Тәрбиелеу-білім беру процесінің циклограммасы
Ересек «Қарлығаш» тобы 4-жас
4-апта қазан айы 2025 – 2026 жж
Апталық тақырып «Мамандықтар»
|
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі 27.10.2025 |
Сейсенбі 28.10.2025 |
Сәрсенбі 29.10.2025 |
Бейсенбі 30.10.2025 |
Жұма 31.10.2025 |
||||||
|
Балаларды қабылдау |
|
Дене тәрбиесі Қ\О: « Оң аяқ,сол аяқ» Мақсаты: Қимылды ойындарға қызығушылықты дамыту Шарты: аяқ киімін оң киюге дағдыландыру. |
Дене тәрбиесі Д.о: «Үлгілі бала» Мақсаты: ересектің көмегімен киімін реттеуді үйрету. Шарты: Киімдерін реттеуге дағдылану.. |
Дене тәрбиесі Д/о: «Өз орныңды тап!» Мақсаты: Киімдерді жинау, ілу, дағдылары қалыптасады. Шарты: Бас киімді жоғарғы сөреге қоюды дағдыландыру. |
Сөйлеуді дамыту Д\о: «Көңіл күй» Мақсаты: Баланың сөздік қорын ойындар арқылы кеңейту. Шарты:баланың бүгінгі көңіл күйі және не қызықтыратыны туралы сұрау. |
||||||
|
Ата-аналармен немесе баланың басқа заңды өкілдерімен, кеңес, әңгімелесу |
|
Балаларды балабақшаға таңертен келгенде жылы киіндіру керектігін ескерту. |
Топқа киетін киімдерін реттеп беріп жіберуді ескерту. |
Балабақшаға рұқсат етілмейтін заттарды балаларға бермеуді айту. |
Топқа киетін киімдерін реттеп беріп жіберуді ескерту. |
||||||
|
Балалардың дербес Әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
|
Көркем әдебиет «Дүкенші» Мақсат: кейіпкерлердің мінезін беру Шарты: дүкенде нелер бар сұрақ-жауап. |
Құрастыру Д\о:"Ас үй" Мақсаты: өз бетінше ойдан құрастыруға мүмкіндік беру Шарты: қолдың ұсақ моторикасын дамыту |
Құрастыру Д/о: «Отбасы үйі» Мақсаты: Құрылыс бөлшектеріне ұқыптылықпен қарау Шарты:бөлшектерден үй құрастыру |
Жапсыру Д\ о: «Шаштараз». Мақсаты: шығармашылық қабілетті, қиялды дамыту Шарты: дайын кесілген суреттерін орналастырады және желімдейді. |
||||||
|
Таңертенгі жаттығу |
Құралмен орындалатын таңертеңгілік жаттығулар: Лентамен орындалатын жаттығулар: 1.Б.қ. Аяқ бірге, лентаны екі қолмен ұстау,қол төменде. 1-лентаға қарау, 2- Б.қ оралу. 3-4 рет қайталау. 2.Б.қ. Аяқ бірге, лента қолда, төменде. 1-қолдарды алға созу, 2-денені солға бұру, 3-денені оңға бұру, 4-Б.қ. оралу. 3-4 рет қайталау. 3.Б.қ. Аяқ алшақ, қол лентамен төменде. 1-еңкею, 2- допты еденге қою, 3-лентаны алу, 4-б.қ. 3-4 рет қайталау. 4.Б.қ. Аяқ бірге, қолдар лентамен желкеде. Бір орында тұрып жүру. Тізені жоғары көтеріп жүру. 5.Тыныс алу жаттығулары. |
||||||||||
|
Таңғы ас
|
|
Дене тәрбиесі Қ/о: «Таза жусаң қолды» Мақсаты: Тамақтанар алдында қолды өз бетінше сабынмен жууға үйрету. Шарты: қолды сабынмен жуып, сумен шаяды. |
Дене тәрбиесі Қ\о: «Таза қол» Мақсаты: тамақтанар алдында, қолды өз бетінше сабынмен жууға үйрету. Шарты: қолды сабынмен жуып,таза сумен шаяды. |
Дене тәрбиесі «Дәрумендер» Мақсаты: дәрумендердің адам ағзасына пайдасы туралы түсінік беру. Шарты: дәрумендерді ажыратады,біледі |
Сөйлеуді дамыту «Әдепті бала» Мақсаты: дастархан басында әдептілікті сақтауға баулу (Біртұтас тәрбие) |
||||||
|
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
|
Көркем әдебиет Мультфильм көру «Өрт сөндіргіш» Мақсаты: тыңдалған шығарманың мазмұнын қайталап айтуға баулиді |
Көркем әдебиет «Дәрігер» Мақсаты: сөз өнеріне баулу. Шарты: Балалар өздері дәрігер болу туралы айтады |
Музыка Ән тыңдау: «Құлыншағым» Мақсаты: Музыканы тыңдау мәдениетін сақтайды. |
Көркем әдебиет Бейнефильм көру: «Дүкенші» Мақсаты: шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. |
||||||
|
Ұйымдастырылған іс-әрекет
|
|
Дене тәрбиесі Мақсаты: 10 метрге дейінгі қашықтықта заттардың арасымен тура бағыт бойынша, көлбеу тақтай бойымен төрттағандап еңбектеу; Қолданылған тех/я: Денсаулық сақтау тех/сы Кіріспе: Шеңбер тұру. Аяқтың ұшымен жұру, өкшемен жұру. Негізгі бөлім: Доппен, арқанмен орындалатын ЖДЖ: Қолды алға созып, саусақтарды жұму және ашу, қолдың білектерін айналдыру. Қолды кеуденің алдына қою, желкеге қою, иықтарды түзеп, екі жаққа бұрылу. Бір аяқты жоғары көтеріп, жоғары көтерілген аяқтың астынан допты бір қолдан екінші қолға беру. Отырған қалыпта екі аяқты жоғары көтеру, бүгу және жазу, төмен түсіру. Екі аяқты айқастырып, отыру және тұру. Аяқтың бақайларымен жіпті жинау, құм салынған қапшықтарды өкшелермен қысып алып, бір орыннан екінші орынға қою. Өкшемен таяқтың, арқанның үстінен бір қырымен жүру. Тыныс алу жаттығулары. Қ/о: «Секір де, шапалақ ұр» Шарты: секіру,қимыл- қозғалысты жасай алады. Негізгі қимылдар: 10 метрге дейінгі қашықтықта заттардың арасымен тура бағыт бойынша, көлбеу тақтай бойымен төрттағандап еңбектеу; Қорытынды: Қ/о: «Ақ серек пен көк серек» Шарты: екі қатарға тұрып. жүруді жүгірумен кезектестіру. Қазақ тілі, қоршаған әлеммен таныстыру, мүсіндеу, сурет салу, жапсыру, құрастыру Мақсаты: сөйлесу барысында әңгімелесушінің назарын өзіне аудару үшін интонациямен сөйлеу мәнерін өз бетінше қолдануға, Баланы өсіп, жетілген ересек бала ретінде қабылдау, оның ойын ашық білдіре алады. Бірнеше бөліктерден заттарды мүсіндейді. Сурет салуда әр түрлі түстерді қолданады. Шаршының бұрыштарын қиюды біледі. Өз бетінше ойдан құрастыра алады. Қолданылған тех/я: Дамыта оқыту тех/сы Көрнекілігі: Д.материал. Кіріспе бөлім: «Дәрігер» Негізгі бөлім: ПЖО: «Тіс дәрігері» Шарты: ойын барысында тіс дәрігерімен қарым-қатынасты білдіретін сөздерді айту. ҚО: «Дәрігерге сыйлық». Шарты: 1 топ: тістердің суреттерін бояды 2 топ: ермексаздан бірнеше бөліктерге бөліп тіс дәрігердің құралдарын мүсіндейді. 3 топ: дайын тіс суретін қиып алып жапсырады. ЕО: «Жапырақ» Шарты: қағаз қиындыларынан өз еркілерімен жапырақтарды құрастырады Қорытынды: сұрақ-жауап |
Дене тәрбиесі Мақсаты: етпетімен жатып, гимнастикалық скамейка бойымен қолдарымен тартылып еңбектеу. Қолданылған тех/я: Денсаулық сақтау тех/сы Кіріспе: Шеңберге тұру. Аяқтың ұшымен жұру, өкшемен жұру. Негізгі бөлім: Доппен, арқанмен орындалатын ЖДЖ: Қолды алға созып, саусақтарды жұму және ашу, қолдың білектерін айналдыру. Қолды кеуденің алдына қою, желкеге қою, иықтарды түзеп, екі жаққа бұрылу. Бір аяқты жоғары көтеріп, жоғары көтерілген аяқтың астынан допты бір қолдан екінші қолға беру. Отырған қалыпта екі аяқты жоғары көтеру, бүгу және жазу, төмен түсіру. Екі аяқты айқастырып, отыру және тұру. Аяқтың бақайларымен жіпті жинау, құм салынған қапшықтарды өкшелермен қысып алып, бір орыннан екінші орынға қою. Өкшемен таяқтың, арқанның үстінен бір қырымен жүру. Тыныс алу жаттығулары. Қ/о: «Паравоз» Шарты: балалар бір-бірінің артынан еріп ұстасып дұрыс қатарға тұрады. Негізгі қимылдар: етпетімен жатып, гимнастикалық скамейка бойымен қолдарымен тартылып еңбектеу. Қорытынды: Қ/о: «Қол күрес» Мақсаты:ептілікке баулу Шарты: тартысқа түскен екі бала өз күштерімен жеңіске жетеді. Математика негіздері, жапсыру , мүсіндеу, сурет салу, құрастыру Мақсаты: Екі қатарда орналасқан заттар тобын салыстыру, теңдік және теңсіздік туралы ұғымдарды қалыптастыру. Тар жолақтарды көлденең қиюды үйренеді. Қарапайым композицияларды мүсіндеуге қызығушылығы артады. Сурет салуда әр түрлі түстерді қолданады. Құрылыс материалдарынан құрастырады. Қолданылған тех/я: Монтессори тех/сы Көрнекілігі: Суреттер Кіріспе бөлім: «Шаштараз» суреттер арқылы түсінік береді Негізгі бөлім: ПЖО: «Бір және көп» Шарты: екі қатарда орналасқан заттар тобын салыстыру. ҚО: «Зат неге ұқсайды» Шарты: 1 топ: Тар жолақтарды көлденең қиюды үйренеді. 2 топ: ермексазды қолдана отырып доп жасап мүсіндейді. 3 топ: дайын доп суретін түрлі-түсті бояулармен бояды. ЕО: Геометриялық пішіндерді қолдану арқылы «Шаштараз» ойын аланың құрастыру. Қорытынды: Сұрақ-жауап |
Дене тәрбиесі
Мақсаты: үш дөңгелекті велосипед тебу;
оңға, солға бұрылу. Кіріспе: Шеңбер тұру. Аяқтың ұшымен жұру, өкшемен жұру Негізгі бөлім: Доппен, арқанмен орындалатын ЖДЖ: Қолды алға созып, саусақтарды жұму және ашу, қолдың білектерін айналдыру. Қолды кеуденің алдына қою, желкеге қою, иықтарды түзеп, екі жаққа бұрылу. Бір аяқты жоғары көтеріп, жоғары көтерілген аяқтың астынан допты бір қолдан екінші қолға беру. Отырған қалыпта екі аяқты жоғары көтеру, бүгу және жазу, төмен түсіру. Екі аяқты айқастырып, отыру және тұру. Аяқтың бақайларымен жіпті жинау, құм салынған қапшықтарды өкшелермен қысып алып, бір орыннан екінші орынға қою. Өкшемен таяқтың, арқанның үстінен бір қырымен жүру. Тыныс алу жаттығулары.
Қ/о: «Бәйге» Негізгі қимылдар:
үш дөңгелекті
велосипед тебу; оңға, солға
бұрылу. Қ/о: «Асық ату» Мақсаты:ептілікке баулу Шарты: шеңбер ішінде тұрған асықты атып алу,көп жинаған бала жеңімпаз. Көркем әдебиет, математика негіздері, мүсіндеу, сурет салу , жапсыру, құрастыру Мақсаты: Еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің образын өздігінен сомдайды. Заттарды оң қолмен солдан оңға қарай орналастырады. Жеке заттарды және бірдей заттарды қайталап салу. жайылған пішіннің жиектерін ию, жеке бөліктерді тұтас бөліктен созу, майда бөлшектерді қысу сияқты тәсілдермен мүсіндеу. Қайшыны дұрыс ұстауды және пайдалануды біледі. Құрылыс материалдарынан құрастырады. Қолданылған тех/я: Монтессори тех/сы Көрнекілігі: Суреттер Кіріспе бөлім: «Дүкенші» Негізгі бөлім: ПЖО: «Айырмашылығын тап» Шарты: оң жақтағы және сол жақтағы суретке қарауды ұсынады. Айырмашылығын табады. ҚО: «Сәбіз» Шарты: 1 топ: Қайшыны дұрыс ұстап, қысқа жолақтарды қиып сәбізді қағаз бетіне жапсырады. 2 топ: ермексаздын көмегімен жеке бөліктерді тұтас бөліктен созу, майда бөлшектерді қысу сияқты тәсілдермен сәбізді мүсіндейді. 3 топ: қағаз бетіңдегі сәбіздің суреттерін қызыл сары , жасыл түстерді қолданып бояйды. ЕО: «Қоян мен сәбіз» Шарты: қиылған қағаз қалдықтардан қоян мен сәбізді құрастырады. Қорытынды: Сұрақ-жауап |
Музыка Ұйымдастырылған іс –әрекеті жетекші жоспарына сәйкес откізіледі Сөйлеуді дамыту, қоршаған әлеммен таныстыру, жапсыру , мүсіндеу,құрастыру, сурет салу Мақсаты: Дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады. Баланың «Мен» бейнесін қалыптасады. Тікбұрыштан бұрыштарын бүктеу арқылы сопақша пішіндерді қиып алады . Бірнеше бөліктерден заттарды мүсіндейді. Дайын құрылыспен түрлі ойындар ойнауға ынталандыру Сурет салуда әртүрлі түстерді қолданады. Қолданылған тех/я: Дамыта оқыту тех/сы Көрнекілігі: Д.материал. бейнеролик. Кіріспе бөлім: «Өрт сөндіргіш» жайлы бейне ролик көру. Негізгі бөлім: ПЖО: «Өрт сөндіргіш» Шарты: балалар топта өрт сөндіргіш болып ойнайды Қ.О: «Өрт сөндіргіш»машинасы Шарты:1-топ Балалар ермексаздың көмегімен өрт сөндіргіш машинасын мүсіндейді, 2-дайын қиылған өрт сөндіргіш машинасын қағазға жапсырады, 3-қылқаламның көмегімен әр түрлі түстерді қолдана отырып, өрт сөндірігіш машинасын бояды. ЕО: құрастыру: қалдық материалдардан «Өрт сөндіргіш» машинасын құрайды. Қорытынды: сұрақ-жауап |
||||||
|
Серуенге дайындық
|
|
Дене тәрбиесі Д/о: «Менің киімім» Мақсаты: Өз бетінше киінуге дағдыланады Шарты: ретімен киінуге дағдыландыру |
Дене тәрбиесі Д/о: «Күртешем» Мақсаты: ауа-райының жағдайларын ескеруді дағдыланады. Шарты: ауа-райына қарай киімдерін дұрыс киюге дағдыландыру. |
Дене тәрбиесі Д/о: «Дұрыс киін» Мақсаты: Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдылары: өз бетінше киінеді. Шарты: ауа-райына қарай киімдерін дұрыс киюге дағдыландыру. |
Дене тәрбиесі Д/о: «Дұрыс киін» Мақсаты: Өзіне-өзі қызмет көрсетуге деген ұмтылысы қалыптасады. Шарты: ауа-райына қарай киімдерін дұрыс киюге дағдыландыру. |
||||||
|
Серуен |
|
№2 Қоршаған әлеммен таныстыру Күзгі ағаштарды бақылау. Мақсаты: өсімдіктер туралы білімдерін кеңейту. Сөйлеуді дамыту «Жапырақтар» Мақсаты: бейнелеген суреттер бойынша әңгімелер құрастырады; Қазақ тілі Мақсаты:тақпақтарды жатқа айтады Тербеледі ағаштар Алдымыздан жел есер Кіп-кішкентай ағаштар Үлкен болып өседі. Дене тәрбиесі Қ/о: «Қасқырдан қаш» Мақсаты: ептілікке баулу. Шарты:балалар белгі берілгенде алаңда жүргіріп, «қасқырдан»жасырынуға тырысады. Қоршаған әлеммен таныстыру Ойыншықтарды жинау. Балаларда ойыншықтарды жинау және тәртіп орнату туралы түсінік қалыптастыру. Экологиялық мәдениет қалыптастыру |
№3 Қоршаған әлеммен таныстыру Құстарды бақылау. Мақсаты:құстар туралы ұғымдарын кеңейту. Сөйлеуді дамыту Балалар күзде топтасып ұшатынын ,жылы жаққа кететінін байқайды. Сұрақ-жауап. Қазақ тілі Қара торғайды бақылау. Мақсаты: құстар туралы ұғымдарын кеңейту. Дене тәрбиесі Қ/о: «Арқан тарту». Мақсаты: икемділікке баулу. Шарты:екі топ болып жарысып,арқанды тартады.. Қоршаған әлеммен таныстыру құстарды тамақтандыру Табиғат бұрышының мекендеушілерін тамақтандыру. Экологиялық мәдениет қалыптастыру |
№4 Қоршаған әлеммен таныстыру Желді бақылау Мақсаты: Табиғат құбылыстарын атайды. Сөйлеуді дамыту Мақсаты: бейнелеген суреттер бойынша әңгімелер құрастырады; «Жел қалай соғады?» Қазақ тілі Мақсаты: тақпақтарды жатқа айтады. Гулейді жел, Сусылдайды жас тоғай, Ұйтқиды жел, Ойнақтайды тоқтамай. Дене тәрбиесі «Кім тез секіреді?» Мақсаты: балалардың белсенділігін дамыту. Шарты:балалар кезекпен секіріп,кедергіден өтеді. Адалдық әліппесі Қоршаған әлеммен таныстыру Еңбек: бұйымдар жасауға тастар жинау. Мақсаты: Балалардың еңбек етуге деген оң көзқарасын тәрбиелеу. Экологиялық мәдениет қалыптастыру |
№5 Қоршаған әлеммен таныстыру Жапырақтың сарғаюын бақылау Мақсаты: қарапайым экологиялық ұғымдарды біледі. Қазақ тілі Мақсаты: тақпақтарды жатқа айтады. Сап сары маңай, Сап сары тоғай. Ағаштардан аттырап Ұшты кенет жапырақ Дене тәрбиесі Қ/о: «Күн мен жаңбыр» Мақсаты: жылдамдыққа баулу. Шарты:күн шыққанда балалар алаңда жүгіреді,жаңбыр болғанда орындарына жиналады. Адалдық әліппесі Қоршаған әлеммен таныстыру шөп арасындағы қоқыстарды жинау.Балаларды ересектерге көмектесуге үйрету. Еңбектенуге деген құштарлықтарын дамытып, тәрбиелеу Экологиялық мәдениет қалыптастыру |
||||||
|
Серуеннен оралу |
|
Дене тәрбиесі Қ/о: «Қолымды жуамын» Мақсаты: Тамақтанар алдында, дәретханаға барғаннан кейін, ластанған кезде қолды өз бетінше сабынмен жууға үйрету. Шарты: дәретханадан шыққан соң қолды сабынмен жуады. |
Дене тәрбиесі Қ/о: «Дәрігер Айболит» Мақаты: Құлап қалған кезде өзіне қарапайым көмек көрсетуге, науқастанған кезде ересектерге жүгінуге баулу. Шарты: өзіне және достарына қарапайым көмек көрсетеді. |
Дене тәрбиесі Қ/о: «Шашымды тараймын» Мақсаты: Тарақты пайдалана білуді бекіту. Шарты: айнаға қарап шаштарын жеке тарақтарымен тарайды. |
Дене тәрбиесі Қ/о: «Орамалым қайда?» Мақсаты: Қол орамалды пайдалана білуді бекіту. Шарты: Сөреде ілініп тұрған орамалдарына қолдарын сүртеді. |
||||||
|
Түскі ас
|
|
Дене тәрбиесі Ойын: «Майлық» Мақсаты: майлықты дұрыс қолданып, тамақтанып болғаннан кейін ауызды шаяды. Шарты: астан соң майлықпен қолдарын сүртіп, сумен ауыздарын шаяды. |
Қазақ тілі «Ас қайыру» Мақсаты: тақпақтарды жатқа айтады; Асқа береке, Адамға қанағат. Күллі бәледен аман ет, Не тілесің соны қабыл ет! Әумин! (Біртұтас тәрбие) |
Дене тәрбиесі Ойын: «Майлық» Мақсаты: майлықты дұрыс қолданып, тамақтанып болғаннан кейін ауызды шаяды. Шарты: астан соң майлықпен қолдарын сүртіп, сумен ауыздарын шаяды. |
Қазақ тілі «Ас қайыру» Мақсаты: Мақсаты: тақпақтарды жатқа айтады; Асқа береке, Адамға қанағат. Күллі бәледен аман ет, Не тілесің соны қабыл ет! Әумин! (Біртұтас тәрбие) |
||||||
|
Күндізгі ұйқы
|
|
Музыка «Ұйықта бөпем» әні Мақсаты: қазақтың ұлттық аспабы домбырамен орындалған әндерді тыңдайды. (Біртұтас тәрбие) |
Музыка «Әлди, бөпем» әні Мақсаты: қазақтың ұлттық аспабы домбырамен орындалған әндерді тыңдайды. (Біртұтас тәрбие) |
Көркем әдебиет «Түлкі мен тырна» ертегісін оқып беру. Мақсаты: Әдеби шығармаларды мұқият тыңдайды. (Біртұтас тәрбие) |
Көркем әдебиет «Қарлығаштың құйрығы неге айыр» ертегісін оқып беру. Мақсаты: Әдеби шығармаларды мұқият тыңдайды. (Біртұтас тәрбие) |
||||||
|
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
|
Музыка «Ұйқыдан оянғанда» әні Мақсаты: Қимылдарды музыкамен сәйкестендіреді. Шарты: қимыл-қозғалыс арқылы музыкамен жаттығулар жасайды. |
Дене тәрбиесі Қ/о: «Қайық пен теңіз» Мақсаты: Қимылдауға ыңғайлы, жеңіл киіммен желдетілген бөлмеде дене жаттығуларын орындайды. Шарты: төсекте шалқадан жатып өз-өздерін тербетеді. |
Музыка «Жуыну» әні Мақсаты: Қимылдарды музыкамен сәйкестендіреді. Шарты: қимыл-қозғалыс арқылы музыкамен жаттығулар жасайды. |
Дене тәрбиесі Қ/о: «Мұрынмен дұрыс тыныста, ауызбен дұрыс дем шығар» Мақсаты: Тыныс алу жолдарын шынықтырады. Шарты: Балалар мұрынмен терең тыныс алып, ауызбен ауаны ұртқа жинамай, жәйменен дем шығарады. |
||||||
|
Бесін ас |
|
Дене тәрбиесі Ойын: «Майлық» Мақсаты: майлықты дұрыс қолданып, тамақтанып болғаннан кейін ауызды шаяды. Шарты: астан соң майлықпен қолдарын сүртіп, сумен ауыздарын шаяды. |
Қазақ тілі «Ас қайыру» Мақсаты: тақпақтарды жатқа айтады; Асқа береке, Адамға қанағат. Күллі бәледен аман ет, Не тілесің соны қабыл ет! Әумин! (Біртұтас тәрбие) |
Дене тәрбиесі Ойын: «Майлық» Мақсаты: майлықты дұрыс қолданып, тамақтанып болғаннан кейін ауызды шаяды. Шарты: астан соң майлықпен қолдарын сүртіп, сумен ауыздарын шаяды. |
Қазақ тілі «Ас қайыру» Мақсаты: Мақсаты: тақпақтарды жатқа айтады; Асқа береке, Адамға қанағат. Күллі бәледен аман ет, Не тілесің соны қабыл ет! Әумин! (Біртұтас тәрбие) |
||||||
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
|
Математика негіздері Д/о: "4 цифры" Мақсаты: реттік сан есімдерді атау Шарты: Балаларды 4 саны және цифрымен таныстыру; |
Көркем әдебиет. "Үйшік"ертегісі. Мақсаты: ертегі, әңгіме құрастыруына мүмкіндік беру Шарты: ертегіні мұқият тыңдап,сұрақ жауап. (Біртұтас тәрбие) |
Жапсыру Д/о: "Шаштараз". Мақсаты: шығармашылық қабілетті, қиялды дамыту. Шарты:Балалар шаштараз дайындамаларын қиып алып жапсырады |
Сурет салу Д/о: "шаршы мен тіктөртбұрыш". Мақсаты: геометриялық пішіндегі заттарды салу Шарты: шаршы және тіктөртбұрыш пішіндерді қылқаламның ұшымен салып, ішін баланың өзі қалаған қызыл, жасыл немесе сары бояулармен, сұлбасының шетіне шықпай салу тәсілдерін игерту. |
||||||
|
Балалармен жеке жұмыс
|
|
Қазақ тілі «Сүйікті Әжем» Мақсаты: мәнерлеп айтуға баулу. Әжем менің асыл жан, Жақсылыққа үйретіп. Жамандықтан шектейді Әжеме ешкім жетпейді. 3-К.10 жатқа айтады, бірақ мәнерлеп айта алмайды Саден Мухаммад-Амин) |
Қоршаған әлеммен таныстыру Д/о: «Менің отбасым» Мақсаты: отбасылық мерекелер Шарты: сұрақ-жауап 3-Ә.2 Ішінара атайды, кейбіреуін біледі Саден Мухаммад-Амин) |
Сурет салу Д/о: ««Ауадағы шарлар»» Мақсаты: Жеке заттарды салуға үйрету. Шарты: қарындаштарды пайдаланып түрлі түсті шарлардың суретін салуға баулу. (3-Ш.5 суретті ұқыпты салуға, қауіпсіздікті сақтауға талпынады Мағасұл Бағдар) |
Мүсіндеу Д/о: «Бақшадағы қызанақ пен қияр» Мақсаты: пластикалық кесектерден әртүрлі тәсілдерді қолданып, бейнелерді мүсіндеу Шарты: достарына сыйлық жасау. (3-Ш.8 Әшімхан Ахмедияр өз бетінше мүсіндеуге талпынады) |
||||||
|
Серуенге дайындық |
|
Дене тәрбиесі Д/о: «Менің киімім» Мақсаты: Өз бетінше киінуге дағдыланады Шарты: ретімен киінеді. |
Дене тәрбиесі Д/о: «Менің киімім» Мақсаты: Өз бетінше киінуге дағдыланады Шарты: ретімен киінеді. |
Дене тәрбиесі Д/о: «Дұрыс киін» Мақсаты: Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдылары: өз бетінше киінеді. Шарты: ауа-райына қарай киімдерін дұрыс киюге дағдыландыру. |
Дене тәрбиесі Д/о: «Дұрыс киін» Мақсаты: Өзіне-өзі қызмет көрсетуге деген ұмтылысы қалыптасады. Шарты: ауа-райына қарай киімдерін дұрыс киюге дағдыландыру. |
||||||
|
Серуен |
|
№ 2 |
№ 3 |
№ 4 |
№ 5 |
||||||
|
Балалардың үйге қайтуы |
|
Аяқ киімдерін реттеуді ескерту. |
Балалардын балабақшадағы жетістіктері туралы ата –аналармен әнгімелесу. |
Балалардын ауыстырып киетін, киім әкелуді ескерту. |
Демалыс күндері баланың тазалығын қарауды ескерту. |
||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
циклограмма
циклограмма
Тәрбиелеу-білім беру процесінің циклограммасы
Ересек «Қарлығаш» тобы 4-жас
4-апта қазан айы 2025 – 2026 жж
Апталық тақырып «Мамандықтар»
|
Күн тәртібінің үлгісі |
Дүйсенбі 27.10.2025 |
Сейсенбі 28.10.2025 |
Сәрсенбі 29.10.2025 |
Бейсенбі 30.10.2025 |
Жұма 31.10.2025 |
||||||
|
Балаларды қабылдау |
|
Дене тәрбиесі Қ\О: « Оң аяқ,сол аяқ» Мақсаты: Қимылды ойындарға қызығушылықты дамыту Шарты: аяқ киімін оң киюге дағдыландыру. |
Дене тәрбиесі Д.о: «Үлгілі бала» Мақсаты: ересектің көмегімен киімін реттеуді үйрету. Шарты: Киімдерін реттеуге дағдылану.. |
Дене тәрбиесі Д/о: «Өз орныңды тап!» Мақсаты: Киімдерді жинау, ілу, дағдылары қалыптасады. Шарты: Бас киімді жоғарғы сөреге қоюды дағдыландыру. |
Сөйлеуді дамыту Д\о: «Көңіл күй» Мақсаты: Баланың сөздік қорын ойындар арқылы кеңейту. Шарты:баланың бүгінгі көңіл күйі және не қызықтыратыны туралы сұрау. |
||||||
|
Ата-аналармен немесе баланың басқа заңды өкілдерімен, кеңес, әңгімелесу |
|
Балаларды балабақшаға таңертен келгенде жылы киіндіру керектігін ескерту. |
Топқа киетін киімдерін реттеп беріп жіберуді ескерту. |
Балабақшаға рұқсат етілмейтін заттарды балаларға бермеуді айту. |
Топқа киетін киімдерін реттеп беріп жіберуді ескерту. |
||||||
|
Балалардың дербес Әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
|
Көркем әдебиет «Дүкенші» Мақсат: кейіпкерлердің мінезін беру Шарты: дүкенде нелер бар сұрақ-жауап. |
Құрастыру Д\о:"Ас үй" Мақсаты: өз бетінше ойдан құрастыруға мүмкіндік беру Шарты: қолдың ұсақ моторикасын дамыту |
Құрастыру Д/о: «Отбасы үйі» Мақсаты: Құрылыс бөлшектеріне ұқыптылықпен қарау Шарты:бөлшектерден үй құрастыру |
Жапсыру Д\ о: «Шаштараз». Мақсаты: шығармашылық қабілетті, қиялды дамыту Шарты: дайын кесілген суреттерін орналастырады және желімдейді. |
||||||
|
Таңертенгі жаттығу |
Құралмен орындалатын таңертеңгілік жаттығулар: Лентамен орындалатын жаттығулар: 1.Б.қ. Аяқ бірге, лентаны екі қолмен ұстау,қол төменде. 1-лентаға қарау, 2- Б.қ оралу. 3-4 рет қайталау. 2.Б.қ. Аяқ бірге, лента қолда, төменде. 1-қолдарды алға созу, 2-денені солға бұру, 3-денені оңға бұру, 4-Б.қ. оралу. 3-4 рет қайталау. 3.Б.қ. Аяқ алшақ, қол лентамен төменде. 1-еңкею, 2- допты еденге қою, 3-лентаны алу, 4-б.қ. 3-4 рет қайталау. 4.Б.қ. Аяқ бірге, қолдар лентамен желкеде. Бір орында тұрып жүру. Тізені жоғары көтеріп жүру. 5.Тыныс алу жаттығулары. |
||||||||||
|
Таңғы ас
|
|
Дене тәрбиесі Қ/о: «Таза жусаң қолды» Мақсаты: Тамақтанар алдында қолды өз бетінше сабынмен жууға үйрету. Шарты: қолды сабынмен жуып, сумен шаяды. |
Дене тәрбиесі Қ\о: «Таза қол» Мақсаты: тамақтанар алдында, қолды өз бетінше сабынмен жууға үйрету. Шарты: қолды сабынмен жуып,таза сумен шаяды. |
Дене тәрбиесі «Дәрумендер» Мақсаты: дәрумендердің адам ағзасына пайдасы туралы түсінік беру. Шарты: дәрумендерді ажыратады,біледі |
Сөйлеуді дамыту «Әдепті бала» Мақсаты: дастархан басында әдептілікті сақтауға баулу (Біртұтас тәрбие) |
||||||
|
Ұйымдастырылған іс-әрекетке дайындық |
|
Көркем әдебиет Мультфильм көру «Өрт сөндіргіш» Мақсаты: тыңдалған шығарманың мазмұнын қайталап айтуға баулиді |
Көркем әдебиет «Дәрігер» Мақсаты: сөз өнеріне баулу. Шарты: Балалар өздері дәрігер болу туралы айтады |
Музыка Ән тыңдау: «Құлыншағым» Мақсаты: Музыканы тыңдау мәдениетін сақтайды. |
Көркем әдебиет Бейнефильм көру: «Дүкенші» Мақсаты: шығарма мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді. |
||||||
|
Ұйымдастырылған іс-әрекет
|
|
Дене тәрбиесі Мақсаты: 10 метрге дейінгі қашықтықта заттардың арасымен тура бағыт бойынша, көлбеу тақтай бойымен төрттағандап еңбектеу; Қолданылған тех/я: Денсаулық сақтау тех/сы Кіріспе: Шеңбер тұру. Аяқтың ұшымен жұру, өкшемен жұру. Негізгі бөлім: Доппен, арқанмен орындалатын ЖДЖ: Қолды алға созып, саусақтарды жұму және ашу, қолдың білектерін айналдыру. Қолды кеуденің алдына қою, желкеге қою, иықтарды түзеп, екі жаққа бұрылу. Бір аяқты жоғары көтеріп, жоғары көтерілген аяқтың астынан допты бір қолдан екінші қолға беру. Отырған қалыпта екі аяқты жоғары көтеру, бүгу және жазу, төмен түсіру. Екі аяқты айқастырып, отыру және тұру. Аяқтың бақайларымен жіпті жинау, құм салынған қапшықтарды өкшелермен қысып алып, бір орыннан екінші орынға қою. Өкшемен таяқтың, арқанның үстінен бір қырымен жүру. Тыныс алу жаттығулары. Қ/о: «Секір де, шапалақ ұр» Шарты: секіру,қимыл- қозғалысты жасай алады. Негізгі қимылдар: 10 метрге дейінгі қашықтықта заттардың арасымен тура бағыт бойынша, көлбеу тақтай бойымен төрттағандап еңбектеу; Қорытынды: Қ/о: «Ақ серек пен көк серек» Шарты: екі қатарға тұрып. жүруді жүгірумен кезектестіру. Қазақ тілі, қоршаған әлеммен таныстыру, мүсіндеу, сурет салу, жапсыру, құрастыру Мақсаты: сөйлесу барысында әңгімелесушінің назарын өзіне аудару үшін интонациямен сөйлеу мәнерін өз бетінше қолдануға, Баланы өсіп, жетілген ересек бала ретінде қабылдау, оның ойын ашық білдіре алады. Бірнеше бөліктерден заттарды мүсіндейді. Сурет салуда әр түрлі түстерді қолданады. Шаршының бұрыштарын қиюды біледі. Өз бетінше ойдан құрастыра алады. Қолданылған тех/я: Дамыта оқыту тех/сы Көрнекілігі: Д.материал. Кіріспе бөлім: «Дәрігер» Негізгі бөлім: ПЖО: «Тіс дәрігері» Шарты: ойын барысында тіс дәрігерімен қарым-қатынасты білдіретін сөздерді айту. ҚО: «Дәрігерге сыйлық». Шарты: 1 топ: тістердің суреттерін бояды 2 топ: ермексаздан бірнеше бөліктерге бөліп тіс дәрігердің құралдарын мүсіндейді. 3 топ: дайын тіс суретін қиып алып жапсырады. ЕО: «Жапырақ» Шарты: қағаз қиындыларынан өз еркілерімен жапырақтарды құрастырады Қорытынды: сұрақ-жауап |
Дене тәрбиесі Мақсаты: етпетімен жатып, гимнастикалық скамейка бойымен қолдарымен тартылып еңбектеу. Қолданылған тех/я: Денсаулық сақтау тех/сы Кіріспе: Шеңберге тұру. Аяқтың ұшымен жұру, өкшемен жұру. Негізгі бөлім: Доппен, арқанмен орындалатын ЖДЖ: Қолды алға созып, саусақтарды жұму және ашу, қолдың білектерін айналдыру. Қолды кеуденің алдына қою, желкеге қою, иықтарды түзеп, екі жаққа бұрылу. Бір аяқты жоғары көтеріп, жоғары көтерілген аяқтың астынан допты бір қолдан екінші қолға беру. Отырған қалыпта екі аяқты жоғары көтеру, бүгу және жазу, төмен түсіру. Екі аяқты айқастырып, отыру және тұру. Аяқтың бақайларымен жіпті жинау, құм салынған қапшықтарды өкшелермен қысып алып, бір орыннан екінші орынға қою. Өкшемен таяқтың, арқанның үстінен бір қырымен жүру. Тыныс алу жаттығулары. Қ/о: «Паравоз» Шарты: балалар бір-бірінің артынан еріп ұстасып дұрыс қатарға тұрады. Негізгі қимылдар: етпетімен жатып, гимнастикалық скамейка бойымен қолдарымен тартылып еңбектеу. Қорытынды: Қ/о: «Қол күрес» Мақсаты:ептілікке баулу Шарты: тартысқа түскен екі бала өз күштерімен жеңіске жетеді. Математика негіздері, жапсыру , мүсіндеу, сурет салу, құрастыру Мақсаты: Екі қатарда орналасқан заттар тобын салыстыру, теңдік және теңсіздік туралы ұғымдарды қалыптастыру. Тар жолақтарды көлденең қиюды үйренеді. Қарапайым композицияларды мүсіндеуге қызығушылығы артады. Сурет салуда әр түрлі түстерді қолданады. Құрылыс материалдарынан құрастырады. Қолданылған тех/я: Монтессори тех/сы Көрнекілігі: Суреттер Кіріспе бөлім: «Шаштараз» суреттер арқылы түсінік береді Негізгі бөлім: ПЖО: «Бір және көп» Шарты: екі қатарда орналасқан заттар тобын салыстыру. ҚО: «Зат неге ұқсайды» Шарты: 1 топ: Тар жолақтарды көлденең қиюды үйренеді. 2 топ: ермексазды қолдана отырып доп жасап мүсіндейді. 3 топ: дайын доп суретін түрлі-түсті бояулармен бояды. ЕО: Геометриялық пішіндерді қолдану арқылы «Шаштараз» ойын аланың құрастыру. Қорытынды: Сұрақ-жауап |
Дене тәрбиесі
Мақсаты: үш дөңгелекті велосипед тебу;
оңға, солға бұрылу. Кіріспе: Шеңбер тұру. Аяқтың ұшымен жұру, өкшемен жұру Негізгі бөлім: Доппен, арқанмен орындалатын ЖДЖ: Қолды алға созып, саусақтарды жұму және ашу, қолдың білектерін айналдыру. Қолды кеуденің алдына қою, желкеге қою, иықтарды түзеп, екі жаққа бұрылу. Бір аяқты жоғары көтеріп, жоғары көтерілген аяқтың астынан допты бір қолдан екінші қолға беру. Отырған қалыпта екі аяқты жоғары көтеру, бүгу және жазу, төмен түсіру. Екі аяқты айқастырып, отыру және тұру. Аяқтың бақайларымен жіпті жинау, құм салынған қапшықтарды өкшелермен қысып алып, бір орыннан екінші орынға қою. Өкшемен таяқтың, арқанның үстінен бір қырымен жүру. Тыныс алу жаттығулары.
Қ/о: «Бәйге» Негізгі қимылдар:
үш дөңгелекті
велосипед тебу; оңға, солға
бұрылу. Қ/о: «Асық ату» Мақсаты:ептілікке баулу Шарты: шеңбер ішінде тұрған асықты атып алу,көп жинаған бала жеңімпаз. Көркем әдебиет, математика негіздері, мүсіндеу, сурет салу , жапсыру, құрастыру Мақсаты: Еркін ойындарда таныс кейіпкерлердің образын өздігінен сомдайды. Заттарды оң қолмен солдан оңға қарай орналастырады. Жеке заттарды және бірдей заттарды қайталап салу. жайылған пішіннің жиектерін ию, жеке бөліктерді тұтас бөліктен созу, майда бөлшектерді қысу сияқты тәсілдермен мүсіндеу. Қайшыны дұрыс ұстауды және пайдалануды біледі. Құрылыс материалдарынан құрастырады. Қолданылған тех/я: Монтессори тех/сы Көрнекілігі: Суреттер Кіріспе бөлім: «Дүкенші» Негізгі бөлім: ПЖО: «Айырмашылығын тап» Шарты: оң жақтағы және сол жақтағы суретке қарауды ұсынады. Айырмашылығын табады. ҚО: «Сәбіз» Шарты: 1 топ: Қайшыны дұрыс ұстап, қысқа жолақтарды қиып сәбізді қағаз бетіне жапсырады. 2 топ: ермексаздын көмегімен жеке бөліктерді тұтас бөліктен созу, майда бөлшектерді қысу сияқты тәсілдермен сәбізді мүсіндейді. 3 топ: қағаз бетіңдегі сәбіздің суреттерін қызыл сары , жасыл түстерді қолданып бояйды. ЕО: «Қоян мен сәбіз» Шарты: қиылған қағаз қалдықтардан қоян мен сәбізді құрастырады. Қорытынды: Сұрақ-жауап |
Музыка Ұйымдастырылған іс –әрекеті жетекші жоспарына сәйкес откізіледі Сөйлеуді дамыту, қоршаған әлеммен таныстыру, жапсыру , мүсіндеу,құрастыру, сурет салу Мақсаты: Дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айтады. Баланың «Мен» бейнесін қалыптасады. Тікбұрыштан бұрыштарын бүктеу арқылы сопақша пішіндерді қиып алады . Бірнеше бөліктерден заттарды мүсіндейді. Дайын құрылыспен түрлі ойындар ойнауға ынталандыру Сурет салуда әртүрлі түстерді қолданады. Қолданылған тех/я: Дамыта оқыту тех/сы Көрнекілігі: Д.материал. бейнеролик. Кіріспе бөлім: «Өрт сөндіргіш» жайлы бейне ролик көру. Негізгі бөлім: ПЖО: «Өрт сөндіргіш» Шарты: балалар топта өрт сөндіргіш болып ойнайды Қ.О: «Өрт сөндіргіш»машинасы Шарты:1-топ Балалар ермексаздың көмегімен өрт сөндіргіш машинасын мүсіндейді, 2-дайын қиылған өрт сөндіргіш машинасын қағазға жапсырады, 3-қылқаламның көмегімен әр түрлі түстерді қолдана отырып, өрт сөндірігіш машинасын бояды. ЕО: құрастыру: қалдық материалдардан «Өрт сөндіргіш» машинасын құрайды. Қорытынды: сұрақ-жауап |
||||||
|
Серуенге дайындық
|
|
Дене тәрбиесі Д/о: «Менің киімім» Мақсаты: Өз бетінше киінуге дағдыланады Шарты: ретімен киінуге дағдыландыру |
Дене тәрбиесі Д/о: «Күртешем» Мақсаты: ауа-райының жағдайларын ескеруді дағдыланады. Шарты: ауа-райына қарай киімдерін дұрыс киюге дағдыландыру. |
Дене тәрбиесі Д/о: «Дұрыс киін» Мақсаты: Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдылары: өз бетінше киінеді. Шарты: ауа-райына қарай киімдерін дұрыс киюге дағдыландыру. |
Дене тәрбиесі Д/о: «Дұрыс киін» Мақсаты: Өзіне-өзі қызмет көрсетуге деген ұмтылысы қалыптасады. Шарты: ауа-райына қарай киімдерін дұрыс киюге дағдыландыру. |
||||||
|
Серуен |
|
№2 Қоршаған әлеммен таныстыру Күзгі ағаштарды бақылау. Мақсаты: өсімдіктер туралы білімдерін кеңейту. Сөйлеуді дамыту «Жапырақтар» Мақсаты: бейнелеген суреттер бойынша әңгімелер құрастырады; Қазақ тілі Мақсаты:тақпақтарды жатқа айтады Тербеледі ағаштар Алдымыздан жел есер Кіп-кішкентай ағаштар Үлкен болып өседі. Дене тәрбиесі Қ/о: «Қасқырдан қаш» Мақсаты: ептілікке баулу. Шарты:балалар белгі берілгенде алаңда жүргіріп, «қасқырдан»жасырынуға тырысады. Қоршаған әлеммен таныстыру Ойыншықтарды жинау. Балаларда ойыншықтарды жинау және тәртіп орнату туралы түсінік қалыптастыру. Экологиялық мәдениет қалыптастыру |
№3 Қоршаған әлеммен таныстыру Құстарды бақылау. Мақсаты:құстар туралы ұғымдарын кеңейту. Сөйлеуді дамыту Балалар күзде топтасып ұшатынын ,жылы жаққа кететінін байқайды. Сұрақ-жауап. Қазақ тілі Қара торғайды бақылау. Мақсаты: құстар туралы ұғымдарын кеңейту. Дене тәрбиесі Қ/о: «Арқан тарту». Мақсаты: икемділікке баулу. Шарты:екі топ болып жарысып,арқанды тартады.. Қоршаған әлеммен таныстыру құстарды тамақтандыру Табиғат бұрышының мекендеушілерін тамақтандыру. Экологиялық мәдениет қалыптастыру |
№4 Қоршаған әлеммен таныстыру Желді бақылау Мақсаты: Табиғат құбылыстарын атайды. Сөйлеуді дамыту Мақсаты: бейнелеген суреттер бойынша әңгімелер құрастырады; «Жел қалай соғады?» Қазақ тілі Мақсаты: тақпақтарды жатқа айтады. Гулейді жел, Сусылдайды жас тоғай, Ұйтқиды жел, Ойнақтайды тоқтамай. Дене тәрбиесі «Кім тез секіреді?» Мақсаты: балалардың белсенділігін дамыту. Шарты:балалар кезекпен секіріп,кедергіден өтеді. Адалдық әліппесі Қоршаған әлеммен таныстыру Еңбек: бұйымдар жасауға тастар жинау. Мақсаты: Балалардың еңбек етуге деген оң көзқарасын тәрбиелеу. Экологиялық мәдениет қалыптастыру |
№5 Қоршаған әлеммен таныстыру Жапырақтың сарғаюын бақылау Мақсаты: қарапайым экологиялық ұғымдарды біледі. Қазақ тілі Мақсаты: тақпақтарды жатқа айтады. Сап сары маңай, Сап сары тоғай. Ағаштардан аттырап Ұшты кенет жапырақ Дене тәрбиесі Қ/о: «Күн мен жаңбыр» Мақсаты: жылдамдыққа баулу. Шарты:күн шыққанда балалар алаңда жүгіреді,жаңбыр болғанда орындарына жиналады. Адалдық әліппесі Қоршаған әлеммен таныстыру шөп арасындағы қоқыстарды жинау.Балаларды ересектерге көмектесуге үйрету. Еңбектенуге деген құштарлықтарын дамытып, тәрбиелеу Экологиялық мәдениет қалыптастыру |
||||||
|
Серуеннен оралу |
|
Дене тәрбиесі Қ/о: «Қолымды жуамын» Мақсаты: Тамақтанар алдында, дәретханаға барғаннан кейін, ластанған кезде қолды өз бетінше сабынмен жууға үйрету. Шарты: дәретханадан шыққан соң қолды сабынмен жуады. |
Дене тәрбиесі Қ/о: «Дәрігер Айболит» Мақаты: Құлап қалған кезде өзіне қарапайым көмек көрсетуге, науқастанған кезде ересектерге жүгінуге баулу. Шарты: өзіне және достарына қарапайым көмек көрсетеді. |
Дене тәрбиесі Қ/о: «Шашымды тараймын» Мақсаты: Тарақты пайдалана білуді бекіту. Шарты: айнаға қарап шаштарын жеке тарақтарымен тарайды. |
Дене тәрбиесі Қ/о: «Орамалым қайда?» Мақсаты: Қол орамалды пайдалана білуді бекіту. Шарты: Сөреде ілініп тұрған орамалдарына қолдарын сүртеді. |
||||||
|
Түскі ас
|
|
Дене тәрбиесі Ойын: «Майлық» Мақсаты: майлықты дұрыс қолданып, тамақтанып болғаннан кейін ауызды шаяды. Шарты: астан соң майлықпен қолдарын сүртіп, сумен ауыздарын шаяды. |
Қазақ тілі «Ас қайыру» Мақсаты: тақпақтарды жатқа айтады; Асқа береке, Адамға қанағат. Күллі бәледен аман ет, Не тілесің соны қабыл ет! Әумин! (Біртұтас тәрбие) |
Дене тәрбиесі Ойын: «Майлық» Мақсаты: майлықты дұрыс қолданып, тамақтанып болғаннан кейін ауызды шаяды. Шарты: астан соң майлықпен қолдарын сүртіп, сумен ауыздарын шаяды. |
Қазақ тілі «Ас қайыру» Мақсаты: Мақсаты: тақпақтарды жатқа айтады; Асқа береке, Адамға қанағат. Күллі бәледен аман ет, Не тілесің соны қабыл ет! Әумин! (Біртұтас тәрбие) |
||||||
|
Күндізгі ұйқы
|
|
Музыка «Ұйықта бөпем» әні Мақсаты: қазақтың ұлттық аспабы домбырамен орындалған әндерді тыңдайды. (Біртұтас тәрбие) |
Музыка «Әлди, бөпем» әні Мақсаты: қазақтың ұлттық аспабы домбырамен орындалған әндерді тыңдайды. (Біртұтас тәрбие) |
Көркем әдебиет «Түлкі мен тырна» ертегісін оқып беру. Мақсаты: Әдеби шығармаларды мұқият тыңдайды. (Біртұтас тәрбие) |
Көркем әдебиет «Қарлығаштың құйрығы неге айыр» ертегісін оқып беру. Мақсаты: Әдеби шығармаларды мұқият тыңдайды. (Біртұтас тәрбие) |
||||||
|
Біртіндеп ұйқыдан ояту, сауықтыру шаралары |
|
Музыка «Ұйқыдан оянғанда» әні Мақсаты: Қимылдарды музыкамен сәйкестендіреді. Шарты: қимыл-қозғалыс арқылы музыкамен жаттығулар жасайды. |
Дене тәрбиесі Қ/о: «Қайық пен теңіз» Мақсаты: Қимылдауға ыңғайлы, жеңіл киіммен желдетілген бөлмеде дене жаттығуларын орындайды. Шарты: төсекте шалқадан жатып өз-өздерін тербетеді. |
Музыка «Жуыну» әні Мақсаты: Қимылдарды музыкамен сәйкестендіреді. Шарты: қимыл-қозғалыс арқылы музыкамен жаттығулар жасайды. |
Дене тәрбиесі Қ/о: «Мұрынмен дұрыс тыныста, ауызбен дұрыс дем шығар» Мақсаты: Тыныс алу жолдарын шынықтырады. Шарты: Балалар мұрынмен терең тыныс алып, ауызбен ауаны ұртқа жинамай, жәйменен дем шығарады. |
||||||
|
Бесін ас |
|
Дене тәрбиесі Ойын: «Майлық» Мақсаты: майлықты дұрыс қолданып, тамақтанып болғаннан кейін ауызды шаяды. Шарты: астан соң майлықпен қолдарын сүртіп, сумен ауыздарын шаяды. |
Қазақ тілі «Ас қайыру» Мақсаты: тақпақтарды жатқа айтады; Асқа береке, Адамға қанағат. Күллі бәледен аман ет, Не тілесің соны қабыл ет! Әумин! (Біртұтас тәрбие) |
Дене тәрбиесі Ойын: «Майлық» Мақсаты: майлықты дұрыс қолданып, тамақтанып болғаннан кейін ауызды шаяды. Шарты: астан соң майлықпен қолдарын сүртіп, сумен ауыздарын шаяды. |
Қазақ тілі «Ас қайыру» Мақсаты: Мақсаты: тақпақтарды жатқа айтады; Асқа береке, Адамға қанағат. Күллі бәледен аман ет, Не тілесің соны қабыл ет! Әумин! (Біртұтас тәрбие) |
||||||
|
Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары, бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер) |
|
Математика негіздері Д/о: "4 цифры" Мақсаты: реттік сан есімдерді атау Шарты: Балаларды 4 саны және цифрымен таныстыру; |
Көркем әдебиет. "Үйшік"ертегісі. Мақсаты: ертегі, әңгіме құрастыруына мүмкіндік беру Шарты: ертегіні мұқият тыңдап,сұрақ жауап. (Біртұтас тәрбие) |
Жапсыру Д/о: "Шаштараз". Мақсаты: шығармашылық қабілетті, қиялды дамыту. Шарты:Балалар шаштараз дайындамаларын қиып алып жапсырады |
Сурет салу Д/о: "шаршы мен тіктөртбұрыш". Мақсаты: геометриялық пішіндегі заттарды салу Шарты: шаршы және тіктөртбұрыш пішіндерді қылқаламның ұшымен салып, ішін баланың өзі қалаған қызыл, жасыл немесе сары бояулармен, сұлбасының шетіне шықпай салу тәсілдерін игерту. |
||||||
|
Балалармен жеке жұмыс
|
|
Қазақ тілі «Сүйікті Әжем» Мақсаты: мәнерлеп айтуға баулу. Әжем менің асыл жан, Жақсылыққа үйретіп. Жамандықтан шектейді Әжеме ешкім жетпейді. 3-К.10 жатқа айтады, бірақ мәнерлеп айта алмайды Саден Мухаммад-Амин) |
Қоршаған әлеммен таныстыру Д/о: «Менің отбасым» Мақсаты: отбасылық мерекелер Шарты: сұрақ-жауап 3-Ә.2 Ішінара атайды, кейбіреуін біледі Саден Мухаммад-Амин) |
Сурет салу Д/о: ««Ауадағы шарлар»» Мақсаты: Жеке заттарды салуға үйрету. Шарты: қарындаштарды пайдаланып түрлі түсті шарлардың суретін салуға баулу. (3-Ш.5 суретті ұқыпты салуға, қауіпсіздікті сақтауға талпынады Мағасұл Бағдар) |
Мүсіндеу Д/о: «Бақшадағы қызанақ пен қияр» Мақсаты: пластикалық кесектерден әртүрлі тәсілдерді қолданып, бейнелерді мүсіндеу Шарты: достарына сыйлық жасау. (3-Ш.8 Әшімхан Ахмедияр өз бетінше мүсіндеуге талпынады) |
||||||
|
Серуенге дайындық |
|
Дене тәрбиесі Д/о: «Менің киімім» Мақсаты: Өз бетінше киінуге дағдыланады Шарты: ретімен киінеді. |
Дене тәрбиесі Д/о: «Менің киімім» Мақсаты: Өз бетінше киінуге дағдыланады Шарты: ретімен киінеді. |
Дене тәрбиесі Д/о: «Дұрыс киін» Мақсаты: Өзіне-өзі қызмет көрсету дағдылары: өз бетінше киінеді. Шарты: ауа-райына қарай киімдерін дұрыс киюге дағдыландыру. |
Дене тәрбиесі Д/о: «Дұрыс киін» Мақсаты: Өзіне-өзі қызмет көрсетуге деген ұмтылысы қалыптасады. Шарты: ауа-райына қарай киімдерін дұрыс киюге дағдыландыру. |
||||||
|
Серуен |
|
№ 2 |
№ 3 |
№ 4 |
№ 5 |
||||||
|
Балалардың үйге қайтуы |
|
Аяқ киімдерін реттеуді ескерту. |
Балалардын балабақшадағы жетістіктері туралы ата –аналармен әнгімелесу. |
Балалардын ауыстырып киетін, киім әкелуді ескерту. |
Демалыс күндері баланың тазалығын қарауды ескерту. |
||||||
шағым қалдыра аласыз













