Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
циклограмма
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Циклограмма
І-апта (1.09 -3.09 .2021ж ) Ерте жас «Құлыншақ» тобы Өтпелі тақырып: «Балабақша»
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі
|
Сәрсенбі 1.09.2021 |
Бейсенбі 2.09.2021 |
Жұма 3.09.2021 |
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу |
|
|
Қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. |
Жағымды жағдай орнату. |
Балалардың көңіл күйін бақылау |
Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.с.с) |
|
|
Дидактикалық ойын «Зат неге ұқсайды» Мақсаты: Балалар бөлме ішіндегі заттардың қандай пішінге ұқсайтынын ажыратып айта білуге үйрету. |
Саусақ ойыны «Бақшадағы қызанақ пен қияр»Мақсаты: бақша туралы түсінік бере отырып қызанақ пен қияр көкөніс екенін ажырата білуге үйрету |
Суретпен әңгіме: «Менің балабақшам» Мақсаты: Балалармен балабақша туралы әңгімелесу. |
Таңертеңгі гимнастика |
|
|
Жаттығулар кешені Бір ,екі ,үш Бойға жинап күш |
Топ-топ басайық Жалаудан күн жасайық |
Тербеледі ағаштар Алдымнан жел еседі Кіп кішкентай ағаштар Үп үлкен боп өседі |
Таңғы ас |
|
|
Орындықта дұрыс отыра білуге дағдыландыру |
Ас қайыру дағдыларын орындауға баулу
|
Балалардың назарын тағамға аудару |
Ойындар, (ҰОҚ) дайындық |
|
|
«Тап –таза қолдар» ойын-жаттығу |
«Тазалық айнасы» ойын-жаттығу |
«Беті-қолды жуамыз» ойын-жаттығу |
Оқу қызметінің жоспары |
|
|
Дене шынықтыру
Тақырыбы Жүру. Кіріспе бөлім:Бір қатар сапқа тұру 2.Сәлемдесу. (нұсқауларды орындау) Арнаулы жаттығулар:- Бір тізбекпен жүру. -баяу жүгіру.Жай жүріспен жүру. Негізгі бөлім: Жалпы дамыту жаттығулары. (кішкентай доптармен) 1.Қол мен иық бұлшықеттеріне арналған жаттығулар. 2 Дене бұлшықеттеріне арналған жаттығулар.3.Аяқ бұлшықеттеріе арналған жаттығулар жасату. Тыныс алу жаттығулары. Негізгі қимыл жаттығулары 1. Жүру дағдыларын қалыптастыру. 2. Жолдың бойымен жүру Педагогтың жетекшілігімен қимылды ойын «Қуыршаққа қонаққа барамыз» Қорытынды бөлім: Тыныс алу жаттығулары.Ара қашықтық сақтау Мақтау ,мадақтау
Күтілетін
нәтиже: Негізгі қимыл түрлерінің
алғашқы дағдыларына ие; Тақырыбы «Біздің балалар қайда екен?»
Мақсаты Заттарды тауып және оларды
суреттен таниды
Негізгі
бөлім Балалардың көңілін орамалға
аударады. «Орамал кімді жасырады» екен-деп, бір баланың бетіне бір
сәтке жасырады. Орамалды қайта ашып «Бұл кім болды екен?» деген
сұрақ қойып,әр баламен ойнайды. Күтілетін нәтиже Өзінің киімін, жиһазды, ыдыстарды атай біледі |
Дене шынықтыру Тақырыбы: Тура жолдың бойымен Мақсаты: Тура жолдың бойымен(ені 25-30см,ұзындығы 2-3м)жүреді Кіріспе бөлім:Бір қатар сапқа тұру 2.Сәлемдесу. (нұсқауларды орындау) Арнаулы жаттығулар:- Бір тізбекпен жүру. -баяу жүгіру.Жай жүріспен жүру. Негізгі бөлім: Жалпы дамыту жаттығулары. 1.Қол мен иық бұлшықеттеріне арналған жаттығулар. 2 Дене бұлшықеттеріне арналған жаттығулар.3.Аяқ бұлшықеттеріе арналған жаттығулар жасату. Тыныс алу жаттығулары. Негізгі қимыл жаттығулары: 1.Тура жолдың бойымен(ені 25-30см,ұзындығы 2-3м)жүру. 2.Жай жүру Педагогтың жетекшілігімен қимылды ойын «Дәлдеп сал» Қорытынды бөлім: Тыныс алу жаттығулары. Ара қашықтық сақтау .Мақтау ,мадақтау Күтілетін нәтиже: Негізгі қимыл түрлерінің алғашқы дағдыларына ие; |
Сурет салу Тақырыбы:Қағаз, қарындашпен таныстыру Мақсаты: Қағаз бетіне бейнелерді дұрыс орналастырады. Кіріспе бөлім:Педагог балалардың назарын өзіне аударады. «Қорап» жайлы ертегі оқып береді.Сиқырлы қораптың ішіндегі заттарға көңіл бөледі. Негізгі бөлім: Ақ қағазбен таныстыра отырып ,майлы қарындашпен «Көңілді іздер»суретін салу. Алдымен ауада салып көреді сосын ақ қағаз бетіне салады. Педагогтың жетекшілігімен ойын: «Өз түсіңді тап» Қорытынды бөлім: Балаларды мадақтау. Қарындаштарды жинауға көмектеседі. Күтілетін нәтиже: Қарындашпен, фломастермен сурет салуға ынта білдіреді |
Серуенге дайындық |
|
|
серуенге ойын материалдарын таңдау |
серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру |
серуенге ойын материалдарын таңдау |
Серуен |
|
|
Күздік бидайды бақыдау. Мақсаты:Бидай жөнінде түсінік беруОйын: «Тоғанда балықтар жүзіп жүр»Еңбек:Жапырақ тарды жинау |
Жәндіктерді бақылау Мақсаты жәндітер туралы түсінік беру Ойын: Аюлар мен аралар Еңбек:Алаңды қоқыстан тазалау.Мақсаты:Үлкендерге көмек беру |
Күн көзіне бақылау Мақсаты:Күз мезгіліндегі күн туралы түсінік беру. Ойын:Ақсерек пен көксерек МақсатыЖылдамдыққа баулу. Еңбек:Гүл егетін алаңда жұмыс.Мақсаты:бірлесе жұмыс істеуге баулу |
Серуеннен оралу |
|
|
Беті қолдарын жуу дағдыларын қалыптастыру |
Әдеп ережесін сақтауға баулу |
Балалардың киімдерін шешуі, гигиеналық шараларды ұйымдастыру |
Түскі ас |
|
|
мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
Балалардың назарын тағамға аудару |
мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; |
Тәтті ұйқы |
|
|
Пижамаларын кигізіп жатқызу |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. |
Жайлы жатып ,жақсы тұрыңдар |
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары |
|
|
Жұмсақ жолақтармен жүргізу |
Ойын-
жаттығу :Сылдырлайды мөлдір
су, |
Баларға әр түрлі қимылда жаттығулар жасату |
Бесін ас |
|
|
Мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
Балалардың назарын тағамға аудару |
Үстел үстінде дұрыс отырға дағдыландыру |
Ойындар, дербес әрекеттер |
|
|
Еркін ойындар |
Қимылды ойыны «Қуыршақты киіндіреміз» |
Асық жинау ойыны |
Балалармен жеке жұмыс жүргізу |
|
|
Балалармен дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық» Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту. |
Балаларға жыл мезгілі туралы әңгімелесу Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Балалармен дидактикалық ойын:«Атын атап бер» Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту. |
Серуенге дайындық |
|
|
Серуенге қызығушылық туғызу |
Киіну: серуенге шығу. |
серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру |
Серуен |
|
|
« Кім қайда барғысы келеді?» және т.б. |
Серуенге қызығушылық туғызу |
Балалармен жеке әңгімелесу: «
Кім қайда барғысы келеді?» Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |