циклограмма

Тақырып бойынша 31 материал табылды

циклограмма

Материал туралы қысқаша түсінік
Балалардың қимыл-іс дағдылары,ойлау қабілеттері дамиды
Материалдың қысқаша нұсқасы


Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы


Білім беру ұйымы: «Терісаққан ауылының негізгі орта мектебі» КММ (шағын орталық)

Топ/сынып: «Күншуақ» аралас топ

Балалардың жасы: 4-жас

Жоспардың құрылу кезеңі: Қазан айы


Күн тәртібі

Дүйсенбі

02.10.2023ж

Сейсенбі

03.10.2023ж

Сәрсенбі

04.10.2023ж

Бейсенбі

05.10.2023ж

Жұма

06.10.2023ж

Балаларды қабылдау

Балаларды көтеріңкі көңіл-күймен қарсы алу олар үшін жайлы жағдай жасау. Балалардың тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуін бақылап үйрету.


Балаларды көтеріңкі көңіл-күймен қарсы алу олар үшін жайлы жағдай жасау.


Балаларды көтеріңкі көңіл-күймен қарсы алу олар үшін жайлы жағдай жасау. Балалардың тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуін бақылап үйрету. Баладан қандай көңіл күймен келгенін сұрап, балабақшаға келе жатқанда табиғаттан қандай өзгерсітер байқаны туралы жеке жеке сұрау

Балаларды көтеріңкі көңіл-күймен қарсы алу олар үшін жайлы жағдай жасау. Балалардың тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуін бақылап үйрету. Баладан қандай көңіл күймен келгенін сұрап, балабақшаға келе жатқанда табиғаттан қандай өзгерсітер байқаны туралы жеке жеке сұрау

Балаларды көтеріңкі көңіл-күймен қарсы алу олар үшін жайлы жағдай жасау. Балалардың тәрбиешінің толық аты - жөнін атап сәлемдесуін бақылап үйрету.

Ата-аналармен әңгімелесу,

кеңесберу

Балаларды қабылдау үстінде ата-аналармен баланың мінезіндегі өзгерістер туралы, ауа райының өзгеруіне байланысты киінуі туралы әңгімелесу.

Балалардың көңіл-күйі, денсаулығы жайлы әңгімелесу.

Үйдегі өзіне-өзі қызмет ету дағдыларының қалай қалыптасып жатқанын сұрау

Балаларды қабылдау үстінде ата-аналармен баланың мінезіндегі өзгерістер туралы, ауа райының өзгеруіне байланысты киінуі туралы әңгімелесу.

Балабақшадан кейінгі баланың өзін-өзі қалай ұстатйыны жайлы әңгімелесу

Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар,үстелүсті ойындары,

бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

Музыка тыңдау шаттану. Дид ойын: «Бұл не?» Танымдық дағдылар


Фотосуреттер қарастыру «Менің досым»

Коммуникативтік дағдылар.


Дидактикалық ойын: Дәл сондай пішінді тап. Танымдық дағдылар



Саусақ ойыны «Сәбіз».

Танымдық дағдылар



Үстел үсті ойыны – пазл:

«досымның суреті»

Құрастыру әрекеті


Таңертенгі жаттығу

Қазан айына арналған таңертеңгі жаттығулар кешені (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті).

Таңғы ас

Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау. Балалардың назарын тағамға аудару, тамақтарын реттілігімен тауысып ішуге, нанның қиқымын жерге тастамауға үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті)

Ұйымдастырыл ған іс-әрекетке

дайындық

Дауысты, дауыссыз дыбыстарды дұрыс айту дағдыларын бекіту, үнді және ызың дыбыстарды анық айтуды үйрету.

Сөйлеуді дамыту

Тыңдалған шығарманың мазмұнын қайталап айтуға,қысқа өлеңдерді,санамақ тарды жатқа айтуға,шығарма мазмұнымен сипатына сәйкес

тақпақтарды, өлеңдерді жаттауда түрлі интонацияларды, үзілістерді, логикалық екпінді қолданып, оларды есте сақтауға, шығарма мазмұнын дұрыс қабылдауға,кейіп

керлеріне жанашырлық танытуға баулу.

Көркем әдебиет

Екі қатарда орналасқан заттар тобын салыстыруды үйрету, теңдік және теңсіздік туралы ұғымдарды қалыптастыру.

Математика негіздері

Диалогтік сөйлеуді жетілдіру:әңгімеге қатысуға баулу,диалогке қатысушы үшін түсінікті сұрақтар қоюға және қойылған сұрақтарға дұрыс,толық жауап беруге баулу.

Сөйлеуді дамыту

Балаларды геометриялық фигураларды (дөңгелек, үшбұрыш, төртбұрыш)және денелерді (шар) танып, атай білуге үйрету, геометриялық пішіндерді көру және сипап сезу арқылы зерттеуді дамыту.

Математика негіздері


Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырылған

іс-әрекет

Дене шынықтыру

Қолды алға, екі жаққа, жоғары көтеріп тұрған қалыпта алға еңкейіп қолдарын арқасына апару; саусақтарын бүгіп, қолдарын айналдыра қимылдауды орындау. Екі қол белде, кезекпен екі жаққа бұрылғанда екі қолды екі жаққа жайып жіберу. Екі қол белде оңға, солға иілу, еңкею, шалқаю; алға еңкею, қолдың ұшын аяқтың ұшына жеткізу.

Муызка

Музыканы тыңдау мәдениетін сақтау(музыкалықшығармаларды алаңдамай соңына дейін тыңдау). Музыканың сипатын сезінуге үйрету, танысшығармаларды білу, тыңдалған музыкадан алған әсерлері туралы әңгімелеуді жетілдіру



Дене шынықтыру Отырған және тізерлеп тұрған күйі допты өз айналасында домалату.

Музыка

Балаларды мәнерлеп ән айтуға үйрету,әнді созып,қимылдармен үйлестіріп айтуды қалыптастыру(ре-си бірінші октава шегінде).


Қазақ тілі

Айналасындағы өзін қоршаған ортадан тыс заттармен құбылыстар,оқиғалар туралы ақпараттарды алуға және оларды талқылауға мүмкіндік беру.


Дене шынықтыру

Екі қол белде, екі қолды алдыңғы жақпен екі тұсқа көтеріп, қатарынан (4–5 рет) жүрелеп отыру; Отырып аяқтың ұшын созу, табанды бүгу.


Бүгінгі күнімізді серуеннен бастап. Бақша ауласын аралап, күзгі табиғатты тамашалап бақылау. Ағаштардан түскен бұтақтар мен жапырақтар, дәндерді жинап топқа алып келуді жетілдіру. (қоршаған ортамен танысу)

Балалармен бірге жанырақтарды бояу (сурет салу)

Жапырақтардан безендіру заттарын жасап, топты безендіру. (жапсыру)


Балаларға түрлі жемістер мен көкөністер араластырылып салынған себетті көрсету себеттегі жемістермен көкөністерді бөліп екі ыдысқа салу және оларды сипаттауды дамыту. «Дәмін татып біл» ойынын ойнату

(сөйлеуді дамыту)

Балаларға таңдау еркіндігін беру.Қалаған орталықтарына барып. Қалаған жеміс ,көкөніс суретін салуға және мүсіндеуге үйрету (сурет салу,. (мүсіндеу)


«Күз туралы ертегі»айтып.

Балалардан күз туралы ертегі мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беруді дамыту. (сөйлеуді дамыту)

«Күз» тақпағын жаттату

(Қабдікәрім Ыдырысов)

Күзім-ау, күзім-ау

Мінезің бұзық ау,

Жаңбырың сікіреп,

Келгенің қызық-ау.

(көркем әдебиет)

Күзгі жаңбыр суретін салуға ынтасын дайындау.

Күзгі жемістерді салатын табақты мүсіндеуді үйрету(сурет салу, мүсіндеу)

Күздегі құстар мен жануарлардың тіршілігімен таныстыру. Бақша ауласына құстарды бақылау, олар жайлы. Өздері не білетін айтқызу. Құстарға жем, су беру. (қоршаған ортамен таныстыру)

Құстардың суретін пішіндерден құрап жапсыру (жапсыру)

Құрастыру материалдарынан өқстарға үйшік жасау. (құрастыру)


Күзде жануарлар не істейді, адамдар не істейді сұрау. Тіршіліктеріндегі айырмашылықтарды айта білуін қалыптастыру. (сөйлеуді дамыту)

Бақша күтушісінің пайдаланатын құралдарын таныстыру. (қоршаған ортамен таныстыру)

Балалардың қалауы бойынша кітап көруге, бақша күтушісінің құрал саймандарын мүсіндеп жасауға үйрету (мүсіндеу)


Серуенге дайындық

Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру.

Серуен

Картотека

Картотека

Картотека

Картотека

Картотека

Серуеннен оралу

Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру.

Балалармен жеке жұмыс

....................... тең және тең емес заттар тобын салыстырып ажыратуға машықтандыру.

........................ бір-бірімен, ересектермен сөйлесуді үйрету.

........................... өсімдіктерді және жануарларды мүсіндеуді машықтандыру.

................... тұратын қаласы мен ауылы туралы айтуға үйрету.

..................... тірі және өлі табиғат заттары мен құбылыстарына қызығушылығын үйрету.

Балалардың үйге қайтуы

Ата-аналарға кеңес үйде ойын бұрышын ұйымдастыру.

Психолог кеңесі. (Жеке балаларға)


Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу.

Кеңес: Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы.

Сәтті демалыс ұйымдастыру.


Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы


Білім беру ұйымы: «Терісаққан ауылының негізгі орта мектебі» КММ (шағын орталық)

Топ/сынып: «Күншуақ» аралас топ

Балалардың жасы: 4-жас

Жоспардың құрылу кезеңі: Қазан айы


Күн тәртібі

Дүйсенбі

09.10.2023ж

Сейсенбі

10.10.2023ж

Сәрсенбі

11.10.2023ж

Бейсенбі

12.10.2023ж

Жұма

13.10.2023ж

Балаларды қабылдау

Балаларды көтеріңкі көңіл күймен қарсы алу

Достарым әнімен қарсы алу

Қызыл жүрекшемен көңілді тілек айтып қарсы алу

Үш түрлі смайликпен қарсы алу

Қонжықтың таңғы тілегімен қарсы алу

Ата-аналармен әңгімелесу,

Кеңес беру

Балалардың көңіл-күйі, денсаулығы жайлы әңгімелесу.

Үйдегі өзіне-өзі қызмет ету дағдыларының қалай қалыптасып жатқанын сұрау

Баланың үйдегі ойыншықтарға деген қызығушылығы жайлы сұрау

Балабақшадан кейінгі баланың өзін-өзі қалай ұстатйыны жайлы әңгімелесу

Демалыс күндердегі баланың күн тәртібі жайлы әңгімелесу

Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары,

бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

Дид ойын: «Қимылын көрсет»

Физикалық қасиеттерді дамыту

Дидактикалық ойын:

«Не артық?»

Коммуникативтік дағдылар


Дтд ойын: «Айырмашылығын тап»

Танымдық дағдылар

Дид ойын:

«Түрлі-түсті заттар» Танымдық дағдылар

Еркін ойын

Таңертенгі жаттығу

Қазан айына арналған таңертеңгі жаттығулар кешені (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті).

Таңғы ас

Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау. Балалардың назарын тағамға аудару, тамақтарын реттілігімен тауысып ішуге, нанның қиқымын жерге тастамауға үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті)

Ұйымдастырылған іс-әрекетке

дайындық

Кеңістік бағыттарын өзіне қатысты анықтауды,берілген бағытта қозғалу (алға-артқа, оңға-солға, жоғары-төмен), заттарды оң қолмен солдан оңға қарайорналастыруды,заттардың өзіне қатысты орналасуын сөздермен белгілеуді дамыту (менің алдымда үстел, сол жағымда орындық тұр).

Математика негіздері

Құрастыруға қолданған құрылыс бөлшектерін ажырату (текше,

пластина,кірпіш,

блок) және атау дағдасын дамыту

Ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Қауіпсіздік ережелерін сақтауды пысықтау.

Құрастыру

Адамдарға еңбектері үшін алғыс айтуға және еңбектің нәтижесіне құрмет көрсете білуге тәрбиелеу.

Қоршаған ортамен таныстыру

Қағаздан құрастыру:

Қағазда құрастыруға үйрету:қағаздың парағын ортасынан бүктеп,шиыршықтап, орамдарға айналдыра білу

Құрастыру


Берілген тапсырмаға жауапкершілікпен қарауды қалыптастыру: бастаған істі аяғынадейін жеткізе білу,оны жақсы орындау.

Ауыл шаруашылығы қызметкерлерінің еңбегі,(қаламен ауылдың байланысы), диқанның еңбегі туралы білімді қалыптастыру. Нанға және азық-түлік өнімдеріне ұқыпты қарауға тәрбиелеу.

Қоршаған ортамен таныстыру

Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырыл

ған

іс-әрекет

Дене шынықтыру

аяқтың сыртқы қырымен жүру;

тізені жоғары көтеріп жүргіру;

10 метрге дейінгі қашықтықта заттардың арасымен тура бағыт бойынша, көлбеу тақтай бойымен төрт тағандап еңбектеу;

2–3 метр қашықтыққа алға ұмтылып қос аяқпен секіру;

Заттардың арасымен құрсауларды бір-біріне домалату;

арқанның бойымен тепе-теңдікті сақтап жүру;

бір-бірінің жанына сапқа тұру.



Музыка

Марш сипатын ырғақты жүріспен беру,музыканың қимылдық сипатына қарай жеңіл, ырғақты жүгіруді орындауды үйрету

Дене шынықтыру

Таныс,бұрын үйренген жаттығуларды және қимылдарды музыкамен сүйемелдеу арқылы орындау


Музыка

Таныс әндерді орындауда балаларға арналған музыкалық аспап ағаш қасықтарды қолдану, қарапайым әуендерді орындауын ұйымдастыру


Қазақ тілі

Артикуляциялық және дауыс аппаратын,сөйлеудетынысалуды,

Фонематикалық естуді,анық және қалыпты қарқынмен сөйлей білуді дамыту.Қазақ тіліне тәнө, қ, ү, ұ, і, ғ дыбыстарын жеке, сөз ішінде анық айтуға баулу.

Дене шынықтыру

Қимылды ойындарға қызығушылықты

дамыту. Таныс ойындарды ұйымдастыруда бастамашылдық,

дербестік танытуға баулу.Ойындарда физикалық қасиеттерді(жыл

дамдық,күш,шыдамдылық,икемділік,ептілік)дамыту.


Балалардан үйдегі және көшедегі қауіпсіздік туралы не білетіндерін сұрау,қауіпсіздік ережелерімен таныстыру Қоршаған ортамен танысу

«Бағдаршам» өлеңі Әдібай Табылдиев

Мақсаты:Ересектердің сөзін тыңдайды және өлеңді түсінеді.

Сөйлеуді дамыту

«Бағдаршам» ойыны

Мақсаты: Сызықтарды, дақтарды, бояауларды ретімен қолдана біледі Сурет салу

Әр түрлі түстегі, пішіндегі бөлшектерді сәйкестендіріп бағдаршам құрастырады. Құрастыру





Машина» өлеңі Ә.Табылдиевтың

Мақсаты: Қысқа өлеңді саналы эмоционалды түрде жатқа айтады. Көркем әдебиет


«Бағдаршам» ойыны

Мақсаты: Заттарды бір қатарға, реті бойынша бір бағытта солдан, оңға қарай орналастырады.

Математика негіздері

«Бағдаршам»

Мақсаты:Желімді қылқаламға жағып пішіндерді жабыстырады Жапсыру


Ойын: «Айсұлу адасып кетті»

(тілдің дыбысталу мәдениеті)

Мақсаты:Тілдік қарым -қатынас мәдениетін дұрыс қолданады. Сөйлеуді дамыту

«Қала жолдары» ойыны

Мақсаты:Түзу, көлденең, тік, толқын тәрізді сызықтарды жүргізеді.

Сурет салу

«Ауладағы қауіпсіздік»

Мақсаты: Табиғатта өзін ұстай білу ережелерімен таныстыру Қоршаған ортамен таныстыру






Әр көліктерді түстеріне қарай жинақтап орналастыру Математика негіздері

Жол белгілерімен, жол қиылысындағы жолдар туралы әңгімелесу Қоршаған ортамен танысу

Бағдаршам көздерін ретімен орналастыру ойыны,

Сөйлеуді дамыту

Ұзын және қысқа жолдарды ажырату Математика негіздері

Иә немесе жоқойыны (Балалар жауап береді)

А) Балалар көлік жүретін жолда доп ойнай ала ма?

Ә) Қызылшам жолдан өтуге мүмкіндік береме?

С) Жолды зебрамен кесіп өте аламыз ба?

D) Жолдан қарамысық жүгіріп өтсе, оның артынан тас лақтыра аласың ба?

д) Жолды кесіп өткенде жан-жағына қарау керекпе?

E) Біз көліктермен велосипедпен жүремізбе? Көркем әдебиет

Сұрақтар ілмегі

Жүргіншілер қай жолмен жүру керек?


- Жиек жолмен жүреміз.


- Жиек жол болмағанда ше?

- Жер асты жолымен.

- Жолдың қай жағымен жүру керек?

Оң қол жақпен жүреміз.

- Қоғамдық көліктерге қай жерден отырамыз?

- Аялдамадан отырамыз.

Қоршаған ортамен таныстыру

Ойын: «Белгілерді жинап, ата» (пазлдар, балалар жол белгілерінің қиылған кескіндерін бүктеп, атайды. Құрастыру

Серуенге дайындық

Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру.

Серуен

Картотека

Картотека

Картотека

Картотека

Картотека

Серуеннен оралу

Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру.

Балалармен жеке жұмыс

................ Денені жалпы дамытушы жаттығуларды орындағанда қажетті бастапқы қалыпты қабылдауға, жаттығулардың орындалу ретін сақтауға үйрету.

............... Спорттық ойындар мен жаттығулардың бастапқы техникасын игерту.



............... педагогтың көрсетуімен ертеңгілік жаттығудың кешендерін орындап үйрету

.................... Денені жалпы дамытушы жаттығуларды орындағанда қажетті бастапқы қалыпты қабылдауға, жаттығулардың орындалу ретін сақтай біледі.

.................... Сөйлеу мәнерінің тәсілдерін(сөйлеу қарқынын, интонациясын) сақтауға үйрету

Балалардың үйге қайтуы

Күзгі табиғат туралы баласымен әңгіме жүргізуді ұсыну

Табиғи материалдарды жинауға көмектесу.

Сурет салу, кітап қарауды ұсыну.

Құстарға үйшік жасауды ұсыну

Балалармен апта бойы жасаған жұмыстардан алған әсерлерін сұрау.




























Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы


Білім беру ұйымы: «Терісаққан ауылының негізгі орта мектебі» КММ (шағын орталық)

Топ/сынып: «Күншуақ» аралас топ

Балалардың жасы: 4-жас

Жоспардың құрылу кезеңі: Қазан


Күн тәртібі

Дүйсенбі

16.10.2023 ж

Сейсенбі

17.10.2023 ж

Сәрсенбі

18.10.2023 ж

Бейсенбі

19.10.2023 ж

Жұма

20.10.2023 ж

Балаларды қабылдау

Балаларды көтеріңкі көңіл күймен қарсы алу

Бір-бірімізге қол беріп

Айтамыз жақсы сөз жөн көріп

Қалмаймыз тек іркіле Сыйлаймыз жыл күлкі


Қызыл жүрекшемен көңілді тілек айтып қарсы алу

Үш түрлі смайликпен қарсы алу

Қонжықтың таңғы тілегімен қарсы алу

Ата-аналармен әңгімелесу,

Кеңес беру

Балалардың көңіл-күйі, денсаулығы жайлы әңгімелесу.

Үйдегі өзіне-өзі қызмет ету дағдыларының қалай қалыптасып жатқанын сұрау

Баланың үйдегі ойыншықтарға деген қызығушылығы жайлы сұрау

Балабақшадан кейінгі баланың өзін-өзі қалай ұстатйыны жайлы әңгімелесу

Демалыс күндердегі баланың күн тәртібі жайлы әңгімелесу

Балалардың дербес әрекеті (баяу қимылды ойындар, үстел үсті ойындары,

бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

Жатқа білер дос атын,

Дос бар бізді тосатын.

Балабақша біздің үй.

Басымызды қосатын

Саусақпен ойнаймыз: «Құлып»

Коммуникативтік дағдылар



Дидактикалық ойын


«Не артық?»
Танымдық дағдылар

Дидактикалықойын
«Бағдаршам не дейді?»

Коммуникативтік дағдылар




Саусақпен ойнаймыз:«Қоян інде»

Ақ қоян-ау,ақ қоян,

Үркек қоян,сақ қоян,

Дыбыс шықса қашасың.

Коммуникативтік дағдылар


Дидактикалық ойын
«Қауіпті заттар»
Әлеуметтік дағдылар

Таңертенгі жаттығу

Қазан айына арналған таңертеңгі жаттығулар кешені (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті).

Таңғы ас

Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау. Балалардың назарын тағамға аудару, тамақтарын реттілігімен тауысып ішуге, нанның қиқымын жерге тастамауға үйрету. (мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті)

Ұйымдастырыл

Ған іс-әрекетке

дайындық

Адамгершілік және патриоттық тәрбие.

бірге, келісіп ойнауға, құрдастарының өтініші бойынша ойыншықтарымен бөлісуге,айналасындаболып жатқан жағдайларды ой елегінен өткізіп,өзінің әділ пікірін білдіруге баулу.


Өз өмірінің қауіпсіздігінің қарапайым дағдыларын қалыптастыру: ойын,ойын жабдықтарын пайдалану,бейтаныс адамдармен қарым-қатынас жасау.


Қарапайым себеп-салдарлық байланыстарды бақылау және анықтау (жел соғып,жапырақтартүсті,күннің суықтығы),ойын, еңбек, эксперимент барысында құм, су, мұз, тас, саздың қасиеттерін анықтауды үйрету.


Өсімдіктердің жіктелуі туралы түсініктерді кеңейту: жемістер, көгөністер,жидектер(орман,бақша),гүлдер(бөлме,бақша,шабындық),бұталар және ағаштар (бақша,орман).


Қоршаған ортада және табиғатта қарапайым тәртіп ережелерін сақтауды, қарапайым экологиялық білімдерін қалыптастыру және жануарлар мен өсімдіктерге күтім жасауға (өсімдіктерді қорғау, қыстап қалған құстарға жем беру)баулу.


Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырыл

ған

іс-әрекет

Дене шынықтыру

Қолды алға, екі жаққа, жоғары көтеріп тұрған қалыпта алға еңкейіп қолдарын арқасына апару; саусақтарын бүгіп, қолдарын айналдыра қимылдауды орындау. Екі қол белде, кезекпен екі жаққа бұрылғанда екі қолды екі жаққа жайып жіберу. Екі қол белде оңға, солға иілу, еңкею, шалқаю; алға еңкею, қолдың ұшын аяқтың ұшына жеткізу.

Музыка

музыканың кіріспесін ажырату, содан кейін қимылды бастау, музыканың сипатына сәйкес қимылдарды ауыстыруды меңгерту



Дене шынықтыру Отырған және тізерлеп тұрған күйі допты өз айналасында домалату.

Музыка

Балаларды мәнерлеп ән айтуға үйрету,әнді созып,қимылдармен үйлестіріп айтуды қалыптастыру (ре-си бірінші октава шегінде).


Қазақ тілі

Қоршаған ортадағы заттар мен өсімдіктердің, жануарлардың, құстардың,табиғат құбылыстарының, тұрмыстық заттардың атауларын білдіретін сөздердітүсінужәне атаудағдыларын қалыптастыру.


Дене шынықтыру

Екі қол белде, екі қолды алдыңғы жақ пен екі тұсқа көтеріп, қатарынан (4–5 рет) жүрелеп отыру; Отырып аяқтың ұшын созу, табанды бүгу.


Видео материал көру Орман дегеніміз не? «орманда кімдер мекендейді?» сұрағына балалардың жауап беруін жетілдіру. Ересектердің сөзін тыңдау және түсіну


(сөйлеуді дамыту)


Салынған жануарларды түстерін дұрыс таңдап бояу. (Сурет салу)


Құрылыс заттарынан жануарларға үйшік құрастыру

(Құрастыру)


Сергіту сәті

«Ұзын құлақ сұр қоян.»

Суреттерді, заттарды қарастыруда, тірі және өлі табиғат нысандарын бақылау кезінде байланыстырып сөйлеу;

Орманда қандай құстар мекендейді? Кітаптар арқылы тану, атау. Олардың ерекеше белгілерін есте сақтау.

Тақпақ жаттау.

Тоқылдақтар тоқылдап
Ешбір тыным көрмейді
Ағашты қанша тессе де,
Жұмысы бір өнбейді.

(сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет)





Балаларға жапырақтар салынған себетті көрсету. Бұл жапырақтар орман ағаштарынан түскен жапырақтар. Мен сендер үшін жинап алып келдім. Мына суреттерге қараңдар. Бұл суретте шырша, қайың, үйеңкі ағаштары бейнеленген. Жапырақтарына назар аударып, сәйкесінше қойыңдар. Атауларын атап, қандай белгілері бар әңгімелейік.


Тербеледіағаштар,
Алдыменжелеседі.
Кіп-кішкентайбалалар,
Үп-үлкенбопөседі.

Тақпақ жаттау.

(сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет)


Фланелеграфтақтасындаағаштардыжапсыруарқылыорманжасау.

(Жапсыру)


Саңырауқұлақпен жидектер атауларын атауда дыбыстарды дұрыс айтып, байланыстыра сөйлеуін үйрету.

Тақпақ жаттау

Қорбаңдаған аюдың
Құлпынайы көп екен.
Теріп - теріп аламыз,
Қалтамызға саламыз.

(сөйлеуді дамыту және көркем әдебиет)


Жидектердің суретін таңдауы бойынша салу

(Сурет салу)



Тапсырмалары бар қораптарды көрсету. Ойнап көреміз бе? деп«артығын тап» айдарында тапсырмаларды орындату. Жануарлар, ағаштар, құстар және саңырауқұлақ пен жидектер суреттері арқылы жеке жұмыстар.

(математика негіздері)


дәстүрден тыс сурет салу (саусақтарымен және алақандарымен, түрлі- түсті бояулармен) дағдыларын қалыптастыру. Еркінтақырыпташығармашылықжұмыс

(Сурет салу)


Серуенге дайындық

Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру.

Серуен

Картотека

Картотека

Картотека

Картотека

Картотека

Серуеннен оралу

Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру.

Балалармен жеке жұмыс

.................. көлік құралдарын үйрету;

- табиғат бұрышының тіршілік иелеріне қамқорлық танытып үйрету

................ мемлекеттік әнұранды жатқа айтқызып және оны кеудесінің сол жағына қолын қойып

айтып үйрету

.............. отбасының ересек мүшелерінің еңбегі туралы түсінік беру

................ табиғаттағы өзін-өзі ұстау қарапайым ережесіне үйрету

.................... көлік құралдарын атайды;

- табиғат бұрышының тіршілік иелеріне қамқорлық танытады және атайды

Балалардың үйге қайтуы

Балалармен орман туралы әңгімелесу.

Құстар туралы жаттаған тақпағын сұрау

Табиғи материалдардан орман жасауды ұсыну.

Үйде баламен артығын тап ойынын ойнауды ұсыну.

Апта бойғы жұмыстар бойынша ақпарат беру.








Тәрбиелеу - білім беру процесінің циклограммасы


Білім беру ұйымы: «Терісаққан ауылының негізгі орта мектебі» КММ (шағын орталық)

Топ/сынып: «Күншуақ» аралас топ

Балалардың жасы: 4-жас

Жоспардың құрылу кезеңі: Қазан айы


Күн тәртібі

Дүйсенбі

23.10.2023ж

Сейсенбі

24.10.2023ж

Сәрсенбі

25.10.2023ж

Бейсенбі

26.10.2023ж

Жұма

27.10.2023ж

Балаларды қабылдау

Балаларды қоңыраумен қарсы алу. Сылдырлатып қоңырауын соғып кіріп,келесі балаға береді

Сиқырлы сөздермен қарсы алу (көйлегің қандай әдемі т.б)

Достық эстафетасы арқылы қарсы алу

Көңілді күн әнімен қарсы алу

Қонаққа келген қуыршақпен қарсы алу

Ата-аналармен әңгімелесу,

Кеңес беру

Баланың бақшаға бейімделуі жайлы әңгіме

Баланың денсаулығы жайлы әңгіме

Баланың басқа балалармен қарым –қатынасы жайлы әңгіме

Топтық іс-шаралармен мерекелер жайлы әңгіме

Баланың көңіл-күйі туралы әңгімелсу

Балалардың дербес әрекеті(баяу қимылды ойындар,үстелүсті ойындары,

бейнелеу әрекеті, кітаптар қарау және тағы басқа әрекеттер)

Үйдегі және көшедегі қауіпсіздік жайлы әңгімелесу

«Бағдаршам» мобильді ойыны

(Балалар бағдаршамның айналасында тұрады. «Барамыз, барамыз, барамыз» әнінің аудио жазбасы естіледі. Бағдаршам қызыл (жасыл немесе сары) жалаушаны көтереді. Жасыл сигнал түссе балалар шеңбер бойымен жүреді, қызыл түсте тоқтайды, сары түсте қол соғады)

Дене шынықтыру




Бензинді сүт сияқты ішеді.

Алысқа жүгіре алады.

Тауарлар мен адамдарды тасымалдайды.

Сіз оны білесіз, әрине. ( Көлік)


Көшелермен шағын үйлер өтеді.

Ересектер мен балаларды қала бойына апарады. (Автобус) Сөйлеуді дамыту


Еркін ойын: «Күз мезгілі»

Суреттер құрастыру

Еркін ойын: "Кімнің заттары? " (достарының заттарын анықтау)

Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозайка және т.б

Еркін ойын:

Ойын-жаттығу

Альбомдар, сюжетті картиналар қарастыру


Таңертенгі жаттығу

Қазан айына арналған таңертеңгі жаттығулар кешені (Жалпы дамытушы жаттығулар, қимыл белсенділігі, ойын әрекеті).

Таңғы ас

Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау. Балалардың назарын тағамға аудару, тамақтарын реттілігімен тауысып ішуге, нанның қиқымын жерге тастамауға үйрету. (Мәдени-гигиеналық дағдылар, өзіне-өзі қызмет ету, кезекшілердің еңбек әрекеті)

Ұйымдастырыл

Ған іс-әрекетке

дайындық

Гүлдер, қоршаған заттар мен табиғат объектілерінің түстерімен реңктері туралы ұғымдарын байыту. Қоңыр, қызғылт сары, ашық жасыл реңктермен таныстыру және ол түстерді өз бетінше жасауға ынталандыру (қажетті түсті шығару үшін бояуларды араластыру).

Сурет салу

Әр түрлі пішіндегі таныс заттарды өзіне тән ерекшеліктерін ескере отырып, заттардың толық пішіні пайда болғанға дейін немесе жайылған пішіннің жиектерін ию, жеке бөліктерді тұтас бөліктен созу,майда бөлшектерді қысу сияқты тәсілдермен мүсіндеуді

Мүсіндеуде қауіпсіздік ережелерін сақтауды дамыту.

Мүсіндеу

Жапсыру мен шығармашылық әрекетке қызығушылықты,шығармашылық қабілеті мен қиялды дамыту.

Қайшыны дұрыс ұстауды және пайдалана білуді қалыптастыру.Түзу сызық бойымен алдымен қысқа,кейін ұзын жолақтарды қиюды үйрету. Жапсыру

Сурет салуда еңкеймей, арқаны тік ұстап, дұрыс еркін отыруға, жұмысорнынтазаұстауға,ұқыпты болуға,қауіпсіздікті сақтауғабаулу.

Сурет салу

Дайын пішіндерден жануарлар, құстар, гүлдердің пішінін қию және олзаттарды қағаз бетіне орналастыру дағдыларын қалыптастыру.

Жапсыруда қауіпсіздік ережелерін сақтау, жұмысты ұқыптылықпен орындауды меңгерту.

Жапсыру

Білім беру ұйымының кестесі бойынша ұйымдастырыл

ған

іс-әрекет

Дене шынықтыру

аяқтың сыртқы қырымен жүру;

тізеніжоғарыкөтеріп жүргіру;

10 метрге дейінгі қашықтықта заттардың арасыментура бағыт бойынша, көлбеу тақтай бойымен төрт тағандап еңбектеу;

2–3 метр қашықтыққа алға ұмтылып қос аяқпен секіру;

Заттардың арасымен құрсауларды бір-біріне домалату;

арқанның бойымен тепе-теңдікті сақтап жүру;

бір-бірініңжанынасапқатұру.



Музыка

Музыканы тыңдау мәдениетін сақтау(музыкалықшығармаларды алаңдамай соңына дейін тыңдау). Музыканың сипатын сезінуге үйрету, таныс шығармаларды білу, тыңдалған музыкадан алған әсерлері туралы әңгімелеуді жетілдіру


Дене шынықтыру

Таныс,бұрын үйренген жаттығуларды және қимылдарды музыкамен сүйемелдеу арқылы орындау


Музыка

Таныс әндерді орындауда балаларға арналған музыкалық аспап ағаш қасықтарды қолдану, қарапайым әуендерді орындауын ұйымдастыру


Қазақ тілі

Өз бетінше ретімен қайталап айтуға,өзінің тәжірибесіне сүйеніп, суреттер бойынша әңгіме құрастыруға баулу.


Дене шынықтыру

Қимылды ойындарға қызығушылықты дамыту. Таныс ойындарды ұйымдастыруда бастамашылдық, дербестік танытуға баулу. Ойындарда физикалық қасиеттерді(жыл

дамдық,күш,шыдамдылық,икемділік, ептілік) дамыту.


Дәрумен және оның пайдасымен таныстыру

(Қоршаған ортамен танысу,зерттеу әрекеті)

Дәрумендер туралы тақпақ жаттату (Көркем әдебиет)

Алманың суретін салу,жабыстыру,құрастыру

(Сурет салу,жапсыру,құрастыру)

Екі қарама-қарсы және бірдей жемістер мен көкеністерді ұзындығы, ені, биіктігі мен жуандығы бойынша салыстырады.

Математика негіздері

«Алтын дән» өлеңі К.Ахметова

Мақсаты:

Өлеңді асықпай мағанасына қарай дыбыстарды анық айтады.(Көркем әдебиет)


Ойын заттың атын ата\Қоржынға салынған көкеністер мен жемістерді қолға алып, ащы қатты қышқыл, түсін,пішінін атау керек.

(Математика негіздері)

Балаға ұнайтын жеміс немесе көкеністің суретін салу (Сурет салу)

Ас адамның арқауы

Дені саудың жаны сау мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіріп, сөйлеу тілдерін дамыту (Сөйлеуді дамыту)

Жемістер мен көкеністерде қандай дәрумендер бар екені туралы әңгімелесу (Сөйлеуді дамыту)

Тамақты ішсең күнде сен

Белгілі бір мезгілде

Таңертең, түсте,түстен соң

Жатар алды кезінде,Балаларға тақпақ жаттау, уақытты бағдарлауға үйрету.

(Көркем әдебиет,математика

негіздері)

Буклетпен жұмыс дұрыс

Тамақтану жайлы әңгімелесу

Пайдалы тағамдардың маңызымен таныстыру (Қоршаған ортамен танысу)

Жұмбақ жасыру ойыны

Көкеністер туралы

(Сөйлеуді дамыту)

Көп аз ойыны

Аз және көп жемістерді топтастыру (математика негіздері)


Серуенге дайындық

Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру.

Серуен

Картотека

Картотека

Картотека

Картотека

Картотека

Серуеннен оралу

Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру.

Балалармен жеке жұмыс

.................. Түрлі бағытта тура сызықтарды, олардың қиылысуын жүргізе білуді қалыптастыру

............................... Көкөністер,жемістердің,ыдыстардың ойыншықтардың, жануарлардың суреттерін салуға үйрету

.............. мазмұнды композицияның бейнесін салу дағдыларын игерту

................ мүсіндеудің түрлі әдістерін қолданып,1-3 бөліктерден тұратын түрлі заттарды мүсіндей алады

............. халықтық бұйымдардың желісі бойынша ыдыстарды мүсіндеу дағдыларын

игерту

Балалардың үйге қайтуы

Баланың бүгінгі жетістігі туралы әңгімелесу.

Үйде баланың өзі киініп, өзі шешінуін қадағалап, талап етіп отыруды түсіндіру.

Баланың бүгінгі жетістігі, бала денсаулығы мен тамағы жөнінде әңгімелесу.

Әдептілік сөздерді үйретуін ескерту.

Демалыс күндері күн тәртібін сақтауын ата-аналардан талап ету.





























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
07.11.2025
24
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі