Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
циклограмма
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға 30.10.17-03.11.2017ж.
«Балапан» бөбектер бақшасы Аралас №1 «Құлыншақ» (ересек,ортаңғы) тобы
Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»
Тақырыпша:Үй жануарлары
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы:Үй жануарлары туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Үстел үсті, саусақ және т.б. ойындар. «Лото», «Домино» |
Құрылыс ойындары «Үй жануарларына қоршау құрастырамыз» |
«Менің ерке төлдерім» Суретте бейнеленген үй жануарларының төлдерін атау. |
Саусақ ойыны «Қоян,ешкі,шанышқы». Мақсаты: Саусақ бұлшық еттерін дамыту. |
Үстел үсті ойыны: пазл,мозайка. «Үйшік құрастыр» Балалармен үй жануарлары туралы сөйлесу. |
|||||
Жаттығулар кешені Жұп болып орындалатын жалпы дамытатын жаттығулары. 1. Б.қ. – негізгі тұрыс. Бір біріне қарап, қол ұстасып тұру. 1- қолды екі жаққа созу; 2- қолды жоғары көтеру, аяқтың ұшымен тұру, демді ішке тарту, 3- қолды екі жаққа созу. 4- б.қ.-қа келу, демді шығару. 2. Б.қ. – негізгі тұрыс. Бір біріне теріс қарап,қол ұстасып тұрады. 1- қолды екі жаққа созу. 2- қолды жоғары көтеру, аяқтың ұшымен тұру, демді ішке тарту, 3- қолды екі жаққа созу. 4-б.қ. келіп, демді шығару. 3. Б.қ. – бір біріне қарап, қолдарын айқастырып ұстап тұрады, аяқ иық деңгейімен бірдей. 1- қолды жібермей ұстап оңға бұрылу. 2- б.қ; 3- солға бұрылу; 4-б.қ. келу. 4. Б.қ. – қол созым қашықтықта бір-біріне теріс қарап тұру,аяқ иық деңгейімен бірдей. 1- төмен иілу 2- қолымен сираған құшақтау. 3- аяқтарының арасынан бір біріне қарау. 4-б.қ. келу. 5. Б.қ. – қол ұстасып, бір біріне теріс қарап тұру. 1-2 бір бала алға иіледі, екіншісі оның арқасына сүйеніп, артқа иіледі. 3-4 қимылдарын ауыстырады. Иілу кезінде басты түзу ұстап, аяқты көтермеу керек. 6. Б.қ. бір біріне аяқтарын созып, табандарын тіреп, шалқадан жату. Аяқтарын соза, біресе оң, біресе сол аяқты кезек-кезек көтеру. Жаттығуды орындау барысында оң аяқты жоғары көтер, сол аяқты жоғары көтер, төмен түсір деген сөздерді айтып тұру |
|||||||||
Таңғы ас |
Ойын- жаттығу: Сылдырлайды мөлдір су,Мөлдір суға қолыңды жу.Жуынсаңсаң сен әрдайым,Таза бетің, маңдайың. |
||||||||
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
||||||||
Дидактикалық ойын «Жануарлардың төлдерін тауып, оларды атап бер» Мақсаты: Сөздік қорын дамыту. |
Дидактикалық ойын «Ненің дыбысы» Үй жануарларының дыбыстарын ажыратуға үйрету. |
«Дыбысын сал» Үй жануарларының төлдерінің дыбыстарын салуға үйрету. |
«Күшік пен мысық» әңгімесін сурет бойынша әңгімелеу. |
Сөздік ойын: «Қимылын көрсет» Мақсаты:Үй жануарларының қимылын көрсетуге үйрету. |
|||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері |
1.Сауат ашу «П дыбысы, үй жануарлар» П дыбысымен таныстыру, жолақшалар арқылы дауыссыз дыбыс екенің ұғындыру. 2. Ағылшын Маман жоспары бойынша 3.Сурет салу Маман жоспары бойынша 4.Ырғақ Маман жоспары бойынша |
1. Ән-күй Маман жоспары бойынша 2.Сөйлеуді дамыту Буындарға бөлу. Күшік пен мысық (ертегі) Балаларды ертегіні рөлдерге бөліп айтуға, сөздерді буынға бөлуге үйрету, дауыс ырғағын, дауыс көркемділігін дамыту, балаларды үй жануарларын қорғай білуге тәрбиелеу. 3.Құрастыру «Күшіктер» Қағазбен жұмыс жасауда жолақ қағаздардан үлкен, кіші цилиндр пішінін жасауға үйрету. 4.Дене шынықтыру Маман жоспары бойынша |
1.ҚМҰҚ «Салмақ» Ауыр-жеңіл Заттарды өлшеу туралы түсінік. Заттың салмағы және оны өлшеу туралы түсінік қалыптастыру; заттарды «ауыр - жеңіл» сөздерін пайдалана отырып салыстыруды үйрету. 2.Орыс тілі Маман жоспары бойынша 3. Ән-күй Маман жоспары бойынша 4. Дене шынықтыру Маман жоспары бойынша
|
1.Жаратылыстану «Үй жануарлары және олардың төлдері». Жануарлардың сыртқы келбет ерекшеліктерін атау және сипаттауды білуге баулу. 2.Көркем әдебиет Ж.Әбдірашовтің мойындау өлеңі.Өлеңмен таныстыру, мазмұны бойынша әңгімелеуге үйрету.Өз қателігін түсініп мойындауға дағдыландыру. 3.Аппликация Маман жоспары бойынша 4.Ырғақ Маман жоспары бойынша |
1.Дене шынықтыру Маман жоспары бойынша 2. Өзін өзі тану Маман жоспары бойынша 3.Мүсіндеу Маман жоспары бойынша 4.Информатика Маман жоспары бойынша |
||||
Серуенге дайындық |
Киіну: реттілік, серуенге шығу. |
||||||||
Серуен: |
№ № № № № |
||||||||
Серуеннен оралу |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешіп, жинастыруы, қолдарын жуу . |
||||||||
Түскі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||
Ұйқы |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау. |
||||||||
Есеп №1 |
|
|
|
|
|
||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары |
Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру. Білімді кеңейту және мәдени-гигеналық дағдыларды орындау. Ойын- жаттығу
: Сылдырлайды мөлдір
су, |
||||||||
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
||||||||
Ойындар, дербес әрекет Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
Коммуникация саласында:Кітапхана орталығында балаларға үй жануарлары туралы тақпақ жаттату. |
Шығармашылық орталығында өздеріне ұнайтын үй жануарларының суретін салғызу. Мақсаты: Шығармашылық қабілетін арттыру. |
Таным саласында: «10- ға дейін кері және тура санау» Мақсаты:Есте сақтау қабілеттерін дамыту. |
Мазмұнды-рөлдік ойын:«Дәрігер» Мақсаты:ақ халатты абзал жандардың қамқорлығын, білуге үйрету. |
Мазмұнды-рөлдік ойын: «Дүкен» Мақсаты:Ойын ережелерін сақтап,ойнауға үйрету. |
||||
Димаш пен Мағзам «Дыбыстарды ажырат» ойыны. Мақсаты:Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратуға үйрету. |
Арман мен Мерей «Ертегілер еліне саяхат» ойыны: Мақсаты:Балаларға ертегіні рөлдерге бөліп айтуға, сөздерді буынға бөлуге үйрету. |
Ерасыл мен Медина Дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық» Мақсаты: Баланың сөздік қорын төлдерді еркелететін атауларын білдіретін сөздермен байыту. |
Айсезім мен Ақжан «Атын атап бер» ойынын ойнату. Мақсаты:Үй жануарларын атап айтуға үйрету. |
Дидактикалық ойын: «Үй жануарларын сипатта» ойыны: Мақсаты: Үй жануарларын сипаттап беруге үйрету. |
|||||
Серуенге дайындық |
Киіну: серуенге шығу. |
||||||||
Серуен |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Ауылда ата мен әженің үйіндегі үй жануарлары» әңгімелеу. |
||||||||
Кешкі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Ата-аналардың қойылған сұрақтарына жауап беру. Балалардың тәртіптері жайында жеке –дара әңгімелесу. |
Психологтің кеңесі: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет. |
Ата-аналарға «Орталықтар» конкурсына қатысуға ұсыныс жасау. Конкурстың шартымен таныстыру. |
Ата-аналарға кеңес. Тақырыбы: «Отбасы мен балабақша бірлігі» |
Спорт киімдерін және пижамаларын жуып әкелуді ұсыну. Ата-аналардың қойылған сұрақтарына жауап беру. |
||||
Есеп №2 |
|
|
|
|
|
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға 06.11.17-10.11.2017ж.
«Балапан» бөбектер бақшасы Аралас №1 «Құлыншақ» (ересек,ортаңғы) тобы
Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»
Тақырыпша:Жабайы аңдар
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы:Жабайы аңдар туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Үстел үсті, саусақ және т.б. ойындар. «Лото», «Домино» |
Құрылыс ойындары «Жабайы аңдарға қоршау құрастырамыз» |
«Жабайы аңдар» Суретте бейнеленген жабайы аңдар туралы әңгіме құрастыру. |
Саусақ ойыны: «Піл» Мақсаты: Саусақ бұлшық еттерін дамыту. |
Үстел-үсті ойыны: пазл,мозайка. «Үйшік құрастыр» Балалармен аңдар туралы сөйлесу. |
|||||
Жаттығулар кешені Жұп болып орындалатын жалпы дамытатын жаттығулары. 1. Б.қ. – негізгі тұрыс. Бір біріне қарап, қол ұстасып тұру. 1- қолды екі жаққа созу; 2- қолды жоғары көтеру, аяқтың ұшымен тұру, демді ішке тарту, 3- қолды екі жаққа созу. 4- б.қ.-қа келу, демді шығару. 2. Б.қ. – негізгі тұрыс. Бір біріне теріс қарап,қол ұстасып тұрады. 1- қолды екі жаққа созу. 2- қолды жоғары көтеру, аяқтың ұшымен тұру, демді ішке тарту, 3- қолды екі жаққа созу. 4-б.қ. келіп, демді шығару. 3. Б.қ. – бір біріне қарап, қолдарын айқастырып ұстап тұрады, аяқ иық деңгейімен бірдей. 1- қолды жібермей ұстап оңға бұрылу. 2- б.қ; 3- солға бұрылу; 4-б.қ. келу. 4. Б.қ. – қол созым қашықтықта бір-біріне теріс қарап тұру,аяқ иық деңгейімен бірдей. 1- төмен иілу 2- қолымен сираған құшақтау. 3- аяқтарының арасынан бір біріне қарау. 4-б.қ. келу. 5. Б.қ. – қол ұстасып, бір біріне теріс қарап тұру. 1-2 бір бала алға иіледі, екіншісі оның арқасына сүйеніп, артқа иіледі. 3-4 қимылдарын ауыстырады. Иілу кезінде басты түзу ұстап, аяқты көтермеу керек. 6. Б.қ. бір біріне аяқтарын созып, табандарын тіреп, шалқадан жату. Аяқтарын соза, біресе оң, біресе сол аяқты кезек-кезек көтеру. Жаттығуды орындау барысында оң аяқты жоғары көтер, сол аяқты жоғары көтер, төмен түсір деген сөздерді айтып тұру |
|||||||||
Таңғы ас |
Ойын- жаттығу: Сылдырлайды мөлдір су,Мөлдір суға қолыңды жу.Жуынсаңсаң сен әрдайым,Таза бетің, маңдайың. |
||||||||
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
||||||||
Дидактикалық ойын «Аңдардың төлдерін тауып, оларды атап бер» Мақсаты: Сөздік қорын дамыту. |
Дидактикалық ойын «Ненің дыбысы» Аңдардың дыбыстарын ажыратуға үйрету. |
«Сипатта» ойыны: Мақсаты: Аңдарды сипаттап беруді ұсыну. |
«Ормандағы аңдар» әңгімесін сурет бойынша әңгімелеу. |
Сөздік ойын: «Қимылын көрсет» Мақсаты:Жабайы аңдардың қимылын көрсетуге үйрету. |
|||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері |
1.Сауат ашу «Н дыбысы, жабайы жануарлар» Балаларды Н дыбысымен таныстыру, Н дыбысының сөздегі орны туралы түсінік беру. 2. Ағылшын Маман жоспары бойынша 3.Сурет салу Маман жоспары бойынша 4.Ырғақ Маман жоспары бойынша |
1. Ән-күй Маман жоспары бойынша 2.Сөйлеуді дамыту Ақсақ құлан (аңыз) Ақсақ құлан аңыздың мазмұнын түсіндіру, "л", "р"дыбыстарымен таныстыру, балалардың тілдік қорларын байыту. 3.Құрастыру Түлкі мен ешкі (қатты қағазбен жұмыс) Ертегі мазмұны бойынша қағаздан конус пішінін жасай отырып түлкі мен ешкінің бейнесін жасай білуге үйрету. 4.Дене шынықтыру Маман жоспары бойынша |
1.ҚМҰҚ 5 саны және цифры. 5 санының жасалуы»,«1-ден 5-ке дейінгі сандар(тура және кері санау) 5 саны және цифрымен таныстыруды жағастыру, цифр мен заттың санын сәйкестендіру. 5-ке дейін санау қабілетін дамыту, реттік санау дағдысын қалыптастыру. 2.Орыс тілі Маман жоспары бойынша 3. Ән-күй Маман жоспары бойынша 4. Дене шынықтыру Маман жоспары бойынша
|
1.Жаратылыстану «Жабайы аңдардың тіршіліктері» Жабайы аңдар туралы түсініктерін кеңейту, оларды ажыратуға үйрету. 2.Драма Ақымақ қасқыр ертегісі(сахналау) Ойын арқылы кейіпкерлердің рөлін отырып, балалардың қызығушылықтарын арттыру. 3.Аппликация Маман жоспары бойынша 4.Ырғақ Маман жоспары бойынша |
1.Дене шынықтыру Маман жоспары бойынша 2. Өзін өзі тану Маман жоспары бойынша 3.Мүсіндеу Маман жоспары бойынша 4.Информатика Маман жоспары бойынша |
||||
Серуенге дайындық |
Киіну: реттілік, серуенге шығу. |
||||||||
Серуен: |
№ № № № № |
||||||||
Серуеннен оралу |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешіп, жинастыруы, қолдарын жуу . |
||||||||
Түскі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||
Ұйқы |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау. |
||||||||
Есеп №1 |
|
|
|
|
|
||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары. |
1.Көз жаттығуы:«Жоғары-төмен,оңға-солға» 2.Дене жаттығуы:«Мысықтар» Балалардың денсаулықтарын нығайту.Майтабандылықтың алдын алу. Балалардың қимыл-қозғалыстарын дамыту. |
||||||||
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
||||||||
Ойындар, дербес әрекет Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
Коммуникация саласында: Кітапхана орталығында балаларға қоян туралы тақпақ жаттату. |
Балаларға өздеріне ұнайтын оралықтарға ойнауға ұсыныс жасау. Мақсаты:Тыныштық сақтап ойнауға үйрету. |
Таным саласында: «Заттарды топтастыр» Мақсаты:Есте сақтау қабілеттерін дамыту. |
Мазмұнды-рөлдік ойын:«Дәрігер» Мақсаты:ақ халатты абзал жандардың қамқорлығын, білуге үйрету. |
Мазмұнды-рөлдік ойын: «Дүкен» Мақсаты:Ойын ережелерін сақтап,ойнауға үйрету. |
||||
Мағзам мен Камила «Дыбыстарды ажырат» ойыны. Мақсаты:Дауысты және дауыссыз дыбыстарды ажыратуға үйрету. |
Арман мен Мерей «Кейіпкерлерді сипатта» ойыны: Мақсаты: Ақсақ құлан аңызындағы кейіпкерлерді сипаттауға үйрету. |
Ерасыл мен Медина Дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық» Мақсаты:«1-ден 5-ке дейінгі сандар.(тура және кері санау) |
Айсезім мен Ақжан «Атын атап бер» ойынын ойнату. Мақсаты: Жабайы аңдар туралы түсініктерін кеңейту, оларды ажыратуға үйрету. |
Дидактикалық ойын: «Аңдарды сипатта» ойыны: Мақсаты:Аңдарды сипаттап беруге үйрету. |
|||||
Серуенге дайындық |
Киіну: серуенге шығу. |
||||||||
Серуен |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Ауылда ата мен әженің үйіндегі үй жануарлары» әңгімелеу. |
||||||||
Кешкі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Балалардың денсаулықтарына ,көңіл-күйлеріне, тазалықтарына мұқият қарауды ұсыну. |
Психологтің кеңесі: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет. |
Ата-аналарға «Орталықтар» конкурсына қатысуға ұсыныс жасау. Конкурстың шартымен таныстыру. |
Ата-аналарға кеңес. Тақырыбы: «Отбасы мен балабақша бірлігі» |
Спорт киімдерін және пижамаларын жуып әкелуді ұсыну. Ата-аналардың қойылған сұрақтарына жауап беру. |
||||
Есеп №2 |
|
|
|
|
|
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға 13.11.17-17.11.2017ж.
«Балапан» бөбектер бақшасы Аралас №1 «Құлыншақ» (ересек,ортаңғы) тобы
Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»
Тақырыпша:Үй құстары
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы:Үй құстары туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Үстел үсті, саусақ және т.б. ойындар. «Лото», «Домино» |
Құрылыс ойындары «Үй құстарына қоршау құрастырамыз» |
«Үй құстары» Суретте бейнеленген үй құстары туралы әңгіме құрастыру. |
Саусақ ойыны: «Піл» Мақсаты: Саусақ бұлшық еттерін дамыту. |
Үстел-үсті ойыны: пазл,мозайка. «Ұяшық құрастырамыз» Балалармен аңдар туралы сөйлесу. |
|||||
Жаттығулар кешені Жұп болып орындалатын жалпы дамытатын жаттығулары. 1. Б.қ. – негізгі тұрыс. Бір біріне қарап, қол ұстасып тұру. 1- қолды екі жаққа созу; 2- қолды жоғары көтеру, аяқтың ұшымен тұру, демді ішке тарту, 3- қолды екі жаққа созу. 4- б.қ.-қа келу, демді шығару. 2. Б.қ. – негізгі тұрыс. Бір біріне теріс қарап,қол ұстасып тұрады. 1- қолды екі жаққа созу. 2- қолды жоғары көтеру, аяқтың ұшымен тұру, демді ішке тарту, 3- қолды екі жаққа созу. 4-б.қ. келіп, демді шығару. 3. Б.қ. – бір біріне қарап, қолдарын айқастырып ұстап тұрады, аяқ иық деңгейімен бірдей. 1- қолды жібермей ұстап оңға бұрылу. 2- б.қ; 3- солға бұрылу; 4-б.қ. келу. 4. Б.қ. – қол созым қашықтықта бір-біріне теріс қарап тұру,аяқ иық деңгейімен бірдей. 1- төмен иілу 2- қолымен сираған құшақтау. 3- аяқтарының арасынан бір біріне қарау. 4-б.қ. келу. 5. Б.қ. – қол ұстасып, бір біріне теріс қарап тұру. 1-2 бір бала алға иіледі, екіншісі оның арқасына сүйеніп, артқа иіледі. 3-4 қимылдарын ауыстырады. Иілу кезінде басты түзу ұстап, аяқты көтермеу керек. 6. Б.қ. бір біріне аяқтарын созып, табандарын тіреп, шалқадан жату. Аяқтарын соза, біресе оң, біресе сол аяқты кезек-кезек көтеру. Жаттығуды орындау барысында оң аяқты жоғары көтер, сол аяқты жоғары көтер, төмен түсір деген сөздерді айтып тұру |
|||||||||
Таңғы ас |
Ойын- жаттығу: Сылдырлайды мөлдір су,Мөлдір суға қолыңды жу.Жуынсаңсаң сен әрдайым,Таза бетің, маңдайың. |
||||||||
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
||||||||
Дидактикалық ойын «Құстардың тіршілігі» Мақсаты: Сөздік қорын дамыту. |
Дидактикалық ойын «Ненің дыбысы» Құстардың дыбысын ажыратуға үйрету. |
«Сипатта» ойыны: Мақсаты: Үй құстарын сипаттап беруді ұсыну. |
«Құстар немен қоректенеді» әңгімесін сурет бойынша әңгімелеу. |
Сөздік ойын: «Қимылын көрсет» Мақсаты:Құстардың қимылын көрсетуге үйрету. |
|||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері |
1.Сауат ашу «Сөз, Буын» Қайталау. Сөзді буынға бөлу, аталған сөзді қатыстырып сөйлем құрастыруды қайталату. 2. Ағылшын Маман жоспары бойынша 3.Сурет салу Маман жоспары бойынша 4.Ырғақ Маман жоспары бойынша |
1. Ән-күй Маман жоспары бойынша 2.Сөйлеуді дамыту Екі қаз, бір бақа (ертегі).Үй құстары туралы, олардың тіршілігі, дене бітімі, дамып-өсуі туралы түсініктерін кеңейту. 3.Қоршаған орта «Үй құстары мен дала құстары» Құстардың қажеттілігі туралы,үй құсы мен дала құстарын түсіндіру. 4. Қауіпсіз мінез құлық негіздері. Мен үйдемін үйдегі қауіпсіздік ережелері. Үйдегі қауіпсіздік ережелері туралы білімдерін бекіту. |
1.ҚМҰҚ Уақыт. Уақытты бағдарлау (кеше, бүгін, ертең, таңертең, күндіз,кеш,түн) Балаларды «ұзақтық» (уақыт) терминімен таныстыру; уақыты сипаттайтын сөздерді ( кеше, бүгін, ертең, таңертең, күндіз, кеш, түн) қайталау. Үй құстары туралы "бүгін", "ертең" терминдермен әңгімелеу. 2.Орыс тілі Маман жоспары бойынша 3. Ән-күй Маман жоспары бойынша 4. Дене шынықтыру Маман жоспары бойынша
|
1.Жаратылыстану «Құстарға не үшін көмектесу керек» Үй құстарының пайдасы туралы білімдерін қалыптастыру. 2.Көркем әдебиет Құстарға не үшін көмектесеміз.Құстарға қамқор болуға тәрбиелеу. Құстар табиғаттың бір бөлігі екендігін айту. 3.Аппликация Маман жоспары бойынша 4.Ырғақ Маман жоспары бойынша |
1.Дене шынықтыру Маман жоспары бойынша 2. Өзін өзі тану Маман жоспары бойынша 3.Мүсіндеу Маман жоспары бойынша 4.Информатика Маман жоспары бойынша |
||||
Серуенге дайындық |
Киіну: реттілік, серуенге шығу. |
||||||||
Серуен: |
№ № № № № |
||||||||
Серуеннен оралу |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешіп, жинастыруы, қолдарын жуу . |
||||||||
Түскі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару;Мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||
Ұйқы |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау. |
||||||||
Есеп №1 |
|
|
|
|
|
||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары. |
1.Көз жаттығуы:«Жоғары-төмен,оңға-солға» 2.Дене жаттығуы:«Мысықтар» Балалардың денсаулықтарын нығайту.Майтабандылықтың алдын алу. Балалардың қимыл-қозғалыстарын дамыту. |
||||||||
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
||||||||
Ойындар, дербес әрекет Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
Коммуникация саласында: Кітапхана орталығында балаларға қоян туралы тақпақ жаттату. |
Балаларға өздеріне ұнайтын оралықтарға ойнауға ұсыныс жасау. Мақсаты:Тыныштық сақтап ойнауға үйрету. |
Таным саласында: «Тәулік бөліктері» Мақсаты: Тәулік бөліктерін ажыратуға үйрету. |
Мазмұнды-рөлдік ойын:«Дәрігер» Мақсаты:ақ халатты абзал жандардың қамқорлығын, білуге үйрету. |
Мазмұнды-рөлдік ойын: «Дүкен» Мақсаты:Ойын ережелерін сақтап,ойнауға үйрету. |
||||
Мағзам мен Камила «Буынға бөл» ойыны. Мақсаты:Сөздерді буынға бөлуге үйрету. |
Арман мен Мерей «Мен айтам,сен жалғастыр» ойыны: Мақсаты: Үй құстары туралы, олардың тіршілігі, дене бітімі, дамып-өсуі туралы түсініктерін кеңейту. |
Ерасыл мен Медина Дидактикалық ойын «Ғажайып қапшық» Мақсаты:Балаларды «ұзақтық» (уақыт) терминімен таныстыру; уақыты сипаттайтын сөздерді(кеше,бүгін, ертең, таңертең, күндіз, кеш, түн) қайталау. |
Айсезім мен Ақжан «Атын атап бер» ойынын ойнату. Мақсаты: Үй құстарының пайдасы туралы білімдерін қалыптастыру. |
Дидактикалық ойын: «Үй құстарын сипатта» ойыны: Мақсаты:Үй құстарын сипаттап беруге үйрету. |
|||||
Серуенге дайындық |
Киіну: серуенге шығу. |
||||||||
Серуен |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Ауылда ата мен әженің үйіндегі үй жануарлары» әңгімелеу. |
||||||||
Кешкі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Балалардың денсаулықтарына ,көңіл-күйлеріне, тазалықтарына мұқият қарауды ұсыну. |
Психологтің кеңесі: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет. |
Ата-аналарға «Орталықтар» конкурсына қатысуға ұсыныс жасау. Конкурстың шартымен таныстыру. |
Ата-аналарға кеңес. Тақырыбы: «Отбасы мен балабақша бірлігі» |
Спорт киімдерін және пижамаларын жуып әкелуді ұсыну. Ата-аналардың қойылған сұрақтарына жауап беру. |
||||
Есеп №2 |
|
|
|
|
|
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға 20.11.17-24.11.2017ж.
«Балапан» бөбектер бақшасы Аралас №1 «Құлыншақ» (ересек,ортаңғы) тобы
Өтпелі тақырып «Табиғат әлемі»
Тақырыпша:Дала құстары
Күн тәртібі |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика (5 мин) |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы:Дала құстары туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||
Үстел үсті, саусақ және т.б. ойындар. «Лото», «Домино» |
Құрылыс ойындары «Дала құстарына ұя құрастырамыз» |
«Дала құстары» Суретте бейнеленген дала құстары туралы әңгіме құрастыру. |
Саусақ ойыны: «Қоян,ешкі,шанышқы» Мақсаты: Саусақ бұлшық еттерін дамыту. |
Үстел-үсті ойыны: пазл,мозайка. «Ұяшық құрастырамыз» Балалармен дала құстары туралы сөйлесу. |
|||||
Жаттығулар кешені Жұп болып орындалатын жалпы дамытатын жаттығулары. 1. Б.қ. – негізгі тұрыс. Бір біріне қарап, қол ұстасып тұру. 1- қолды екі жаққа созу; 2- қолды жоғары көтеру, аяқтың ұшымен тұру, демді ішке тарту, 3- қолды екі жаққа созу. 4- б.қ.-қа келу, демді шығару. 2. Б.қ. – негізгі тұрыс. Бір біріне теріс қарап,қол ұстасып тұрады. 1- қолды екі жаққа созу. 2- қолды жоғары көтеру, аяқтың ұшымен тұру, демді ішке тарту, 3- қолды екі жаққа созу. 4-б.қ. келіп, демді шығару. 3. Б.қ. – бір біріне қарап, қолдарын айқастырып ұстап тұрады, аяқ иық деңгейімен бірдей. 1- қолды жібермей ұстап оңға бұрылу. 2- б.қ; 3- солға бұрылу; 4-б.қ. келу. 4. Б.қ. – қол созым қашықтықта бір-біріне теріс қарап тұру,аяқ иық деңгейімен бірдей. 1- төмен иілу 2- қолымен сираған құшақтау. 3- аяқтарының арасынан бір біріне қарау. 4-б.қ. келу. 5. Б.қ. – қол ұстасып, бір біріне теріс қарап тұру. 1-2 бір бала алға иіледі, екіншісі оның арқасына сүйеніп, артқа иіледі. 3-4 қимылдарын ауыстырады. Иілу кезінде басты түзу ұстап, аяқты көтермеу керек. 6. Б.қ. бір біріне аяқтарын созып, табандарын тіреп, шалқадан жату. Аяқтарын соза, біресе оң, біресе сол аяқты кезек-кезек көтеру. Жаттығуды орындау барысында оң аяқты жоғары көтер, сол аяқты жоғары көтер, төмен түсір деген сөздерді айтып тұру |
|||||||||
Таңғы ас |
Ойын- жаттығу: Сылдырлайды мөлдір су,Мөлдір суға қолыңды жу.Жуынсаңсаң сен әрдайым,Таза бетің, маңдайың. |
||||||||
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
||||||||
Дидактикалық ойын «Құстардың тіршілігі» Мақсаты: Сөздік қорын дамыту. |
Дидактикалық ойын «Ненің дыбысы» Құстардың дыбысын ажыратуға үйрету. |
«Сипатта» ойыны: Мақсаты:Дала құстарын сипаттап беруді ұсыну. |
«Құстар немен қоректенеді» әңгімесін сурет бойынша әңгімелеу. |
Сөздік ойын: «Қимылын көрсет» Мақсаты:Құстардың қимылын көрсетуге үйрету. |
|||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметтері |
1.Сауат ашу «Ғ дыбысы» Ғ дыбысымен және таңбасымен таныстыру, дидактикалық құралдарды пайдаланып, ойлау қабілетін дамыту. 2. Ағылшын Маман жоспары бойынша 3.Сурет салу Маман жоспары бойынша 4.Ырғақ Маман жоспары бойынша |
1. Ән-күй Маман жоспары бойынша 2.Сөйлеуді дамыту «Қотыр торғай» қазақ халық ертегісі. Ертегі мазмұнын айтып беріп, дауыс ырғағымен тілдің қарқынын түсіндіру. 3.Экология «Жыл құстары мен қыстайтын құстар» Жануарлар мен құстардың қажеттілігін түсіндіру. 4. Қауіпсіз мінез құлық негіздері. Мен ауладамын. Балабақша мен үй ауласы қауіпсіздік ережелері,қауіпті рындар балабақшаға барар жол туралы түсінік беру. |
1.ҚМҰҚ 0 саны және цифры. 0 цифрын бос жиынның санды таңбасы ретінде таныстыру; 0 цифрын жазуды үйрету. 2.Орыс тілі Маман жоспары бойынша 3. Ән-күй Маман жоспары бойынша 4. Дене шынықтыру Маман жоспары бойынша
|
1.Жаратылыстану «Қыстап қалатын құстар және жыл құстары».Қыстап қалатын және жыл құстары туралы жалпы түсініктерін қалыптастыру. 2.Драма Қарға өлең (артикуляция) Балалар әр дыбысты толық айта білуге және өлеңнің мазмұнын, мағнасын түсіну. 3.Аппликация Маман жоспары бойынша 4.Ырғақ Маман жоспары бойынша |
1.Дене шынықтыру Маман жоспары бойынша 2. Өзін өзі тану Маман жоспары бойынша 3.Мүсіндеу Маман жоспары бойынша 4.Информатика Маман жоспары бойынша |
||||
Серуенге дайындық |
Киіну: реттілік, серуенге шығу. |
||||||||
Серуен: |
№ № № № № |
||||||||
Серуеннен оралу |
Балалардың реттілікпен киімдерін шешіп, жинастыруы, қолдарын жуу . |
||||||||
Түскі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару;Мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс; әдеп ережесі. |
||||||||
Ұйқы |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай жасау. |
||||||||
Есеп №1 |
|
|
|
|
|
||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары. |
1.Көз жаттығуы:«Жоғары-төмен,оңға-солға» 2.Дене жаттығуы:«Мысықтар» Балалардың денсаулықтарын нығайту.Майтабандылықтың алдын алу. Балалардың қимыл-қозғалыстарын дамыту. |
||||||||
Бесін ас |
Балалардың назарын тағамға аудару ; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс |
||||||||
Ойындар, дербес әрекет Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс |
Коммуникация саласында: Кітапхана орталығында балаларға қоян туралы тақпақ жаттату. |
Балаларға өздеріне ұнайтын оралықтарға ойнауға ұсыныс жасау. Мақсаты:Тыныштық сақтап ойнауға үйрету. |
Таным саласында: «Тәулік бөліктері» Мақсаты: Тәулік бөліктерін ажыратуға үйрету. |
Мазмұнды-рөлдік ойын:«Дәрігер» Мақсаты:ақ халатты абзал жандардың қамқорлығын, білуге үйрету. |
Мазмұнды-рөлдік ойын: «Дүкен» Мақсаты:Ойын ережелерін сақтап,ойнауға үйрету. |
||||
Мағзам мен Камила «Дыбыстарды айтамыз» ойыны. Мақсаты: Дыбыстарды дұрыс айтуға үйрету. |
Арман мен Мерей «Жыл құстары мен қыстайтын құстар» ойыны: Мақсаты:Жыл құстарымен қыстайтын құстарды ажыратуға үйрету. |
Ерасыл мен Медина Дидактикалық ойын «Көршісін тап» Мақсаты: 0 санның көрші сандарын табуға үйрету. |
Айсезім мен Ақжан «Құстардың қысқы тіршілігі» ойынын ойнату. Мақсаты: Құстардың тіршілігі туралы білімдерін қалыптастыру. |
Дидактикалық ойын: «Үй құстарымен дала құстарын ажырат» ойыны: Мақсаты:Үй құстарын сипаттап беруге үйрету. |
|||||
Серуенге дайындық |
Киіну: серуенге шығу. |
||||||||
Серуен |
Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу: «Ауылда ата мен әженің үйіндегі үй жануарлары» әңгімелеу. |
||||||||
Кешкі ас |
Балалардың назарын тағамға аудару; мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс. |
||||||||
Балалардың үйге қайтуы |
Балалардың денсаулықтарына ,көңіл-күйлеріне, тазалықтарына мұқият қарауды ұсыну. |
Психологтің кеңесі: мысалы:«Егер ата-аналар дүкеннен баланың ұнатқан ойыншығын сатып әпермеген жағдайда, өзін қалай ұстау қажет. |
Ата-аналарға «Орталықтар» конкурсына қатысуға ұсыныс жасау. Конкурстың шартымен таныстыру. |
Ата-аналарға кеңес. Тақырыбы: «Отбасы мен балабақша бірлігі» |
Спорт киімдерін және пижамаларын жуып әкелуді ұсыну. Ата-аналардың қойылған сұрақтарына жауап беру. |
||||
Есеп №2 |
|
|
|
|
|