Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Циклограмма
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Оқу ісінің меңгерушісі: ___________ С.К.Бейсеков Сынып тәрбиешісі: ___________Г.А.Сәрсенбі
Тәрбие білім беру үдерісінің циклограммасы
Білім беру ұйымының атауы: Жамбыл орта мектебі
Мектепалды 0 «В» сыныбы
Балалардың жастары: 5 жастағы
Жоспарлау күні:02.10-06.10.2023-2024 оқу жылы
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 02.10 |
Сейсенбі 03.10 |
Сәрсенбі 04.10 |
Бейсенбі 05.10 |
Жұма 06.10 |
||||||||||
Балаларды қабылдау |
Балаларды көтеріңкі көңіл күймен қарсы алу. Балалар үшін қолайлы жағдай жасау. Баланың бүгінгі көңіл күйі туралы әңгіме, оны не қызықтырады, баланың жеке пікірін білдіруге қатысады. |
||||||||||||||
Ата - аналармен немесе баланың заңды өкілдерімен, кеңес әңгімелесу |
Ата - аналармен баланың денсаулығы, үй режимі, тәрбиелеу, дамытужәне оның жетістіктері туралы әңгімелер, кеңестер |
||||||||||||||
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды, үстел үсті ойындары, бейнелеу іс – әрекеті, кітаптарды қарау және басқалар) |
«Не жоқ ойыны?» ойыны Мақсаты: Заттардың атауларын дұрыс атай білуге жаттықтыру. Балалардың есте сақтау зейінін дамыту |
«Танып ал,атын айт» ойыны Балаларға суретті үлестіріп беріп,кім тез, дұрыс әрі көп сөз айтса, сол жеңіп шығатынын түсінедіндіру |
«Бақа бақа ойыны» ойыны Мақсаты: Балаларға бақаның қимылын , әрекетін жасауды үйрету |
«Не қандай дыбыс шығарады?» ойыны Мақсаты: Жан жануарлардың дыбысын үйрету |
«Паравоз» ойыны Мақсаты: Балаларды ауызбіршілікке,шапшаң қимылдауға, дұрыс қозғалуға ықпал ету |
||||||||||
Ертеңгілік жаттығу |
№2 Таңғы жаттығу кешені |
||||||||||||||
Ұйымдастырылған іс – әрекетке дайындық |
Жылулық сәті Апам мені «Айым»- дейді, Мен мұңайсам уайым жейді Апам мені «Күнім»- дейді, Мен қуансам күлімдейді |
||||||||||||||
Кестеге сәйкес ұйымдастырыл ған іс – әрекет |
1.Сөйлеуді дамыту Міндеті: Отбасы туралы білімдерін кеңейту. Сұрақтарға жауап бергізу арқылы ойлау 2.Математика негіздері Міндеті: 10 санының жазбасын заттардың санымен сәйкестендіруге үйрету; заттарды санау және ретімен санау, тура және кері санау дағдыларын жетілдіру; 10 санын дұрыс тануға және бейнелеуге үйрету. Дидактикалық ойын «Кеңістік» Мақсаты:Балаларды кеңістікті бағдарлауға жаттықтыру,ойлау қабілеттерін,қабылдау зейін процестерін дамыту 3.Қоршаған орта Міндеті: Тұрмыстық техника, оның қолданылуы туралы білімдерін жетілдіру. Олардың атқаратын қызметімен таныстыру Дидактикалық ойын «Табиғат құбылыстарын ата» Мақсаты: табиғатта болатын өзгерістерді, олпрдың жыл мезгілдерін сипаттайтын басты ерекшеліктерді түсіндіру 4.Дене шынықтыру Міндеті: Жерде созылып жатқан арқан үстінде бір бүйірмен динамикалық тепе-теңдікті сақтап жүруге үйретуді жалғастыру. Бір қатарға қойылған заттар арасымен доптарды домалатып алып жүру дағдыларын бекіту |
1.Сауат ашу негіздері Міндеті: Тапсырмаларды орындату арқылы зейіндерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. 2.Көркем әдебиет Міндеті: Ойыншықтар туралы түсінігін тиянақтау. Өлең мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруге дағдыландыру 3.Қазақ тілі Міндеті: Көгөністердің қазақша атауларын дұрыс айтып, диалог құруға үйрету Қимылды ойын «Тапшы кімнің дауысы?» Мақсаты: Балаларды тапқырлыққа,байқағыштыққа,жылдамдыққа тәрбиелеу 4.Музыка Міндеті: Әннің сипатын қабылдау, дауысын дұрыс келтіріп орындау, ырғақтық бейнесі мен динамикасын дәл беру Дидактикалық ойын «Аспапты үнінен тап» Мақсаты: Есту қабілетін дамытып аспаптарды үнінен ажырату қабілетінен арттыру |
1.Математика негіздері Міндеті: 10 санының жазбасын заттардың санымен сәйкестендіруге үйрету; заттарды санау және ретімен санау, тура және кері санау дағдыларын жетілдіру; 10 санын дұрыс тануға және бейнелеуге үйрету. Қимылды ойын «Балабақшаға шарбақ жасаймыз» Мақсаты: балалардың бір біріне дегенмейірімді болуға тәрбиелеу 2.Сауат ашу негіздері Міндеті: Ұяң дауыссыздарды қайталату арқылы естерінде сақтату 3.Сөйлеуді дамыту Міндеті: «Г» – «К» дыбыстарымен таныстыру. Ертегіні соңына дейін тыңдауға үйрету Дидактикалық ойын «Суреттің екінші бөлігін сал» Мақсаты: Балалардың логикасын дамыту 4.Дене шынықтыру Міндеті: Екі жаққа тартылған жіптің астымен қолды еденге тигізбей бір бүйірмен өту шеберліктерін (машықтарын) жетілдіру. Допты бастан асыра ұстап, екі қолмен бір-біріне лақтыруға жаттықтыру; допты ашылған саусақтарымен қағып алу шеберліктерін (машықтарын) дамыту |
1.Сауат ашу негіздері Міндеті: Үнді дауыссыз дыбыстарды басқа дыбыстардан ажыратуға үйрету Дидактикалық ойын «Менің отбасым» Мақсаты: сурет мазмұнына сәйкес әңгіменің басы мен соңын құрастыруға үйрету 2.Көркем әдебиет Міндеті: Өлеңдерді жатқа, мәнерлеп, интонациямен айту 3.Қазақ тілі Міндеті: Жаңылтпашты жылдам әрі жатқа айта білуге үйрету. Қазақ тіліндегі сөздер мен сөйлемдерді түсініп және күнделікті өмірде қолдана білуге үйрету. Дидактикалық ойын «Өз үйіңді тап» Мақсаты:түстерді қайталау,оларды шатастырмауға дағдыландыру 4.Музыка Міндеті: Музыкалық шығармаға өзінің қатынасын білдіру, оның мазмұны мен сипаты туралы пікірін айтуға үйрету. |
1.Математика негіздері Міндеті: Әртүрлі заттар ұзындығы (5 және одан да көп), биіктігі, ені немесе қалыңдығы арасындағы өлшемдік қатынасты дұрыс, заттарды өлшемі бойынша өсу және кему ретімен қоя білуге үйрету Дидактикалық ойын «Кеңістік» Мақсаты:Балаларды кеңістікті бағдарлауға жаттықтыру,ойлау қабілеттерін,қабылдау зейін процестерін дамыту 2.Қоршаған орта Міндеті: Күзгі табиғаттағы маусымдық өзгерістерді бақылап, 1 бір-бірінен ажырата білуге үйрету 3.Шығармашылық іс- әрекет Міндеті: Сурет салу Қазақ оюларының көптүрлілігі туралы түсініктерін кеңейту, балаларға қоржынды салу техникасы Мүсіндеу Аталған заттардан қалауы бойынша мүсіндеу және оларды ою-өрнектермен және қосымша заттармен (моншақ, дән және т.б.) безендіру Жапсыру Қазақ халқының тұрмыстық заттарымен таныстыру, аталған заттардан қалауы бойынша қиып жапсыру Құрастыру Ойынға қажетті құрылысты бірлесіп ойдан құрастыруға, алдағы жұмысты бірге жоспарлауға, бір-бірімен келісіп орындауға, дайын құрылыспен ойнауға мүмкіндік беру Қимылды ойын «Ақ қоян» Мақсаты: жылдамдыққа,тәрбиешінің айтқанын үйренуге дағдыландыру 4.Дене шынықтыру Міндеті: Қолды еркін қозғап, жүргізуші мен бағытты өзгертіп, баяу қарқынмен жүгіруді үйрету. Қысқа секіртпемен секіруге үйретуді жалғастыру, қолдарымен секіртпені шеңбер бойымен және тік айналдыра білу іскерліктерін дамыту. |
||||||||||
Серуенге дайындық |
Серуендеуге деген қызығушылықты ынталандыру. Киіну: жүйелілік, серуендеуге шығу, ережелерді сақтау, балалармен жеке әңгіме жүргізу |
||||||||||||||
Серуендеу |
Ауа райы құбылыстарын және табиғи объектілерді бақылау «Кім жылдам?» қимылды ойыны Еңбек әрекеті: ойын алаңын жинау |
Ауа райы құбылыстарын және табиғи объектілерді бақылау «Ақ серек көк серек» қимылды ойыны Еңбек әрекеті: ойын алаңын жинау |
Ауа райы құбылыстарын және табиғи объектілерді бақылау «Қаздар мен қасқыр» қимылды ойыны Еңбек әрекеті: ойын алаңын жинау |
Ауа райы құбылыстарын және табиғи объектілерді бақылау «Кім бірінші?» қимылды ойыны Еңбек әрекеті: ойын алаңын жинау |
Ауа райы құбылыстарын және табиғи объектілерді бақылау «Кім жылдам?» қимылды ойыны Еңбек әрекеті: ойын алаңын жинау |
||||||||||
Балалардың дербес әрекеті |
Балалардың қызығушылығы мен білім беру қажеттіліктерін ескере отырып ұйымдастырылған әр түрлі балалар іс – әрекеті ойын түрінде жүзеге асырылады |
||||||||||||||
Балалармен жеке жұмыс |
Балалармен жеке жұмыс: әңгіме , дидактикалық ойындар, бейнелеу әрекеті арқылы шығармашылық қабілеттерін дамытужәне т.б |
||||||||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Балалардың жетістіктері туралы әңгіме, баланың тәрбиесі мен дамуы туралы ата-аналардың сұрақтарына жауап беру, кеңестер беру |
||||||||||||||
|
|