Материалдар / циклограмма
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

циклограмма

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қараша 2018
830
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға 30.10.17-03.11.2017ж.«Балапан» бөбектер бақшасы Аралас №1 «Құлыншақ» (ересек,ортаңғы) тобы Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі» Тақырыпша:Үй жануарлары
Күн тәртібіДүйсенбіСейсенбіСәрсенбі

Бейсенбі

Жұма













Балаларды қабылдауАта-аналармен әңгімелесу

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

Таңертеңгі гимнастика (5 мин)
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы:Үй жануарлары туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.


Үстел үсті, саусақ және т.б. ойындар.«Лото», «Домино»Құрылыс ойындары «Үй жануарларына қоршау құрастырамыз»

«Менің ерке төлдерім»Суретте бейнеленген үй жануарларының төлдерін атау. Саусақ ойыны«Қоян,ешкі,шанышқы».Мақсаты:Саусақ бұлшық еттерін дамыту.

Үстел үсті ойыны: пазл,мозайка. «Үйшік құрастыр»Балалармен үй жануарлары туралы сөйлесу.


Жаттығулар кешеніЖұп болып орындалатын жалпы дамытатын жаттығулары. 1. Б.қ. – негізгі тұрыс. Бір біріне қарап, қол ұстасып тұру. 1- қолды екі жаққа созу; 2- қолды жоғары көтеру, аяқтың ұшымен тұру, демді ішке тарту, 3- қолды екі жаққа созу. 4- б.қ.-қа келу, демді шығару.2. Б.қ. – негізгі тұрыс. Бір біріне теріс қарап,қол ұстасып тұрады. 1- қолды екі жаққа созу. 2- қолды жоғары көтеру, аяқтың ұшымен тұру, демді ішке тарту, 3- қолды екі жаққа созу. 4-б.қ. келіп, демді шығару.3. Б.қ. – бір біріне қарап, қолдарын айқастырып ұстап тұрады, аяқ иық деңгейімен бірдей. 1- қолды жібермей ұстап оңға бұрылу. 2- б.қ; 3- солға бұрылу; 4-б.қ. келу.4. Б.қ. – қол созым қашықтықта бір-біріне теріс қарап тұру,аяқ иық деңгейімен бірдей. 1- төмен иілу 2- қолымен сираған құшақтау. 3- аяқтарының арасынан бір біріне қарау. 4-б.қ. келу.5. Б.қ. – қол ұстасып, бір біріне теріс қарап тұру. 1-2 бір бала алға иіледі, екіншісі оның арқасына сүйеніп, артқа иіледі. 3-4 қимылдарын ауыстырады. Иілу кезінде басты түзу ұстап, аяқты көтермеу керек.6. Б.қ. бір біріне аяқтарын созып, табандарын тіреп, шалқадан жату. Аяқтарын соза, біресе оң, біресе сол аяқты кезек-кезек көтеру. Жаттығуды орындау барысында оң аяқты жоғары көтер, сол аяқты жоғары көтер, төмен түсір деген сөздерді айтып тұру
Таңғы ас Ойын- жаттығу:Сылдырлайды мөлдір су,Мөлдір суға қолыңды жу.Жуынсаңсаң сен әрдайым,Таза бетің, маңдайың.

Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар


Дидактикалық ойын «Жануарлардың төлдерін тауып, оларды атап бер»Мақсаты: Сөздік қорын дамыту.

Дидактикалық ойын«Ненің дыбысы»Үй жануарларының дыбыстарын ажыратуға үйрету.

«Дыбысын сал» Үй жануарларының төлдерінің дыбыстарын салуға үйрету.«Күшік пен мысық» әңгімесін сурет бойынша әңгімелеу.Сөздік ойын:«Қимылын көрсет»Мақсаты:Үй жануарларының қимылын көрсетуге үйрету.
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері 1.Сауат ашу«П дыбысы, үй жануарлар» П дыбысымен таныстыру, жолақшалар арқылы дауыссыз дыбыс екенің ұғындыру.2. АғылшынМаман жоспары бойынша3.Сурет салу Маман жоспары бойынша4.Ырғақ Маман жоспары бойынша1. Ән-күйМаман жоспары бойынша2.Сөйлеуді дамытуБуындарға бөлу. Күшік пен мысық (ертегі) Балаларды ертегіні рөлдерге бөліп айтуға, сөздерді буынға бөлуге үйрету, дауыс ырғағын, дауыс көркемділігін дамыту, балаларды үй жануарларын қорғай білуге тәрбиелеу.3.Құрастыру«Күшіктер»Қағазбен жұмыс жасауда жолақ қағаздардан үлкен, кіші цилиндр пішінін жасауға үйрету.4.Дене шынықтыруМаман жоспары бойынша1.ҚМҰҚ«Салмақ» Ауыр-жеңілЗаттарды өлшеу туралы түсінік. Заттың салмағы және оны өлшеу туралы түсінік қалыптастыру; заттарды «ауыр - жеңіл» сөздерін пайдалана отырып салыстыруды үйрету.2.Орыс тілі Маман жоспары бойынша3. Ән-күйМаман жоспары бойынша4. Дене шынықтыруМаман жоспары бойынша





1.Жаратылыстану«Үй жануарлары және олардың төлдері». Жануарлардың сыртқы келбет ерекшеліктерін атау және сипаттауды білуге баулу.2.Көркем әдебиетЖ.Әбдірашовтің мойындау өлеңі.Өлеңмен таныстыру, мазмұны бойынша әңгімелеуге үйрету.Өз қателігін түсініп мойындауға дағдыландыру.3.Аппликация Маман жоспары бойынша4.ЫрғақМаман жоспары бойынша1.Дене шынықтыруМаман жоспары бойынша2. Өзін өзі тануМаман жоспары бойынша3.Мүсіндеу Маман жоспары бойынша4.ИнформатикаМаман жоспары бойынша

Серуенге дайындықКиіну: реттілік, серуенге шығу.
Серуен:

Серуеннен оралу Балалардың реттілікпен киімдерін шешіп, жинастыруы, қолдарын жуу .
Түскі асБалалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі.
Ұйқы Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау.
Есеп №1

























Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шараларыЖалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу : Сылдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаңсаң сен әрдайым, Таза бетің, маңдайың.
Бесін асБалалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс
Ойындар, дербес әрекет













Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс
Коммуникация саласында:Кітапхана орталығында балаларға үй жануарлары туралы тақпақ жаттату.Шығармашылық орталығында өздеріне ұнайтын үй жануарларының суретін салғызу. Мақсаты: Шығармашылық қабілетін арттыру.Таным саласында:«10- ға дейін кері және тура санау»Мақсаты:Есте сақтау қабілеттерін дамыту.Мазмұнды-рөлдік ойын:«Дәрігер»Мақсаты:ақ халатты абзал жандардың қамқорлығын,білуге үйрету.Мазмұнды-рөлдік ойын: «Дүкен»Мақсаты:Ойын ережелерін сақтап,ойнауға үйрету.



Димаш пен Мағзам«Дыбыстарды ажырат» ойыны.Мақсаты:Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратуға үйрету. Арман мен Мерей«Ертегілер еліне саяхат»ойыны:Мақсаты:Балаларға ертегіні рөлдерге бөліп айтуға, сөздерді буынға бөлуге үйрету.Ерасыл мен МединаДидактикалық ойын «Ғажайып қапшық» Мақсаты: Баланың сөздік қорын төлдерді еркелететін атауларын білдіретін сөздермен байыту. Айсезім мен Ақжан«Атын атап бер»  ойынын ойнату.Мақсаты:Үй жануарларын атап айтуға үйрету.Дидактикалық ойын:«Үй жануарларын сипатта» ойыны:Мақсаты:Үй жануарларын сипаттап беруге үйрету.
Серуенге дайындықКиіну: серуенге шығу.
СеруенСеруенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Ауылда ата мен әженің үйіндегі үй жануарлары» әңгімелеу.
Кешкі асБалалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс.
Балалардың үйге қайтуыАта-аналардың қойылған сұрақтарына жауап беру.Балалардың тәртіптері жайында жеке –дара әңгімелесу.

Психологтің кеңесі: мысалыЕгер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет.Ата-аналарға«Орталықтар» конкурсына қатысуға ұсыныс жасау.Конкурстың шартымен таныстыру.

Ата-аналарға кеңес.Тақырыбы: «Отбасы мен балабақша бірлігі»Спорт киімдерін және пижамаларын жуып әкелуді ұсыну. Ата-аналардың қойылған сұрақтарына жауап беру.
Есеп №2



















































ЦИКЛОГРАММА Бір аптаға 06.11.17-10.11.2017ж.«Балапан» бөбектер бақшасы Аралас №1 «Құлыншақ» (ересек,ортаңғы) тобы Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі» Тақырыпша:Жабайы аңдар
Күн тәртібіДүйсенбіСейсенбіСәрсенбі

Бейсенбі

Жұма













Балаларды қабылдауАта-аналармен әңгімелесу

Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. )

Таңертеңгі гимнастика (5 мин)
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы:Жабайы аңдар туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.


Үстел үсті, саусақ және т.б. ойындар.«Лото», «Домино»Құрылыс ойындары «Жабайы аңдарға қоршау құрастырамыз»

«Жабайы аңдар»Суретте бейнеленген жабайы аңдар туралы әңгіме құрастыру.Саусақ ойыны:«Піл»Мақсаты:Саусақ бұлшық еттерін дамыту.Үстел-үсті ойыны: пазл,мозайка. «Үйшік құрастыр»Балалармен аңдар туралы сөйлесу.


Жаттығулар кешеніЖұп болып орындалатын жалпы дамытатын жаттығулары. 1. Б.қ. – негізгі тұрыс. Бір біріне қарап, қол ұстасып тұру. 1- қолды екі жаққа созу; 2- қолды жоғары көтеру, аяқтың ұшымен тұру, демді ішке тарту, 3- қолды екі жаққа созу. 4- б.қ.-қа келу, демді шығару.2. Б.қ. – негізгі тұрыс. Бір біріне теріс қарап,қол ұстасып тұрады. 1- қолды екі жаққа созу. 2- қолды жоғары көтеру, аяқтың ұшымен тұру, демді ішке тарту, 3- қолды екі жаққа созу. 4-б.қ. келіп, демді шығару.3. Б.қ. – бір біріне қарап, қолдарын айқастырып ұстап тұрады, аяқ иық деңгейімен бірдей. 1- қолды жібермей ұстап оңға бұрылу. 2- б.қ; 3- солға бұрылу; 4-б.қ. келу.4. Б.қ. – қол созым қашықтықта бір-біріне теріс қарап тұру,аяқ иық деңгейімен бірдей. 1- төмен иілу 2- қолымен сираған құшақтау. 3- аяқтарының арасынан бір біріне қарау. 4-б.қ. келу.5. Б.қ. – қол ұстасып, бір біріне теріс қарап тұру. 1-2 бір бала алға иіледі, екіншісі оның арқасына сүйеніп, артқа иіледі. 3-4 қимылдарын ауыстырады. Иілу кезінде басты түзу ұстап, аяқты көтермеу керек.6. Б.қ. бір біріне аяқтарын созып, табандарын тіреп, шалқадан жату. Аяқтарын соза, біресе оң, біресе сол аяқты кезек-кезек көтеру. Жаттығуды орындау барысында оң аяқты жоғары көтер, сол аяқты жоғары көтер, төмен түсір деген сөздерді айтып тұру
Таңғы ас Ойын- жаттығу:Сылдырлайды мөлдір су,Мөлдір суға қолыңды жу.Жуынсаңсаң сен әрдайым,Таза бетің, маңдайың.
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар


Дидактикалық ойын «Аңдардың төлдерін тауып, оларды атап бер»Мақсаты: Сөздік қорын дамыту.Дидактикалық ойын«Ненің дыбысы»Аңдардың дыбыстарын ажыратуға үйрету.

«Сипатта» ойыны:Мақсаты: Аңдарды сипаттап беруді ұсыну.

«Ормандағы аңдар»әңгімесін сурет бойынша әңгімелеу.Сөздік ойын:«Қимылын көрсет»Мақсаты:Жабайы аңдардың қимылын көрсетуге үйрету.
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері 1.Сауат ашу«Н дыбысы, жабайы жануарлар»Балаларды Н дыбысымен таныстыру, Н дыбысының сөздегі орны туралы түсінік беру.2. АғылшынМаман жоспары бойынша3.Сурет салу Маман жоспары бойынша4.Ырғақ Маман жоспары бойынша1. Ән-күйМаман жоспары бойынша2.Сөйлеуді дамытуАқсақ құлан (аңыз)Ақсақ құлан аңыздың мазмұнын түсіндіру, "л", "р"дыбыстарымен таныстыру, балалардың тілдік қорларын байыту.3.ҚұрастыруТүлкі мен ешкі(қатты қағазбен жұмыс) Ертегі мазмұны бойынша қағаздан конус пішінін жасай отырып түлкі мен ешкінің бейнесін жасай білуге үйрету.4.Дене шынықтыруМаман жоспары бойынша1.ҚМҰҚ5 саны және цифры. 5 санының жасалуы»,«1-ден 5-ке дейінгі сандар(тура және кері санау)
578тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!