Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация жариялап
2 млн. ₸ табыс табыңыз!
0 / 1
Материалға шағымдану
Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
1 бонус = 1 теңге
Бонусты сайттағы қызметтерге жұмсай аласыз. Мысалы келесі материалды жеңілдікпен алуға болады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Түсінікті
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
Циклограмма
Материал туралы қысқаша түсінік
Балабақша тәрбиешілеріне көмекші құрал ретінде жазылған апталық циклограмма.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады.
Толығырақ
04 Маусым 2018
579
0 рет жүктелген
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға (4– 8 қыркүйек 2017 ж.) «Балдәурен» шағын орталығы аралас топ Өтпелі тақырып: «Менің балабақшам» Тақырып: «Балабақша»
Күн тәртібі | Уақыты | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма |
Балаларды қабылдауАта-аналармен әңгімелесу.Ойын дар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) | 8.30 - 9.00 | Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. | ||||
Саусақ ойыны « Балабақша» | Құрылыс ойындары «Топтың жиһаздары» | Фотосуреттер қарастыру «Менің балабақшам». | Құрылыс ойындары « Қуыршақтар» | Үстел үсті ойыны- пазл «Балабақша» | ||
Таңертеңгі гимнастика | 9.00- 9.15 | Жаттығулар кешені | ||||
Таңғы ас | 9.15 9.50 | Ойын- жаттығу (мысалы:Сылдырлайды мөлдір су, Жуынсаңсаң сен әрдайым, Мөлдір суға қолыңды жу. Таза бетің, маңдайың. | ||||
Ойындар,Ұйым-дастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық | 9.50 10.00 | Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар | ||||
Балабақша туралы әңгіме. Мақсаты: Өз ойларын айта білуге баулу. | «Не көп?» Мақсаты: «Аз көп» ұғымдарын қалыптастыру. | Сөздік ойын «Қимылын көрсет» Мақсаты: Жануарлардың,құстардың қимылын сала білуге үйрету. | «Қайда тұр?» Мақсаты: Астында, үстінде, қасын да ұғымдарын түсіну дағдысын қалыптастыру. | «Қандай бөлме» Мақсаты: Бөлмелерді ажырата білуге үйрету. | ||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 10.00 10.20 10.2510.45 10.5011.10 | 1.Сөйлеуді дамытуБалабақша. Мақсаты: Дауысты және дауыссыз ды- быс тарды дұрыс ай -туға, топтағы заттар дың сапасы мен қаси еттерін білдіретін зат есімдерді қолдануға үйрету. 2.Дене шынықтыруНегізгі қимылдар:Сапта бір-бірлеп жүру, жүруді басқа қимылдармен кезектестіру. Бір орында тұрып, екі аяқпен секіру. Допты екі қолымен бастан асыра кедергі арқылы лақтыру.Қимылды ойын «Аңшы» 3.Сурет салу«Менің тобымдағы заттар» Қарындаш тармен дәстүрлі тәсілдермен сурет салудың техникасын жетілдіру. | 1. ҚМҰҚ Тең және тең емес заттар то- бын салыстыру. Мақсаты: , теңдікті орнатуды, салысты- ру нәтижелерін «көп», «аз», «тең» сөздерімен белгілеуді үйрету.2.МузыкаӘн айту: «Балабақшаға барамыз» (Әні мен сөзі А.Досмағанбет) 3.Қоршаған орта.Баланың өзі және өзінің топтағы жағдайы туралы түсініктерін кеңейту. . | 1 Құрастыру Құрылыс материалдары нан орын дық, сырғанақ құрастыра білуге үй рету. Құрылыс материалдары- ның бөлшектерін дұрыс ажыратып, атау.2.Дене шынықтыруНегізгі қимылдар:Сапқа тұру, сапқа құрылы мын өзгертіп қайта тұру. Допты екі қолымен бастан асыра кедергі арқылы лақтыру. 50 см жоғары көтерілген арқанның астынан оң және сол бүйірмен алға еңбектеп | 1. Көркем әдебиетКөркем шығармаларды эмоционалды қабыл дай білуді дамыту. Сұрақтарға жауап беру ге үйрету. Балабақша туралы әңгімелеу. 2.МузыкаӘн айту: «Балабақшаға барамыз» (Әні мен сөзі А.Досмағанбет)Музыкалық ырғақты қимыл: «Полька» биі | 1.Жаратылыстану«Анамызға гүл суаруға көмектесеміз (ересектермен бірлеске әрекет )Мақсаты:Қарапайым еңбек дағдыларына тәрбиелеу. Бөлме өсім -дігін көрсетуге және атауға үйрету (фикус). Табиғатты тануға де- ген ынтасын дамыту2.Аппликация Балабақша қызмет -керлерінің еңбегі туралы ұғым дарын кеңейту.Қайшыны дұрыс ұстау және пайда -лана білуді қалыптастыру. Дене шынықтыру Негізгі қимылдар: Балаларды бір-бірінің қолынан ұстап шеңбер бойымен тізбектеліп жүруге және берілген бағытта жүгіруге үйрету. Допты тура бағытта домалату. Құрсаудан еңбектеп өту. |
Серуен: | 11.20-11.55 | Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру.Аулаға ұшып келетін құстарды бақылау. Мақсаты: құстарды тануға,дене бөліктерін атауға үйрету;құстарға қамқорлық жасауға тәрбиелеуЕресектің көмегімен қарапайым еңбек тапсырмалары (мысалы, гүлдерді суару)Мақсаты :қарапайым тапсырмаларды орындауға үйрету. | ||||
Серуеннен оралу | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуі, дербес ойын әрекеті . | |||||
Түскі ас | 12.3013.05 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. | ||||
Ұйқы | 13.30-15.40 | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | ||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары | 15.40-16.00 | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау.Ойын- жаттығу :Сылдырлайды мөлдір су,Мөлдір суға қолыңды жу.Жуынсаңсаң сен әрдайым,Таза бетің, маңдайың. | ||||
Бесін ас | 16.0016.20 | Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | ||||
Ойындар, дербес әрекет Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс | 16.2016.50 | Суретер бояу. | Ірі құрылыс материалдарымен және конструкторлармен ойындар. | Альбомдар,сюжетті картиналар қарастыру, Ірі құрылыс материалдарымен ойындар. | Суретті кітапшаларды бояу, пазлдар, мозаика және т.б. | ертегі оқып беру;үстел үсті театры және т.б. |
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу«Күз»(сурет қарастыру)Мақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. | Әңгіме құрастыру «Балабақша туралы әңгімелеп бер»Мақсаты: баланың сөздік қорын балабақша бөлмелері және қызметкерлері атауларын білдіретін сөздермен байыту. | Вариативтік сабақ «Денсаулық» білім беру саласы .«Қауіпсіздік әліппесі» Дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық» Мақсаты: баланың сөздік қорын ойыншықтардың атауларын білдіретін сөздермен байыту. | Жыл мезгілі туралы әңгімелесуМақсаты:қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. | Вариативтік сабақ Шығармашылық б.б.саласы. «Шебер қолдар» Жапсыру түрлі түсті қағазбен.Мақсаты: түсті қабылдауды және қолдың ұсақ моторикасын дамыту. | ||
Серуенге дайындық | 16.50-17.00 | Киіну: серуенге шығу. | ||||
Серуен | 17.00-17.30 | Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Аанаң мен әкеңнің есімдерін ата», « Кімнің үйінде мысық бар?» және т.б. | ||||
Балалардың үйге қайтуы | 17.30-18.00 | Ата-аналарға кеңес:«Үйде ойын бұрышын ұйымдастыру». | Психологтің кеңесі: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет. | Балалар отбасында өздері не істей алатындары туралы әңгімелесу. | Кеңес: «Бала өміріндегі ойыншықтың маңызы». | Әдептілік ережесін үйрету. |
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)