Өзіңді
салыстыр.
Балалар шеңбер ішінде тұрады.
Жүргізуші ер баланың белгісін айтқан кезде олар аяқпен жерді
тарсылдатып, қыз баланың белгісін айтқанда, қолмен шапалақтау
керек
|
Әр ұлттардың
билерініің
элементтері Мақсаты
Нәзік сезіммен, баяу
үнімен,
ыстық
ықыласпен
у, қазақ халқының гүлдер
биініің
элементтері
|
Үстел үсті
ойындары
«Қарама – қарсы жұптарын тап»
Көңілді пазлдар: Ою өрнектерден мозайка
құрастыру
|
Балалар мен дос бола
білейік
Мақсаты:
Балаларды
басқа
балабақшадағы,
ауладағы
балалармен дос болуға баулу,
балалармен
тілдік қарым-қатынас мәдениетін
сақтауға
үйрету.
|
Үстел үсті ойыны – пазл:
«Үйшік құрастыр»Балалармен ізгі сөздер айтып
әңгімелесу
|
Ауадан қуат
алайық,
Алақанға
салайық.
Жерден нәр
алайық,
Алақанға
салайық.
Күннен шуақ
алайық,
Алақанға
салайық.
Күн шуағын апайларға
сыйлайық!
|
Жарқырап күнде
ашылды
Айнала гүл
шашылды.
Біз – нәзік
қыздармыз!
Біз – ер жүрек
ұлдармыз!
Көк аспанда күн
күлсін,
Бірге жүрсін
бүлдіршін.
Қыз қолында гүл
жүрсін,
Ұл қолында ту
жүрсін.
Қайырлы күн,
достарым!
|
Қане, қане
тұрайық,
Үлкен шеңбер
құрайық.
Құрсақ енді
шеңберді,
Алақанды
ұрайық.
Оң жақтағы
балаға,
Сол жақтағы
балаға
Шапалақта-шапалақ
|
Біз кішкентай
балдырған,
Сескенбейбіз
жаңбырдан.
Төбемізде
қолшатыр,
Алдымызда жол
жатыр
|
Біз аяқпен
топылдаймыз,
Біз қолмен
шапалақтаймыз.
Баспен біз
шайқаймыз,
Қолды жоғары
көтереміз,
Одан кейін
түсіреміз,
Одан кейін
ақырын,
Орнымызға
жүреміз
|
«Ойнайықта та, ойлайық»
Ұйымдастырылған оқу
қызметтері
(Үзілісті қосқандағы жалпы ұзақтығы. Үзілісте: Дәруменді
таңғы ас)
|
Сөйлеуді
дамыту. Тақырыбы: «Қоянның туған
күні»
Мақсаты: Балаларға
«Қоянның туған
күні» туралы түсінік қалыптастыру
сыйластыққа баулу
Жапсыру.
Тақырыбы: «Қамзол мен тақияны
әшекейлейміз»
Мақсаты: Шығармашылық жұмыста саусақ
қызметін дұрыс пайдалана білуге тәрбиелеу.
Дене
шынықтыру.
.Қозғалыс бағытын өзгертіп
жүру, шашырап, жұптасып жүгіру. Оң және сол аяқтарымен кезектесіп
заттар арасымен секіру. Кеуде тұсынан қос қолмен допты бір- біріне
лақтыру.
|
Математика
геніздері.
Тақырыбы: «Бекіту. Сан мен цифрды
сәйкестендіру»
Мақсаты: Таныс заттарды
көлеміне «Бекіту. Сан мен цифрды
сәйкестендіру» салыстыра білуді
қалыптастыру.
.
Музыка
«Ауылдағы
той»
Мақсаты: Балалардың музыкаға деген
құштарлығын арттыру, «Ауылдағы
той»туралы ән айтуға
үйрету.
|
Көркем
әдебиет
«Мысық неге тамақ
ішкен соң жуынады?»
Мақсаты:
Балаларға екі әтем
туралы әңгімені таныстырып олардың жақсылығы мен қайырымдылығы,
мәдениеті мен сыпайылыққа қатысты сөздерді қолдануға
үйрету
Музыка
«Ауылдағы
той»
Мақсаты: Балалардың музыкаға деген
құштарлығын арттыру, «Ауылдағы
той»туралы ән айтуға
үйрету.
Дене
шынықтыру.
Сапта бір қатармен жүру,
шашырап жүгіру. Кеуде тұсынан қос қолмен допты бір- біріне лақтыру.
Доғаның астымен төрт тағандап
еңбектеу.
|
Сурет
салу. Тақырыбы: Кешкі
қала
(Акварель
бояу)
Мақсаты:ұжымдық жұмыста бірлесіп
еңбек етуге,бір-бірімен ақылдаса,келісе,қала
көрінісіншығармашылықпенбейнелеуге жұмылдыру.Қоғамдағы,қоршаған
ортадағы жағдайлар,мерекелер,адамдардың еңбегі,ертегі,тақпақ,ән
әуендері және тағы басқа сияқты күрделі емес
сюжеттердісуреттекөрсете білуге үйретуді
жалғастыру.
Құрастыру
«Хайуанаттар
бағы»
Мақсаты:
құрылыс материалдарынан хайуанаттар бағын
құрастыра білуге үйрету,құрылыс материалдарын дұрыс орналастыра алу
дағдыларын қалыптастыру және ұқыпты жұмыс істей білуге
,хайуанаттарға қамқорлық жасай білу сезімдерін
тәрбиелеу
|
Жаратылыстану.
Тақырыбы: «Қош келдің,
жаз!»
Мақсаты: Қанатты достарға
сүйіспеншілігін дамыту, ауа райын, ауладағы ересектердің еңбегіне
бақылау жасау.
Дене
шынықтыру.
. Тізеден бүгілген аяқты
жоғары көтеріп жүру, Йога
жатт-ы.
1,5- 2 мин тоқтаусыз жүгіру.
2-2,5 м арақашықтықтағы нысанаға құм салынған қапшықты лақтыру.
Кедергілер арасынан
еңбектеу
|
Серуен
|
Күнге бақылау
жасау
Бақылау
Бақылау
Күннің аңыздылығы
адам өмірінде өсімдік пен жануарлар әлеміндегі алатын орны жайында
түсінік қалыптастыру. Күн көзінің көктем кезіндегі белсенді
өзгерісін көруге үйрету(жоғары көтеріледі, шуақтары жылу шашқанда,
қарай алмайсын). Тақырып бойынша белсенді сөздікті
дамыту.
Қимылды
ойын
«Күн мен
бұлт»
Шеңбер бойында
жұппен тұруды жалғастыру, ойын ережесін сақтау. «Күн» деген сөзді
естігенде қыдырып жүреді, ойнайды, «түн» сөзінде
тығылады.
Еңбек
әрекеті
Гүл тұқымын
топыраққа егу.
Балаларға жұмыстың
қарапайым,оңай түрін үйрету. Құрал-саймандарды ұқыпты ұстауға
тәрбиелеу.
Дидактикалық
ойындар. Тәжірибе мен
сараптама
Тапсырма
1. Ауладан күнге қызған затты
табу. Оның неден жасалғанын
айту.
Қорытынды. Алдымен темір заттар
қызады.
|
Бақылау. Ауа- райын
бақылау.
Мақсаты: Бүгін күн қалай? Жылы ма,
салқын ба бақылату. Оны қайдан және қалай аңғарып тұрсыңдар?
Сұрақтарға нақты және толық жауап беруге
үйрету.
2. Қимылды ойындар:
«Ұшты-ұшты», «Кім тез
жетеді?».
|
Ағаштарға бақылау
жасау.
Бақылау
Балалармен бірге
ауладағы ағашты қарау: ағаштың бүрлерінің астынан кішкентай жапырақ
өскіндері өсіп келе жатқанын бақылау. Ағаштарды бүрлері мен
бұтақтарына қарап айыра білуге үйрету. Терек пен аққайыңның бұтағын
салыстыру(аққайыңның бұтағы жіңішке,иілгіш,қабығы қоңыр-қызыл,бүрі
ұсақ, бұтақта бір-бірлеп орналасқан;терек бұтағы аққайыңға
қарағанда жуан,қабығы сұрғылт-жасыл,бүрі ірі,ұзын, жабысқақ және
хош иісті, бір-бірлеп өседі)Салыстыра білу қабілеті мен нақты
белгілерін атай білуге үйрету.Табиғаттан алған әсерлерін қуанышты
көңіл-күйлерін білдіре білу.
Қимылды
ойын
«Ағаштан
ағашқа»
Алға жылжу арқылы қос аяқтап
секіре білуді бекіту.(кімде-кім аз секірсе сол,жеңімпаз)ойын
барысында ойынды әділ бағалауға үйрету. Ойын барысында
жолдастарымен ақылдаса білуді
дамыту
|
Бақылау. Аспанды
бақылау.
|