіс – тәсілдері: сұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру,қайталау. |
Білім беру саласы: Бөлімі: Мүсіндеу Тақырыбы: «Түлкі мен ешкі» (ертегі желісімен). Мақсаты: 0.2.1.1. Мүсіндеуге арналған материалдарды үнемді пайдалану Әдіс-тәсілдері:Сұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру |
Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі:Музыка Тақырыбы: : «Мен әдепті баламын» Мақсаты: Музыкалық дыбыстардың жоғарылығы мен ұзақтығын сезіне, ажырата білу. Билингвальды компанент: Әдіс – тәсілдері: сұрақ-жауап,түсіндірмелі құралдар,сұрақ-жауап,түсіндіру. |
|
|
2.Білім беру саласы:Денсаулық Бөлімі: Дене шынықтыру Тақырыбы: Әдемі жүріп үйренеміз Мақсаты:0.1.2.1. Организмнің төзімділігі мен жаттыққандығын жетілдіру үшін түрлі жүктемелерді біртіндеп үдетумен дене жаттығуларын орындау 0.2.1.1. Бір орында тұрып және қозғалыс барысында сапқа тұру түрлерін, сапта түзу жүру түрлерін орындау Әдіс-тәсілдері:Сұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру |
Білім беру саласы: Әлеумет Бөлімі:Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: Кітап - алтын қазына Мақсаты: 0.1.4.1 Қарым-қатынастағы түрлі жағдаяттарда әдептілік сөздерін қолданабілу. Билингвальды компанент Отан – Родина – Motherland Әдіс-тәсілдері:Сұрақ-жауап,әңгімелеу,түсіндіру |
Білім беру саласы: Таным Бөлімі:Жаратылыстану Тақырыбы:Табиғат деген не? Мақсаты:Жансыз табиғаттағы құбылыстар жайлы түсінік қалыптастыру; табиғат құбылыстарының бірі – жаңбырмен таныстыру. Билингвальды компанент:мектеп-школ-shool Әдіс – тәсілдері: |
Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі Сурет салу Тақырыбы: Жұлдызгүл мектеп гүлі Мақсаты: Түрлі сызықтарды (түзу, қисық, ирек, т.б.) пайдаланып, қарапайым заттар мен күрделі емес сұлбаларды салу. Әдіс – тәсілдері: Түсіндіру,қайталау,жаттығуды орындау |
Білім беру саласы: Денсаулық Бөлімі:Дене шынықтыру Тақырыбы: Қыздар мен ұлдар жарысы Мақсаты: 1.Балаларға денені дұрыс ұстау дағдыларын үйрету. Билингвальды компанент: Әдіс – тәсілдері: түсіндіру,қайталау,жаттығуды орындау. |
||
|
1.Білім беру
саласы:Коммуникация Тақырыбы:Оқу құралдары хикаясы Мақсаты: Тақырыпты зейін қойып тыңдап, мазмұның түсіне білуге үйрету, мазмұны боыйнша қойылған сұрақтарға жауап беруге ынталарын арттыру. Билингвальды компанент: Ертегі-сказка |
Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі:Музыка Тақырыбы:Мен әдепті баламын Мақсаты:Музыкалық дыбыстардың жоғарылығы мен ұзақтығын сезіне, ажырата білу. Әдіс – тәсілдері: сұрақ –жауап,әңгімелеу,түсіндіру |
Білім беру саласы: Шығармашылық Бөлімі:Аппликация Тақырыбы: Мектеп ауласында Мақсаты:Жапсыруда дербес немесе ұжымдық сюжеттік композиция жасау. Билингвальды компанент:мектеп-школ- Әдіс – тәсілдері: : Сұрақ-жауап,түсіндіру,әңгімелеу |
Білім беру саласы: Вариативтік Бөлімі: Еңбекке баулу . |
Білім беру саласы: Вариативтік Бөлімі:Қызықты математика Тақырыбы:Әрбір кесені боя. Мақсаты: Жаңа білімді түсіндіру, алған білімін өмірде қолдана алуға бейімдеу. Билингвальды компанент: Әдіс – тәсілдері: |
||
|
Білім беру саласы: Вариатив Бөлімі:Ертегілер еліне саяхат Тақырыбы: Піл мен маймыл Мақсаты: Балалардың бойында білімге деген қызығушылығын арттыру. 2.Балаларға сөздік қорын молайтып, ертегі тыңдауға тәрбиелеу. Әдіс – тәсілдері: Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |