Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Циклограмма 2020-2021 ж
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ЦИКЛОГРАММА
I-апта (31.08.2020-04.09.2020 ж.)
Ересек «Күншуақ» тобы
Өтпелі тақырып: «Балабақша»
Тақырыпша: Менің балабақшам
Күн тәртібі |
Дүйсенбі 31.08.2020ж |
Сейсенбі 01.09.2020ж |
Сәрсенбі 02.09.2020ж |
Бейсенбі 03.09.2020ж |
Жұма 04.09.2020ж |
|||||||||||||||
«Сәлеметсіңдер ме, балалар?» Балаларды қабылдау (Ата –аналармен әңгімелесу) Ойындар (үстел үсті, саусақ т.б. Таңертеңгі дене шынықтыру |
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: Менің балабақшам туралы жеке әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. |
|||||||||||||||||||
Үстел- үсті ойыны: «Ойық ішіндегі заттарды орналастыру» Мақсаты:Балалар ептілікке,шапшаңдыққа тәрбиелеу. |
Құрылыс ойындары: Мақсаты:«Балабақша» құрастырып ойнау, тату ойнауға үйрету. |
«Менің балабақшам» Мақсаты:Фото сурет құрастыру. Фото суретте бейнеленген гүлдерді және балабақша маңында өсіп тұрған гүлдерді табу. |
Саусақ ойыны: Мақсаты:Саусағымда сақина Санап көрші кәнеки 1,2,3 Бір, екі үш Демалайық жинап күш. |
Кеңістіктер |
||||||||||||||||
Таңертеңгі жаттығулар кешені №1Құралсыз 5-6 мин Мақсаты:Балалардың дене дамуын шынықтыру. |
||||||||||||||||||||
Гигиеналық шаралар Таңғы ас |
Ойын- жаттығу Домала, доп, домала (екі қолынды айналдыру) Балшыққа тек жолама(Сұқ саусақпен ескерту) Жек көремін оныңды (Сұқ саусақпен оң және сол жаққа серпілту) Бүлдіресін қолыңды (екі колының алақандарын жоғары көтеріп айналдыру) Секіріп өт ордан да,(екі қолынды жұдырықтап кезек кезекбірінің үсінен бірін секірту) Секіріп өт жолдан да, (екі қолынды жұдырықтап кезек кезекбірінің үстінен бірін секірту) Қуса күшік жетпесін (баяу жүгіру) Машина басып кетпесін ( машинаның рөлін айналдыру) Тамақ ішу мәдениетін, үстелде отыру, тамақтану, асхана құралдарын дұрыс ұстау мәдениетін қалыптастыру және сақтау Асқа деген құрметті түсіндіру. |
|||||||||||||||||||
Ойындар, ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар |
|||||||||||||||||||
Балаларға татулық туралы әңгімелеп беру. Мақсаты: «Татулық» адамгершілік құндылығы туралы түсіндіру. |
Топтың ішіне саяхат жасау . Мақсаты: Балаларды балабақша өмірімен,топ бөлмесімен таныстыру,ондағы жиҺаз атауларын атауға, үйрету. |
Балабақша туралы айту Мақсаты: Сурет бойынша әңгімелеу арқылы зейіндерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту |
Ойыншықтың орнын табу Мақсаты: Ойыншықтың орнын таба білуге үйрету |
Достарымызғы сыйлық жасау Мақсаты: Достарына арнап өз қалауынша сыйлық жасу. |
||||||||||||||||
«Ойнайықта та, ойлайық» Ұйымдастырылған оқу қызметтері (Үзілісті қосқандағы жалпы ұзақтығы. Үзілісте: Дәруменді таңғы ас)
|
|
Математика негіздері «Бір және көп. Үлкен және кіші. Шеңбер» Таныс заттарды көлеміне (үлкен-кішкентай)және санына қарай(бір- көп)салыстыра білуді қалыптастыру. Қоршаған ортамен танысу «Жанды және жансыз табиғат» Балабақшаның балаларды көп нәрселерге үйрететінін және жақсылыққа тәрбиелейтін орын екенін түсіндіру.
|
Көркем әдебиет «Кел, балалар оқылық!» Балалардың ойыншық туралы түсініктерін кеңейту. Балалардың сөздік қорын байыту.
Музыка «Тату доспыз бәріміз» Балалардың музыкаға деген құштарлығын арттыру, сүйікті балабақшасы туралы ән айтуға үйрету. Дене шынықтыру 1.Сапта бір қатармен, аяқтың ұшымен, өкшемен жүру, шашырап, жұптасып жүгірге жаттықтыруу.Қос қолмен допты жоғары, жіптің үстінен лақтыруға машықтандыру.Бір орында тұрып, алға қарай 3-4 м қашықтыққа жылжу арқылы секіруге үйрету. |
Сурет салу «Дәмді алмалар» Қағазға солдан оңға қарай түзу сызық жүргізе білуді үйрету. Орыс тілі «Детский сад» Цель:Уметь составить предложения (4-5 слов) по теме «Мой детский сад» Воспитывать любовь к своему детскому саду, к своей группе |
Жаратылыстану «Бізді қоршаған табиғат» Күзгі табиғаттың әсемдігін байқай білуді дамыту, ауа райын, ауладағы ересектердің еңбегіне бақылау жасау. Дене шынықтыру Тізенің арасына қапшықты қысып, қос аяқтап секіру үйрету. Допты бір қатарға қойылған заттар арасымен домалату машықтандыру. |
|||||||||||||||
«Табиғат аясына бірге бармыз» Серуенге дайындық. |
Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстау және жинау. Серуенге қызығушылық туғызу; балалармен жеке әңгімелесу; серуенге ойын материалдарын таңдау; серуенде балаларды әрекет етуге ынталандыру. |
|||||||||||||||||||
Серуен |
№1.Бақылау:Жаңбырды бақылау. Мақсаты:Жаңбырды бақылай отырып , оның бұлттан жауатындығы және түрлерін айтып түсіндіру.Мысалы;Жай жаңбыр, өткінші жаңбыр, нөсер жаңбыр. Еңбек:Ағаш түптерін қопсыту. Қимылдық ойын: «Сұр қоян». |
№2.Бақылау:Бұлтты бақылау. Мақсаты: Бұлттың түзілуі және олардың түрлерін :шарпы, будақ,қабатты бұлииарды ажырату. Еңбек:Ауладағы гүлдерді суару. Қимылдық ойын: «Соқыр теке». |
Бақылау:Жылы жаққа қайтқан тырналарды бақылау. Мақсаты:Күзде тырналардың жылы жаққа кететіндігін, қыс мезгілінде тамақтың тапшылығы, аяздың қаттылығы оларға қиынға соғатындығын түсіндіру. Еңбек:Құстарға жем сауыт жасау. Мақсаты:Денені шынықтыру, шапшаңдыққа , ептілікке баулу |
.Бақылау: Желді бақылау. Мақсаты: Желдің түрлерімен таныстыру;салқын жел, жылы жел, ұйытқып соққан жел.Желдің күштілігі ауа-райының салқындығын үдететіндігін түсіндіру. Еңбек: «Әдемі гүлдер» Мақсаты:Гүлзардағы гүлдерді суару.Өсімдіктерге қамқор болу, аялау, күту. Қимылдық ойын: «Орамал тастау». |
.Бақылау:Көшедегі машиналарды бақылау. Мақсаты: Көшедегі машиналардың жүрісін бақылау.Олардың түрлерімен таныстыру.Машина адам үшін , уақытын үнемдейтіндігімен түсіндіру.Машинаға қарсы жүгірмеу, көше тәртібін құрыс сақтап жүруге үйрету. Еңбек: Ағаш түптерін қопсыту, су құю. Мақсаты: Табиғатты аялай білуге, өсімдіктерге қамқор болуға үйрету Қимылдық ойын: «Ұшты-ұшты» |
|||||||||||||||
Серуеннен оралу |
Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындауларын қадағалау |
|||||||||||||||||||
«Ас дәмді болсын» Гигиеналық шаралар Түскі ас |
Мәдени-гигиеналық дағдыларды қалыптастыру; Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жеуді үйрету. балалардың назарын тағамға аудару ; тағамның атымен таныстыру, бата айтқызу Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру. Тамақтан соң ауыздарын шаюды қадағалау. |
|||||||||||||||||||
«Тәтті ұйқы» Күндізгі ұйқыға жатқызу |
Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату |
|||||||||||||||||||
№1.Шалқан Ертегілер айтып жағымды үнмен балаларды ұйықтату |
№2.Бауырсақ ертегісін айту Жағымды музыка әуенімен балаларды ұйықтату |
.Мысық, әтеш және түлкі ертегісін айту |
Торғай мен тышқан ертегісін айту. |
.Қияр мен қырыққабат ертегісін айту |
||||||||||||||||
«Ұйқыдан ояну және сергіту» Біртіндеп ұйқыдан ояту. Шынықтыру шаралары.Ойындар |
250 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |