Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
циклограмма
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы
Білім беру ұйымы: №17 бөбекжай-бақшасы
Топ: «Ақбота» мектепалды тобы
Балалардың жасы: 5 жас
Жоспардың құрылу кезеңі: 01-03 қараша айы, 2023-2024 оқу жылы
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі 01.11.2023ж |
Бейсенбі 02.11.2023ж |
Жұма 03.11.2023ж |
Балаларды қабылдау |
Балаларды медбикемен бірге қабылдау. Ата –анамен әңгімелесу, баланың дене қызуын өлшеп, тазалығын тексеріп қабылдап алу (сөйлеуді дамыту, қарым-қатынас). |
||||
Ата-аналармен әңгімелесу, кеңес беру |
|
Балаларды уақытында ұйқыға жатқызып, күн тәртібін сақтау қажеттігін ескерту |
Ата-аналарға кеңес: «Үйде балаңыздың өзіне-өзі қызмет көрсетуіне қандай жағдай жасайсыз?» |
Ата-аналармен гигиеналық шараларды орындау қажеттігін туралы әңгімелесу |
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
|
|
«Орындарын тауып жинастыр» Міндеттері: Балаларды ойын-шықтардың түрі-мен, қасиетімен, түсімен оның көле-мімен, пішіндерімен таныстыру. (қоршаған ортамен танысу, таным іс-әрекет). |
Үстел үсті театры: «Түлкі мен тырна» ертегісі Міндеттері: сөздік қорын, ойлау қабілетін дамыту. (сөйлеуді дамыту, қазақ тілі, коммуникативті іс-әрекет). |
Саусақ ойыны: Саусағымда сақина Санап көрші кәнеки 1,2,3........ Міндеттері: қолдың саусақтарының қозғалысын дамыту. (сөйлеуді дамыту, ойын, қарым-қатынас, танымдық, зерттеу).
|
Таңертеңгі жаттығу |
«Жалаушамен жаттығу» 1. Бір қатармен жүру, аяқ ұшымен, өкшемен,аяқты көтеріп жүру, жүгіру. (2 мин.) 2. Бір қатардан екі қатарға тұру. 3. Жалаушамен жаттығу. 1. Бастапқы қалып: қолда жалауша:1 – алдыға созу , 2 – жоғары көтеру, 3 – алдыға созу , 4 – б.қ –қа келу. 6 рет. 2. Бастапқы қалып: 1 - жалауша оң қолда, екі рет алдыға айналдыру, 2 – жалауша сол қолда, алдыға айналдыру. 3 – артқа айналдыру алдымен оң қолмен,артынан сол қолмен. 4-6 рет. 3. Бастапқы қалып: аяқ арасы ашық иықпен оң қолда жалау сол аяққа жеткізу жалауды, сол қолдағы жалауды оң аяққа жеткізу. 6 рет. 4. Бастапқы қалып: аяқ бірге,отырып тұру. 10 рет. 5. Бастапқы қалып: жалау кеуде тұсында 1-адым алдыға, 2-тізе бүгу, 3 – артқа, 4-тізе бүгу. 6 рет. 6. Бастапқы қалып: жалау кеуде тұсында. Бір орында түрып секіру аяқты алдыға –артқа жібере отырып. 10 рет. Тыныс алу жаттығулары. «Қаздар» Бастапқы қалып: Аяғымыз алшақ,қолымыз белімізде. Орындалуы: Алдыға қарай еңкейеміз, дыбыс шығару «ш-ш-ш», түзу тұрамыз. Демімізді алып, аузымыздан шығарамыз. «Ағаш жарамыз» Аяқ алшақ, екі қолды алдыға сермеп, «уф-уф-уф» дыбыс шығару (қозғалыс белсенділігі, ойын әрекеті). |
||||
Таңғы ас |
|
Жуыну машықтарын жетілдіру: көпіршік шыққанша қолды сабындау, оны жақсылап шаю, бетті жуу, оны сүлгімен құрғағанша сүрту. Гүлдерге су құю,шаңдарын сүрту. Ас мәзірін жасай білу біліктерін бекіту, асхана ыдыстарын дұрыс қоюларын қадағалау Жылдам және дұрыс жуыну қабілеттерін бекіту Ойын- жаттығу: Сылдырлайды мөлдір су, Жуынсаң сен әрдайым, Мөлдір суға қолыңды жу. Таза бетің, маңдайың. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет көрсету, еңбек қызметі) |
|||
Ұйымдасты-рылған іс-әрекетке дайындық |
|
|
«Көлеміне қарай орналастыр» |
«Сөйлемді жалғастыр» |
«Мекенін тап» |
Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдасты-рылған іс-әрекет |
|
|
Музыка Міндеттері: қазақ халық аспаптарының: домбыра мен қобыздың, "күй" жанрының, күйші-композиторлардың: Құрманғазы, Қорқыт, Тәттімбет шығармалары мен шығармаларының тембрлік өзгешелігімен таныстыру «Нан қайдан келеді» дидактикалық ойыны Міндеттері: Көркем шығарманы рөлдерге бөліп, сахналау (көркем әдебиет, ойын, коммуника-тивтік іс-әрекет) «Сөз ойла, тез ойла» дидактикалық ойыны Міндеттері: Жазу барысында денені дұрыс ұстап, əдемі жазуға дағдыландыру арқылы эстетикалық талғамдарын тəрбиелеу (сауат ашу негіздері, ойын, коммуникативті іс-әрекет) «Бұл қандай ою» Міндеттері: Заттардың пішіндеріне, бөлік-тердің салыстыр-малы өлшеміне және олардың орналасуына сүйене отырып, түстер мен олардың реңктерін беру (шығармашылық, қоршаған ортамен таныстыру, танымдық) |
Дене шынықтыру Қимылды ойын: «Көжектің үйі» Жүру мен жүгіруді алмастырып, заттардың арасымен «жыланша» төрттағандап еңбектеу, кедергілер арасынан еңбектеу; допты басымен итеріп, төрттағандап еңбектеу (арақашықтығы 3-4 м); гимнастикалық скамейка бойымен қолымен тартылып, иықтары мен тізелеріне сүйене отырып, етпетімен өрмелеу «Ағайынды екеуміз» дидактикалық ойыны Міндеттері: Сөйлеуде интонациялық мәнерлілік құрал-дарын қолдану; дауыс қарқынын, логикалық үзіліс пен екпінді реттеу (сөйлеуді дамыту, коммуникативтік қызмет) «Бірінші дыбысты қайтала» дидактикалық ойыны Міндеттері: Қатаң дауыссыздарды қайталату арқылы естерінде сақтату (сауат ашу негіздері, ойын, коммуникативтік іс-әрекет) «Сиқырлы қапшық» дидактикалық ойыны Міндеттері: Шартты өлшеуішті ұзындық-ты өлшейтін құрал ретінде таныстыру (математика негіздері, ойын, қозғалыс, танымдық)
|
Музыка Міндеттері: ән айтуда вокалдық-есту үйлесімділігін жетілдіру. Мерекелік әннің көңілді, қуанышты көңіл-күйін жеткізе білуге үйрету. Жеңіл қозғалмалы дыбыспен ән айтуды үйреніңіз, музыкалық тіркестердің соңын айқайламаңыз «Кім көп сөз ойлап айтады?» дидактикалық ойыны Міндеттері: Суреттер бойынша заттардың атын ататып, сол сөздердегі қатаң дауыссыз дыбыстан басталатын дыбыс-тарды ажыратып айтуға дағдылан-дыру (сауат ашу негіздері, ойын, коммуникативтік іс-әрекет)
«Заттардың көлемін ажырат» дидактикалық ойыны Міндеттері:«Қанша?», «Нешінші?» сұрақ-тарын ажырату, оларға дұрыс жауап беру. 0 және 10 сандарының құрамы және олардың жазылуы туралы білімін қалыптастыру. (математика негіздері, ойын, қозғалыс, танымдық)
«Бақытты отбасы» Міндеттері: Үйде отбасы мүшелеріне қамқорлық жасау, үлкендерді сыйлау, кішіге ізет көрсету, үй шаруасына көмектесу (қорша-ған ортамен таныстыру, танымдық) |
Серуенге дайындық |
Балалардың өздігінен және жүйелі киінулерін қадағалау. Жылдамдыққа, тиянақтылыққа баулу. Ойыншықтар мен сыртқа шығарылатын материалдарды таңдау, оны сыртқа алып шығу, балалармен жеке әңгімелесулер (сөйлеуді дамыту, өзін-өзі тыңдау дағдылары, жалпы және ұсақ моториканы дамыту) |
||||
Серуен |
|
|
1.Желді бақылау Міндеттері: ауа-райының өзгеруін атаңыз. (танымдық, коммуникативтік қызмет) 2. «Дәлдеп тигіз», «Күн мен жаңбыр» қимылды ойыны Міндеттері: дәлдікті, көздеуді, қимылдарды үйлестіруді дамыту. (ойын, қозғалыс қызметі) 3.Еңбек: гүл тұқымдарын жинау (еңбек қызметі) 4.Жеке жұмыс. математика бойынша Міндеттері: заттарды көлемі бойынша топтастыру. (ойын, танымды, коммуникативтік қызмет) 5.Еркін ойындар. |
1.Құстарды бақылау 250 ₸ - Сатып алу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |