Материалдар / циклограмма
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

циклограмма

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаз айларында жүргізілген тәрбиелеу-білім беру процесіндегі логопед маманының циклограммасы.Ересек топ балаалары үшін.2022-2023 оқу жылына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қырқүйек 2023
626
16 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ЦИКЛОГРАММА

Бір аптаға (31-04 тамыз 2023 жыл)

1 «Айгөлек» ересек тобы

Логопед: Балмагамбетова Г.К

Күн тәртібі

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

Таңертеңгі уақыт

8.30-8.50

Логопедтің ата-аналармен, балалармен, педагогтармен қарым-қатынасы және жеке кеңестер беру. Ойындар мен тапсырмалар ұйымдастырып, жағымды жағдай орнату.



Тыныс алу жаттығулары

Саусақ жаттығулары

Логоырғақ








Балалармен ұйымдастырылған оқу әрекетін ұйымдастыруда ойындар және нейрожаттығулар дайындау.

Пікір алмасу сұрақтары

Жаз мезгіліне байланысты

Суретпен жұмыс

«Алма»туралы санамақ жаттау

Д/О: «Жемістер»

«Бау-бақшада» тақырыбында сөйлесу

Д/О:«Көкөністер жинау»

Адамдардың бақшадағы еңбегі жайлы әңгімелесу.

Д/О: «Кім жылдам?»

Жеміс ағаштары ,азық-түлік,дәнді дақылдар туралы жұмбақтар шешу.

Көкөністер мен жемістерді ажырату.

Тыныс алу жаттығуы: «Апельсиннің хош иісі»

Саусақ жаттығуы

Алма,алма,көп алма, саусақтарымен алманың пішінін көрсету

Қызыл,жасыл,көк алма саусақтарын санау

Теріп,теріп алайық, қозғалту жұмып ашып,салу.

Қалтамызға салайық

Логоырғақ жаттығулары

Мақсаты:Балалардың жалпы және ұсақ қол моторикасын дамыту, кеңістікті бағдарлау,дене қалпын және тепе – теңдігін сақтауға үйрету Өз-өзіне массаж жаттығуларын жасау.

«Салат» Түсіндірмесі

Сәбізді алып тазалаймыз 1. Оң қолды жұдырыққа түйіп,сол қолдың

Үккішпен үгіп майдалаймыз алақанына ысқылайды.

Канттан сеуіп дәмдейміз 2. Екі қолды жұдырыққа түйіп кеудеге ұстап, жоғары- төмен қозғайды

құйып сәндейміз 3.Саусақтардың ұшымен «қант себеді»

Міне, дайын нәр тағам- 4.Қолды жұдырыққа түйген күйі

Дәруменге байыған (қаймақ құйған сияқты) қол білезігін

жоғары-төмен қозғайды.

5.Екі қолын алдына жайып көрсетеді.

6.Алақанымен іштерін сипалап, тойған-

дықтарын білдіреді.


Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу әрекеті 9.00-9.30


Жемістер туралы түсініктерін қалыптастыру.Олардың түрлері мен түсі, пішіні, қасиеттері туралы әңгімелеу.Жемісті сипаттау арқылы тануға,зат есімнің көптік жалғауында қолданылуын үйрету.

Д/О: «Дәмін тап» ойыны

Ойын шарты : себеттерге жерде жатырған жемістердің дәмдерін татып ажыратады.




Көкөністер туралы түсініктерін қалыптастыру.Олардың түрлері мен түсі, пішіні, қасиеттері туралы әңгімелеу.Жемісті сипаттау арқылы тануға,зат есімнің көптік жалғауында қолданылуын үйрету.

Д/О: «Көкөністі тап» ойыны

Ойын шарты : себеттерге жерде жатырған көкөністерді атауларын айтып, орындарына орналастырады.


Көкөністер мен жемістердің аттарын дыбыс арқылы жеткізу.

Көкөністер жерде, бақшада өседі. Оларға:картоп,қызылша,сәбіз,қияр,асқабақ, орамжапырақ,қызанақ жатады.

Д/О: «Жемістер»

Ойын шарты:Балалар себетке жерде жемістер мен көкөністердің ішінен тек жемістерді ғана тереді.Терген жемістерді атап береді.

Дәнді дақылдардың аттарын дыбыс арқылы жеткізу.

Жемістер мен көкөністерді көктем айында отырғызып жаз бойы баптап,күтіп күз мезгілінде өнімдерін жинаймыз.Құрамында дәрумендері көп денсаулыққа өте пайдалы.Жемістер ағашта өседі. Жемістерге:алма, апельсин,ананас,киви, алмұрт,шабдалы,анар т.б жатады.


Ас атасы нанның шығуы туралы балаларға шағын әігңмелеу,суреттер бойынша мазмұнына сай сұрақтар қойып,жауаптар беруге балаларды машықтандыру.Нанның қадір-қасиетін ұғындыру.

«Нан қайдан келеді?әңгімесін түсіндіру.

9.30-12.10

Балалармен жеке және топтық сабақтар

Топқа келеген балалармен жекелей танысу.


Балалардың сараптамалық қорытындыларымен танысу

Зерттеу жұмыстары

Зерттеу жұмыстары

Зерттеу жұмыстары

















ЦИКЛОГРАММА

Бір аптаға (07-11 тамыз 2023 жыл)

1 «Айгөлек» ересек тобы

Логопед: Балмагамбетова Г.К

Күн тәртібі

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

Таңертеңгі уақыт

8.30-8.50

Логопедтің ата-аналармен, балалармен, педагогтармен қарым-қатынасы және жеке кеңестер беру. Ойындар мен тапсырмалар ұйымдастырып, жағымды жағдай орнату.



Тыныс алу жаттығулары

Саусақ жаттығулары

Логоырғақ








Балалармен ұйымдастырылған оқу әрекетін ұйымдастыруда ойындар және нейрожаттығулар дайындау.

Балабақша және достары туралы әңгімелесу.

Суретпен жұмыс

«Саусақ,саусақ қайда болдың?»жаттау

Д/О: «Бұл қай кезде болады?»

«Балабақшада» тақырыбында сөйлесу

Д/О:«Жер,су,ауа»

«Менің сүйікті ойыншығым» тақырыбында әңгімелесу.

Д/О: «Кім жылдам?»

Жаз мезгіліндегі табиғат құбылыстары жайлы жұмбақтар шешу.

Түрлі-түсті борлармен асфальтта сурет салу.

Тыныс жаттығуы: «Таза ауа жұтамыз»

Саусақ жаттығуы «Үстелде ішеміз шайды ,Шақырамыз достарды»

Логоырғақ

«Сәлем» 1. Екі қолдарын айқастыра кеуделеріне қояды.

Сәлемдесем әрдайым 2. Екі қолдарын алға жаяды.

Үйде және көшеде 3. «Қанаттарын» (екі қолдарын сәл көтеріп, Тіпті «сәлем!» - деймін мен қайта түсіріп)қағып тұрады.

Тауыққа көрші үйдегі 4. Бір қолдың сыртын екінші қолдың алақанына

Сәлемет пе, беттестіре, саусақтарды жан-жаққа аша «күн»

Шуақты күн көкте! жасайды.

Сәлемет пе, 5. Екі қолды жоғары соза аспанды көрсетеді.

Нұрлы аспан көкпеңбек! 6. Екі қолды жоғары көтере екі жанына кезек

Сәлемет пе, теңселеді.

Самал жел желпіген! 7. Екі қолды төмен түсіре, қол бастарын бір-бірінің

Сәлемет пе, үстіне қойып алдына ұстайды.

Кішкентай түбіртек! 8. Оң жаққа оң қолын жаяды.

Сәлем, таң жаңа атқан! 9. Сол жаққа сол қолын жаяды.

Сәлем, күн арайлы! 10. Оң қолдың сұқ саусағын алдына тік ұстай оңға,

Сәлемге еріну! солға кезектестіре шайқайды.

Бізде әсте болмайды. 11. Бастарын шайқайды.



Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу әрекеті 9.00-9.30


Тақырыбы:«Балабақшада»

Жалпы балабақшамен таныстыру,педагогтердің аты-жөндерімен таныстыру. Балабақшадағы заттармен жиһаздармен,олардың түрлерін үй тұрмысында қолданылатыны және әр жиһаздың қалай қолданылатынын әңгімелеу. Әрзатқа сипаттама беруде сын есім мен зат есім сөздерін байланыстырып сөйлеу.

Теледидардан тақырыптық видеолар қарау.

Д/О: «Бұл кім?» «Балабақша» (қимыл мен сөз байланысы)


Тақырыбы:«Достар»

Балаларға достық,достасу туралы айтып түсіндіру. Өздерінің достары туралы сұрақтарға жауап беруге үйрету.

Достық туралы мультфильм қарау, мағынасын өзара талдау.

Суретпен жұмыс

«Достар» тақырыбындағы тізбекті суреттер желісінің реттілігін табу.

Тақырыбы: «Менің балабақшам»

Ас үйдегі аспазшы апайлармен таныстыру.

Ас бөлмесіне саяхаттау.

Аспазшылар еңбегі туралы айту.

Балалардан анасының ас бөлмеде қандай жұмыстар атқаратыны жайлы сұрау. Ұқсастықтары туралы ажырата білуін дамыту.Сұрақтарға жауап беруге үйрету.

«Шаң-тозаңды қуамыз» тыныс алу жаттығуы

«Бал жалау», «Құймақ»

Зейін дамыту ойындары

Тақырыбы: Жаз мезгілі маған ұнайды.

Жаз мезгілінің маусымдық ерекшеліктерімен және ай аттарымен таныыстыру. Сөздік қорларын белсенділендіру.

Суретпен жұмыс

Жаз мезгіліне байланысты суреттермен сұрақтарға жауап бере отырып,әңгімелесу.


Тіл ұстарту жаттығуы

Ыз-ыз қызыл қоңыз,

Лан-лан сары жылан,

Ақ-ақ жасыл жапырақ,

Пан-пан көк аспан.

Д/О: «Кім зерек?»

9.30-12.10

Балалармен жеке және топтық сабақтар

Топқа келеген балалармен жекелей танысу.


Балалардың сараптамалық қорытындыларымен танысу

Зерттеу жұмыстары

Зерттеу жұмыстары

Зерттеу жұмыстары











ЦИКЛОГРАММА

Бір аптаға (14-18 тамыз 2023 жыл)

1 «Айгөлек» ересек тобы

Логопед: Балмагамбетова Г.К

Күн тәртібі

Дүйсенбі

Сейсенбі

Сәрсенбі

Бейсенбі

Жұма

Таңертеңгі уақыт

8.30-8.50

Логопедтің ата-аналармен, балалармен, педагогтармен қарым-қатынасы және жеке кеңестер беру. Ойындар мен тапсырмалар ұйымдастырып, жағымды жағдай орнату.



Тыныс алу жаттығулары

Саусақ жаттығулары

Логоырғақ








Балалармен ұйымдастырылған оқу әрекетін ұйымдастыруда ойындар және нейрожаттығулар дайындау.

«Менің әкем»

Әкелерінің мамандығы туралы әңгімелесу

Д/О: «Өскенде кім болам?»

«Менің анам»

Аналарының мамандығы туралы әңгімелесу

Суретпен жұмыс

Балабақшадағы мамандық иелері

Балабақша ішілік саяхат

Д/О: «Бұл кім?

«Сарбаздар» әнін тыңдау,қимылды жаттығулар жасау.


Тыныс алу жаттығуы: «Бір үйде біз нешеуміз?»

Отбасы мүшелері,олардың туыстық татауларымен таныстыру (сурет бойынша)

Менің атам,менің әжем,менің анам,менің әкем,менің апам,менің ағам,менің бауырым,меніің інім,менің сіңілім,менің қарындасым, менің бөпем

Мамандықтары туралы әңгімелесу.

Саусақ жаттығуы: «Не үшін керек

Екі көзің не үшін керек?

Жақсыларды көру үшін!

Екі қолың не үшін керек?

Елге көмек беру үшін!

Құлақ деген не үшін керек?

Ақыл кеңес тыңдау үшін!

Жүрек деген не үшін керек?

Жауларымнан қыңбау үшін!

Тіл мен жағың не үшін?

Ақиқатты айту үшін!

Ал аяғың?...

Шетте жүрсем ,

Туған жерге қайту үшін!

Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу әрекеті 9.00-9.30

Тақырыбы: «Мамандықтар»

Балалардың есту арқылы сөйлеуі мен сөйлеу тілі қимылдарын дамыту. Сөздік қорын молайту.

«Мамандықтар»қаласына саяхат.

Мамандық иелері туралы суреттер қарау.

Д/О: «Кімге не қажет?»

Сергіту сәті

Ша- ша- ша күн қандай тамаша!

Шы- шы -шы айналаңа қарашы!

Шу- шу- шу жан жағымда шу

Ше- ше- ше отырайық ендеше.



Тақырыбы:«Ұлттық ою-өрнектер»

Ою-өрнектердің кейбір түрлерімен таныстыру.

Сурет салу.Ойындар ойнау.

Артикуляциялық жаттығу: «Кесе»

Тыныс алу жаттығулары: «Шәйді суытамыз»

Саусақ жаттығуы:

«Бес саусақ»

Дид.ойын: «Киіз үй»

«Хан талапай»


Тақырыбы: «Мамандықтар»

Мамандықтар туралы білімдерін нақтылау және шыңдау.Сөздік қорларын белсенділендіру.

«Сатушы» ойынын ойнау.

Дүкенде кітаптар,ойыншықтар,ыдыстар,азық- түліктер бар.

Д/О: «Қатемді түзе»

Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!