Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Циклограмма 1кіші топ
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЦИКЛОГРАММА
Қыркүйек айы І апта
Балабақшаның аты: «Айгөлек» тобы: «Айгөлек»
Өтпелі тақырып: Балабақша
Мақсаты: Балалардың бойында балабақшаға, достарына сүйіспеншілік сезімді қалыптастыру; бірлескен әрекетке қызығушылықты дамыту.
Күн тәртібі |
Уақыты |
Дүйсенбі |
Сейсенбі |
Сәрсенбі |
Бейсенбі |
Жұма |
||||||
|
||||||||||||
Балаларды қабылдау Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті, саусақ және т.б. ) Таңертеңгі гимнастика) |
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: отбасы дәстүрлері туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
||||||||||
Е. Елубай. «Бір үйде біз нешеуміз?» «Демалыс күні қандай балалар бағдарламасын көрдім?» Әңгімелесу. Д/О «Не көрдім» |
«Тербеледі ағаштар» «Менің отбасым». Әңгімелесу. Д/О «Кім тапқыр?» |
. «Жақсы тілек.» Тазалық және жеке бас гигиенасы туралы әңгімелесу. Д/О «Таза- кір» |
. «Бір үйде біз нешеуміз?» Д/О «Әдемі сөздер» |
. «Қуыр-қуыр қуырмаш» Қауіпсіздік мектебінің кеңестері.. Д/О «Абай бол!» |
||||||||
Таспалармен орындалатын жаттығулар Жаттығулар кешені |
||||||||||||
Таңғы ас |
8,20 8.55 |
Астарың дәмді болсын |
||||||||||
Ойындар, Ұйымдастырыл ған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
|
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
||||||||||
Денсаулық Сурет салу |
Көркем әдебиет Дене шынықтыру ҚМУК |
Сөйлеуді дамыту Музыка |
Құрастыру Дене шынықтыру |
Жаратылыстану Музыка |
||||||||
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырыл ған оқу қызметі |
|
1.«Жүру.Жүгір»(далада) Сапта бір-біреуден жүру және жүгіру. Қос аяқпен басты затқа тигізіп секіру. Қарама-қарсы отырып, аяқты алшақ ұстап допты домалату. Қ.О. «Тауық пен балапандар» Денсаулық сақтау технологиясы Сурет салу 1. «Түзу жолда, мен жүремін тура» Түрлі бағытта түзу сызықтарды олардың қиылысуын жүргізе білуді үйрету, балабақша ауласындағы жолды ондағы гүлзардың суретін салу. Д.О. «Қатты, ақырын» ТРИЗ технологиясы . |
Көркем әдебиет «Менің балабақшам» Балабақша туралы түсініктерін кеңейту, тақырыпқа сәйкес әңгіме оқып беріп оқиғаны эмоционалды қабылдауға үйрету . Д.О. «Қапшықта не жатыр?» Зайцев технологиясы 2.Дене шынықтыру Допты,домалату. «Еңбектеу» Сапта бір-біреуден жүру және жүгіру. Қарама-қарсы отырып, аяқты алшақ ұстап допты домалату. 4-6 м арқашықтыққа еңбектеу. Қ.О. «Өз орныңды тап» Денсаулық сақтау технологиясы ҚМҰҚ«Топтағы заттар .«Көп», «Біреу» ұғымдары» «Көп», «Біреу» ұғымдарымен таныстыру, топтағы заттардан бір немесе көп заттарды тауып көрсетуге, топтағы біртекті заттардан топтар құрастыруға одан біреуін бөліп көрсетуге үйрету. Д.О. «Біреу және көп» Дамыта оқыту технологиясы |
1.Сөйлеуді дамыту «Топ бөлмелері.» Топ бөлмелері мен топтағы заттарды, заттардың бөлшектерін ажыратып атауға, сөздегі дыбыстарды анық айтуға үйрету. Д.О. «Сақ құлақ» ТРИЗ технологиясы Музыка «Бақшаға барамын» Түрлі сипаттағы әндердің мазмұны мен көңіл күйін қабылдауды, бірдей қарқында ән салуға, бірінің артынан бірі жүру барысында би ырғағын игеруді үйрету.
|
Құрастыру «Топ бөлмесіндегі орындық» Әртүрлі құрылыс материалдарымен таныстыру, әртүстегі бөлшектерден орындықтың құрылысын құрастыруға үйрету. Д.О. «Не жоқ?» ТРИЗ технологиясы
Дене шынықтыру «Секіру» Сапта бір-біреуден жүру және жүгіру. 4-6 м арқашықтыққа еңбектеу. Қос аяқпен басты затқа тигізіп секіру. Қ.О «Өз орныңды тап» Денсаулық сақтау технологиясы |
Жаратылыстану «Балабақша ауласындағы өсімдіктер» Балабақшаның ауласындағы өсімдіктерді, ағаштарды, гүлдерді бақылау жасау, олардың өзіне тән белгілерін байқап, сипаттай білуді үйрету. Д.О. «Кел, ойнайық!» Ойын арқылы оқыту технологиясы Музыка «Бақшаға барамын»Түрлі сипаттағы әндердің мазмұны мен көңіл күйін қабылдауды, бірдей қарқында ән салуға, бірінің артынан бірі жүру барысында би ырғағын игеруді үйрету.
|
||||||
Серуенге дайындық |
10.00 10.20 |
Киіну реттілігін сақтау.Өз өзіне қызмет жасауға дағдыландыру. |
|
|||||||||
Серуен:
|
10.20 12.00 |
Ұшатын құстарға бақылау - Құстар әр түрлі болады. Біз тек ұшатын құстарды қарастырамыз. Күзде құстар жылы жаққа ұшуға қамданады. Себебі, жазда, жылы жақта тіршілік ететін құстар қысқа қалса олар өмір сүре алмайды. Әр құстың мекендейтін жері бар. Солардың ішінде қарға қысы жазы бір орында мекен ете алады. Өйткені ол құс төзімді келеді. Алаңды тазарту, үлкендерге көмектесу «Соқыр теке» қимылды ойыны Ережесі: Ойыншылар дөңгеленіп тұрады. Бір баланың көзін байлап, ортаға шығарады. Айнала тұрған балалар «Соқыр теке» тиіп, қашып жүреді. Оның қолына түскен бала ойында ары қарай жалғастырады. |
Түскен сары жапыраққа бақылау Жапырақтың түсі неге сары? Сары болатын себебі – ол күз мезгілінде сарғайып жерге түседі. Күз мезгілі аяқтала өз «киімдерінен» айырылып, қысты тек бұталарымен өткізеді. Ал, көктем, жазда қайта бүршік атып, жапырақ жаяды. «Күн мен жаңбыр» қимылды ойыны Ережесі: Балалар алаңға шығады. «Жаңбыр!» белгісі берілгенде балалар үйге кіріп, паналауы керек. «Күн!» белгісі берілгенде балалар сыртқа шығып жүгіруі керек. Мақсаты: Балаларды берілген белгі бойынша шапшаңдыққа, жылдамдыққа, зейінін аударуға және ұйымшыл болуға үйрету, олардың есту қабілетін дамыту. Ойынды 3-4 рет қайталау Еңбек: Алаңдағы жерге түскен жапырақтарды түс-түсімен жинау. |
Күзгі табиғатқа бақылау Күзгі табиғаттың құбылыстарына, күн шуағына, аспанға, бұлттарға, желге. Мақсаты: Күз туралы түсінігін кеңейтіп, жыл мезгілінің ерекшелігін әңгімелеу. Табиғатты қорғуға, оның әсемдігін, әдемілігін сезіне білуге, үлкендер еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу. Сурет мазмұнына сәйкес жұмбақ шешу Еңбек:. Түскен жапырақты жинау. Мақсаты: Түрлі-түсті түстерді ажырата алуға, қол еңбегімен жұмыс жасауға үйрету. «Торғайлар мен автомобильдер» қимылды ойыны Ережесі: Балалар екі топқа бөлінеді. 3-4 бала көлік болады, қалған балалар торғайлар. Белгі бойынша балалар көшеге қарай жүгіреді, ал, «автомобильдер» оларды қуады. |
Дала құстарына бақылау Құстар жануарлардың ең көп тараған және маңызды тобы. Олар мекен ету ортасына қарай «Үй құстары» және «Дала құстары» болып екіге бөлінеді., т.б. Дала құстары табиғатта өз бетінше тіршілік етеді. Олар қуыстарға немесе ағаш бұтақтарына ұя салады. Құстар дәнді дақылдармен, түрлі өсімдіктермен, жәндіктермен қоректенеді. Еңбек:. Түскен жапырақты жинау «Мысық пен торғайлар» қимылды ойыны Ережесі: Балалар шеңберге тұрады. Санамақ арқылы бір бала мысық болады. Қалған балалар торғай. «Мысық ұйықтады!» дегенде торғайлар жем шоқуға шығады. «Мысық оянды!» дегенде торғайлар мысықтан үркіп қашады. |
Күзгі табиғатқа бақылау Күзгі табиғаттың құбылыстарына, күн шуағына, аспанға, бұлттарға, желге. Мақсаты: Күз туралы түсінігін кеңейтіп, жыл мезгілінің ерекшелігін әңгімелеу. Табиғатты қорғуға, оның әсемдігін, әдемілігін сезіне білуге, үлкендер еңбегін бағалай білуге тәрбиелеу. Еңбек:. Түскен жапырақты жинау. Мақсаты: Түрлі-түсті түстерді ажырата алуға, қол еңбегімен жұмыс жасауға үйрету. «Торғайлар мен автомобильдер» қимылды ойыны Ережесі: Балалар екі топқа бөлінеді. 3-4 бала көлік болады, қалған балалар торғайлар. Белгі бойынша балалар көшеге қарай жүгіреді, ал, «автомобильдер» оларды қуады. |
||||||
Серуеннен оралу |
12.00 12.20 |
Реттілікті сақтап киімдерін шешу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
Түскі ас |
12.20 13.00 |
Астарың дәмді болсын |
Нан кокымын шашпаңдар |
Үстелде дұрыс отыру ережелерін сақтау |
Нан кокымын шашпаңдар |
Үстелде дұрыс отыру ережелерін сақтау |
||||||
Түскі ұйқы |
13.00 15.10 |
Тыныш ұйыктауын кадағалау |
Тыныш ұйыктауын кадағалау |
Тыныш ұйыктауын кадағалау |
Тыныш ұйыктауын кадағалау |
Тыныш ұйыктауын кадағалау |
||||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары |
15.10 15.40 |
Денені сергіту жаттығу Массаж кілемшеден жүргізу |
Денені сергіту жаттығу Нүктелі массаж |
Тыныс алу жаттығуларын жасату,Жалаң аяқ жүру |
Денені сергіту жаттығу Массаж кілемшеден жүргізу |
Денені сергіту жаттығу Нүктелі массаж |
||||||
Бесін ас |
15.40 16.00 |
Кефир.творог со сметаной |
Какао с молоком Печенье,яблоки |
Чай сладкий с молоком Вафли |
Кефир пряники,яблоки |
Чай с молоком конфеты |
||||||
Ойындар, дербес әрекет Баланың жеке даму картасына сәйкеғс жеке жұмыс |
16.00 16.30 |
Ж.ж.е Тақ: Жаяу жүргіншілер жолы Мақ: Тратуар және жаяу жүргіншілер жолы мен таныстыру. |
Вариативка «Кім байқампаз?» ойыны Мақ: Геометриялық пішін туралы түсінігін қалыптастыру |
Сюжеттік ойындар Тақ:Шаштараз Мақ: Шаштараз мамандығы туралы білімдерін жалғастыру,пайдасын маңызын ажырата білу |
Театр Тақ:Үйшік ертегісі Мақ: Балаларды ертегы кейыпкерлері мен таныстырып мейірімділікке тәрбиелеу. |
Тұрмыстық еңбек Бөлме гүлдеріне күтім жасау. |
||||||
Таминаға:тәулік бөліктерін атай білуге ,геометр пішіндерді тани білуге үйрету. |
Санжар:дауысты,лауыссыз дыбыстарды анық айтуға үйрету.заттың атын орыс тілінде айткызу |
Елхан:геом.пішіндерді,тәулік бөліктерін айта білуге.табиғатта өзін ұстай білу ережелерін үйрету. |
Айсұлтан:тақпақ
өлеңдерді мәнерлеп оқуды,дыбыстарды дұрыс атауға,заттар,атын орыс
тілінде айтуға үйрету.< Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |